Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Info tulevista miiteistä
Kapteeni_kaaos
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 24.03.2015 12:04

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Kapteeni_kaaos »

Tuo em. häirikkö sai minut MELKEIN unohtamaan että olen upseeri ja herrasmies. Homeboy EI paskonut housuun joten propsit hänelle. :paska:
Seuraavaan miittiin yritän maanitella myös majuri RysäPerseen. :idea:
Paukapäiden Pataljoona - enemmän legenda kuin yksikkö.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kapteeni_kaaos kirjoitti: 13.07.2019 14:50 Tuo em. häirikkö sai minut MELKEIN unohtamaan että olen upseeri ja herrasmies. Homeboy EI paskonut housuun joten propsit hänelle. :paska:
Seuraavaan miittiin yritän maanitella myös majuri RysäPerseen. :idea:
Joo, minä huomasin, että olit vaivaantunut. Harmittelin kun halusin miitin tapahtuvan siististi ja arvokkaasti ja sitten oli se
hampuusi ja tosi hampuusi.
Sano nyt sinä tai Homeboy, MIKÄ JUTTU tuo majuri Rysäperse on? Minä en ole ikinä tajunnut? Onko hän joku sarjakuvahahmo kun olit heti perillä Homeen jutusta silloin?????

Hei, ja viitsitkö antaa palautteen (onko HB:kaan antanut) , oliko pöytäkirja hyvä!!!??

HEINÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Kapteeni_kaaos
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 24.03.2015 12:04

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Kapteeni_kaaos »

Stadinarska kirjoitti: 21.07.2019 20:28
Kapteeni_kaaos kirjoitti: 13.07.2019 14:50 Tuo em. häirikkö sai minut MELKEIN unohtamaan että olen upseeri ja herrasmies. Homeboy EI paskonut housuun joten propsit hänelle. :paska:
Seuraavaan miittiin yritän maanitella myös majuri RysäPerseen. :idea:
Joo, minä huomasin, että olit vaivaantunut. Harmittelin kun halusin miitin tapahtuvan siististi ja arvokkaasti ja sitten oli se
hampuusi ja tosi hampuusi.
Sano nyt sinä tai Homeboy, MIKÄ JUTTU tuo majuri Rysäperse on? Minä en ole ikinä tajunnut? Onko hän joku sarjakuvahahmo kun olit heti perillä Homeen jutusta silloin?????

Hei, ja viitsitkö antaa palautteen (onko HB:kaan antanut) , oliko pöytäkirja hyvä!!!??



HEINÄARSKA
Majuri RysäPerse on Paukapäiden pataljoonan komentaja.
Pöytäkirja on hyvä.
Paukapäiden Pataljoona - enemmän legenda kuin yksikkö.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kapteeni_kaaos kirjoitti: 22.07.2019 14:33


Pöytäkirja on hyvä.
Yhdyn edelliseen puhujaan. (oikeastaan kirjoittajaan).
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kapteeni_kaaos kirjoitti: 22.07.2019 14:33
Stadinarska kirjoitti: 21.07.2019 20:28
Kapteeni_kaaos kirjoitti: 13.07.2019 14:50 Tuo em. häirikkö sai minut MELKEIN unohtamaan että olen upseeri ja herrasmies. Homeboy EI paskonut housuun joten propsit hänelle. :paska:
Seuraavaan miittiin yritän maanitella myös majuri RysäPerseen. :idea:
Joo, minä huomasin, että olit vaivaantunut. Harmittelin kun halusin miitin tapahtuvan siististi ja arvokkaasti ja sitten oli se
hampuusi ja tosi hampuusi.
Sano nyt sinä tai Homeboy, MIKÄ JUTTU tuo majuri Rysäperse on? Minä en ole ikinä tajunnut? Onko hän joku sarjakuvahahmo kun olit heti perillä Homeen jutusta silloin?????

Hei, ja viitsitkö antaa palautteen (onko HB:kaan antanut) , oliko pöytäkirja hyvä!!!??



HEINÄARSKA
Majuri RysäPerse on Paukapäiden pataljoonan komentaja.
Pöytäkirja on hyvä.
Kiitos, TOSI kiva, jos tykkäsit, Kapu Kaaos :lol:

Ja minä oon kysynyt rautalangasta nyt Homeelta mikä tuo Majuri Rysäperse on!!!!
Home kyllä vastaa minulle, hehheh
Voisit sinäkin sen sanoa. Olen tuntenut Homeen kauemmin kuin sinä ja sinä tajusit tuon Majuri RP:een heti!! En voi ymmärtää.

Mutta tulethan seuraavaan miittiin? Tuletko minigolfiin!!!!!! Vastaa Homeelle ja tule mukaan!

HEINÄARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HUIPPUKOKOUS PIENOISGOLFKENTÄLLÄ

Aika 14.8 iltapäivä
Paikka: Pienoisgolfkenttä, Töölö
Osallistujat: Kapteeni Kaaos, Homeenpoika, Eloarska (s)
Puheenjohtajan virasta ei tapeltu. Se oli Eloarskan

Taustaa huippukokoukselle:

Pienoisgolfiin menoa viivyteltiin, koska Kapteeni Kaokselle ei ensin sopinut ja sitten onneksi sopi. Todettakoon, ettemme saaneet Pienoisgolfia sovittua kertaakaan viime vuonna, joten tämä asia oli menestys.
Kuitenkin jouduin (Eloarska) jännittämään muiden pääsemistä. Eloarska oli paikalla ensin. Sitten näki Eloarska Homeenpojan astelevan verkkaisesti roskiksien vierellä jotain tehden. Hän tuli kuitenkin ajallaan. Ennen Pienoisgolfin suoritusta Eloarska oli käskenyt Homeenpoikaa ei tuomaan pusseja kentälle. Hän antoi ne säilytykseen. Eloarska joutui pyytämään Homeenpoikaa laittamaan sepaluksensa paremmin kiinni.

Kapteeni Kaoksen tulo näytti olevan epävarmaa. Odotimme tovin ja Kapteeni soitti että on tulossa. Homeenpoika otti keltaisen pallon ja Eloarska sinisen. Homeenpoika otti kirjaamisvälineet. Eloarska otti varakynän, jota palvelija kummeksui. Eloarska ei siitä hätkähtänyt.
Kapteeni Kaos tuli juuri silloin ja en vieläkään tiedä näkikö hän pallomme värit, mutta hän otti spontaanisti punaisen. Se sopi erinomaisesti.

Kapteeni Kaos oli ainakin tässä miitissä varsinainen kapteeni Koukku, koska peli ei häneltä sujunut lainkaan hyvin. Eloarska pelin puolivälissä jo tiedusteli, onko Kapteeni aivan kunnossa (henkisesti), koska hän näytti olevan huolimaton. Tällöin Kapteeni puhui tyttärensä ongelmista ja huolesta häneen. (Tässä kohtaa sensuroin detaljin varmuuden vuoksi)
kapteeni kertoi myös, että hän pitää enemmän tavallisesta golfista ja Eloarska toki oli samaa mieltä. Homeenpojalle Eloarska sanoi, että pienoisgolf oli hyvin keksitty yhteistapaaminen ja olimme yhtä mieltä siitä, että hyvä yhteisajanviete.


Pelin kronologinen kulku:


1. Kentällä oli muutama pariskunta ja mukula vaarinsa kanssa. Eloarskalle lähipariskunnan nainen oli iloa silmille, ja ihasteli hän tyttöä etäältä ja läheltä. Tämä ehkä innosti Eloarskan huipputimmiksi ja hän tulee voittamaan käydyn pelin. Eloarska pohtii, ettei kumpikaan pelikavereista, Home ja Kapteeni, huomannut Eloarskan ulkopuolista innostusta. Lienee tässä yhteydessä turha mainita mitkä asiat innostivat eloarskaa eniten.

2. Pelasimme oikeitten sääntöjen mukaan vaikka Homeenpoika ajatteli että kun on kuudes lyönti eikä reikää niin se olisi kuusi. No se oli seitsemän.

3. Eloarska voitti YHDEKSÄN ensimmäistä rataa. Peli kävi helpommalla säädöllä. Eloarska oli yllättävän ylivoimainen. Eloarska totesi ja tai ainakin mietti kuinka kehtaa laittaa tämän pöytäkirjaan, mutta pakkohan se on. Homeenpoika ja Kaos pelasivat varsin tasaisesti.

4. Koitti kymmenes väylä. Eloarska ei muista millaisen se oli, mutta Homeenpoika voitti sen! Eloarska osin kiehui sisällepäin silti.

5. Seuraava yhdestoista väylä oli kaikille tasapeli (neljä lyöntiä).

6. Seuraavat kaksi meni Eloarskalle ja väylän 14 voitti Homeenpoika. Huh, ajatteli mukavin pelaajamme!

7 Väylällä 15 oli mukavan Eloarskan mustin hetki: Hän hävisi sen sekä Homeenpojalle, että Kapteenille.

8. Eloarskan täydellinen hallinta lopussa ja kolme väylää taas voittoihin.

9. Lopputulos: 1.Eloarska 53 lyöntiä, 2. Homeenpoika 84 lyöntiä, 3. Kapteeni Kaos 86 lyöntiä.

10. kapteeni Kaos ei näyttänyt iloiselta eikä Homeenpoikakaan, joten Eloarska ei juhlinut sen kummemmin. Totesi hän vain tänään pelin menneen kivasti.

11. Homeenpoika halusi mennä puistoon kaljan kanssa. Eloarska tuli mukaan koska oli luvannut. Eloarska oli täysin kauhistunut kun Home aikoi kusta ihan ilman suojaa lähelle tietä. Ojensi Homeenpojan menevän puun suojaan ja meni itse pakoon.

12. Istuimme kaikki kolme penkillä. Myös Kapteeni Kaos otti oluen Homeenpojalta! Eloarska ei ottanut toki mitään.

13. Puhuimme niitä näitä. Kapteeni oli vieläkin alamaissa, mutta virkistyi nauramaan kuitenkin räkäisesti muutamalle jutulle.

13. Eroaminen sujui sovussa. Eloarska lähti noin vartin päästä ja kuulemma Kapteenikin kohtapuoliin.

Päätökset:

Päätettiin pitää miitti uudestaan ja saada lisää osanottajia ja mahdollisia misuja myös.



KOKOUSPÖYTÄKIRJAN KIRJOITTAJA ON
ELOARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Oli kiva taas tavata. Olin etuajassa. Ennen minigolfia join vähän lonkeroa ja keskaria. Minigolfin jälkeen join vähän keskaria. Yksi tölkki vuoti ja suihkusi (!).
Arvasin että häviän taas. Ei välii.
Annoin muovipussin kopissa olevalle mursulle. :kele: (viikset)
Hyväksyn kyllä parran ja pulisongit.
Olisi kiva jos tuollaisessa paikassa olisi "yhdeksäs reikä". Eli kioski/baari jossa ainakin B-oikeudet. :beer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Stadinarska kirjoitti: 20.08.2019 15:02 HUIPPUKOKOUS PIENOISGOLFKENTÄLLÄ

Aika 14.8 iltapäivä
Paikka: Pienoisgolfkenttä, Töölö
Osallistujat: Kapteeni Kaaos, Homeenpoika, Eloarska (s)
Puheenjohtajan virasta ei tapeltu. Se oli Eloarskan

Taustaa huippukokoukselle:

Pienoisgolfiin menoa viivyteltiin, koska Kapteeni Kaokselle ei ensin sopinut ja sitten onneksi sopi. Todettakoon, ettemme saaneet Pienoisgolfia sovittua kertaakaan viime vuonna, joten tämä asia oli menestys.
Kuitenkin jouduin (Eloarska) jännittämään muiden pääsemistä. Eloarska oli paikalla ensin. Sitten näki Eloarska Homeenpojan astelevan verkkaisesti roskiksien vierellä jotain tehden. Hän tuli kuitenkin ajallaan. Ennen Pienoisgolfin suoritusta Eloarska oli käskenyt Homeenpoikaa ei tuomaan pusseja kentälle. Hän antoi ne säilytykseen. Eloarska joutui pyytämään Homeenpoikaa laittamaan sepaluksensa paremmin kiinni.

Kapteeni Kaoksen tulo näytti olevan epävarmaa. Odotimme tovin ja Kapteeni soitti että on tulossa. Homeenpoika otti keltaisen pallon ja Eloarska sinisen. Homeenpoika otti kirjaamisvälineet. Eloarska otti varakynän, jota palvelija kummeksui. Eloarska ei siitä hätkähtänyt.
Kapteeni Kaos tuli juuri silloin ja en vieläkään tiedä näkikö hän pallomme värit, mutta hän otti spontaanisti punaisen. Se sopi erinomaisesti.

Kapteeni Kaos oli ainakin tässä miitissä varsinainen kapteeni Koukku, koska peli ei häneltä sujunut lainkaan hyvin. Eloarska pelin puolivälissä jo tiedusteli, onko Kapteeni aivan kunnossa (henkisesti), koska hän näytti olevan huolimaton. Tällöin Kapteeni puhui tyttärensä ongelmista ja huolesta häneen. (Tässä kohtaa sensuroin detaljin varmuuden vuoksi)
kapteeni kertoi myös, että hän pitää enemmän tavallisesta golfista ja Eloarska toki oli samaa mieltä. Homeenpojalle Eloarska sanoi, että pienoisgolf oli hyvin keksitty yhteistapaaminen ja olimme yhtä mieltä siitä, että hyvä yhteisajanviete.


Pelin kronologinen kulku:


1. Kentällä oli muutama pariskunta ja mukula vaarinsa kanssa. Eloarskalle lähipariskunnan nainen oli iloa silmille, ja ihasteli hän tyttöä etäältä ja läheltä. Tämä ehkä innosti Eloarskan huipputimmiksi ja hän tulee voittamaan käydyn pelin. Eloarska pohtii, ettei kumpikaan pelikavereista, Home ja Kapteeni, huomannut Eloarskan ulkopuolista innostusta. Lienee tässä yhteydessä turha mainita mitkä asiat innostivat eloarskaa eniten.

2. Pelasimme oikeitten sääntöjen mukaan vaikka Homeenpoika ajatteli että kun on kuudes lyönti eikä reikää niin se olisi kuusi. No se oli seitsemän.

3. Eloarska voitti YHDEKSÄN ensimmäistä rataa. Peli kävi helpommalla säädöllä. Eloarska oli yllättävän ylivoimainen. Eloarska totesi ja tai ainakin mietti kuinka kehtaa laittaa tämän pöytäkirjaan, mutta pakkohan se on. Homeenpoika ja Kaos pelasivat varsin tasaisesti.

4. Koitti kymmenes väylä. Eloarska ei muista millaisen se oli, mutta Homeenpoika voitti sen! Eloarska osin kiehui sisällepäin silti.

5. Seuraava yhdestoista väylä oli kaikille tasapeli (neljä lyöntiä).

6. Seuraavat kaksi meni Eloarskalle ja väylän 14 voitti Homeenpoika. Huh, ajatteli mukavin pelaajamme!

7 Väylällä 15 oli mukavan Eloarskan mustin hetki: Hän hävisi sen sekä Homeenpojalle, että Kapteenille.

8. Eloarskan täydellinen hallinta lopussa ja kolme väylää taas voittoihin.

9. Lopputulos: 1.Eloarska 53 lyöntiä, 2. Homeenpoika 84 lyöntiä, 3. Kapteeni Kaos 86 lyöntiä.

10. kapteeni Kaos ei näyttänyt iloiselta eikä Homeenpoikakaan, joten Eloarska ei juhlinut sen kummemmin. Totesi hän vain tänään pelin menneen kivasti.

11. Homeenpoika halusi mennä puistoon kaljan kanssa. Eloarska tuli mukaan koska oli luvannut. Eloarska oli täysin kauhistunut kun Home aikoi kusta ihan ilman suojaa lähelle tietä. Ojensi Homeenpojan menevän puun suojaan ja meni itse pakoon.

12. Istuimme kaikki kolme penkillä. Myös Kapteeni Kaos otti oluen Homeenpojalta! Eloarska ei ottanut toki mitään.

13. Puhuimme niitä näitä. Kapteeni oli vieläkin alamaissa, mutta virkistyi nauramaan kuitenkin räkäisesti muutamalle jutulle.

13. Eroaminen sujui sovussa. Eloarska lähti noin vartin päästä ja kuulemma Kapteenikin kohtapuoliin.

Päätökset:

Päätettiin pitää miitti uudestaan ja saada lisää osanottajia ja mahdollisia misuja myös.



KOKOUSPÖYTÄKIRJAN KIRJOITTAJA ON
ELOARSKA
Miten leikitte tuota Kapteeni Kaaos -leikkiä, laittaako Homie välillä kapteenin hatun päähän vai puhuuko hän eri äänellä, vai mistä tiedät, onko paikalla Homie vai Kapteeni?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.08.2019 12:47 Miten leikitte tuota Kapteeni Kaaos -leikkiä, laittaako Homie välillä kapteenin hatun päähän vai puhuuko hän eri äänellä, vai mistä tiedät, onko paikalla Homie vai Kapteeni?
Alan huolestua Homiesta. Homie ja Kapteeni ja Officegirl ovat sama, se on ilmiselvää. Mutta entäs jos he ovat myös Arska... se viittaa kohta jo multippeliin skitsofreniaan. Quatrofenia.

En taitaisi uskaltaa istua bussissa kenenkään heistä viereen.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 23.08.2019 9:06
James Potkukelkka kirjoitti: 22.08.2019 12:47 Miten leikitte tuota Kapteeni Kaaos -leikkiä, laittaako Homie välillä kapteenin hatun päähän vai puhuuko hän eri äänellä, vai mistä tiedät, onko paikalla Homie vai Kapteeni?
Alan huolestua Homiesta. Homie ja Kapteeni ja Officegirl ovat sama, se on ilmiselvää. Mutta entäs jos he ovat myös Arska... se viittaa kohta jo multippeliin skitsofreniaan. Quatrofenia.

En taitaisi uskaltaa istua bussissa kenenkään heistä viereen.
Mun käsittääkseni arskan olemassaolo on vahvistettu. Vaikka kieltämättä tuo on mielenkiintoinen teoria ja alkoi jo Twilight Zone tunnari soimaan päässä!

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 23.08.2019 9:06
James Potkukelkka kirjoitti: 22.08.2019 12:47 Miten leikitte tuota Kapteeni Kaaos -leikkiä, laittaako Homie välillä kapteenin hatun päähän vai puhuuko hän eri äänellä, vai mistä tiedät, onko paikalla Homie vai Kapteeni?
Alan huolestua Homiesta. Homie ja Kapteeni ja Officegirl ovat sama, se on ilmiselvää. Mutta entäs jos he ovat myös Arska... se viittaa kohta jo multippeliin skitsofreniaan. Quatrofenia.

En taitaisi uskaltaa istua bussissa kenenkään heistä viereen.
Mutta olet kuitenkin hanakasti kutsumassa häntä/heitä kotiisi yöksi. Joko haluat panna officegirliä tai toivot salaa, että heräät sidottuna ja suukapuloituna samalla kun Kapteeni Kaaos istuu pallit naamallesi koppalakki päässä ja huutaa rispekt mai authoritaa. Arska taputtaa ja vemputtaa samaan aikaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard: MIELENKIINTOISIA seksifantasioita sinulla. Ilmeisesti kuivakalla juristillakin "kynä" toimii vielä hyvin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Gat kirjoitti: 23.08.2019 9:06multippeliin skitsofreniaan.
Tällaista ei varmaan ole? Moni- tai sivupersoonahäiriöt eivät kai kuulu skitsofrenian alle? Skitsofreniassa jakautunut persoonallisuus kai tarkoittaa yhden persoonan sisäistä jakautumista siten, että esim. havainnot, kognitiivinen käsittely ja emootiot eivät yhdisty normaalilla tavalla, vaan henkilöllä on vaikeuksia erottaa todellisia havaintoja kuvitelluista, tai reagoida asioihin normaalilla tavalla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 23.08.2019 9:37 So Hard: MIELENKIINTOISIA seksifantasioita sinulla. Ilmeisesti kuivakalla juristillakin "kynä" toimii vielä hyvin.
En se minä meistä ole joka valittaa saamattomuutta ja ruinaa homeboyta kylään "siivoamaan." Hänhän on tuota alastonsiivousta oikein markkinoinut.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Gat »

urpiainen kirjoitti: 23.08.2019 9:37
Gat kirjoitti: 23.08.2019 9:06multippeliin skitsofreniaan.
Tällaista ei varmaan ole? Moni- tai sivupersoonahäiriöt eivät kai kuulu skitsofrenian alle? Skitsofreniassa jakautunut persoonallisuus kai tarkoittaa yhden persoonan sisäistä jakautumista siten, että esim. havainnot, kognitiivinen käsittely ja emootiot eivät yhdisty normaalilla tavalla, vaan henkilöllä on vaikeuksia erottaa todellisia havaintoja kuvitelluista, tai reagoida asioihin normaalilla tavalla.
En tunne alaa.
Nuorempana olin vakavasti pakkoneuroottinen, joskus lähes invalidisoivasti. Käsittääkseni skitson ja pakkoneurootikon ero on, että neurootikko tietää olevansa sairas, skitso ei.

Sillon nuorena huonoimpaan aikaan äitini jopa kysyi minulta "Kuuletko sinä ääniä". Minä että "Häh en minä sentään niin hullu ole".
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Minä EN OLE rekisteröinyt Officegirl-nimimerkkiä. :kele:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minä kirjoitin Stadinarskat-blogiini pitkälti ajatuksiani kuka mikin saattaa olla. Pyydän, että tutkitte asian. Tässä vaiheessa totean naureskellen, että Kapteeni Kaaos on lihaa ja verta. Vaikka hän oli koukkukäsi ja hiukan kumara olemus (tämän sain kuulemma laittaa koska se on tyyliseikka) , uskon, että hänen sisällään on myös luita.

MUKAVA KIRJOITTI TEILLE
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 23.08.2019 9:21
Gat kirjoitti: 23.08.2019 9:06
James Potkukelkka kirjoitti: 22.08.2019 12:47 Miten leikitte tuota Kapteeni Kaaos -leikkiä, laittaako Homie välillä kapteenin hatun päähän vai puhuuko hän eri äänellä, vai mistä tiedät, onko paikalla Homie vai Kapteeni?
Alan huolestua Homiesta. Homie ja Kapteeni ja Officegirl ovat sama, se on ilmiselvää. Mutta entäs jos he ovat myös Arska... se viittaa kohta jo multippeliin skitsofreniaan. Quatrofenia.

En taitaisi uskaltaa istua bussissa kenenkään heistä viereen.
Mutta olet kuitenkin hanakasti kutsumassa häntä/heitä kotiisi yöksi. Joko haluat panna officegirliä tai toivot salaa, että heräät sidottuna ja suukapuloituna samalla kun Kapteeni Kaaos istuu pallit naamallesi koppalakki päässä ja huutaa rispekt mai authoritaa. Arska taputtaa ja vemputtaa samaan aikaan.
Miten pystyy taputtamaan ja vemputtamaan SAMAAN AIKAAN? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 23.08.2019 9:40
Gat kirjoitti: 23.08.2019 9:37 So Hard: MIELENKIINTOISIA seksifantasioita sinulla. Ilmeisesti kuivakalla juristillakin "kynä" toimii vielä hyvin.
En se minä meistä ole joka valittaa saamattomuutta ja ruinaa homeboyta kylään "siivoamaan." Hänhän on tuota alastonsiivousta oikein markkinoinut.
Onko Home ollut alastonsiivouksessa? Siis oikeastiko vai onko tää ns. ikuisuusvitsi? :D

SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 23.08.2019 14:20 Minä EN OLE rekisteröinyt Officegirl-nimimerkkiä. :kele:
Koska officegirl oli? Sinäkö et ollut siis officegirl! Siis oliko officegirl se alastonsiivooja ja porukka luulee sun olevan nakusiivooja?

SYYS
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 23.08.2019 9:21
Gat kirjoitti: 23.08.2019 9:06
James Potkukelkka kirjoitti: 22.08.2019 12:47 Miten leikitte tuota Kapteeni Kaaos -leikkiä, laittaako Homie välillä kapteenin hatun päähän vai puhuuko hän eri äänellä, vai mistä tiedät, onko paikalla Homie vai Kapteeni?
Alan huolestua Homiesta. Homie ja Kapteeni ja Officegirl ovat sama, se on ilmiselvää. Mutta entäs jos he ovat myös Arska... se viittaa kohta jo multippeliin skitsofreniaan. Quatrofenia.

En taitaisi uskaltaa istua bussissa kenenkään heistä viereen.
Mutta olet kuitenkin hanakasti kutsumassa häntä/heitä kotiisi yöksi. Joko haluat panna officegirliä tai toivot salaa, että heräät sidottuna ja suukapuloituna samalla kun Kapteeni Kaaos istuu pallit naamallesi koppalakki päässä ja huutaa rispekt mai authoritaa. Arska taputtaa ja vemputtaa samaan aikaan.
Siis minä en todellakaan osaa "vemputtaa". Minä olen aikaisemmin sen sanonut mutten saanut vastausta. Miten ikinä voisin ymmärtää miten sellainen tapahtuu, ilmeisesti käsin!

JOS MINULTA on tässä joku kysynyt jotain suoraan niin please, pankaa tähän se kyssäri!

SYYSARSKIS PUMPSIS
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HUIPPUKOKOUS

Aika 19.9 klo 16:07-17:10
Paikka: Kaisaniemi
Osallistujat: Homeenpoika, Syysarska (s)
Puheenjohtaja Syysarska

Taustaa huippukokoukselle:

Tämänkertainen huippukokous järjestettiin hyvin nopeasti sopivaan aikaan. Syysarskalle ainakin ilmaantui tuolloin ns. vapaailta, eikä miittin toki edes mennyt kuin tunti. Noin edellisenä päivänä oli Kapteeni Kaos ilmoittanut Homeenpojalle tulostaan myös, mutta valitettavasti Syysarska sai kokouksen alussa kuulla, että Kapteenilla oli ilmeisesti ansiotyökiireitä tullut yllättäen.
Syysarska huomasi Homeenpojan hahmon lähellä, eikä tunnusta pelästyneensä vienosti. Syysarska oli nostanut 100 rahaa seinästä juuri aikaisemmin Homeelle lainaksi.

Mutta mitä ihmettä! Homeenpoika puhui puhelimessa ja Syysarska ihmetteli. Tuli selväksi, että Homeenpoika puhui Orimattilan miehen kanssa. Hänen, jolla on usein Varkaudessa ripulia eikä hampaatkaan ole oikeinpäin suussa. HOME ehdotti, että Syysarska olisi puhunut puhelimeen tämän Orimattilan miehen kanssa, mutta ei Syysarska olisi osannut puhua mitään semminkin kun Syysarska on avoimesti epäillyt Oriamttilan pojan pärjäävän paremmin kuin mies väittää.
Homeenpoika sensijaan ei ole Syysarskan ajatuksia hyväksymässä tässä asiassa.
Syysarska alkoi välittömästi katua ettei puhunut Orimattilan kanssa. Toisaalta ei Orimattilakaan varmaan olisi puhunut Syysarskan kanssa?

Menimme kahvilaan sisään ja kokous virallisesti alkoi.

Asiat:


1. Homeenpoika pyysi kahvit ja Syysarska otti myös sämpylän. Kahvilassa oli meidän lisäksemme muutamia ihmisiäkin. (Kevennys)

2. Syys kysyi Homeen terveydestä. Ei uutta muistaakseni.

3. Syys otti aiheeksi Eukot. Homeella ottaa eteen Espoon eukko, muttei kuitenkaan mitään ole tapahtunut. Huopalahden eukko on myös ollut yhteydessä. Nokan eukko ei oikein ole nyt enää syttynyt sen jälkeen kun uudesti syttyi. Malmin naisella on ollut nyt vähemmän asiaa. Sysarska ehdotti päätöstä ja päätettiin, että Malmin naisella on kiireitä. Hyväksyttiin tämä.

4. Syys kertoi omasta elämästään myös ja se tilannehan on ollut muuttumaton. Syys huomautti silmänruoan kävelleen ohi, mutta Home ei kääntänyt päätään tai edes kuullut.

5. Syys otti esille kaksi 50 euron seteliä ja antoi ne Homeelle. Saa takaisin 110 euroa marraskuun eräänä päivänä. Teki Syys velkakirjatekstinkin huvin vuoksi oikeastaan

6. Syys kysyi uudestaan, miksi Kaos ei tullutkaan kokoukseen, mutta Homeenpoika saisi sen sanoa vielä, koska Syysarska ei sitä loppujen lopuksi kuullut, siis syytä.

7. Homeenpoika puhui myös muistaakseni poliittista asiaa, jota Syys ei muista. Jotain älykästä kuitenkin.

8. Päätimme erota sovussa. Syys kysyi vielä erosimmeko sovussa ja näin tapahtui.

9. Jotakin muuta tapahtui mutta Syys ei kertakaikkiaan muista. Oudon näköisiä ihmisiä oli kahvila täynnä. Ihan alieneille sukua.

10. Homeenpojalle siis tuli puhelu kahvilassa. Muistaakseni serkkupoika, joka oli tuohtunut kun Home kohteliaasti sanoi, että hänellä on seuraa (siis minut). Tästä serkku kuulemma iski luurin korvaan. Syys oli perin pohjin tyrmistynyt tuosta serkun käytöksestä.

11. Mainittakoon, että Home oli sekoittanut vuorokausirytmin. Ilmeisesti tähän oli syynä kemistin työt. Puistokemistin eli pussipoikien kaljat?

Päätökset:

Päätettiin ettei tehdä lisää päätöksiä, mutta päätimme kuitenkin melkein että pidämme miittejä uudestaan ja koetamme saada lisää osanottajia ja erityisesti misuja myös. Tämä oli erityisesti Kapteeni Kaaoksen toive, ja Syysarska toivoo ettei Kapteeni liuennut tästä kokouksesta kun ei naisia tullut.
KAPTEENIA pyydetään siis selittämään poissaolonsa mieluimmin tämän kokouspöytäkirjan perään. Homeenpoika voisi pyytää ellei Kapteeni itse ole heti lukemassa tätä.




KOKOUSPÖYTÄKIRJAN KIRJOITTAJA ON
SYYSARSKA

[/quote]
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tuo soittaja (kohta 10) ei ollut serkku vaan Vaasan-kaveri. Herra P. Vetää herneen nenään helposti... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 24.09.2019 8:32 Tuo soittaja (kohta 10) ei ollut serkku vaan Vaasan-kaveri. Herra P. Vetää herneen nenään helposti... :roll:
Ai jaa ei ollutkaan serkku. Mutta veti herneen nenään. Onko hän soitellut nyt ja pyysikö käytöstään anteeksi?

SYYSARSKALAINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinäläisten miittien pöytäkirjat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 26.09.2019 23:08
Homeboy65 kirjoitti: 24.09.2019 8:32 Tuo soittaja (kohta 10) ei ollut serkku vaan Vaasan-kaveri. Herra P. Vetää herneen nenään helposti... :roll:
Ai jaa ei ollutkaan serkku. Mutta veti herneen nenään. Onko hän soitellut nyt ja pyysikö käytöstään anteeksi?

SYYSARSKALAINEN
Minä olen soitellut hänelle. Ei pyytänyt.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin