Saunailta

Info tulevista miiteistä
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tuli muuten mieleen, että täällä on kissoja ja kaneja, että jos joku on kovasti allerginen, kannattaa ottaa lääkettä mukaan.
1108

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:kannattaa ottaa lääkettä mukaan.
Aseen?

Mie voi lainata, pieästään emännästä samaan laakiin!
Enthu

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Enthu »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:kannattaa ottaa lääkettä mukaan.
Aseen?

Mie voi lainata, pieästään emännästä samaan laakiin!

Huoh yksi jaksaa pelleillä niinkin vakavalla asialla kuin kuolema

Edit: tai se oli sarkasmia :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Enthu kirjoitti:
1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:kannattaa ottaa lääkettä mukaan.
Aseen?

Mie voi lainata, pieästään emännästä samaan laakiin!

Huoh yksi jaksaa pelleillä niinkin vakavalla asialla kuin kuolema

Edit: tai se oli sarkasmia :P
Ja sä oot vielä elossa?
Pyyhin Netikettiin..
Enthu

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Niba kirjoitti:
Enthu kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Aseen?

Mie voi lainata, pieästään emännästä samaan laakiin!

Huoh yksi jaksaa pelleillä niinkin vakavalla asialla kuin kuolema

Edit: tai se oli sarkasmia :P
Ja sä oot vielä elossa?
Kyy :lol:
1108

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Enthu kirjoitti:Huoh yksi jaksaa pelleillä niinkin vakavalla asialla kuin kuolema
Ja sinä säälittävä paska jaksat pelleillä niinkin vakavalla asialla kuin elämä. Mitä jos painuisit vituun ja lopettaisit säälittävän paskanjauhantasi.

"Mies" jonka allekirjoitus ei ole vitsi, vaan täysi totuus ja avatar kertoo älyllisen kapasiteetin tulisi hieman harkita sanojaan ja kelle niitä sanoo.

Enttu, olet tyhmä kuin kani, kanista vittu saa edes ruokaa sinusta ei edes sioille.
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt 1108 vittuun tästä ketjusta.
1108

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt 1108 vittuun tästä ketjusta.
Pää kiinni painajainen.
Enthu

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Enthu »

1108 kirjoitti:
Enthu kirjoitti:Huoh yksi jaksaa pelleillä niinkin vakavalla asialla kuin kuolema
Ja sinä säälittävä paska jaksat pelleillä niinkin vakavalla asialla kuin elämä. Mitä jos painuisit vituun ja lopettaisit säälittävän paskanjauhantasi.

"Mies" jonka allekirjoitus ei ole vitsi, vaan täysi totuus ja avatar kertoo älyllisen kapasiteetin tulisi hieman harkita sanojaan ja kelle niitä sanoo.

Enttu, olet tyhmä kuin kani, kanista vittu saa edes ruokaa sinusta ei edes sioille.

En painu mihinkään,jään ihan kiusaksesi tänne painajaiseksesi,
vai vielä säälittävä kukakohan tässä säälittävä on,saa helvetinmoiset kiksit vittuillessaan muille tilanteessa kuin tilanteessa,ihmistä jota ei edes pohjimmiltaan kunnolla tunne,eikä parista tapaamisesta saa kokonaisvaltaista kuvaa.Rohkenen väittää ettei kukaan Kityläinen tunne mun elämääni 100 %.(Ei siinä mitään,että välttämättä haluaisinkaan kaikille kertoa) Jos mä olen tyhmä niin sä olet vielä tyhmempi,järjen pikkujättiläinen.Kuvittelet olevasi fiksu laukoessasi herjaavia kommentteja niin täällä kuin chatissakin. Lähes kaikki viestit tänne
olen kirjoittanut selvinpäin,toisin kuin monet muut rappioalkoholistit :!:
1108

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt pässi astuit alueelle jonne et halua tulla. Kun kerta väkisin itsesi tänne ängesit niin ole hyvä:

En painu mihinkään, jään ihan kiusaksesi tänne painajaiseksesi
Vitun hylkiö, et ole painajainen. Älä yritä edes luulla sitä. Olet säälittävä PASKA, jota en voi muutakuin katsoa säälien, toivoen että joku lopettaisi elämäsi.
saa helvetinmoiset kiksit vittuillessaan muille tilanteessa kuin tilanteessa,ihmistä jota ei edes pohjimmiltaan kunnolla tunne
Niin ja saan päälle vielä naista.

Ja vittu, mikä helevetin aivomyrsky päässäsi liikkuu?
Miten vitussa sinä, pässi, yhdistät Kityyn kirjoittelun ja elämän toisiinsa? Jos vittu et omaa elämää ja ainut on täällä niin, kusipää kestä seuraukset.
Rohkenen väittää ettei kukaan Kityläinen tunne mun elämääni 100 %
Rohkenen väittää että ketään ei vittuakaan kiinnosta elämäsi.
Jos mä olen tyhmä niin sä olet vielä tyhmempi
Sinä työtön paska sanot minua tyhmäksi?
Hei vatipää, korkeakoulututkinto on sinulle mahdoton asia. Minulle se oli helppoa.

Mikä on kengännumerosi? Veikkaan että isompi kuin ÄO:si.
Lähes kaikki viestit tänne olen kirjoittanut selvinpäin,toisin kuin monet muut rappioalkoholistit
Niin kun sinulla ei saatana ole varaa viinaan.

Ja et todellakaan tiedä minusta tarpeeksi että voit nimetä alkoholistiksi.
Jos tämä saatanan palsta käy liian kovaksi kaltaisellesi sääliölle niin PAINU VITTUUN. Tajuatko että olet naurettava paska josta ei kukaan välitä, säälittävä ihmishylkiö.
Enthu

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Enthu »

1108 kirjoitti:Nyt pässi astuit alueelle jonne et halua tulla. Kun kerta väkisin itsesi tänne ängesit niin ole hyvä:

En painu mihinkään, jään ihan kiusaksesi tänne painajaiseksesi
Vitun hylkiö, et ole painajainen. Älä yritä edes luulla sitä. Olet säälittävä PASKA, jota en voi muutakuin katsoa säälien, toivoen että joku lopettaisi elämäsi.
saa helvetinmoiset kiksit vittuillessaan muille tilanteessa kuin tilanteessa,ihmistä jota ei edes pohjimmiltaan kunnolla tunne
Niin ja saan päälle vielä naista.

Ja vittu, mikä helevetin aivomyrsky päässäsi liikkuu?
Miten vitussa sinä, pässi, yhdistät Kityyn kirjoittelun ja elämän toisiinsa? Jos vittu et omaa elämää ja ainut on täällä niin, kusipää kestä seuraukset.
Rohkenen väittää ettei kukaan Kityläinen tunne mun elämääni 100 %
Rohkenen väittää että ketään ei vittuakaan kiinnosta elämäsi.
Jos mä olen tyhmä niin sä olet vielä tyhmempi
Sinä työtön paska sanot minua tyhmäksi?
Hei vatipää, korkeakoulututkinto on sinulle mahdoton asia. Minulle se oli helppoa.

Mikä on kengännumerosi? Veikkaan että isompi kuin ÄO:si.
Lähes kaikki viestit tänne olen kirjoittanut selvinpäin,toisin kuin monet muut rappioalkoholistit
Niin kun sinulla ei saatana ole varaa viinaan.

Ja et todellakaan tiedä minusta tarpeeksi että voit nimetä alkoholistiksi.
Jos tämä saatanan palsta käy liian kovaksi kaltaisellesi sääliölle niin PAINU VITTUUN. Tajuatko että olet naurettava paska josta ei kukaan välitä, säälittävä ihmishylkiö.
1. Ihan sama kunhan se lopettaminen tapahtuu luonnollisesti

2. Omaan elämän,niin kuin sinäkin tai kuka tahansa meistä,
ei tänne mitkään Botit kirjoittele fiiliksistään&elämästään
Saamiset tulee sitten kun on tullakseen,eikä nettisuhteet ole kestäviä.

3. Muutamia uskottuja kiinnostaa ja he todella aidosti välittävät.

4. Lähtisin opiskelemaan Amk vaikka tältä istumalta,ainoa ongelma
kun ei ole haluja ottaa opintolainaa 3-5 vuoden takia.Kengännro 46

5. On varaa viinaan,sijoitan mieluummin sen rahan esim kulttuuriin tms
yleissivistävään,kuin kumoan jossain savuisassa baarissa kurkkuuni.
Loppukaneettiin Kts kohta 3. Ihmishylkiö... se nyt on muutenkin sukuvika,
aina ollut erakon vikaa ja sellaisena tulen pysymään.
Se alkoholismi nyt oli vahvasti liioiteltua loukkaukseksi tarkoitettu.Aivomyrsky laantuu nyt tähän.Joskus PaKkO tapella,
Elukka

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Osallistuminen peruttu sairastumisen takia :(
(Sekä nussu että minä ollaan sen verran flunssaisia, ettei meistä ole mihinkään lähtijöiksi.)
Ja mä kun odotin tätä koko viikon. :(
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka ja nojoojust, paranemisia teille. Oli mukavaa, että ilmoititte ihan puhelimitse :)

Tääl on ny kaikki valmiina, paitti että tajusin just, että servetit on loppu, samoin hiustenhoitoaine, ja tuulikaapista pamahti just lamppu. ARGH!!! :doh:
Edith

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lähetän terveiseni ja toivotan mukavaa iltaa! Minä lähden just nyt maalaamaan uutta kämppää (=katsomaan, kun isäni maalaa) ja yön aikana voisin sitten tehdä kommentoivaa referaattia ja valmistella himphamppuesitelmää.
Enthu

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Edelleen tulossa... ilmaannun kait 18-18.30 välillä,riippuu vähän miten
busseja kulkee ja käyn hakemassa kaupassa sixpackin :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ilmaannun jos ilmaannun. Ei tuonne näytä pääsevän mitenkään järjellisesti muuten kuin ominneuvoin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
mustanikki

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Täällä on paljon alastomia miehiä, tulkaa tänne!

T: Lolita ja Ninni (ainoat naiset toistaiseksi)
Starflare

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Starflare »

mustanikki kirjoitti:Täällä on paljon alastomia miehiä, tulkaa tänne!

T: Lolita ja Ninni (ainoat naiset toistaiseksi)
Miehistä viis, mutta mitenkäs niitä naisia naisia ihanaisia?
mustanikki

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Naisilla on vielä toistaiseksi vaatteet päällä ;)
Nyt alkoi nappikauppa, vahvoja tabuja tuntuu löytyvän. Asialla on pahamaineinen diileri, jota anonyymiteettivyistä kutsutaan nimellä eps.
Turbohaltija

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Pitäkee hauskoo, ootte te ennenkin pitäneet! Muistakaa että seksin harrastamisesta pitää sitten raportoida Koska sait-ketjuun (the public has right to know)! Mieluiten sellainen vihjaileva viesti, että yleisö saa arvailla kuka loppujen lopuksi sai kenen kanssa :lol:
mustanikki

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Nyt täällä pyöri alaston nainen lumihangessa etupihalla, jäitte paljosta paitsi.

Mutta missä on Bluntly? Täällä tarvittaisiin kunnon äijää osallistumaan löylybheittokilpailuun. Kunnon lihaisaa ruokaakin olisi vielä tarjolla.

A ja AA tulivat ja AA paistoi Ninnin kovissa löylyissä. Nyt Ninni on aika kypsää kamaa. Seuraavat paikalle saapujat: tuokaa mukananne korkkiruuvvi!

T: Lolita
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

mustanikki kirjoitti: Mutta missä on Bluntly? Täällä tarvittaisiin kunnon äijää osallistumaan löylybheittokilpailuun. Kunnon lihaisaa ruokaakin olisi vielä tarjolla.
En saanut kyytiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
mustanikki

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Mä olen juonut yhden lasin punkkua ja olen melkein humaltunut. Kohta meillä alkaa täällä hurjat yhteisleikit, kyllä siinä höyhenet pöllyää ja vaatteet vähenee, kun tunnelma lämpiää.

Raportoi Lolita
mustanikki

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Bluntly kirjoitti:
mustanikki kirjoitti: Mutta missä on Bluntly? Täällä tarvittaisiin kunnon äijää osallistumaan löylybheittokilpailuun. Kunnon lihaisaa ruokaakin olisi vielä tarjolla.
En saanut kyytiä.
Ota taksi, me kerätään sulle kolehti. Ninni kaipaa asiantuntijaa katsomaan sen viherkasveja.
Turbohaltija

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

mustanikki kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
mustanikki kirjoitti: Mutta missä on Bluntly? Täällä tarvittaisiin kunnon äijää osallistumaan löylybheittokilpailuun. Kunnon lihaisaa ruokaakin olisi vielä tarjolla.
En saanut kyytiä.
Ota taksi, me kerätään sulle kolehti. Ninni kaipaa asiantuntijaa katsomaan sen viherkasveja.
Mä voin tulla jos heitätte vähän bensarahaa, otan Bluntlyn matkalla kyytiin. Tulee halvemmaksi kuin taksi?
Vastaa Viestiin