Saunailta

Info tulevista miiteistä
Starflare

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Starflare »

mustanikki kirjoitti:Nyt täällä pyöri alaston nainen lumihangessa etupihalla, jäitte paljosta paitsi.

Mutta missä on Bluntly? Täällä tarvittaisiin kunnon äijää osallistumaan löylybheittokilpailuun. Kunnon lihaisaa ruokaakin olisi vielä tarjolla.

A ja AA tulivat ja AA paistoi Ninnin kovissa löylyissä. Nyt Ninni on aika kypsää kamaa. Seuraavat paikalle saapujat: tuokaa mukananne korkkiruuvvi!

T: Lolita
Kuvia! Ottakaa kuvia!!!! :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Turbohaltija kirjoitti:
Mä voin tulla jos heitätte vähän bensarahaa, otan Bluntlyn matkalla kyytiin. Tulee halvemmaksi kuin taksi?
Toimisihan tuo, mutta taitaa olla jo hivenen myöhäinen. Juhlaporukka taitaa olla suuntaamassa poispäin?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Turbohaltija

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Bluntly kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:
Mä voin tulla jos heitätte vähän bensarahaa, otan Bluntlyn matkalla kyytiin. Tulee halvemmaksi kuin taksi?
Toimisihan tuo, mutta taitaa olla jo hivenen myöhäinen. Juhlaporukka taitaa olla suuntaamassa poispäin?
No niinpä kai... ois voinut aikaisemmin funtsia tämänkin. Mutta enpä ollut itsekään tulossa, nyt sitten kävi mielessä että jos sittenkin. No, jos jonkun mielestä sinne kannattaa vielä tulla, pistäkää vaikka viestiä, mieluiten puhelimitse, ennen puolta yötä. Viimeistään silloin menen sänkyyn Maailman taloushistorian kanssa ja viihdyn siellä aamuun asti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen nyt kotona. Siellä alkoi alkoi Alias-peli tuon edellisen viestin jälkeen, joten jäi vastaus huomaamatta. Harmi sentään, olis saatu kyydit järjestymään ja lisää vieraita. Taitavat nyt jo olla baariin matkalla.

Kivaa oli, kiitoksia emännälle ja muille vieraille.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
eps

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja eps »

Kotona taas. Hauskaa oli. Sauna oli hyvä, seura ensiluokkaista ja ruuat huippuja. Ei tästä lauantai-ilta parane. Kiitokset ninni ja loput.

e.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kiitoskia.
Päädyiimme jatkoille.
Drinkit edessämme, osa porukasta vaakatasossa.
Kiitokset emännälle. Sauna oli todistetusti hyvä ja lumihanki tuntui hivenen viileähköltä. Näihin kuviin, näihin tunnelmiin....

Vaimoke kiittää myös, vaikka visiittinsä lyhyehkö.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aivan mukavaa oli..
Alias oli peli mitä pelasimme, jälkeen pahimpien saunahimojen..
Aivan emme kilpaa heittäneet löylyä
Arvelemme enkeleitä tehneiden olleen "in sane"
Aivan emme toivota onnea niile jotka pois jäivät, siilä hauskaa oli..
Ajan kuluksi Karavaani vaani läpi erään ostosparatiisin..
Armeliaasti jotkut lauloivat myös paikallisessa karaåkessa..
Aivan Viimeiset jatkoivat vielä eteenpäin. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miljoonasti kiitoksia kaikille paikalla olleille. Oli ihan tolkuttoman kivaa! Uusiks! Ihan varmasti! Mie raukka aattelin et on liikaa sapuskaa, mutta nää ahmatithan söi kaiken. Onneksi oli Niba ja makkarat mukana :D

Erityismaininta viel mustaenkelille "hauskimmat kotivideot"-sarjassa. Harmi ettei sitä videokameraa vaan ollut....

Ja mitäs työ siellä kitisette, miehän lupasin viedä teidät itä-Helsingin pahinpaan räkään ;)

Erinäisiä runkkuja heräillyt/heräilee pitkin asuntoa nyt, ja Enttu lähetettiin hakemaan jo tupakkaa. Ja kaikilla on kaksi yhteistä asiaa: Kity ja Krapula.
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä löysin just yhen tietyn ämpärin :rofl:

Terveisin Ninni ja miljoona tyhjää pulloa
AarneAnkka

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Linkit kuviin lähetetty paikalla olleille. Ei niitä kovin montaa ollut, mutta toivottavasti niistä on iloa. Ehkä ne auttavat palauttamaan illan tapahtumia muistiin. :)
Enthu

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Ninnille kiitos hauskasta illasta.Saunottiin,Juopoteltiin,Kaatuiltiin,
Laattapisteiltiin (surprice en tällä kertaa mä :lol: ) ,Riekuttiin Kara Åkessa.

Oli kiva käydä Itä-Helsingin räkälöissä kun vanhat lutkat vittuilee kesken toisen esityksen "vittu sä ryöstit mun laulun,hei sä et osaa tätä oikeesti"
Kertosäe mulla kyllä se vahvin,meni vähän nuotin vierestä alusta&lopusta.

Mustis viuhahti saunasta tekee lumienkeliä Ninnin etupihalle, mahtoi naapureilla olla hauskaa,jos sattuivat olee vastapäisen talon ikkunoissa :rofl:

Sekasaunassakin kävimme,sekin oli kivaa vaikka piti olla muka ehdottoman siveitä miehet/naiset erikseen. Telkustakin vilkuiltiin Simpsoneita + pelattiin Aliasta Ankka&Nipsu voitti, Cardic ja mä
sijoituimme toisiksi,Mustis ja Ninni kolmansia (mikäli muistin oikein)

Tietty Kityilimmekin,se Maxisatti oli jostain todella syvältä :shock:

Elintarvikeosasto hoidettiin kiitettävästi,vieraat toi jotain ja
emännän väsäämät piiraat. Oli älyttömän kylmä koko viikonlopun :roll:

Angita ja Ankka kävi heilumassa Venlan tanssilattialla,miusta tullu vanha
kun jaksa mennä sekoittaa pakkaa jäykkänä heinäseiväänä :lol:

Bilisturnaus ei keltanokalta ihan mennyt putkeen,tipahdin jo alkuerissä,
3 eläkeläispappaa voitti pokaalin + kaksi mitalia,nuorilla ei hermot pitäny.

Istun nyt koneella kuin nukkuneen rukous, 5 h yöunet takana :)

P.S Otetaan joskus uusiksi,kivaa oli :wink:
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihastuttava lumienkeli löytyy etupihaltamme edelleen. Miehenikin sitä jo ihasteli. Tai no....

On se hyvä että piha on oma, mutta harmi että naapurit näkee sinne :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Ja mitäs työ siellä kitisette, miehän lupasin viedä teidät itä-Helsingin pahinpaan räkään ;)
.
Mä olin kovasti tulossa jatkopaikkaan.. Kotirintamalla oli salamoita ja ukkosta, eikä asiasta viitsinyt silloin puhua. Joten toivottavasti arvon saunaväki antaa anteeksi nihkeyden. Klo 00 aikaan olin kyllä jokusen olusen tarpeessa, ja odottelin kovasti soittoa, notta missäpäin olette.

(ps. käväisin itsekin Wenlassa, mutta perjantaina... ai kauheeta)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Mä olin kovasti tulossa jatkopaikkaan.. Kotirintamalla oli salamoita ja ukkosta, eikä asiasta viitsinyt silloin puhua. Joten toivottavasti arvon saunaväki antaa anteeksi nihkeyden. Klo 00 aikaan olin kyllä jokusen olusen tarpeessa, ja odottelin kovasti soittoa, notta missäpäin olette.
Hmm. Mites me sillee nyt unohdettiin. Pienessä huppelissa ja karaåken pauloissa tiätty.

Sä komensit mua puhelimessa muuttamaan, kun asun niin korvessa :lol:
En muuten muuta, tääl on rauhallista asua, eikä uskois että kahden kilometrin päässä on itä-Helsingin pahamaineisin alue :roll:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Juu, oli seki idea pyöriskellä lumihangessa...
toivottavasti enkelistä tuli ees näkösensä.
Kyynärpään alla vielki moisesta mustelma.

Muuten oli kyllä kivat pileet ja kiitos Ankalle kuvista.
Voiko edustavampaa kuvaa meikäläisestä ollakaan....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Saunailta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hips, tämmöinen samanmoinen on tarkoitus järjestää maaliskuun lopussa. Siitä oma ketjunsa sitten myöhemmin. Lunta tuskin on enää silloin :D
Vastaa Viestiin