Ouluun lautapeli-iltaa?

Info tulevista miiteistä
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Nowaysis kirjoitti: Ja jouskaliini, tuu vaan smurffin kans joku kerta kun munkin muksu on maisemissa :)

Pannaan mietintään, mut muista että mä en anna sitten.

Ja hei voit sä tulla tänne vaikka ilman smurffiakin, ei se haittaa, kyl mä kestän, paineetkin.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Pikku-Akka kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Mun mielestä kummastakaan ei tarvis jatkaa baariin ja kaikella rakkaudella pikku-akka, siellä mua ei saa paikalliseen kirveelläkään... :mrgreen:
Juu-u, mutta paikallisessa soittavat takuulla sitä musiikkia mitä ite toivoo. Sama ei päde muissa paareissa. Testattu. Taso ei muuten ole huipussaan, ei todellakaan...
Ei niin, että mitään varsinaisesti ehdottaisin tässä, en, en.. mutta onpahan muuten tullut joskus tämäkin tetsattua, että jos porukka on hyvä ja kaikilla oikea asenne mukana niin paikalla ei enää ole suurtakaan merkitystä sille et onko oikiasti hauskaa :) saattaa pikku pikku paikallisräkälätkin löytää ihan uuden ulottuvuuden joskus.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä ainakin oon aina digannu paikallisista ja räkälöistä :)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Mä ainakin oon aina digannu paikallisista ja räkälöistä :)
Siis eieieiei.... Mä saan kauheita ahiksia kun mietin meneväni siellä baariin. Siellä on takuulla kaikki mun vanhat luokkakaverit, entiset panot ym. AaaAAArrRRGGGGhhhHH!!!!

Edit: tällaisen asian tullessa esille pitänee vielä miettiä tarkkaan ton jutun järjestämistä :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No eihän meidän nyt justiinsa sinne tarvi mennä, kunhan vaan tuli mieleen ilmoittaa että tykkään räkälöistä yleensä :)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Eikä meidän tartte just nimenomaisena iltana just nimenomasella porukalla just nimenomaiseen räkälään mennä ;) Vedetään pussikalja/-cideri lärvit ja lauletaan karaookia koko yö hulluna humalassa sen ison ruudun äärellä :hevikaraoke: :miitti:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Pikku-Akka

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Georgina kirjoitti:Siis eieieiei.... Mä saan kauheita ahiksia kun mietin meneväni siellä baariin. Siellä on takuulla kaikki mun vanhat luokkakaverit, entiset panot ym. AaaAAArrRRGGGGhhhHH!!!!
Edit: tällaisen asian tullessa esille pitänee vielä miettiä tarkkaan ton jutun järjestämistä :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
;)
Niin makaa kuin petaa :wink: Tuleehan noita muuallakin vastaan kuin paikallisessa, vai?! Elämä on tehty elettäväksi?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Pikku-Akka kirjoitti:Tuleehan noita muuallakin vastaan kuin paikallisessa, vai?! Elämä on tehty elettäväksi?
No siis ei todellakaan. Tyyliini kuuluu istua kotona virkkaamassa pöytäliinaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Pikku-Akka

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Georgina kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Tuleehan noita muuallakin vastaan kuin paikallisessa, vai?! Elämä on tehty elettäväksi?
No siis ei todellakaan. Tyyliini kuuluu istua kotona virkkaamassa pöytäliinaa.
Jep jep.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja aasi »

aasi kirjoitti:En ole ihan varma vielä tuosta viikonlopusta, mahdollisesti menossa orjatöihin tuolloin. Mutta muuten mielelläni.
Orjatyöt peruttu.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

aasi kirjoitti:
aasi kirjoitti:En ole ihan varma vielä tuosta viikonlopusta, mahdollisesti menossa orjatöihin tuolloin. Mutta muuten mielelläni.
Orjatyöt peruttu.
Hyvä!!!! Kuka olisi ratkaissut jonkun uskomattoman ajankohtaisen ja kinkkisen tietokone ongelman jos aasi ei saavu paikalle?

Ei olis tullu mitään, ei... ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Pikku-Akka

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Kotijoukoissa tehdään vastarintaa minun aikomukselleni irtautua peli-illan tiimellykseen. Kai se on uskottava, kun isäntä kerrankin käskee jäädä kotiin. Taitaa olla tosissaan.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Pikku-Akka kirjoitti:Kotijoukoissa tehdään vastarintaa minun aikomukselleni irtautua peli-illan tiimellykseen. Kai se on uskottava, kun isäntä kerrankin käskee jäädä kotiin. Taitaa olla tosissaan.
Ota mukaan?

Edit: tää ois varmaan ollut illan emännän repliikki ennemmin, mä aika suvereenisti nyt kutsun porukkaa toisten kotia :mrgreen:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Exsat

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Georgina kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Kotijoukoissa tehdään vastarintaa minun aikomukselleni irtautua peli-illan tiimellykseen. Kai se on uskottava, kun isäntä kerrankin käskee jäädä kotiin. Taitaa olla tosissaan.
Ota mukaan?

Edit: tää ois varmaan ollut illan emännän repliikki ennemmin, mä aika suvereenisti nyt kutsun porukkaa toisten kotia :mrgreen:
Joo mukaan vaan. :) Ja ilmeisesti mitään ryyppäjäisiä ei ole teidossa, joten sen pienemmänkin miehen voi tarvittaessa ottaa mukaan.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Georgina kirjoitti:Oisko idistä että järkkäisin teille jonku ratsastusjutun ja saunottas sit päälle ja otettais kuppia? oltas yötä sit.
Hei, mä tahon tommoseen!! Oon viimeks ollu heposen selässä viis vuotta sitten ja kyllä mulla vaan niin hinku ois päästä ratsiin, että voisin moisen vuoks sinne Ouluunki matkustella. Täällä Helsinskissä ku moinen lysti pikkasen maksaa rahaa.... ja oishan teitäkin toki kiva nähä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Pikku-Akka

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Exsat kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
Pikku-Akka kirjoitti:Kotijoukoissa tehdään vastarintaa minun aikomukselleni irtautua peli-illan tiimellykseen. Kai se on uskottava, kun isäntä kerrankin käskee jäädä kotiin. Taitaa olla tosissaan.
Ota mukaan?
Edit: tää ois varmaan ollut illan emännän repliikki ennemmin, mä aika suvereenisti nyt kutsun porukkaa toisten kotia :mrgreen:
Joo mukaan vaan. :) Ja ilmeisesti mitään ryyppäjäisiä ei ole teidossa, joten sen pienemmänkin miehen voi tarvittaessa ottaa mukaan.
Hyvä idea. Ainakin siis minusta, pitää kysyä Isännältä mitä mieltä hän on. Monelta me sitte tultas. Kuudelta? Pikkumies :h: menee yleensä jo kasin -ysin aikaan unille..
Exsat

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Pikku-Akka kirjoitti: Hyvä idea. Ainakin siis minusta, pitää kysyä Isännältä mitä mieltä hän on. Monelta me sitte tultas. Kuudelta? Pikkumies :h: menee yleensä jo kasin -ysin aikaan unille..
Mä pääsen kolmelta töistä, joten siinä 17.30-18.00 on varmaan ihan hyvä aika, niin ehtii itsekin vähän tänne asettua.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

mustaenkeli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Oisko idistä että järkkäisin teille jonku ratsastusjutun ja saunottas sit päälle ja otettais kuppia? oltas yötä sit.
Hei, mä tahon tommoseen!! Oon viimeks ollu heposen selässä viis vuotta sitten ja kyllä mulla vaan niin hinku ois päästä ratsiin, että voisin moisen vuoks sinne Ouluunki matkustella. Täällä Helsinskissä ku moinen lysti pikkasen maksaa rahaa.... ja oishan teitäkin toki kiva nähä.
Juu, pidetään tämä mielessä :) Pitää vähän pomolta kysellä miten tilat joutaa ja haluaisko se siitä paljoa rahaa. Ilmoittelen kun asia edistyy! Voittehan te mulle ilmoitella mitkä olisi teille hyviä ajankohtia jos porukalla olis innostusta tulla kauempaakin.
Exsat kirjoitti: Mä pääsen kolmelta töistä, joten siinä 17.30-18.00 on varmaan ihan hyvä aika, niin ehtii itsekin vähän tänne asettua.
Mäkin tähtään tähän... niin ei mene liian myöhään, su aamuna olen ysiltä sit pirtsakkaana menossa valmennukseen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Pikku-Akka

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Exsat kirjoitti:Mä pääsen kolmelta töistä, joten siinä 17.30-18.00 on varmaan ihan hyvä aika, niin ehtii itsekin vähän tänne asettua.
Ilmotellaan miten käy. Luvattiin käydä kyläileen yhen porukan luona kolmen aikoihin, jos siellä ei mee kauan niin sitä ehtis hyvinkin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jep.
Exsat

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Niin, ja jos jäi aiemmin sanomatta, niin tarkoitus olisi myös lämmittää sauna, joten sinne voi mennä jos tykkää.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Exsat kirjoitti:Niin, ja jos jäi aiemmin sanomatta, niin tarkoitus olisi myös lämmittää sauna, joten sinne voi mennä jos tykkää.

Aijaa nää oli taas näitä juhlia jossa eka ollaan siivosti ja zit myöhemmin ruvetaa ottaa mukii ja kohta sitä ollaankin sit jossain saunan lautehilla, ja siellä kaikkea tuhmaa jonka Petrikin nähdessään huutais varmaan et saatanan syntiset joudutte tältä käskemältä (Petrin=vähintäänkin kityn God) helvetin tuleen ja ikuiseen kadotukseen.

Tosin nämä kuviot olen kyl Exätistä nähnyt jo heti ekasta kerrasta huiiiii.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onko moni aikeissa saunoa sitten? Ensin aattelin, että olisin mukavasti säästänyt kaikki paskat teille ja tullut suoraan salilta :lol: Mut onhan siinä aina kyllä oma rasitteensa kylässä tälläillä itteensä säädylliseen kuntoon, ja tukkaa kuivatella sun muuta.
Exsat

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

jouden-za kirjoitti: Aijaa nää oli taas näitä juhlia jossa eka ollaan siivosti ja zit myöhemmin ruvetaa ottaa mukii ja kohta sitä ollaankin sit jossain saunan lautehilla, ja siellä kaikkea tuhmaa jonka Petrikin nähdessään huutais varmaan et saatanan syntiset joudutte tältä käskemältä (Petrin=vähintäänkin kityn God) helvetin tuleen ja ikuiseen kadotukseen.
Mä tiedän yhden Petrin joka varmastikin toivoo illalle jotain tämän kaltaista päätöstä..
Tosin nämä kuviot olen kyl Exätistä nähnyt jo heti ekasta kerrasta huiiiii.
Kyllä koirrrra koirrrran tuntee, eiku.. Pusnus! :h:


Niin ja IA: Minä ja Gina vissiin ainakin saunotaan, ja luulisin että mieskin ehkä myös. Mä ainakin ihan tylysti kyllä laitan saunan jälkeen ihan vaan kosteusvoidetta nassuun, mutta kai siellä jotain tuusatakin voi jos tahtoo. :) Ainakin tukka varmaan pitää kuivatella ennen kuin pakkaseen uskaltautuu.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ouluun lautapeli-iltaa?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Exsat kirjoitti:Niin ja IA: Minä ja Gina vissiin ainakin saunotaan, ja luulisin että mieskin ehkä myös. Mä ainakin ihan tylysti kyllä laitan saunan jälkeen ihan vaan kosteusvoidetta nassuun, mutta kai siellä jotain tuusatakin voi jos tahtoo. :) Ainakin tukka varmaan pitää kuivatella ennen kuin pakkaseen uskaltautuu.
Niin, juuu.. eihän sitä nyt tosiaan mitään kunnolla tuunaamaan tarvi alkaa, sillai vaan ettei perheen pienimmät sentään pelästy kuoliaaksi. Olishan se perinteinen lauantaisauna kyllä ihan asiaa pitkästä aikaa. Mikäli menen bodybalanceen klo 17.10, olisin teillä 18.30-19 ehkä. Jos en, niin sitten aikaisemminkin.
Vastaa Viestiin