Suraa?

Info tulevista miiteistä
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Suraa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Meni varmaan monelta ohi tuolla muinaisessa viikonpäiväketjussa, joten uudistan kysymykseni täällä.

Haluaisiko joku/jotkut lähteä seurakseni Hamletiin 18.1. eli nyt keskiviikkona. Pikkulinnut kertoivat, että siellä olisi jotkut poliiseja sisällään pitävät bileet ja livebändi soittamassa. Musiikin laadusta ja tasosta sitten tiedä. Seuralaisena suosin luonnollisesti naisseuraa, koska lihankiilto silmissähän sinne paikan päälle mennään. Aion myös viettää illan selvänä ja lähteä aikaisin kotiin, joten mitään hurjaa riekkumista ei ehkä ole tiedossa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suraa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Me ollaan Kid:n kanssa menossa Tennariin leffaan seitsemän aikaan. Jos Kid:lle käy niin tullaan moikkaamaan ainakin? Ellei, niin mä voisin mielelläni tulla juomaan kokiksen sun seuraksi :)

(Edit, siis leffan jälkeen..)
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Suraa?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Juu, jossei ihan kamala väsy iske leffan jälkeen niin voishan tuota piipahtaa. Torstaina oltava hehkeenä ja edustavana messuilla, joten pitkät kauneusunet on saatava :P
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Suraa?

Viesti Kirjoittaja brona »

Kaddääm, pitäisköhän lintsata ridatunnilta ja lähteä humppaamaan?
...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suraa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

brona kirjoitti:Kaddääm, pitäisköhän lintsata ridatunnilta ja lähteä humppaamaan?
Juu juu, sinne vaan silmänruuasta nauttimaan!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Suraa?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Niin joo, oliskohan siellä naispoliiseja kanssa eli silmäniloa mullekin? Tosin epäilen, että tenttikirjojen kiinnostavuus vie sittenkin voiton.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Suraa?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kuulostaa aikas kivalle...
Harkintaan.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Suraa?

Viesti Kirjoittaja brona »

Paskanlieskat mie mihinkään pääse *murjottaa*. Mun edes fyysistä läsnäoloani vaaditaan muualla. Viikonloppuna lähen vaikka väkisin vaikka leffaan. Nih.
...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suraa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt minä itse sitten perun menemiseni. Ulkona on liian kylmä, eikös se ole riittävän hyvä syy?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin