Karaokemiitti 30.12

Info tulevista miiteistä

Karaokemiitti koska?

Ennen jouluaattoa joku arkipäivä
1
6%
Ennen jouluaattoa viikonloppuna
0
Ei ääniä
Välipäivinä joku arkipäivä
6
35%
Välipäivinä 30.12 (tai 31.12)
10
59%
 
Ääniä yhteensä: 17

Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Olipa mukavaa! Siis ihan älyttömän mukavaa! En tosin lukuisista yrityksistäni (tarjosin palkkioksi paukkua) huolimatta saanut ketään laulamaan Eminemin My Name Is tai Sisqon The Thong Songia, mutta ehkä jo ensi kerralla. Tai löysin mä yhden jätkän, mutta sitten oli jo liian myöhäistä.

Odotan että Martti Vainaa ja Sallitut Aineet ja Pelimies tulee karaoke-valikoimiin.
Kikkelis kokkelis.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jep, mukavaa oli. Ainaki niiltä osin, mitä koko perjantai-illasta muistaa. Kiitokset kaikille! Ja sori niille, kenen hermot oon mahdollisesti vieny.. (Mikä ihme siinä on ettei osaa juoda sivistyneesti?)
Mestavalinta oli onnistunut ja kaikki laulo upeesti. Varsinki Keikauksen ja Faghagin "Tahdon olla sulle hyvin hellä" oli jees. :)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:Jep, mukavaa oli. Ainaki niiltä osin, mitä koko perjantai-illasta muistaa. Kiitokset kaikille! Ja sori niille, kenen hermot oon mahdollisesti vieny.. (Mikä ihme siinä on ettei osaa juoda sivistyneesti?)
Mestavalinta oli onnistunut ja kaikki laulo upeesti. Varsinki Keikauksen ja Faghagin "Tahdon olla sulle hyvin hellä" oli jees. :)
Toisetki joutu duetoimaan, mut kyllä yksinkin sai laulaa, etkös säkin laulanu?
Se johtu sit kuitenki vaa alkoholista? :P
Pyyhin Netikettiin..
Vinc

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Vinc »

Dodiin, kiitokset kaikille hauskasta illasta. Mukava oli piipahtaa seurassanne.
Hienoja esityksiä ja kaikki lauloivat kyllä hyvin. Mullakin jäi erityisesti mieleen tää Keikauksen ja Faghagin duetointi, se oli kyl tosi hyvin vedetty.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:MITÄ!?! Voihan saamari, kyllä mun ois pitänyt jäädä, jos säkin tanssit vielä loppuillasta... Surku. :evil:
Ja hyvin tanssikin. Mies osaa taivuttaa (eikä tiputtanut kertaakaan).

Kiitos vaan kaikille seurasta, oli oikein mukavaa. Pääsin turvallisesti kotiinkin, vaikka jossain vaiheessa olin yksin kävelemässä keskustan suuntaan bussia etsimään, Dumari-poeka pelasti ja otti taksiin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Otin kontaktia nuoriin miehiin illan aikana. Eipä olisi kannattanut. Yhdellekin sanoin kotimatkalla, että onpas siinä söpö tumma pieni mies. Se kysyi, saako se panna mua perseeseen. Missä ovat käytöstavat?? Nuoret miehet, etenkin helsinkiläiset, ovat usein todella kukkoilevia ja urpoja pikkukoviksia.
Kikkelis kokkelis.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Niba kirjoitti:
Toisetki joutu duetoimaan, mut kyllä yksinkin sai laulaa, etkös säkin laulanu?
Se johtu sit kuitenki vaa alkoholista? :P
Nyt ei ihan hiffaa, sori. Siis mikä johtu pelkästä alkoholista? Lauluinto? Hmm, ainahan mä laulan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja alja »

KisSandra kirjoitti:Oih ja voig.. Teillä on mitä ilmeisimminkin ollut taas ihan überhauskaista.. Toivon, että joskus sattuisin itsekin kaupunkiinne silloin kun on karaokemiittiä.. Ehkä mun pitäisi jollain kerralla tullessani sellainen oikein tilaamalla tilata :)
*täsmälleen samat kateelliset sanat*
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Yönmustaritari

Re: Karaokemiitti 30.12

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Yönmustaritari kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Mikäköhän taika tuossa on, kun en löydä swengiä muualta kuin Järvenpäästä?
Et Vaan Osaa -taika.

09-62280180

Voithan sä myös yrittää soittaa omaan luuriisi. Swengissä tuskin on ketään vastaamassa puhelimeen ennen kello 18-19.
No tok heti koitin soittaa mutta en lopulta uskaltanut jättää liittymää auki.

Kiitz numerosta.
Saatanan tinanapit lähesty tänään kirjeellä. Oli joku palauttanut mun puhelimen paskahattujen varastoille.

Pirsekeissä hukkaamani puhelin on siis vihdoin löytynyt. Ei maailma olekaan niin paha kuin luulin. Maailma on hyvä. Tosi hyvä juttu. Me lav u ool.

Kiitos oikeuden toteutumisen puolesta kanssani taistelevat ja erityiskiitos nille symppiksille, ketkä ovat puhelimeni löytötavaratoimistoon palauttaneet. Uskoni yhteiskuntaan on tehnyt tänään aimo harppauksen plussan puolelle.

NYt jos koskaan pitäisi vetää kunnon tumut juhlistaakseen, kun saadaan puhelin takaisin ja verenpaineet on hoidettu takaisin normaaliin. Tässähän jo ihan pelkällä säkälläkin tuntuu selviävän ainakin kolmivitoseksi asti.
Vastaa Viestiin