Ouluun lautapeli-iltaa?

Info tulevista miiteistä
Tsaari

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Off topic:
Oletteko pelanneet Touche-peliä? On varsin viihdyttävä peli, parhaimmillaan neljän pelaajan kesken paripelinä. Soveltuu mainiosti pienen tissuttelun kyytipojaksi. Suosittelen hankkimaan vaikka peli-illan isännälle tuliaiseksi.


http://www.lautapelit.fi/lautapelit/ind ... 492#images
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti:Naisten jäkistä, mutta kuka sitä nyt katsoo.
No ei kukaan! Pyllyt jossain panssareiden alla, pthyi!

En ole ihan varma vielä tuosta viikonlopusta, mahdollisesti menossa orjatöihin tuolloin. Mutta muuten mielelläni.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Exsat kirjoitti:
KisSandra kirjoitti: Ja ei kai se tosiaan ole pakko ryyppäämään ruveta?? Ku voi olla, että ei raha sellaseen riitä.
Mä ajattelin itse joko tipatonta tai yhden siiderin linjaa.
Vittu. Munko pitää sitten teidänkin edestä juopotella? Olen sitten räkä poskella jo ennenkuin kaikki on paikalla.
bedlam

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tsaari kirjoitti:Off topic:
Oletteko pelanneet Touche-peliä? On varsin viihdyttävä peli, parhaimmillaan neljän pelaajan kesken paripelinä. Soveltuu mainiosti pienen tissuttelun kyytipojaksi. Suosittelen hankkimaan vaikka peli-illan isännälle tuliaiseksi.


http://www.lautapelit.fi/lautapelit/ind ... 492#images
Vaikuttaa sellaselle pelille, jota olisi kiva pelata pikemminkin selvinpäin. Tissuttelun lomassa se jouluna pelaamamme pantomiimiversio Pictionarysta oli kyllä aivan ehdoton.
Nowaysis

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

No voi kinkku sentään! Tolle päivälle sattuu kahdet synttärit ja vielä muutama autismiaiheinen luento(Autismin talvipäivät lääkiksellä pe ja la, kaikki mukaan vaan!! ;) ) Mutta, jos sitä voisi pelailla joskus seuraavankin kerran.. Ja jouskaliini, tuu vaan smurffin kans joku kerta kun munkin muksu on maisemissa :)

Mutta voipsi olla että illan päälle silti törmäilisimme jos liikenteessä teistäkin osa..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Olisiko sitten tulevan viikon lauantaina 11.2. suurimmalle osalle sopiva aika?

Mikäli miehelle sopii, niin voidaan olla vaikka meillä, muutkin vaihtoehdot luonnollisesti huomioidaan
Luulisin itselleni sopivan.

My place is available too of course.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ed, tulen käskettäessä. Ja heti kun mulla on joku ma tai pe aamu vapaa niin mä pakotan teidät mun kanssa hevikaraokeen. Aasi on jo luvannu että se lähtee mun kans joku torstai onnelaan. ;) Ihan vaan muistutuksena...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Ed, tulen käskettäessä. Ja heti kun mulla on joku ma tai pe aamu vapaa niin mä pakotan teidät mun kanssa hevikaraokeen.
Ainiinjuuuu!!!11 Mukana!
Kid

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Harmi kun asun niiiiin kaaaakana. Olis ollut mukava osallistua ja nähdä kaikkia teitä. Pikkujouluissa oli liikaa hälinää, ettei oikein "kerenny"tutustua :(
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

kid kirjoitti:Harmi kun asun niiiiin kaaaakana. Olis ollut mukava osallistua ja nähdä kaikkia teitä. Pikkujouluissa oli liikaa hälinää, ettei oikein "kerenny"tutustua :(
So true! Pitäs järkätä vaikka johonkin tuohon puoleen väliin joku huippukokous joskus :)
Kid

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Kid »

irmelianneli kirjoitti: So true! Pitäs järkätä vaikka johonkin tuohon puoleen väliin joku huippukokous joskus :)
Todellakin! Joku kaunis viikonloppu, viimeistään kesällä niin vois vaikka pitää piknikin ja pelata vaikka krokettia :P
Exsat

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mää kans onnelaan!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Exsat kirjoitti:Mää kans onnelaan!
No hitto, otetaan asiaksi mennä! Me siksi ajateltiin viikolla kun sinne maksaa viikonloppuna niin paljon sisään. Tulis vaan semmoinen päivä ettei tarvii mennä seiskaksi töihin. Mut mä oisin kyllä utelias sen suhteen.

Kid ja muut etelän ihmeet ;)
Tuutte vaan tänne, tultiinhan mekin sinne... Tarjolla on takuuvarmasti hauskaa menoa ja hullunhauskanidioottipölijiä juttuja. Tää viihtyy :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ja mä kyllä haluaisin saunoakin, mua palelee aina. Onko aasilla saunaa? Meillä ois töissä ihan törkeen hienot sauna- ja yöpymistilat mutta se on siellä hevonvitussa asti ja sit ei päästä sieltä minnekään. Oisko idistä että järkkäisin teille jonku ratsastusjutun ja saunottas sit päälle ja otettais kuppia? oltas yötä sit.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Exsat

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Georgina kirjoitti: Oisko idistä että järkkäisin teille jonku ratsastusjutun ja saunottas sit päälle ja otettais kuppia? oltas yötä sit.
Vähänkö ihanan kuuloista! Ja evääksi laskiaispullia ja lämmintä kaakaota! :h:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Georgina kirjoitti:Ja mä kyllä haluaisin saunoakin, mua palelee aina. Onko aasilla saunaa?
Eipä ole omaa, vain taloyhtiön saunavuoro kerran viikossa.

Alkukodissa voisi joskus saunoa, mutta sen saatavuus ei taas ole minusta kiinni.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

aasi kirjoitti: Eipä ole omaa, vain taloyhtiön saunavuoro kerran viikossa.

Alkukodissa voisi joskus saunoa, mutta sen saatavuus ei taas ole minusta kiinni.
Hei, mulle valkeni että Exsatillahan on sauna, olin unohtanut. Suuntaan sinne siis ensi tilassa. Sanoi että ei usko miehenkään vastustavan alastomia naisvieraita.

Sit toi mun duunipaikka. Siellä on 58 tuuman telkkari, miettikää, siinä karaokea ja aasin tanssimatto! (Exsatille kunnia tästä idiksestä ;) )
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Exsat

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Eli tulevana lauantaina meillä luvassa saunomista, lautapelejä ja lettukestit! Tervetuloa.

Ajasta voidaan varmaan sopia lähemmin työ- ja muiden juttujen mukaan.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Exsat kirjoitti:Eli tulevana lauantaina meillä luvassa saunomista, lautapelejä ja lettukestit! Tervetuloa.

Ajasta voidaan varmaan sopia lähemmin työ- ja muiden juttujen mukaan.

HUIPPUU!!!! jes! tää tulee, nyt jo vesi kielellä ja hiki pinnassa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Juu, jos tää nyt sitten on sovittu niin merkkaan kalenteriin ja saavun kinkereihin minäkin.. :)

..ja joskus tulevaa varten ilmoitan, että mullakin on sauna ;) ja mun luota voi kävellä keskustaan! En vaan uskalla luvata et millon itte pystys kinkereitä järjestään kun kun.. no joo.. tiedättehän te ja jos ette niin ei teidän tarttekaan :)

Mukana ehdottomasti myös ginan ratsastusillassa jos huolitaan mutta vasta joskus keväämmällä kiitti, ku ei enää ole niin pirun kylymä :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Pikku-Akka

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Ratsastusteema olis ihan kiva miitille, mulla vain pelottaa hieman kun viimeksi ratsastaessani tipuin selästä. Mutta harjoittelen mielelläni :D .

Jos päädytään Ginan työmaalle rattastaan, niin mikä pakko se on lähteä edes kaupunkiin jatkaan? Ainahan sitä kaupunkiin pääsee joraamaan, mutta harvoin kunnon paikalliseen.

Meilläkin on sauna, jos mielii tänne Jlan selän taakse.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Päätyiskö tää saunaseurue sit illan päälle paariin ollenkaan tällä kertaa..? Meinaan vaan, että pitäis sit olla kauheet varustekassit messissä, eivät ehkä ihan saunanraikkaana päästä sisälle baariin. Ei tuota kyllä mikään tarvis olis sinne aina kyllä mennäkään.
Exsat

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Joo meinasin ihan vaan pelailua ja sellaista. Tietty sitä voi lähteä tästä mihin haluaa, mutta itse tuskin baariin olen menossa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mun mielestä kummastakaan ei tarvis jatkaa baariin ja kaikella rakkaudella pikku-akka, siellä mua ei saa paikalliseen kirveelläkään... :mrgreen:

Tottakai huolitaan Kissis, sä haaveilit noita heppajuttuja jo aiemmin, niitä ei oo vaan vieläkään toteutettu... :?

Edit: ette te varmaan selästä tipu, en mä anna teidän ratsastaa kännissä :lol:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Pikku-Akka

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Georgina kirjoitti:Mun mielestä kummastakaan ei tarvis jatkaa baariin ja kaikella rakkaudella pikku-akka, siellä mua ei saa paikalliseen kirveelläkään... :mrgreen:
Juu-u, mutta paikallisessa soittavat takuulla sitä musiikkia mitä ite toivoo. Sama ei päde muissa paareissa. Testattu. Taso ei muuten ole huipussaan, ei todellakaan...
Vastaa Viestiin