Saunailta

Info tulevista miiteistä
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Selvä, 4.2. ja voin tuoda mukanani muutaman seurapelin, löytyis Hotelli, Rahaa kuin roskaa, Scotland Yard ja muistaakseni Afrikan tähti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Selvä, 4.2. ja voin tuoda mukanani muutaman seurapelin, löytyis Hotelli, Rahaa kuin roskaa, Scotland Yard ja muistaakseni Afrikan tähti.
AFRIKAN TÄHTI! :cheer:
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

ninnithequeen kirjoitti:Kyllä nyt näyttää siltä, että tuo 4.2. käy paremmin. Pistäkääs kalenteriin.
Luultavasti en pääse. 11. päivä olis saattanu sopia paremmin, mutta tilanne saattaa vielä muuttua suuntaan jos toiseenkin. Riippuen siitä olenko vuoro-, vai päivätöissä.


..että jotta jos vaikka mutta..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Kyllä nyt näyttää siltä, että tuo 4.2. käy paremmin. Pistäkääs kalenteriin.
Ottakaa sitten niitä pelejä mukaan.
Näyttäis passaavan. Ainakin minulle. Tuosta paremmasta puoliskosta en ole varma, täytyy kysyä, ellei hän itse oma-aloitteisesti ilmoittaudu! :shock:

Mullois kotona Alias, Rappakalja ja Tohtori Terapia ainaski. Jonku voisin mukanani tuoda. Bluntly vois kyl tuoda sen Carcassonen... tää jäi siihen peliin koukkuun tos joululoman aikaan... ei vaan oo moista saanu viel itelle hankittua. :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
lepsukka
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 10.11.2005 14:56

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja lepsukka »

mustaenkeli kirjoitti: Näyttäis passaavan. Ainakin minulle. Tuosta paremmasta puoliskosta en ole varma, täytyy kysyä, ellei hän itse oma-aloitteisesti ilmoittaudu! :shock:
No ilmoittaudutaan sitten näin julkisesti kun sitä ilmeisesti vaaditaan :sir:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja brona »

ninnithequeen kirjoitti:... jos jollain ei jostain käsittämättömästä syystä ole mun puhelinnumeroa, senkin saa pyytämällä.
Ei olla eli kainosti ilmoittaisi hän ehkä haluavansa liittyä kyseiseen tapahtumaan.
...
Angita

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Angita »

Tääkin vois tulla.
AarneAnkka

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mulla on 4.2. yhden serkun häät aivan hevonkuusessa (kuinka ollakaan juuri silloin, kun koko muu kuukausi on tyhjää täynnä), joten täytyy nyt katsoa. Saunailta olisi huomattavasti hauskempi kuin häät, mutta sukulaisuus velvoittaa... *moraalinen dilemma* :x
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hienoo hienoo, meitä on jo iso porukka siis kasassa!

Mitään isompia syömisiä en laita, ja omat saunakaljat mukaan. Kinkerit voisivat alkaa vaikka jo klo 17, niin ehditään pelata ja saunoa ennen baariin lähtemistä (tämäkään ei ole tietenkään pakollista).

Ja jos joku ihana tulee autolla, niin noutaa Dumiksen keppiensä kanssa kotiovelta! Näin mä olen päättänyt...
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Myltsi ja Ann? Kukkuu?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Saatan päästäkin, jos huolitaan mukaan.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:Saatan päästäkin, jos huolitaan mukaan.
Huolitaan toki!

Pakkohan sun on saunaan päästä karvojas esittelemään ;)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Saatan päästäkin, jos huolitaan mukaan.
Huolitaan toki!

Pakkohan sun on saunaan päästä karvojas esittelemään ;)
Ajattelin samaa. Tosin bikinialueenihan on muisto vain, kovin on sileä nykyään. Katsotaan, jos saisin kunnon rintakarvat nännien ympärille. Saunon, jos ei ole menkat. Vältän verilöylyä.
Kikkelis kokkelis.
T3000

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Vois tonne tulla vaikkei haluiskaan panna Ninniä?
Kid

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Kid »

T3000 kirjoitti:Vois tonne tulla vaikkei haluiskaan panna Ninniä?
Onk noi sit semmoset pileet missä sitä pannaan? Vai mitä tarkotit?
T3000

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja T3000 »

kid kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Vois tonne tulla vaikkei haluiskaan panna Ninniä?
Onk noi sit semmoset pileet missä sitä pannaan? Vai mitä tarkotit?
En mä tiijä, siks kysyin! Ku Ninni on >57 kitypanoissa niin pakkohan se on kysyä niinq osallistujien siweyden vuoks.
Kid

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Kid »

T3000 kirjoitti: En mä tiijä, siks kysyin! Ku Ninni on >57 kitypanoissa niin pakkohan se on kysyä niinq osallistujien siweyden vuoks.
No niiNpä tieteenniin. Olinpas taas blondi :lol:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja sipsi »

T3000 kirjoitti:
kid kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Vois tonne tulla vaikkei haluiskaan panna Ninniä?
Onk noi sit semmoset pileet missä sitä pannaan? Vai mitä tarkotit?
En mä tiijä, siks kysyin! Ku Ninni on >57 kitypanoissa niin pakkohan se on kysyä niinq osallistujien siweyden vuoks.
Mähän en nyt kyllä tajua yhtään mitään. Mitä tarkottaa että Ninni on >57 kitypanoissa? Häh? Kertokaa heti, jää vaivaa muuten.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
T3000

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja T3000 »

sipsi kirjoitti:Mähän en nyt kyllä tajua yhtään mitään. Mitä tarkottaa että Ninni on >57 kitypanoissa? Häh? Kertokaa heti, jää vaivaa muuten.
Lue montaako Kityläistä oot nainut -ketju niin tajuut ehkä :)
nypari

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lö Tixuaa ehti ensin.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti: Kinkerit voisivat alkaa vaikka jo klo 17, niin ehditään pelata ja saunoa ennen baariin lähtemistä (tämäkään ei ole tietenkään pakollista).

Ja jos joku ihana tulee autolla, niin noutaa Dumiksen keppiensä kanssa kotiovelta! Näin mä olen päättänyt...
Kuulostaa hyvälle. Vaikka, olenkin ajatellut vakavasti (=ilmeisesti ajattelu ei sovi minulle...) jatkavani tipatonta tammikuuta tipattomaksi helmikuuksikin... mutta eipä tuo oo este millekään riennolle. Oon mie ennenki juoppoja selvinpäin kattellu.

Jos ois auto, ni noutaisin toki tuon Dumiksen naapurista, mut ei ni ei.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Mojo »

kinkereiden emäntä kirjoitti:Ja jos joku ihana tulee autolla, niin noutaa Dumiksen keppiensä kanssa kotiovelta! Näin mä olen päättänyt...
Jos.. ja huomio JOS, päätän taas tulla sinnepäin rellestämään, voin toki toimia invataksina matkan Haaga - Kallio.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo kirjoitti:
kinkereiden emäntä kirjoitti:Ja jos joku ihana tulee autolla, niin noutaa Dumiksen keppiensä kanssa kotiovelta! Näin mä olen päättänyt...
Jos.. ja huomio JOS, päätän taas tulla sinnepäin rellestämään, voin toki toimia invataksina matkan Haaga - Kallio.
Kallio? What?

Ja Tix haista paska :lol:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:Myltsi ja Ann? Kukkuu?
Mie olen viikot 4 ja 5 Vuosangassa taisteluammunnoissa.. =P
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mylwin kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Myltsi ja Ann? Kukkuu?
Mie olen viikot 4 ja 5 Vuosangassa taisteluammunnoissa.. =P
Kuulostaa siltä että ampuisit ihan mun uimarannan tuntumassa?
Ei tuu mitää peruuta ne hiton ammunnat! heti! välittömästi!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin