K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Info tulevista miiteistä

Paras pikkujouluajankohta minulle on:

26.11
9
20%
3.12
25
54%
10.12
4
9%
17.12
2
4%
24.12
6
13%
 
Ääniä yhteensä: 46

Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Akapulkka vaikuttaa ainakin sijaintinsa puolesta mainiolta. Tsekkaanpa ohikulkumatkalla efektit sieltä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Acapulco olisi aivan hyvä paikka:

- Mahtuu istumaan
- Keskustelu onnistuu ilman megafonia
- Kohtuuhintainen
- Siisti
- Hyvä sijainti ydinkeskustassa
- Kohtalaisen laaja menu
- A-oikeudet

Mitä muuta RuNkkari voi toivoa? :miitti: :laatta: :swirl:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Exsat

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Vieläkö Gina oli menossa? Autolla vai junalla vai lentäen vai mitenkä? Varmaan jotain yhteismatkustusta voisi harkita, mikäli mekin tästä päästään liikkeelle. Niin, ja Aasi ja Kissandra ja ketä täältä pohjoisesta ny olikaan..

Edit. Satasen pintaan olivat halvimmat edestakaiset lennot. Juna taitaa olla saman hintainen, joten varmaan kannattaisi lentäen mennä. Ainakin Finnairilla se "nuoriso"hinta oli normaalia turistihintaa kalliimpi, joten sen varmaan ei voi paljoa laskea..
Viimeksi muokannut Exsat, 04.10.2005 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Voisi kenties ajatella kimppakyytiä.. kolmella matkustajalla ei reissu paljoa kustanna.
Jos olen kunnossa ja kelpaan mukaan niin olen asiasta kiinnostunut, parasta olisi että kyyti lähtisi kohti Tamperetta vielä samana iltana. En viitsi jäädä kepittään hesaan aikanikuluksi, ennemmin kotia koisaan.
tonttu8

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Jos on sattuupi vapaata olemaan töistä ja rahatilanne antaa myöden, niin mikä jotttei. Katsellaan.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Exsat kirjoitti:Vieläkö Gina oli menossa? Autolla vai junalla vai lentäen vai mitenkä? Varmaan jotain yhteismatkustusta voisi harkita, mikäli mekin tästä päästään liikkeelle. Niin, ja Aasi ja Kissandra ja ketä täältä pohjoisesta ny olikaan..

Edit. Satasen pintaan olivat halvimmat edestakaiset lennot. Juna taitaa olla saman hintainen, joten varmaan kannattaisi lentäen mennä. Ainakin Finnairilla se "nuoriso"hinta oli normaalia turistihintaa kalliimpi, joten sen varmaan ei voi paljoa laskea..
Mä meen varmaan jo muutamaa päivää aikasemmin taas ja takaisin tulostanikaan en tiedä, saattaa mulla helposti viikko nuilla reissuilla vierähtää joten minua ei tässä yhteydessä (siis kimppakyytisuunnittelussa) tarvitse ottaa laskuun. Kiitos kaunis kuitenkin ajatuksesta.

Paikkaa kannattaisi kyllä uskoisin sit tässä jo lähiaikoina alkaa järjestelytoimikunnan (ketä siihen sitten ikinä kuuluukaan) varailemaan, että saadaan kaikille sopivasti paikkoja 3.12. :!:
Faghag

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Faghag »

KisSandra kirjoitti: Paikkaa kannattaisi kyllä uskoisin sit tässä jo lähiaikoina alkaa järjestelytoimikunnan (ketä siihen sitten ikinä kuuluukaan) varailemaan, että saadaan kaikille sopivasti paikkoja 3.12. :!:
Olen samaa mieltä sekä kannattaa varmaan tehdä osallistujalista tms. ilmoittautuiminen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Vieläkö Gina oli menossa? Autolla vai junalla vai lentäen vai mitenkä? Varmaan jotain yhteismatkustusta voisi harkita, mikäli mekin tästä päästään liikkeelle. Niin, ja Aasi ja Kissandra ja ketä täältä pohjoisesta ny olikaan..
Tää on menny ihan ohi.. Saanko määkin yhteismatkustaa? Sikälimikäli, ettei ilmaannu mitään mullistavia uusia työkuvioita tms... (säälittävän epätodennäköistä) Tietysti vain että jos ei tarvi nukkua ulkona.. Joulukuussakin monesti aika viilee.
SingleMalt

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

irmelianneli kirjoitti:Tietysti vain että jos ei tarvi nukkua ulkona.. Joulukuussakin monesti aika viilee.
Jaha. Sitä lietsotaan jo nokkapokkaa kityn sinkkumiesten kesken tällaisilla kommenteilla. Se on kuulkaas punatulkkujen verilöyly tiedossa, kun majoittajahalukkaat kitykollit tappelevat vetävännäköisistä kitygimuleista.
Dumari

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

irmelianneli kirjoitti: Tietysti vain että jos ei tarvi nukkua ulkona.. Joulukuussakin monesti aika viilee.
Toki löytyy tilaa, saat vielä parhaan paikan jos muistat tuoda mun hupparin :wink:
ninnithequeen

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:Tää on menny ihan ohi.. Saanko määkin yhteismatkustaa? Sikälimikäli, ettei ilmaannu mitään mullistavia uusia työkuvioita tms... (säälittävän epätodennäköistä) Tietysti vain että jos ei tarvi nukkua ulkona.. Joulukuussakin monesti aika viilee.
Niin ja täällähän oli se majoitusta tarjolla-ketjukin....
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Oho. Jee. Joo. Mielellään. Kaikkiin. Ja hupparikin messiin muistetaan juu.
killkill

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:Jos olen kunnossa ja kelpaan mukaan niin olen asiasta kiinnostunut, parasta olisi että kyyti lähtisi kohti Tamperetta vielä samana iltana
Voin luvata ja vannoa, että EI lähde samana päivänä takaisin. Hyvä jos olen ajokunnossa seuraavana iltana ;) Se on niin harvinaista nykyisin tämä VLV:n läpimeno, että ne pitää hyödyntää täysillä!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Onko se nyt sitten niin, että päätetty on 3.12 ja Acapulco?!? :?:

Ite kyllä kannattaisin sitä, miten viimeksi toimittiin, että ensin jonnekin syöpöttelemään ja sitten johonkin pieneen kuppilaan koko poppoo, jonne ei muita tulisikaan. Oliko se Frebar niin huono paikka vai oltiinko me huonoja asiakkaita vai onko koko mestaa enää olemassakaan, vai miksei enää ajateltas ko. paikkaa :?: :?:

Ja ketäs tähän huvitustoimikuntaan nyt kuuluu? Halutessanne voin tehdä lähes mitä vain.
ninnithequeen

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:Frebar..
Siis mikäs ihmeen paikka se on? :?:
Halutessanne voin tehdä lähes mitä vain.
Uuh beibe :P
Faghag

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Faghag »

mustaenkeli kirjoitti:Halutessanne voin tehdä lähes mitä vain.
*miettii, että mitä se huvitustoimikunta nyt keksii enkelin pään menoksi*
Dumari

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Swöölihän se hoiti viimexi tuon Frebarin varauksen (kai?). Voishan sinne mennä jos joku sen paikan löytää vielä(itse olin hiukka huppelissa silloin viimexi).

Apulikko vois olla ihan jees safkamesta. Alkujuopottelua vois sitten harrastella vaikka jossain kalliossa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Dumari kirjoitti:Swöölihän se hoiti viimexi tuon Frebarin varauksen (kai?). Voishan sinne mennä jos joku sen paikan löytää vielä(itse olin hiukka huppelissa silloin viimexi).

Apulikko vois olla ihan jees safkamesta. Alkujuopottelua vois sitten harrastella vaikka jossain kalliossa.
Taksillahan me sinne viimeksikki löydettiin, joten jos tulee suunnistusongelmia ni pirssiin vaan.

Apulikkoon halukkaat syömään... kaikki ei kuitenkaan taho täyttää masuaan, vaikka onki hyvä syyä juopottelun lomassa.

Kalliota kannatan aina. Tää näyttää siltä, että 3.12 tulee juopoteltua ihan pohjanmaan kautta... pelottavaa. Tipaton kuukausi, ehkä jopa kaks menossa mulla...
ninnithequeen

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kertokaas ny hiukan enemmän siitä Frebarista? :think:
Faghag

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Faghag »

ninnithequeen kirjoitti:Kertokaas ny hiukan enemmän siitä Frebarista? :think:
Hetkonen, jos tämä on se Kaarlenkadulla Kalliossa oleva baari, jonka edessä 3B pysähtyy, niin se on muuttanut nimensä Exodukseksi ja se on joku reggae-mesta (mikä on ihan jees musaa) ... siis, jos se on se paikka siinä Roskapankin lähellä??
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Faghag kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kertokaas ny hiukan enemmän siitä Frebarista? :think:
Hetkonen, jos tämä on se Kaarlenkadulla Kalliossa oleva baari, jonka edessä 3B pysähtyy, niin se on muuttanut nimensä Exodukseksi ja se on joku reggae-mesta (mikä on ihan jees musaa) ... siis, jos se on se paikka siinä Roskapankin lähellä??
Ei, sie sekotat nyt entiseen Rybariin.

Frebar on Fredalla. Tai oli se siellä ainaki vielä kesällä. Kohtuu pieni kuppila, joka saatiin kokonaan omaan käyttöömme kun lupasimme juopotella paljon. Ainoa haittapuoli taisi olla, ettei tuolla ollu A-oikeuksia...
Faghag

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Faghag »

mustaenkeli kirjoitti:
Faghag kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kertokaas ny hiukan enemmän siitä Frebarista? :think:
Hetkonen, jos tämä on se Kaarlenkadulla Kalliossa oleva baari, jonka edessä 3B pysähtyy, niin se on muuttanut nimensä Exodukseksi ja se on joku reggae-mesta (mikä on ihan jees musaa) ... siis, jos se on se paikka siinä Roskapankin lähellä??
Ei, sie sekotat nyt entiseen Rybariin.

Frebar on Fredalla. Tai oli se siellä ainaki vielä kesällä. Kohtuu pieni kuppila, joka saatiin kokonaan omaan käyttöömme kun lupasimme juopotella paljon. Ainoa haittapuoli taisi olla, ettei tuolla ollu A-oikeuksia...
Nyt ilmeisesti on, ohessa linkki: http://raflat.info/tiedot/215/

Kyl netti on ihmeellinen :shock:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Faghag kirjoitti: Nyt ilmeisesti on, ohessa linkki: http://raflat.info/tiedot/215/

Kyl netti on ihmeellinen :shock:
Nyt osu ja uppos oikeaan juu! :)

Oisko paha? Jos tuonne?
ninnithequeen

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:Frebar on Fredalla. Tai oli se siellä ainaki vielä kesällä. Kohtuu pieni kuppila, joka saatiin kokonaan omaan käyttöömme kun lupasimme juopotella paljon. Ainoa haittapuoli taisi olla, ettei tuolla ollu A-oikeuksia...
Ei A-oikeuksia? Auts auts auts...Ei siis kunnon glögiä mikä kuuluu ehdottomasti PikkuJouluihin...
Ja saakohan jossain oikein joulusafkaa sitten Joulun alla? Siitäkin voisi ottaa selvää.
Kertokaa, oi te viisaammat. Minä olen ainoastaan meidän baarissa viettänyt pikkujouluja joten en muista tiedäkään :roll:
Dumari

Re: K(C)ityn järjestyksessään toiset ( II) pikkujoulujuhlat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mites olisi sellainen järjestely, että menis ekana(?15->?) kallioon (vaikka Mascottiin) aloitteleen hiukan.

Siitä sitten sapuskoimaan n.klo 17/18-21 Acapulikkoon ja sieltä Frebariin.
Jos Frebarin sais vaikka varattua 22-00/01 meille ja sieltä jonnekin yökerhoon/paariin. Osallistujamäärä tosin pitäs varmentaa Apulikkoon ja Frebariin.. Luulis että jos lupaa 30:n hengen saapuvan Frebariin, niin se riittäis takuiksi että saatais se ittellemme pariksi tuntia.
Viimeksi muokannut Dumari, 05.10.2005 11:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin