Sormusta herralle

Info tulevista miiteistä
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Sormusta herralle

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tarttis hyvän syyn siivota kämpän

Eli olisiko kiinnostusta nyt lauantaina, 4.2, Taru sormusten herrasta- maratooniin eli kaikki 3 extended versiota putkeen?

Ohessa voi vaikka pistää murua rinnanalle miehekkäästi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Re: Sormusta herralle

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Muuten mikä ettei, mutta A) olen aika hiljattain juuri katsonut Sormuksien Herrat dokumentteineen putkeen, B) samaisena päivänä on myös serkkuni häät, Ninnin saunailta ja Teeman Teemalauantai aiheena Star Wreck, sekä edellisenä iltana olisi ElanorRavenin synttärit jos niihinkin vielä osallistuisi. Ihan liikaa tapahtumaa yhdessä rypäksessä kun koko muu kuukausi kumisee tyhjää. Mikä ihmeen universaali voima ajaa ihmisiä pitämään kaiken kuorossa yhtaikaa? :o
Elukka

Re: Sormusta herralle

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Komppaan Ankkaa ajankohdan sopimattomuuden osalta. :komp:
Minä ainakin olen jo lupautunut Ninnilään saunomaan. Jos saisi tuon millään siirrettyä vaikka seuraavaan viikonloppuun niin mua ainakin himottaisi nähdä noi sormusleffojen laajennetut painokset.
Paremmasta puoliskostani en ole ihan varma... :?

:off: Saako noita laajennettuja versioita muuten (mahdollisesti kokoelmana?) jostain? Jätettiin nuiden hankkiminen joulunjälkeisiin alennusmyynteihin, vaan saatavuus tuntuu olevan aika huonoa. :|

[edit]Ai niin, missäpäin valtakuntaa sä muuten vaikutat?[/edit]
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Sormusta herralle

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tämähän kuulostaisi oikein loistavalta tavalta möllöttää se kymmenisen tuntia, paitsi että sijaitsen täällä hornanperseessä... Eli en ole tulossa :D

Mutta kyllä nuo maistuisivat, en ole nähnyt kun teatterissa, ja ostin ne itselleni DVD:nä, mutta en ole vielä katsellut. Säästelen johonkin kuvaamasi kaltaiseen tilanteeseen :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: Sormusta herralle

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No turkanen sentään, kyllä nyt jostain sellainen aika ja paikka on löydyttävä, että saadaan kaikki sormusdiggarit samaan maratoniin! Johan siihen velvoittaa tämä runo:

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul.
"
eli
"Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi sormus heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
"
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Sormusta herralle

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

"hei tahdotteko tulla leffailtaan?"

*...heidät yöhän syöksee ja pimeyteen kahlitsee...*

:shock: Kuulostaa kivalta! :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Sormusta herralle

Viesti Kirjoittaja Mojo »

AarneAnkka kirjoitti:ElanorRavenin synttärit
Elanor kirjoitti:Minä ja ystäväni täytetään maaliskuun 3. päivä

Tossa oikaisua jotta ette ajele Turkkusseen perjantaina tyhjän takia... toki olisin oluselle silloinkin voinut tulla suraksi mutta neiti Ravenin bileitä tuskin olisi ollut missään löytyvissä :roll:

Mut juuei.. en pääse Helsinkeihin v-loppuna. Eli nounou vaikka TSH trilogian ois ihan kiva kahtella uudestaan joskus.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
AarneAnkka

Re: Sormusta herralle

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mojo kirjoitti:Tossa oikaisua jotta ette ajele Turkkusseen perjantaina tyhjän takia...
Hoplaa. Stressihormonit ovat tainneet vääristää jo todellisuudentajunikin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sormusta herralle

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No katsotaan myöhemmin ja jatketaan saastan keskellä asumista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Sormusta herralle

Viesti Kirjoittaja Edith »

En mä Sormusten herroista, mutta Carcassone-peli-illasta saattaisin jossain vaiheessa innostuakin; sen katsoisin sinun olevan monillekin melkein velkaa.
Vastaa Viestiin