Uusi vuosi Oulussa

Info tulevista miiteistä
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat taisikin jo tiedustella joskus taannoin, ellen väärin muista.. Meni vähän ohi se juttu sitten. Mutta siis, onko kellään mitään uusi vuosi -suunnitelmia Oulussa? Tietääkö kukaan mitään.. Ideoita? En tiedä vielä jäisinkö Hämikseen uudeksi vuodeksi, vai tulisko takasin pohjoseen. Mielelläni tulisin jos hyvä syy on. Baarihommat taitaa olla aika lohduton ajatus silloin.. :?: Pitäisköhän se Gina ne kotiviini-irstailunsa uutena vuotena..... :idea:
Exsat

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Joo, mun toivomuslista oli:

-ei paljoa ulkona (ainakaan jos on kylmä)
-mahdollisuus päästä raketteja karkuun sisätiloihin
-ei mitään baarijonottelua

Kaikki muu kelpaa! :)
Pikku-Akka

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Joo, en tuu ouluun. Pelekään polllisia ja kotona on kiva möllöttää takkatulen loimutessa. Tulukaa te meille. Baariin ei tarvii jonottaa ja sisällä saa olla vaikka koko illan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Joo, mun toivomuslista oli:

-ei paljoa ulkona (ainakaan jos on kylmä)
-mahdollisuus päästä raketteja karkuun sisätiloihin
-ei mitään baarijonottelua

Kaikki muu kelpaa! :)
Kuulostaa hyvältä! :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pikku-Akka kirjoitti:Joo, en tuu ouluun. Pelekään polllisia ja kotona on kiva möllöttää takkatulen loimutessa. Tulukaa te meille. Baariin ei tarvii jonottaa ja sisällä saa olla vaikka koko illan.
Tuokin kuullostais mukavalta. Meillä kyllä siskolla ois vähän lähempänä samanmoiset illanvietot isossa talossa saunoineen (siellä on kyllä lapsia ja isovanhempiakin ehkä.. :roll: Kyllä ne olutta tykkäävät silti ottaa). Kuinkas pitkä matka sinne teille nyt olikaan?
Exsat

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

vähän olis ihana joku talojuttu!
Patz

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja Patz »

Exsat kirjoitti:vähän olis ihana joku talojuttu!
Oulun oma BigBrother?
Pikku-Akka

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Meille on matkaa 40 km ja ajassa mitattuna autolla 30 min ja bussilla 55min. Eli samanverran ajassa kuin Tuirasta Limingantulliin aamulla ruuhkassa :D

Jos meillä on pikkumies kotona, niin se nukahtaa yleensä klo 20-21 ja on aika sikeäuninen.. Jos porukkaa on tulossa, niin uskon että mummeli hoitais poikaa.
Pikku-Akka

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Patz kirjoitti:
Exsat kirjoitti:vähän olis ihana joku talojuttu!
Oulun oma BigBrother?
Jep, meistä ei sitten kuulu kolmeen kuukauteen mitään... Ja kun tullaan pois talosta, kaikille on perustettu omat fanisivut :roll:
bedlam

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nyt se nainen meni töihin lupautumaan. Pitäisköhän tuo vaikka vetää kalsarikännit pleikkaria pelaten. Vuosi sitten pidimme bileet mun luona ja taisin nukahtaa puolen yön aikaan, juuri kun viimeiset vieraat saapuivat.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ei suunnitelmia, mutta uudenvuodenjuhlinnoista nyt en ole koskaan hirveästi välittänytkään. Kalsarit jalassa tai jotain.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kyllä mä joihinkin kotibileisiin mielelläni tulen ilmapiiriä saastuttamaan, mutta baarijonottelu tai torinrannassa verorahojen ilmaan posauttelun ihaileminen ei kyllä nappaa. Sitäpaitsi, uudenvuodenaattona on jostain syystä aina 30 astetta pakkasta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Kyllä mä joihinkin kotibileisiin mielelläni tulen ilmapiiriä saastuttamaan, mutta baarijonottelu tai torinrannassa verorahojen ilmaan posauttelun ihaileminen ei kyllä nappaa. Sitäpaitsi, uudenvuodenaattona on jostain syystä aina 30 astetta pakkasta.
Joo.
Exsat

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä pääsen aamulla seiskalta töistä, voin tulla silloin jatkoille. Ei aamulla mitkään bussitkaan kulje, kerpele!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mun tarttee passata biletykset vaikka mukava voisi olla osallistuessakin jos jotain järjestätte. Mun kummityttö tulee mulle heti joulunpyhien jälkeen ja on loppiaseen asti. Hänen kanssaan siis vietän uudenvuoden vanhempieni luona saunoen, syöden, tinoja valaen ja raketteja ihaillen. Tällaisia "perinteisiä" uuden vuoden vastaanotajaisia olen vietellyt ennenkin ja ihan mukavina olen pitänyt, mitkään baarittelut ei juuri enää vois vähempää napata, kotibileet tietty eriasia silloin kun on vapaa sellaisiin osallistumaan.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onko kellään mitään uusia ajatuksia ilmaantunut? Mä oon vähän kahden vaihehilla nyt, kun ilmeni että täällä olis yhdessä ravintolassa kavereitten bändin levynjulkkaribileet (+ Teräsbetoni... ketä ne o?) että toisaalta vois mennä sinne, mutta toisaalta haluaisin varmaankin perjantaina jo Ouluun takasin. Jos Oulussa, niin mun kämpillehän toki voi tulla iltaa istumaan, ken tahansa vain haluaa. Gina ainakin vissiin oli tulossa..

Gina, kerro jotain! Kun kuitenkin vaklaat... :)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja Georgina »

No niin ia, sait houkuteltua mokoma. Pistän sit galleriaan hyviä kuvia kans :)

Elikkäs tottakai olette kaikki tervetulleita luokseni tuhoamaan viinivarastoja. Mielelläni tulen kyllä itse ia:lle koska mua verorahojen ilmaan ammuskelu kiinnostaa. Ja baariin voisin mennä kaljuja bongaan :P
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:No niin ia, sait houkuteltua mokoma. Pistän sit galleriaan hyviä kuvia kans :)

Elikkäs tottakai olette kaikki tervetulleita luokseni tuhoamaan viinivarastoja. Mielelläni tulen kyllä itse ia:lle koska mua verorahojen ilmaan ammuskelu kiinnostaa. Ja baariin voisin mennä kaljuja bongaan :P
Good girl!! Sain rauhan sielulleni :) JOo, hyvä juttu, pitää palata ensi viikolla asian tiimoilta vielä, toivottavasti muutkin tajuaa huomioida!!!!!!?
Pikku-Akka

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Georgina kirjoitti: Elikkäs tottakai olette kaikki tervetulleita luokseni tuhoamaan viinivarastoja. Mielelläni tulen kyllä itse ia:lle koska mua verorahojen ilmaan ammuskelu kiinnostaa. Ja baariin voisin mennä kaljuja bongaan :P
Kiitti kiitti, mutta nyt ei enää voi perua mitä on jo luvannu. Kotona pysytään ja tukka sekasin.
bedlam

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suunnittelin tuossa, että katselisin uutnavuonna sohvalla leffoja olutta nautiskellen ja menisin paukkeen jälkeen kiltisti tutimaan...vaan suurella todennäköisyydellä illalla alkaa kumminkin bilemeisinki houkuttamaan. Että saattaisimpa tulla öykkäämään, jos keskustassa iltaa istutta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

mä en tiedä pystynkö lähteen täältä vielä lauantaiksi. on vähän paskaa tässä..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ia alkaa nyt perkele tulla äkkiä tähän suuntaan, mä oon laskenut sun varaan! Menen beddiksen leffoja kuokkimaan kohta jos jätät mut yksin.

Ja Edit: Kyllä siellä ia:n sohvallakin beddis voi olutta juoda, ala tulla sinäkin. Ja aasikin jotain kalsareita suunnittelee, yks nyhvää kotonaan ja Exsatkin, töihin menossa. Sillä sentään oikea asenne kun jatkoille tulossa! Go!!!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Noni, huh huh. Olen siellä huomisiltana! Siis tervetuloa aattona vaikkapa kolmen jälkeen, tai ihan milloin vaan, ihan kutka vaan! :cheer:
Exsat

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä meen töihin vasta klo 23, joten voisin tulla poikkeamaan matkalla vaikka jonkun limsapullon kera.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Uusi vuosi Oulussa

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Mä meen töihin vasta klo 23, joten voisin tulla poikkeamaan matkalla vaikka jonkun limsapullon kera.
Tottahan toki!! Kiva juttu.
Vastaa Viestiin