Pikkujoulujen jälkipuinti

Info tulevista miiteistä
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Olen muuten ihan varma, että RAM13 on käynyt vakoilemassa meitä jossain myös! Niin ja mölli! Ja Martza! Ja Puiskanperkele!
EN alennu moiseen tirkistelyyn edes Teidän takianne.
Vaikka olettekin niin sekopäinen "KITYlauma", haluan pitää teidät vain virtuaalipersoonina enkä anna Teidän raiskata itseäni niin, että siitä jäisi arpia syvälle sieluuni. Haluan pitää KITY-Neitsyyteni kunnialla hautaan saakka.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja alja »

I.M.Weasel kirjoitti:piu
hei vaikka mä sanoinkin että sä oot livenä ihan nikkis näkönen ni ei se tarkottanu että sun pitää laittaa mun kuva avattareks :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja alja »

Bluntly kirjoitti:Omaa syytäni kun olen Aarnen pelotellut olemaan ottamatta kuvia meikäläisestä, mutta josko jonkun muun kamerasta löytyisi todiste läsnäolostani kyseisessä tapahtumassa?
multa varmasti löytyy, jos et muista kun sokaisin salamalla sinut useaan otteeseen ja sain hirmeät vihat päälleni, tai siis kamerani päälle.... :(
missäköhän mun kamera on? :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Kid

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tää kiittää ja kumartaa sekä pikkareiden järjestäjälle Patzille että Aarnelle kuvista ja tietty oli mukavaa nähdä tuttuja ja vähemmän tuttuja!
Gina

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Gina »

Bluntly kirjoitti:Omaa syytäni kun olen Aarnen pelotellut olemaan ottamatta kuvia meikäläisestä, mutta josko jonkun muun kamerasta löytyisi todiste läsnäolostani kyseisessä tapahtumassa?
Uskoisin että minultakin löytyy, pitää vaan teettää ensin tuo filmi. Ilmoittelen.
AarneAnkka

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Minulle on tullut pari kysymystä aiheesta, joten pannaas tänne: Jokainen saa tehdä kuvilla mitä haluaa, mm. laittaa niitä omaan galleriaansa ainakin jos esiintyy itse kuvassa. Jos kuvassa on muitakin henkilöitä, kannattaa ensin kysyä heiltä.
Avatar
I.M.Weasel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 129
Liittynyt: 14.08.2005 19:28
Paikkakunta: Hiki

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja I.M.Weasel »

alja kirjoitti:
I.M.Weasel kirjoitti:piu
hei vaikka mä sanoinkin että sä oot livenä ihan nikkis näkönen ni ei se tarkottanu että sun pitää laittaa mun kuva avattareks :D

Ach ja, mutta avattaressa olenkin minä yöpuvussani aamuisin ennen lakisääteistä kahviannostani. :oops: *the karu totuus*
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Loppuiko puinti?

Kiva!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mojo kirjoitti:Loppuiko puinti?

Kiva!
Ei.

Lähditko jonkun kanssa pikkujouluista ja jos lähdit niin kenen? Valehtelu ei ole sallittua ja vastata voi myös yv:nä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja aasi »

Flashbacks.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Painetta pyttyyn lisää?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Meneekö nää nyt sitten liian helpoiksi, nämä jälkilöylyt? Kun ei niitä juhlia kasaan tunnu saatavan?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Meneekö nää nyt sitten liian helpoiksi, nämä jälkilöylyt? Kun ei niitä juhlia kasaan tunnu saatavan?
Höpön höpön, kyllä ne kasaan saadaan, muttei sapuskoida. Ryypätään vaan.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja syttiK »

:off:
Hei mun pikkujoulut on vasta tulossa!!1 Hipelöin kaupassa ihq hamosta ja korsettia :oops: ..ja ne sukkikset :oops:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

syttiK kirjoitti:Hipelöin kaupassa ihq hamosta ja korsettia :oops: ..ja ne sukkikset :oops:
Korsetti...nuuuh! Mä tosin näyttäisin surkuhupaisalta moisessa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Lolita kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Loppuiko puinti?

Kiva!
Ei.

Lähditko jonkun kanssa pikkujouluista ja jos lähdit niin kenen? Valehtelu ei ole sallittua ja vastata voi myös yv:nä.
Taisi mulla joku ehtoisa emäntä olla kainalossa - muistikuvat ovat vähän hatarat. Annan vierestä mä heräsin, joten veikkaan sitä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin