Mozartin syndebileet

Info tulevista miiteistä
nojoojust

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

brona kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:... työ- ja koulutodistukset, sillä lampaat söivät ne kaikki. Ainoastaan YO-todistus säästyi niin, että siitä puuttuu vain viisi suupalaa.
Todella kätevää. Söisköhän teidän lampaat multakin ne vähemmän mairittelevat todistukset?
Ne syövät kaikkien eväät. Kesällä kun niiden tarha oli kätevästi keittiön ikkunan alla, oppivat ne tunnistamaan leivänpaahtimen äänen ja kuulivat sen jopa talon toiselle puolelle. Sitten ne huusivat ikkunan alla kunnes ne olivat saaneet osuutensa. Välillä sitä kyllä mietti että jotain rajaa pitäisi olla, sillä nekin saivat omat viipaleensa paahdettuna...

Ai niin, Aito-pässi söi kerran paistettua silakkaa. Se hinkui omaa osuuttaan pöydän ääressä niin kauan, että piruuttani testasin maistuisiko se sille ihan oikeasti. Maistui. Joten ihan varmasti söisivät sinunkin todistuksesi...

Erityisen harmillisia ovat nuo koulutodistukset, uudet pitäisi järjestää jossain vaiheessa. Jotenkin vain ajatus siitä on kiusallinen, kun pitäisi mennä lukion rehtorin juttusille hakemaan uusia ja selitys niiden puuttumiselle on noin älytön. Olisi edes koira syönyt.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja brona »

nojoojust kirjoitti:Erityisen harmillisia ovat nuo koulutodistukset, uudet pitäisi järjestää jossain vaiheessa. Jotenkin vain ajatus siitä on kiusallinen, kun pitäisi mennä lukion rehtorin juttusille hakemaan uusia ja selitys niiden puuttumiselle on noin älytön. Olisi edes koira syönyt.
Kyllä musta tuo, että lampaat söi, on loistava selitys. Luulisi piristävän reksinkin päivää ellei se sitten ole täysin pystyynkuollut.
...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miksei täällä ole vielä raporttia illan etenemisestä? Äkkiä nyt selostuksia tänne, mä haluun tietää mitä siellä tapahtuu. Kuvat on aina plussaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Raporttia raportin janoisille! Kaikki ovat vihdoin paikalla; ensimmäisinä saapuivat Elukka ja nojoojust, sitten noin vartin välein lisäännyimme ja viimeisenä tuli brona. Kunnon vaisujen perinteiden mukaisesti päätin juuri keittää lisää teetä. Mozart on soinut jo pari tuntia.
Chap

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja Chap »

Ehtiikö vielä mukaan?
eps

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja eps »

Chap kirjoitti:Ehtiikö vielä mukaan?
:komp: ?

e.
Aito_Johanna

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Pelattiin Addictionarya. Voitin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja Niba »

Turpohaltija meni juuri sänkyyn Chapin kanssa..
Pelaamaan shakkia!
Pyyhin Netikettiin..
ElanorRaven

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ilmoittauduin juuri "epävarmaksi" kun vahingossa klikkailin pitkin ruutua. Piti tulla kirjoittamaan, että laittakaahan nyt jotain infoa, mutta näyttääkin jo olevan... :P Pitäkää hauskaa ja päivänsankarille terkkuja :lol:
Turbohaltija

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Hektinen erä päättyi Chappiksen triumfiin. Taidan syödä vähän suklaata.
eps

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja eps »

Osallistujat, tunnelma ja musiikki ovat kaikki priimaluokkaa.

e.
Aito_Johanna

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Pelattiin toinen erä. Voitin taas. Olen lyömätön.
Turbohaltija

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith ja eps menivät juuri sänkyyn.
nokkaelain

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Sänky on nyt vapaa. Äsken Turbohaltija yltyi tanssiin ja lauluun.
Turbohaltija

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kello lähestyy yhtätoista, Sumi Jo laulaa Yön kuningattaren aarian. Terkkuja Sleazoidille!
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Turbohaltija kirjoitti:Kello lähestyy yhtätoista, Sumi Jo laulaa Yön kuningattaren aarian. Terkkuja Sleazoidille!
Kiitoksia kovasti ja terveisiä myös sinne. Olen hengessä mukana ja laitan itsekin samaisen aarian soimaan.
Loppuiko data & argumentit?
nojoojust

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Onnellisesti kotona. Hävisin kaikki pelit ja tappelut, paitsi ne joihin en osallistunut. Niissäkin olisin kyllä hävinnyt... Mutta kivaa oli, ei voi muuta sanoa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja Niba »

Palattu kotios, pelit meni hyvin brona voitti aivolohkopelin, fiksu nainen!
Alias, tohtori sykerö..
Korjaan tohtori terapia!
Pelin aikana jouduin psykoosiin, kuten myäs moni muu..
Onneksi psykoosi kesti vain yhden heittovuoron..
Tämä peli-ilta kuului vaisuihin peli-iltoihin!
Koska mukana oli eps ja jne.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja brona »

Juuh, hemma igen. Töppöjalkakin lenkitetty ja ruokittu. Kiitokset illan isännälle kuin myös kanssavierailijoille! Mulla oli kivaa ja nyt se on todistettu! Mulla on kuin onkin kaikki aivolohkot!!11!?? Niballe kiitos juottamisesta :mrgreen:
...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja Niba »

brona kirjoitti:Juuh, hemma igen. Töppöjalkakin lenkitetty ja ruokittu. Kiitokset illan isännälle kuin myös kanssavierailijoille! Mulla oli kivaa ja nyt se on todistettu! Mulla on kuin onkin kaikki aivolohkot!!11!?? Niballe kiitos juottamisesta :mrgreen:
Eikös se ollut kokista? :lol:
Sitäpaitti sain bonukset!
Pyyhin Netikettiin..
Elukka

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Aito_Johanna kirjoitti:Pelattiin Addictionarya. Voitin.
No ei sua ihan turhaan Aapiskanaksi nimitellä! :lol:
Meinasin jo todeta tosta Addictionarysta että "ihan tyhmä peli ku mä aina häviin", mutta 2. kierroksella tulin sentään mitalisijoille. :ohyeah:
Itseni ja edustamani yhtiön puolesta myös :h: :lliset kiitokset illan isännälle ja muille osallistujille.
Tuota Tohtori Terapiaa taytyy kyllä ottaa uusintaottelu jossain vaiheessa. :lol:
eps

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja eps »

Niba kirjoitti: Tämä peli-ilta kuului vaisuihin peli-iltoihin!
Koska mukana oli eps ja jne.
Paitsi että en minä pelannut, mitä nyt hiukan shakkia Edithia vastaan.

Kiitokset isännälle tosi kivasta illasta. :)

e.
Turbohaltija

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kiitos kaikille vieraille! Ilta oli oikein mukava ja onnistunut. Meitä oli lopulta kaksitoista Mozart-fania paikalla! :cheer: :ohyeah: :jee: Sovimme juhlivamme Mozartin syndejä toistekin; yhtenä kohokohtana tulevaisuudessa siintävät 300-vuotissynttärit vuonna 2056 (laitan niistä sitten uudemman kutsuketjun). :wink:
Edith

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja Edith »

Juu, mä viihdyin myös ja kiittelen täältä täten kovasti ja paljon. (Taisin tosin itse olla aika vaisu.)
Elukka

Re: Mozartin syndebileet

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Turbohaltija kirjoitti:Kiitos kaikille vieraille! Ilta oli oikein mukava ja onnistunut. Meitä oli lopulta kaksitoista Mozart-fania paikalla! :cheer: :ohyeah: :jee: Sovimme juhlivamme Mozartin syndejä toistekin; yhtenä kohokohtana tulevaisuudessa siintävät 300-vuotissynttärit vuonna 2056 (laitan niistä sitten uudemman kutsuketjun). :wink:
Laita vaan nyt jo, niin keretään suunnitella valmistelut oikein viimesen päälle. :D
Vastaa Viestiin