Numban bileiden osallistujalista

Info tulevista miiteistä
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Starflare kirjoitti:Joko saa kuvia? Anteeksi kaikille joille tuli paha mieli läsnäolostani tai puheistani, urpo mikä urpo.
Kenelle nyt voisi sinusta tulla paha mieli? Mä olin ainakin onnellinen kun sain harjata hevimiehen hiuksia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Miten mä missasin sut puhelimitse tapahtuneella vierailullani :cry:
Mä kuulin kyl ku joku huuteli siellä jossain, et sä oot juuri sillä hetkellä puhelimessa ja jotakuta just etsittiin jutteleen sulle, en muista ketä. Mä olin linnoittautuneena kahvinkeittimen luo, känny ei koskaan tullu sinne asti.
Juu, Mojoa ja Claytä mie eniten kaipailin. Tiekkö, mulla on se sun shamppoopullo vieläkin tallessa :lol:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja saira »

ninnithequeen kirjoitti: Juu, Mojoa ja Claytä mie eniten kaipailin. Tiekkö, mulla on se sun shamppoopullo vieläkin tallessa :lol:
No, ensi kesän Saunaa varten sit hyvä pitää tallessa. Vaikka kyl täältä sit uuden saat jos se unohtuu kotiin! :D
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

1108 kirjoitti:Kiitän kaikkia paikalla olleita. :P
Kiitos samoin! Laav juu tuu :ohyeah:

Se kahvinkeitto jäi ny sit enskertaan.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Starflare

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Joko saa kuvia? Anteeksi kaikille joille tuli paha mieli läsnäolostani tai puheistani, urpo mikä urpo.
Kenelle nyt voisi sinusta tulla paha mieli? Mä olin ainakin onnellinen kun sain harjata hevimiehen hiuksia.
Enpäs itseasiassa tiijä, jotenkin oli vahva tunne, ja ilta oli jokseenkin kaoottinen kun niin paljon uusia lärvejä tuli laakista tanssahtelemaan eteen.

Oho? En kyllä muista tuota, mutta olen varmasti hykerrellyt onnellisena kun neitoset käy tukkaan kiinni :D . Ja muutenkin tuli nyt aika hillittömän hyvä mieli.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Starflare kirjoitti:Oho? En kyllä muista tuota, mutta olen varmasti hykerrellyt onnellisena kun neitoset käy tukkaan kiinni :D . Ja muutenkin tuli nyt aika hillittömän hyvä mieli.
Sä valittelit ennen baariin lähtöä, että sun hiukset on ihan takussa ja mä tarjouduin harjaamaan ne. Sulla oli jopa oma harja mukana, mikä on mun mielestä aika herttaista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Aarne missä kuvat?

EDIT:Löyty jo! Kiitos.
nypari

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja nypari »

Aarne määrää, Uusis on paska. Kiitos kuvista! *odottaa paketin avautumista*
1108

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Olikin visio että jossain illanvaiheessa meni turhan lujaa, en nähnyt unta....
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Georgina kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti: Mihis kaupunkiin seuraavat pileet? Oulu?
Täällähän nyt pidetään bileet heti kun tulijoita on :beer: :cheer: :miitti: :hevikaraoke:
Näyttää kityläiset järjestävän bileitä varsin tiuhaan tahtiin.
No tuskin kukaan nyt ainakaan tänne Kotkaan saakka viitsisi lähteä. tietääkseni olen yhä ainoa Kotkassa asuva kityläinen. Eihän mulla ole edes omaa saunaa, ja asun 8 km päässä keskustasta. Vaikka löytyyhän tuo paikallinen räkälä tietysti 500 m päästä, ja busilla tai taksilla pääsee keskustaan jatkoille. Kyllä tänne 51 neliön kämppään pienet pirskeet mahtuisi. Ulkona on tietysti myös makkaranpaistokota.

Ääh, taitaa kuulostaa tylsältä.
nypari

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja nypari »

AA:n kuvat katsottu, olipas niitä paljon. Mä annan suostumuksen esim. 3812 ja 3814 kuvien julkaisemiseen Kityssä. Ne on niitä ryhmäkuvia. Vittu, mä oon pallinaama joka kuvassa, joten oikeastaan ihan sama mitä julkaistaan, paitsi ne ihohuokostarkkuudella itsestäni otetut on kuin jostain Clerasil-mainoksesta. Ei niitä, pliide!
1108

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Minähän annan vaikka kaikille luvan julkaisuun. No FEAR!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Patz katselee mua aika murhaavasti parissa kuvassa, hyvä tietää mitä se OIKEASTI musta ajattelee. Muuten olen ihan itseni näköinen noissa kuvissa, kaksoisleuallinen idiootti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Joko saa kuvia? Anteeksi kaikille joille tuli paha mieli läsnäolostani tai puheistani, urpo mikä urpo.
Ja päin vastoin, olit hauskaa seuraa ja käyttäydyit korrektisti. Uusitaan joskus ryyppäjäiset!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Clay »

Lolita kirjoitti:Muuten olen ihan itseni näköinen noissa kuvissa, kaksoisleuallinen idiootti.
Eipä pärjää mun kolmoisleualle.
Nyt penikseni on fantastinen!
tonttu

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Starflare kirjoitti:Anteeksi kaikille joille tuli paha mieli läsnäolostani tai puheistani, urpo mikä urpo.
Höpö höpö, ei mitään tuommoisia puheita. Sä oot ihQ, nii! :mrgreen:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuka veti perseen mun naaman eteen, kuka!?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:
1108 kirjoitti:Löydetty:
viininpunainen pyyhe
musta paita
Paita lienee Bluntlyn, se ainakin hukkas yhden ja pyyhekin saattais olla, sillä ainakin oli punainen pyyhe.
Tunnustan omikseni. Viikon verran esiintynyt vakavaa hajamielisyyttä joka sitten huipentui tänään.

PS. hukkui muuten parista kohtaa muisti illan aikana. Ei tarvitse palauttaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

No lykkäsin ne pesukoneeseen ja toimitan pois kun tavataan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:No lykkäsin ne pesukoneeseen ja toimitan pois kun tavataan.
Selvä H5N1 -tapaus.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja saira »

Kun kattoo noita kuvia, niin ei kyllä ihan heti tulis mieleen, että mä olin selvinpäin. Sitä se kofeiinin yliannostus teettää...

Mun puolesta kuvia saa laittaa galleriaan, jos joku haluaa.
Kid

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Kid »

JOOOO, laittakaa kuvia galleriaan. Mä haluan tirkistellä!!! Ja tietty kysykää ne luvat niiltä kenen pärstä näkyy..
tonttu

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Joo, muakaan ei haittaa jos lärvi näkyy. Jos haluaa laittaa kuvia jonnekin, niin bii mai kest.
Starflare

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Se on mukava kuulla etten aivan sikaillut siellä :) . Sillä niinkuin numbakin totesi itsestään, niin jossain vaiheessa meni tosiaan liian lujaa.

Uusiksi otetaan ehdottomasti, tällä kertaa voisin kopan sijasta hakea siwasta 12pakin ettei rupea tukka tummumaan.

Katsellaan sitten myöhemmin milloin tapahtuu His Majesty at the Swamp - Tampere Konquest part 2: Total Annihilation.

EDIT: Kuva 3867. Numba, mustaenkeli, Clay ja minä, saako tunkea galleriaan?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Numban bileiden osallistujalista

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mitään kuvaa jos esiinnyn ei tarvitse ottaa huomioon lupia arpoessa.
Kuvista by the way näki selvästi kuuinka humala eteni joukoissa kuin punatauti aiemmin napoleonin venäjän joukoiss, vai oliko se nyt keltakuume? :lol: :lol: :lol:
Se oli ainoastaan varmaa että 1108 oli melkosen paljon enempi kännis tullessani kuin lähtiessäni, onkohan se tää parantamisen taito jo tätä tasoo?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin