Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Info tulevista miiteistä
ninnithequeen

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RAM13 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mie oon tarjoillut alkoholia moooonelle Bluesin pelaajalle. Ja ryypännyt muutaman kerran itsensä Myllyksen kanssa :h:
Voisko tää olla myllyksen pikkubroidi joka asuu stadissa? oli bewen veska joskus.
Kyllä se oli itse Jamo. Asui kivenheiton päässä meijän baarista kun pelasi Bluesissa.

EDIT: Ja loistotyyppi onkin :D
1108

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Menen lauantaina tappara - saipa matsiin. Ihan vitun sama kuka voittaa, tärkeintä on että meidän aitiossa riittää toivottavasti olutta ja safkaa riittävästi. Luvassa korruptiotilaisuus vailla vertaa!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti: Ps. Tuli just mieleeni että tuo kyseinen kaverini on naimisissa ranskalaistytsyn kanssa. Mitäs siihen sanot? :lol: Eikös ne olleet jotenkin vaarallisia tjsp.?
En menisi yleistämään. Se ei kuulu ajattelevan ja älykkään ihmisen harrastuksiin. Heh.

Itse olen viettänyt radiohiljaisuutta yönmustan ranskalaiseni kanssa jo monta päivää ja voi olla, että hiljaisuus on ikuinen. Kestää siis ainakin tämän PMS:n ajan. Hän on mielestäni a)liian aggressiivinen b)suhtautuu negatiivisesti ympäröivään maailmaan c)liian siveä d)liian yksiavioinen e)liian vähän kokemuksia muiden naisten kuin äidin kanssa elämisestä f)liian maskuliininen ja pitkä. Monta hyvää syytä olla olematta. Onpa lapsellista, että kirjoitin nämä tähän.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
hebuli kirjoitti: Ps. Tuli just mieleeni että tuo kyseinen kaverini on naimisissa ranskalaistytsyn kanssa. Mitäs siihen sanot? :lol: Eikös ne olleet jotenkin vaarallisia tjsp.?
En menisi yleistämään. Se ei kuulu ajattelevan ja älykkään ihmisen harrastuksiin. Heh.

Itse olen viettänyt radiohiljaisuutta yönmustan ranskalaiseni kanssa jo monta päivää ja voi olla, että hiljaisuus on ikuinen. Kestää siis ainakin tämän PMS:n ajan. Hän on mielestäni a)liian aggressiivinen b)suhtautuu negatiivisesti ympäröivään maailmaan c)liian siveä d)liian yksiavioinen e)liian vähän kokemuksia muiden naisten kuin äidin kanssa elämisestä f)liian maskuliininen ja pitkä. Monta hyvää syytä olla olematta. Onpa lapsellista, että kirjoitin nämä tähän.
Mietitkö useinkaan kuinka kulttuurien yhteentörmäys on väistämätöntä, varsinkin silloin siltä saattaa tuntua kun nainen suomalainen, tuo nykyään jo niinKin itsenäinen/itsekäs joka ei välttämättä enää suostukaan metsäläisen käyttäytymiseen. Ai mikä metsäläinen, koska eihän niitä ole muualla kuin SUOMESSA..ja vitut sanon minä..maailma on täynnä urpoja, siis siten käyttäytyviä joita luettelit.

Ja mutta siis sinä Keikaus olet aivan liian kiltti ja sinisilmäinen jollekin pahanhajuiselle murjaanille joka ei kunnioita naista kuin korkeintaan silloin kun se imuttaa sen ympärileikattua mulkkua, joten suosittelenkin sulle että otat vaan jonkun savolaisen isännän ja lopetat noi romanttiset hupsuttelut. Esim Poitsu on Savosta!!!

Muuten ketä sinne lätkämatsiin tullee? Minkälaista pillua olisi tarjolla..karvareuhkalla vaiko ilman?
Geetzu

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mikään ei ole vittumaisempaa kuin seurata lätkää ihmisten kanssa, joita se ei kiinnosta tarpeeksi (mun asteikolla tarpeeksi, eli eivät seuraa liigaa vaan tuulettavat muun maan mukana kun leijonat menestyvät). Varsinkaan paikallispeliin (jotka tosin menettäneet hohtoaan typerien nykysääntöjen mukana) ei tulisi mieleenkään lähteä. Tästä syystä osa firmankin lätkä-illoista jää pukumiesten seurassa hyvin väliin.

Ja mähän nyt en lähtis muutenkaan toki, mutta tässä yksi syy miksi kityn lätkäfanit saattavat jättää tulevan mööttinne väliin. ;)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti: Mietitkö useinkaan kuinka kulttuurien yhteentörmäys on väistämätöntä, varsinkin silloin siltä saattaa tuntua kun nainen suomalainen, tuo nykyään jo niinKin itsenäinen/itsekäs joka ei välttämättä enää suostukaan metsäläisen käyttäytymiseen. Ai mikä metsäläinen, koska eihän niitä ole muualla kuin SUOMESSA..ja vitut sanon minä..maailma on täynnä urpoja, siis siten käyttäytyviä joita luettelit.

Ja mutta siis sinä Keikaus olet aivan liian kiltti ja sinisilmäinen jollekin pahanhajuiselle murjaanille joka ei kunnioita naista kuin korkeintaan silloin kun se imuttaa sen ympärileikattua mulkkua, joten suosittelenkin sulle että otat vaan jonkun savolaisen isännän ja lopetat noi romanttiset hupsuttelut. Esim Poitsu on Savosta!!!

Muuten ketä sinne lätkämatsiin tullee? Minkälaista pillua olisi tarjolla..karvareuhkalla vaiko ilman?
Hyvä, että saadaan samassa viestissä käsiteltyä sekä romantiikka ja lätkä. Juu, kiltti olen ja siksi mieheni täytyy olla vielä minua kiltimpi, muuten rupeaa ahistammaan. Olen useimmiten tykännyt lempeistä ja kilteistä miehistä, mutta ajattelin olla avarakatseinen ja tutustua yönmustaan paremmin. Mutta eihän siitä taida mitään tulla, jos koko ajan pelkään, kuinka kauhea seuraava riita on. Ei se yönmusta pahalta haissut, päinvastoin aivan ihanalle, mutta eipä se yksistään riitä. Eikä sen mulkkukaan ollut leikattu. En sanoisi, että hän ei minua kunnioita, mutta hänellä on mielestäni joitain sosiaalisten taitojen puutteita ja mielestäni kieroutuneita käsityksiä ympäröivästä maailmasta. Häntä tuntuu ärsyttävän ihan mielettömästi esim. se, että joku ei noudata käytössääntöjä pilkulleen ja juuri niin kuin hän ne parhaaksi näkee.

No Poitsu... Ei sekään mikään maailmaa syleilevä mies taida olla.

En tuosta pillupuolesta osaa sanoa, mutta matsiin voit kyllä tulla meidän kanssa. Ihmiset saavat ilmoittautua minulle yksityisviestillä.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:Mikään ei ole vittumaisempaa kuin seurata lätkää ihmisten kanssa, joita se ei kiinnosta tarpeeksi.
Ja mähän nyt en lähtis muutenkaan toki, mutta tässä yksi syy miksi kityn lätkäfanit saattavat jättää tulevan mööttinne väliin.
No sinä sen sanoit mitä minä en kehdannut.
Eli miekin menen lätkämatseihin vain asiantuntevien ihmisten seurassa, kiitos.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mikään ei ole vittumaisempaa kuin seurata lätkää ihmisten kanssa, joita se ei kiinnosta tarpeeksi.
Ja mähän nyt en lähtis muutenkaan toki, mutta tässä yksi syy miksi kityn lätkäfanit saattavat jättää tulevan mööttinne väliin.
No sinä sen sanoit mitä minä en kehdannut.
Eli miekin menen lätkämatseihin vain asiantuntevien ihmisten seurassa, kiitos.
Höh. Minä seuraan peliä kuulkaa silmä kovana ja huudan, kun musta sukkula sujahtaa verkkovenukseen.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Aion asettaa ilmoittautumiselle jonkun deadlinen ja toiveen siitä, mille paikoille haluamme perseemme painaa. Kuinkakohan pitkälle tuota deadlinea voi venyttää, että lippuja vielä saa tuohon 28.2. matsiin? Teen siis varauksen ilmoittautumisten mukaan.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:Hyvä, että saadaan samassa viestissä käsiteltyä sekä romantiikka ja lätkä.

Repsahtus..olet sä kyl aika herttanen,

Vaikka et sitä Machki 3:sta usein käytäkään:(
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Hyvä, että saadaan samassa viestissä käsiteltyä sekä romantiikka ja lätkä.

Repsahtus..olet sä kyl aika herttanen,

Vaikka et sitä Machki 3:sta usein käytäkään:(
Voidaan mennä naimisiin heti seuraavassa elämässä, kun olen syntynyt karvattomana ja sinä vähemmän pelimiehenä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mä lähden katsomaan Ässien Helsinki-otteluita. Lupaan pukeutua pelipaitaan!
Rotan aivot valtasivat pääni.
nypari

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ann kirjoitti:Mä lähden katsomaan Ässien Helsinki-otteluita. Lupaan pukeutua pelipaitaan!
Mulle tulee Ässistä mieleen lapsuusajat, jolloin värjöttelin pakkasessa pilkkijakkaran päällä varpaisillani Ässien kotiluolassa. Taisin nähdä peliä vaihtelevasti jonkun patapaidan kainalosta. Ei ollut makkarakojua, oisko vessaakaan. Joko ne on hankkinut kuppi-istuimia tai edes lämmityksen halliin? Kai sieltä ny edes maggaraa saa?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Ann »

nypari kirjoitti:Joko ne on hankkinut kuppi-istuimia tai edes lämmityksen halliin? Kai sieltä ny edes maggaraa saa?
Mä olen katsellut Ässien junnumatseja Oulunkylän jäähallissa(wuua, wuua!). Sisko oli ihastunut johonkin niistä kundeista, ja mä olin siellä sitten niinku statistina.. as always.

Porissa en ole koskaan päässyt liigakiekkoa väijymään. Parisen matsia on tullut vierailtua hartwalilla vuonna kivi ja keppi ennen pubea. Saa paljon paremmat kicksit kun ympärillä on satoja vihaisia jokeri-faneja..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Geetzu kirjoitti:Varsinkaan paikallispeliin (jotka tosin menettäneet hohtoaan typerien nykysääntöjen mukana) ei tulisi mieleenkään lähteä.
Paikallispelit nyt ovat muutenkin menettäneet reilusti hohtoaan, kun niitä (rahastuksen nimissä) pelataan nykyään ne älyttömät kahdeksan kaudessa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lucky Luciano kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Varsinkaan paikallispeliin (jotka tosin menettäneet hohtoaan typerien nykysääntöjen mukana) ei tulisi mieleenkään lähteä.
Paikallispelit nyt ovat muutenkin menettäneet reilusti hohtoaan, kun niitä (rahastuksen nimissä) pelataan nykyään ne älyttömät kahdeksan kaudessa.
Jos te vanhoja kunnon aikoja kaipaatte, niin voin heittää hanskat kädestä ja läppästä molempia turpaan! Pääsette entisaikojen fiiliksiin?
Ette saa matshata riittävästi kotona?
Kysymys on kuitenkin on homojen ja pelleporukan matsista?
Mä haluun kyllä tulla mukaan huutelemaan rivoja pelaajille ja versinkin "valmentajille"!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Niba kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Varsinkaan paikallispeliin (jotka tosin menettäneet hohtoaan typerien nykysääntöjen mukana) ei tulisi mieleenkään lähteä.
Paikallispelit nyt ovat muutenkin menettäneet reilusti hohtoaan, kun niitä (rahastuksen nimissä) pelataan nykyään ne älyttömät kahdeksan kaudessa.
Jos te vanhoja kunnon aikoja kaipaatte, niin voin heittää hanskat kädestä ja läppästä molempia turpaan! Pääsette entisaikojen fiiliksiin?
Ette saa matshata riittävästi kotona?
Kysymys on kuitenkin on homojen ja pelleporukan matsista?
Mä haluun kyllä tulla mukaan huutelemaan rivoja pelaajille ja versinkin "valmentajille"!
Hyvä pikku-Niba: niitä rivoja huudetaan vain tuomareille :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lähdettäisiinkö lätkämatsiin?

Viesti Kirjoittaja Niba »

RAM13 kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti: Paikallispelit nyt ovat muutenkin menettäneet reilusti hohtoaan, kun niitä (rahastuksen nimissä) pelataan nykyään ne älyttömät kahdeksan kaudessa.
Jos te vanhoja kunnon aikoja kaipaatte, niin voin heittää hanskat kädestä ja läppästä molempia turpaan! Pääsette entisaikojen fiiliksiin?
Ette saa matshata riittävästi kotona?
Kysymys on kuitenkin on homojen ja pelleporukan matsista?
Mä haluun kyllä tulla mukaan huutelemaan rivoja pelaajille ja versinkin "valmentajille"!
Hyvä pikku-Niba: niitä rivoja huudetaan vain tuomareille :lol:
Mutku en tykkee kummastakaan joukkoeesta, eiks joskus joku valmentaja käyny katsojan kinppuun?

ED: ai niin mä huudan kenelle haluan!

ARMI ÄLÄ SAATANA ESITÄ OMIA MIELIPITEITÄS!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin