Numban bileiden osallistujalista

Info tulevista miiteistä
Starflare

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Kuva olikin liian iso että sitä saisi galleriaan, oh well.
No pienennä sitä hölmö :D
No mutku.... no okei, jos mä sitten jossain vaiheessa :D .
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kid kirjoitti:Ninni ottaa kuvan toisesta rinnastaan ja mä toisesta omastani? sois niinku fifty-sixty
Eiku silleen, että teillä on tissit likistettynä toisaan vasten - kuvakulma suoraan alhaaltapäin *ohjaa*
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Clay kirjoitti:
Kid kirjoitti:Ninni ottaa kuvan toisesta rinnastaan ja mä toisesta omastani? sois niinku fifty-sixty
Eiku silleen, että teillä on tissit likistettynä toisaan vasten - kuvakulma suoraan alhaaltapäin *ohjaa*
Älä yllytä hulluja :twisted:
Kid

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Kid »

Clay kirjoitti: Eiku silleen, että teillä on tissit likistettynä toisaan vasten - kuvakulma suoraan alhaaltapäin *ohjaa*
:think:
eiku
:perse:
Dumari

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Saanx mä luvan laittaa oman kuvan galleriaan? Ettei niinQ kukaan pyärry siitä...?
Starflare

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Siinä yhessä ryhmäpotretissa Dumarilla on kyllä niin hyvä ilme, että voisi melkein raameihin iskeä :D .

Nypari tai joku taisikin sanoa tämän, mutta toistetaan vielä: Perkele että nuo kuvat ovat tarkkuudeltaan sitä luokkaa että en koskaan uskonut näyttäväni joissain kuvissa noinkin kaamealta, eikä Aarnen käsi paljoa tärissyt kun kuvia napsi.

PS. Voi helvetin 16 että se Castlevania - Curse of Darkness vaikutti mielettömän hyvältä, aivan pakko saada se omaksi :) .
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Clay »

Starflare kirjoitti:Nypari tai joku taisikin sanoa tämän, mutta toistetaan vielä: Perkele että nuo kuvat ovat tarkkuudeltaan sitä luokkaa että en koskaan uskonut näyttäväni joissain kuvissa noinkin kaamealta, eikä Aarnen käsi paljoa tärissyt kun kuvia napsi.
Jeps. Pitänee opetella photoshoppaamaan.
Nyt penikseni on fantastinen!
AarneAnkka

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Starflare kirjoitti:eikä Aarnen käsi paljoa tärissyt kun kuvia napsi.
DISCLAIMER: Salama = lyhyt valoitusaika. Tytinä ei siinä paljoa ehdi vaikuttaa.
Vastaa Viestiin