Ouluun lautapeli-iltaa?

Info tulevista miiteistä
Exsat

Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Löytyiskö innostusta. Joko ihan tipatonta tai sitten vaisujen vakkareiden tyyliin kaappijuopottelua. Meillä tai baarissa tai jonkun muun kotona.

Meiltä löytyy ainakin:
-alias
-jatsi
-muuttuva labyrintti
-monopoly
-afrikan tähti
-joku sanankeksintäpeli
-sudoku-lautapeli (!!)
-uno- ja avista-kortit (ja tavalliset pelikortit)

Tarvittaessa pelejä voidaan tietysti myös pakata mukaan ja viedä paikkaan X.

Laittakaa vähän infoa, että kiinostaako ja missä ja milloin jne.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kiinnostaa tietenkin! Ihan missä vaan, ja millon vaan! Viinalla tai ilman :)

PeeÄs: mullon vieläki se kaverin Haluatko miljonääriksi -peli, sehän tais kyllä olla aika paska.
Nowaysis

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Kiinnostaa kiinnostaa kovastikin!

Jos kyllästymme perinteisiin lautapeleihin, oletan että voinemme siirtyä sitten hieman teknisimpiin versioihin joihin liittyy kasarihittejä.

Niin, junnuversio Trivialista olis myös aika must ;)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Joo.
Nowaysis kirjoitti: Niin, junnuversio Trivialista olis myös aika must ;)
Just.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Miekin tuun jos tuutte helsinkiin!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Mylwin kirjoitti:Miekin tuun jos tuutte helsinkiin!

Nii ja mie voin tul vaik ette tulisikaan..otan koneen, nouwei tietää kysykää vaikx siltä!!

Bs..ei vielä kään kymppikerhon edustuspaikka oo rapsahtanut:((
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Exsat kirjoitti: -sudoku-lautapeli (!!)
Häh, miten tää toimii lautapelinä?

Tässä muuten yks sudokusivu:
http://www.websudoku.com/
"I want you to get excited about your life."
bedlam

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hallusinaatio kirjoitti:
Exsat kirjoitti: -sudoku-lautapeli (!!)
Häh, miten tää toimii lautapelinä?
Laudalla on pelkät ruudut. Numbat merkitään tussilla, jonka saa pyyhittyä mukana tulevalla sienellä poies. Pakkauksessa tulee kortteja, joissa on aloitusnumerot, jotka sutaistaan laudalle aluksi. Kilpailijat laittavat numeroita vuorotellen, 30sek aikaa. Pisteitä saa numeron mukaan, ykkösestä yhden ja yhdeksäisestä yhdeksän.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

bedlam kirjoitti: Kilpailijat laittavat numeroita vuorotellen, 30sek aikaa. Pisteitä saa numeron mukaan, ykkösestä yhden ja yhdeksäisestä yhdeksän.
Ahaa, no nyt tää kuulostaa jo seurapeliltä.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä en tajua sudokusta hevon hemmettiä! Tai no tajuan mä pointin jotenkuten, ku lankomiäs yritti selvittää (on ite ihan himosudokukkeli) Mut ei i k i n ä riittäis meitsin kärsivällisyys tommoseen touhuun!
Nowaysis

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Ootteko te kokoontumassa? Mä en taida päästä täältä ulos ku on niin kylmäkin..Ääni kyllä alkaa hiljalleen palailla, ja kovasti sitä Wuthering Heightsiä kiinnostais päästä kurittaan, notta taipuuko vai ei, kuka näyttää kaapin paikan häh!1 Mutta onhan tässä aikaa.. :roll:
Nowaysis

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

jouden-za kirjoitti: Bs..ei vielä kään kymppikerhon edustuspaikka oo rapsahtanut:((
Ei mullakaan =( Pitäis keksiä joku hyvä lento jonnekin!1
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nowaysis kirjoitti:Ootteko te kokoontumassa? Mä en taida päästä täältä ulos ku on niin kylmäkin..Ääni kyllä alkaa hiljalleen palailla, ja kovasti sitä Wuthering Heightsiä kiinnostais päästä kurittaan, notta taipuuko vai ei, kuka näyttää kaapin paikan häh!1 Mutta onhan tässä aikaa.. :roll:
Ei kai päivää ole vielä päätetty, tietääkseni.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tottakai tulen! Ilmoittakaa vaan minne ja milloin. Monopolin voin tuoda mukanani jos se jotain kiinnostaa. Selvänä tai tissutellen ihan sama. Mä nyt saatan olla selvänä eniveis. Ja tännekin saa tietty tulla. Vai mennäänkö milouhun tai jotain?

Pitäiskö tähän liittää jotain kaakaon juontia ja naposteltavaa semmoiseen nyyttärityyliin? Mulla on aika nälkä...

Edit: jaa, tuskin sitä toista monopolia tarvitaan... Lasketaanko shakki lautapeliksi? Jotkut lauluiltamatkin vois olla jees, oli viimeksi ihan ältsin kivaa laulaa :hevikaraoke: :hevikaraoke:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Exsat

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Jos nyt eka hoidetaan nuo Ginan syndet alta pois, ja sitten joskus myöhemmin tuota pelailumeininkiä?

Mulla on vissiin kaikki viikonloput vapaana, paitsi jonain olympiaviikonloppuna meillä on kuulemma joku jäkisstudio.
Exsat

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Nost nost..


Onko ehdotuksia paikan tai päivämäärän suhteen?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulla on ainaskin ens viikonloppuna ilmeisesti jotain pirskettä vaihteeks. Ei välttis jaksais kyllä juopotella taas..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä oon ens viikonlopun valmennuksissa ja ehkä seuraavankin, sit on maneesin avajaiset. Mutta tulen milloin vaan, en mä siellä iltaisin ole. :) Sillä varauksella että jaksatte mua selvänä, nyt ei ehdi juopotella. Vaikka jossain vaiheessa pitää kyllä vielä tuhota noi 6 litraa viiniä. Vähänkö saa taas teidän takia hävetä autoaan kun tuli pakkasta...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Ja minä olen vapaana tänä wiikendinä ja sitten joka toinen vkl smurffin kanssa joten tulen ja otan vaix muutaman pelinkin mukaani, joten mulle ilmoja kits.
Exsat

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Olisiko sitten tulevan viikon lauantaina 11.2. suurimmalle osalle sopiva aika?

Mikäli miehelle sopii, niin voidaan olla vaikka meillä, muutkin vaihtoehdot luonnollisesti huomioidaan.

Jouska ja pikkuneiti ovat kyllä myös tervetulleita, mutta eikö Ouluun ole aika pitkä matka ihan vain noin lautapelien perässä? :wink:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Joo.. Jos ja kun tarkka päivämäärä selviää niin varmistan vielä mutta näillä näkymin olisin liittymässä seurueeseen.. 11.02 ainakin toistaiseksi näyttäis olevan vapaana. Ja ei kai se tosiaan ole pakko ryyppäämään ruveta?? Ku voi olla, että ei raha sellaseen riitä. Pelejä mulla ei valitettavasti ole mukanani tuoda, mun kaikki pelit on joko mökillä tai sit jo menneet menojaan maailman tuuliin.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Pikku-Akka

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Mulla on ihan tyhjää tossa 11.2.:n kohalla kalenterissa ja jos ei mies pistä pahakseen niin karkaan sinen etelämmäs pelailemaan. Multa löytyy mm. Genial ja Huojuva torni.
bedlam

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Juu, ei taida Torinostakaan tulla mitään mielenkiintoista tuona iltana. (Tärkeysjärjestys sentään!). Naisten jäkistä, mutta kuka sitä nyt katsoo.
Exsat

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

KisSandra kirjoitti: Ja ei kai se tosiaan ole pakko ryyppäämään ruveta?? Ku voi olla, että ei raha sellaseen riitä.
Mä ajattelin itse joko tipatonta tai yhden siiderin linjaa. Meillä on miljoonaa hilloa jääkaapissa, voisi pitää vaikka lettukestit, kotitekoista marjamehua ja räiskäleitä! :dream:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Exsat kirjoitti:Olisiko sitten tulevan viikon lauantaina 11.2. suurimmalle osalle sopiva aika?

Mikäli miehelle sopii, niin voidaan olla vaikka meillä, muutkin vaihtoehdot luonnollisesti huomioidaan.

Jouska ja pikkuneiti ovat kyllä myös tervetulleita, mutta eikö Ouluun ole aika pitkä matka ihan vain noin lautapelien perässä? :wink:

Kiitos, ihan tässä liikuttuu (ei kiihottuu) että edes yksi täällä minut Jollain tasolla näköjään hyväksyy..pyyhkii rasvoja pois köydestä.

Ja vai että 11.2, voi voi mulla on silloin just muksuliitti joten en taida sen kanssa lähteä kun te kuitenkin ryyppäätte yms:)

Ja hei mulla on maantieto jokseenkin hallussa joten ei siitä sen enempää kiitos. Minua ei ole ennenkään kiinnostanut missä mikäkin paikka sijaitsee, jos päätän niin lähden piste poks näkemiin ja seuraavaan miittiin uus yrkkä.
Vastaa Viestiin