Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Info tulevista miiteistä
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mua kiinnostaisi mennä jäänyrkkeilyotteluun. Haluaisiko joku lähteä mun mukaan? Mielellään johonkin sellaiseen peliin, jossa pelaa joku hyvä, tunnettu joukkue sieltä parhaasta liigasta, onko sen nimi nyt sitten SM-liiga, heh. Haluaisin aistia kentältä huokuvan testosteronin ja syödä ehkä makkaraakin.

Kuinkas kauan noita pelejä pelataan keväällä? Mitä liput maksaa ja onko niitä vaikea saada?

Nimim. Haluaisin sellaisen paikan, jossa verkko suojaa kentältä kimpoavilta kiekoilta.

Tsekkasin noita matseja ja HIFK-Jokerit -matsi olisi 28.2. klo 18.30. Mitä sanotte? Tässä on lippupalvelun linkki lipuista:
http://www1.ticketservicefinland.fi/Pri ... 70HEJ02074
Viimeksi muokannut Keikaus, 19.01.2006 14:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
PerttiMakimaa

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Keikaus kirjoitti:Mua kiinnostaisi mennä jäänyrkkeilyotteluun. Haluaisiko joku lähteä mun mukaan? Mielellään johonkin sellaiseen peliin, jossa pelaa joku hyvä, tunnettu joukkue sieltä parhaasta liigasta, onko sen nimi nyt sitten SM-liiga, heh. Haluaisin aistia kentältä huokuvan testosteronin ja syödä ehkä makkaraakin.

Kuinkas kauan noita pelejä pelataan keväällä? Mitä liput maksaa ja onko niitä vaikea saada?

Nimim. Haluaisin sellaisen paikan, jossa verkko suojaa kentältä kimpoavilta kiekoilta.
Itse en seurustelevana toki osallistu (syy selviää seuraavassa), mutta kysyn kaikkien sinkkujen kity-miesten puolesta sisältyykö tähän matsiin lupaus niistä muista asioista joita käsiteltiin toisessa topicissa äsken? :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mua kiinnostaisi mennä jäänyrkkeilyotteluun. Haluaisiko joku lähteä mun mukaan? Mielellään johonkin sellaiseen peliin, jossa pelaa joku hyvä, tunnettu joukkue sieltä parhaasta liigasta, onko sen nimi nyt sitten SM-liiga, heh. Haluaisin aistia kentältä huokuvan testosteronin ja syödä ehkä makkaraakin.

Kuinkas kauan noita pelejä pelataan keväällä? Mitä liput maksaa ja onko niitä vaikea saada?

Nimim. Haluaisin sellaisen paikan, jossa verkko suojaa kentältä kimpoavilta kiekoilta.
Itse en seurustelevana toki osallistu (syy selviää seuraavassa), mutta kysyn kaikkien sinkkujen kity-miesten puolesta sisältyykö tähän matsiin lupaus niistä muista asioista joita käsiteltiin toisessa topicissa äsken? :)
No eihän sitä koskaan tiedä. Ajattelin kyllä, että oltaisiin voitu mennä ihan ryhmänä, heh, seurustelevat ja sinkut, miehet ja naiset sekaisin. Parasta olisi, jos saisimme liput HIFK-Jokerit -matsiin ja löytyisi kannattajia kummastakin leiristä. Intuitiollani kannatan Jokereita.
Kikkelis kokkelis.
PerttiMakimaa

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Keikaus kirjoitti:Intuitiollani kannatan Jokereita.
Voi intuitioparkaasi. Vaatii kyllä rohkeutta myöntää se tällaisina aikoina. Ei ole RAMseksenkaan jokrut hehkutusta tänä talvena täältä voinut pahemmin lukea. :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Intuitiollani kannatan Jokereita.
Voi intuitioparkaasi. Vaatii kyllä rohkeutta myöntää se tällaisina aikoina. Ei ole RAMseksenkaan jokrut hehkutusta tänä talvena täältä voinut pahemmin lukea. :)
HIFK on merkillinen kirjainyhdistelmä. He pelaavat väkivaltaista kiekkoa. Joukkueessa on entisiä narkkareita. Kannattajat yrittävät esittää hienompia kuin ovat, vaikka oikeasti ovat ihan yhtä juntteja kuin muutkin lätkämatsissa huutelijat. (Kaverini liittyi HIFK:n faniklubiin ja se on laulanut mulle näitä te muiden joukkueiden kannattajat olette böndejä -lauluja).

Jokerin logo on jotenkin puhtaampi muistaakseni.

Mutta jos saisi kaikista mahdollisista joukkueista valita, valitsisin ehkä JYP:n. Ihan sen vuoksi, että Jyväskylä on kiva kaupunki ja mun mummu ja vaari asuivat siellä.

Sitten haluaisin esittää sellaisen kutsun, että joku voisi pukea minulle päälle lätkävarusteet ja päästää pelaamaan tai harjoittelemaan jotain joukkuetta vastaan. Olisi ihanaa kiitää ja taklata, heiluttaa poikittaista mailaa.
Kikkelis kokkelis.
PerttiMakimaa

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Keikaus kirjoitti:HIFK on merkillinen kirjainyhdistelmä. He pelaavat väkivaltaista kiekkoa. Joukkueessa on entisiä narkkareita. Kannattajat yrittävät esittää hienompia kuin ovat, vaikka oikeasti ovat ihan yhtä juntteja kuin muutkin lätkämatsissa huutelijat. (Kaverini liittyi HIFK:n faniklubiin ja se on laulanut mulle näitä te muiden joukkueiden kannattajat olette böndejä -lauluja).
Nyt ymmärrän tuon Halos-myötäilysi vaikka monet jo uskovatkin sen junan jo menneen. Olet jumittanut poteroihisi.

Kannattaisi ehkä joskus tuulettaa uskomuksia katsomalla ennakkoluulottomasti mitä maailmalla tapahtuu. Ifk on ainut joukkue Kärppien mestaruuden tiellä. Sanokaa minun sanoneeni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:HIFK on merkillinen kirjainyhdistelmä. He pelaavat väkivaltaista kiekkoa. Joukkueessa on entisiä narkkareita. Kannattajat yrittävät esittää hienompia kuin ovat, vaikka oikeasti ovat ihan yhtä juntteja kuin muutkin lätkämatsissa huutelijat. (Kaverini liittyi HIFK:n faniklubiin ja se on laulanut mulle näitä te muiden joukkueiden kannattajat olette böndejä -lauluja).
Nyt ymmärrän tuon Halos-myötäilysi vaikka monet jo uskovatkin sen junan jo menneen. Olet jumittanut poteroihisi.

Kannattaisi ehkä joskus tuulettaa uskomuksia katsomalla ennakkoluulottomasti mitä maailmalla tapahtuu. Ifk on ainut joukkue Kärppien mestaruuden tiellä. Sanokaa minun sanoneeni.
Eli sinä lyöttäydyt voittajan kelkkaan. Kärpät eivät nekään kuulostaa hyvältä. Tulee Sauli mieleen. Kärpät kuulostavat ovelilta.

Taidan kannattaa Suomen maajoukkuetta.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Mä voisin ainakin tulla mukaan! :yo:
Turbohaltija

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mä voisin lähteä kunhan rahatilanne paranee. Olenkin vanha konkari; peräti kahdessa matsissa olen eloni aikana käynyt. Eka oli muistaakseni Tappara vastaan Hifk. Mulle oli ihan sama kuka voittaa, joten kannustin molempia vuoron perään (in Finland we have this thing called reilu meininki). Toisen kerran olin Hämeenlinnassa, käytimme koulun Veso-päivän Hpk:n toimintaan tutustumalla, minkä päätteeksi seurasimme Hpk vastaan joku matsin. En muista kuka voitti, mutta join pari kaljaa ja keskustelin vieressäni olevan äidinkielen opettajan kanssa kirjallisuudesta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kimmen kirjoitti:Mä voisin ainakin tulla mukaan! :yo:
Jeah! Koska olen näissä lätkäasioissa vähän tumpelo, niin otan vastaan ehdotuksia, mikä matsi ja niin poispäin. Ajalla 9. - 18.2. ei sovi, kun olen matkoilla, mutta muuten kyllä aika hyvin.
Kikkelis kokkelis.
PerttiMakimaa

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Keikaus kirjoitti:Eli sinä lyöttäydyt voittajan kelkkaan. Kärpät eivät nekään kuulostaa hyvältä. Tulee Sauli mieleen. Kärpät kuulostavat ovelilta.

Taidan kannattaa Suomen maajoukkuetta.
Kyllä "lyöttäytymiseni" kumpaankin asiaan on hieman vanhempaa perua. Oman IFK:n paitanikin ostin BLUES-ottelusta jota ei historiallisesti pelattu (syyksi katsomoon ilmoitettiin jään huono laatu) eräällä kaudella jolloin kaikki meni pieleen.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Mullakin on pari viikkoa kun en pysty tulemaan, eli 24-30.1 ja 4-9.2.

Ei mulla ole niin väliä kuka pelaa. Hifkin halli nordenskjöldinkadulla vois olla hyvä vaihtoehto siinä mielessä että sinne on kaikkien halukkaiden varmaan helpointa tulla. "Omaa" joukkuetta mulla ei ole ollut sen jälkeen kun joku dorka muutti K-Espoon. :nuts:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Eli sinä lyöttäydyt voittajan kelkkaan. Kärpät eivät nekään kuulostaa hyvältä. Tulee Sauli mieleen. Kärpät kuulostavat ovelilta.

Taidan kannattaa Suomen maajoukkuetta.
Kyllä "lyöttäytymiseni" kumpaankin asiaan on hieman vanhempaa perua. Oman IFK:n paitanikin ostin BLUES-ottelusta jota ei historiallisesti pelattu (syyksi katsomoon ilmoitettiin jään huono laatu) eräällä kaudella jolloin kaikki meni pieleen.
Oho. Kerran vuosia sitten juttelin Kouvolassa yhden tosi kauniin BLUES:n pelaajan kanssa. Sillä oli hassu nenä.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mie oon tarjoillut alkoholia moooonelle Bluesin pelaajalle. Ja ryypännyt muutaman kerran itsensä Myllyksen kanssa :h:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:Myllyksen kanssa :h:
Hahaa, mie katsoin aluksi että tarkoitit minuu =D
Että onhan meillä hauskaa aina ollut mutta että ihan "itsensä" ..

Mutta joo, miekin voisin joskus lähteä lätkämatsiin kun en ole koskaan ollut. Paitsi Sportin A-junnujen pelissä joskus.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai niin, olinhan mä yksissä ämmämämeissä töissä ja pääsin näkemään oliko se nyt Nummelinin tiukoissa trikoissa miesten pukkarin ovelta. Joku onnekkaampi taas oli saanut pienentää jonkun pelaajan hikistä munasuojaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tsekkasin noita matseja ja HIFK-Jokerit -matsi olisi 28.2. klo 18.30. Mitä sanotte? Tässä on lippupalvelun linkki lipuista:
http://www1.ticketservicefinland.fi/Pri ... 70HEJ02074
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:Haluaisin aistia kentältä huokuvan testosteronin ja syödä ehkä makkaraakin.
Ehkäpä jopa päästä matsin jälkeen miesten pukuhuoneeseen haistelemaan hikisten munasyndien ominaishajuja? Nuuh nuuh?

Kaveri soitti tiistai-iltana minua mukaan kun olisi ollut vielä pari vapaalippua perjantaiseen Jokerit vs joku muu joukkue matsiin. Olisi ollut kiva mennä ja nähdä kavereita, mutta on muita menoja. :cry:

Tunnustus: en ole käynyt yhdessäkään varsinaisessa lätkämatsissa (SM-liiga tms.), vaikka Hesassa ikänä asuneena siihenkin olisi ollut oivat mahdollisuudet. Raveissa (Vermo) olen sentään käynyt kerran.
Viimeksi muokannut hebuli, 19.01.2006 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

hebuli kirjoitti: Raveissa (Vermo) olen sentään käynyt kerran.
Joo, seuraava miitti Vermoon!
Siitä onkin aikaa kun olen viimeks käyny pelailemassa.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja brona »

Mä olen ilmoittautunut alustavasti seuraavaa HIFK-Ilves-matsia katsomaan kavereiden kanssa, mutta muuten willing and able seuraksi. Myös Vermoon :wink:
...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:Kaveri soitti tiistai-iltana minua mukaan kun olisi ollut vielä pari vapaalippua perjantaiseen Jokerit vs joku muu joukkue matsiin. Olisi ollut kiva mennä ja nähdä kavereita, mutta on muita menoja. :cry:
Voit antaa yhteystietoni kaverillesi.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä voisin lähtee HPK-Kärpät -matsiin :D Anyone?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Miten on, sopiiko tuo alussa mainittu HIFK-Jokerit -ottelu? Jos sopii, voisin ottaa ilmoittautumisia vastaan ja varata liput. Jokainen voisi sitten noutaa lippunsa itse.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:
hebuli kirjoitti:Kaveri soitti tiistai-iltana minua mukaan kun olisi ollut vielä pari vapaalippua perjantaiseen Jokerit vs joku muu joukkue matsiin. Olisi ollut kiva mennä ja nähdä kavereita, mutta on muita menoja. :cry:
Voit antaa yhteystietoni kaverillesi.
Ok! Mä laitan sille sun yv-tietosi!

No ei vaiskaan, ne halusivat kerätä lähinnä nk. lähipiirin taas yhteen, ja kaiketi löysivät lipuille jo muut käyttäjät. Mitä enemmän mietin, sitä enemmän ottaa päähän etten pääse mukaan. Toivottavasti Jokerit häviävät siitä syystä. No onneksi on muitakin mahdollisuuksia tavata noita kavereita lähiaikoina.

Ps. Tuli just mieleeni että tuo kyseinen kaverini on naimisissa ranskalaistytsyn kanssa. Mitäs siihen sanot? :lol: Eikös ne olleet jotenkin vaarallisia tjsp.?
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

ninnithequeen kirjoitti:Mie oon tarjoillut alkoholia moooonelle Bluesin pelaajalle. Ja ryypännyt muutaman kerran itsensä Myllyksen kanssa :h:
Voisko tää olla myllyksen pikkubroidi joka asuu stadissa? oli bewen veska joskus.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Vastaa Viestiin