Saunailta

Info tulevista miiteistä
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja cardic »

ninnithequeen kirjoitti: ...

ootko saanu mun privaviestin?

jos et, niin lahetas mulle osottees ja puh.numban, jos satun matkalla ojaan tippumaan
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

cardic kirjoitti:
...lahetas mulle osottees ja puh.numban, jos satun matkalla ojaan tippumaan
Me too.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nojoojust

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Bluntly kirjoitti:
cardic kirjoitti:
...lahetas mulle osottees ja puh.numban, jos satun matkalla ojaan tippumaan
Me too.
Tänne kans.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Niba »

cardic kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: ...

ootko saanu mun privaviestin?

jos et, niin lahetas mulle osottees ja puh.numban, jos satun matkalla ojaan tippumaan
Tuskin numban puhelinta tarvit?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

cardic kirjoitti: ootko saanu mun privaviestin?

jos et, niin lahetas mulle osottees ja puh.numban, jos satun matkalla ojaan tippumaan
Sitä osotetta mieki kaipailisin, sen tiimoilta sulle ninni aamulla tekstailinkin, jos tuo viesti meni oikean puhelimen numbaan...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ARGH tän koneen kans, privaviestiä halukkaille lähetetty, jos joku ei jostain syystä saanut, ni ilmotelkaa. Tää on toivotonta tän koneen kans ny...:tiistai:

Ihan pientä naposteltavaa laitan, ja omat juomat mukaan! Aloitetaanko siis klo 17 eteenpäin? Ja Lolitahan tuo sitten Afrikan Tähden, Uno-kortit löytyy. Muitakin pelejä saa halukkaat ottaa mukaansa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti:ARGH tän koneen kans, privaviestiä halukkaille lähetetty.....
Tää ois kyllä halukas, mutta mitään viestiä ei oo tipahtanut, vaikka himoni mainitsinkin. Ehkä mut on pistetty boikottiin. :(
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:ARGH tän koneen kans, privaviestiä halukkaille lähetetty.....
Tää ois kyllä halukas, mutta mitään viestiä ei oo tipahtanut, vaikka himoni mainitsinkin. Ehkä mut on pistetty boikottiin. :(
t ole boikotissa, mulla vaan puhelimesta äänet oli pois. Nyt lähetetty sulle viestiä, oikein kaksin kappalein :lol:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

ninnithequeen kirjoitti: Nyt lähetetty sulle viestiä, oikein kaksin kappalein :lol:
Thanks! :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä ne pääse tulemaan, kun tulee taas viikonloppuvieras, mä olen pahoillani, ei saa suuttua, mä olisin tullut niin mielelläni....
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Mä ne pääse tulemaan, kun tulee taas viikonloppuvieras, mä olen pahoillani, ei saa suuttua, mä olisin tullut niin mielelläni....
*läpsläpsläpsläpsläps*
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin muuten mites se yöpymispuoli, oliko joku tulossa kauempaa? :think:
Enthu

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnithequeen kirjoitti:Niin muuten mites se yöpymispuoli, oliko joku tulossa kauempaa? :think:
Enköhän mä raahaudu omaan luukkuuni... eikä paljoa voi olutta&sidukkaa vetää,kun su pitää olla biliskunnossa NIH :!: :!: :!:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ääh, koska ne oli? Mie tulin just takaisin helsinkiin ja tää viikonloppu menee kyl palautuessa .. =P Paikat aivan kakkelina.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumari

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mylwin kirjoitti:Ääh, koska ne oli? Mie tulin just takaisin helsinkiin ja tää viikonloppu menee kyl palautuessa .. =P Paikat aivan kakkelina.
Ny lauantaina eli 4.2, palauttavat pirtelöt voi nauttia saunan jälkeen.
Oma kantani ei ole paljoa muuttunut, katsellaan missä kunnossa ollaan perjantain jäljiltä.
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:Ääh, koska ne oli? Mie tulin just takaisin helsinkiin ja tää viikonloppu menee kyl palautuessa .. =P Paikat aivan kakkelina.
Ehanaa Myltsi, kyllä tuo sauna siun kipeet lihakset pehmittää! Parempi puolisko messiin kans.

Ja Dumiskii ottaa lauantaina ihteensä niskasta kii eikös juu? Muuten mamma on hyvin, hyvin vihainen :twisted:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja cardic »

olikos nailla riennoilla joku alkamisajankohta, vai tullaanko heti aamusta kolisteleen nurkkia?
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Enthu

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Enthu »

cardic kirjoitti:olikos nailla riennoilla joku alkamisajankohta, vai tullaanko heti aamusta kolisteleen nurkkia?
16-17 optimaalinen aloitusaika,näin muistelisin :lol:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Niba »

cardic kirjoitti:olikos nailla riennoilla joku alkamisajankohta, vai tullaanko heti aamusta kolisteleen nurkkia?
Ensin saunan pitää lämmetä, sitten saunotaan, saunan päälle käydään lepäämään ja sitten syödään vasta.

Taidankin ottaa evästä, mulla olis yks ylivuotinen vasta pakastimessa, saako saunassa vastoa tai vihtahousut vihtoa? Tarvisin sen pakastelokeron muuhun käyttöön.

:P
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Enthu kirjoitti:
cardic kirjoitti:olikos nailla riennoilla joku alkamisajankohta, vai tullaanko heti aamusta kolisteleen nurkkia?
16-17 optimaalinen aloitusaika,näin muistelisin :lol:
Kyllä musta ninni sen päättää ja miksei valkoinenkin!
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Saa vihtoa tai vastoa vaikka vasten tahtoaan :lol:

Tulukee siinä 17 maissa, ni ukko kerkee karkuun. Te pelotatte sitä ihan kauhiasti....

Tänään pitää vielä siivota että kehtaa ovia huomenissa kelleen avata.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Saa vihtoa tai vastoa vaikka vasten tahtoaan :lol:

Tulukee siinä 17 maissa, ni ukko kerkee karkuun. Te pelotatte sitä ihan kauhiasti....

Tänään pitää vielä siivota että kehtaa ovia huomenissa kelleen avata.
Pitäskö sitten jättää paikat puts klean?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ketäs kaikkia tuonne nyt sitte niinkus on tulossa...?
Aattelin josko pakkaisin mukaani Aliaksen, oman pyyhkeen ja pari siideriä. Eilen loppu tuo tipaton tammikuu, niin ei paljoa tarvii, että päähän nousee... eikä kai sitä ny heti juåpåksi piä heittäytyä... :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Saa vihtoa tai vastoa vaikka vasten tahtoaan :lol:

Tulukee siinä 17 maissa, ni ukko kerkee karkuun. Te pelotatte sitä ihan kauhiasti....

Tänään pitää vielä siivota että kehtaa ovia huomenissa kelleen avata.
Pitäskö sitten jättää paikat puts klean?
No kyllä mä sen siivouksen hoidan sunnuntainakii ;)

Kunhan nyt ei ihan remuta. Ja Entulta voi kysyä neuvoa mihin mennä, jos tulee paha olo :rofl:

Mut juu, ei mitään örvellystä ole tarkoitus järjestää.

Ja Enkuli, se Alias ois kyl bueno!
Starflare

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti: Mut juu, ei mitään örvellystä ole tarkoitus järjestää.
No fak! kunnon örvellys olisi kelvannut, kun ei näistä paikallisista ole mihinkään.
Vastaa Viestiin