Talkoot

Info tulevista miiteistä
Runkkis

Talkoot

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Nyt pitäisi saada tämä kämppäni siistiksi ja ajattelin pitää talkoot. Ohjelmassa tiskausta, imurointia, lattioiden vahausta, vaatekaapin järjestelyä, cd:n palttomaista koneelle, wc:n ja kylppärin pesemistä, lattioiden vahausta, kaapin ovien pesua jne.

Lupaan ostaa kaksi mäyräkoiraa Karjalaa ja neljä pakettia campingia jotak grillaan liedellä. Mukaan mahtuu kuusi ensimmäistä. Vapaa ehtoisia?!?
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Dream on dude! :dream:
<3
Starflare

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Runkkis kirjoitti:Nyt pitäisi saada tämä kämppäni siistiksi ja ajattelin pitää talkoot. Ohjelmassa tiskausta, imurointia, lattioiden vahausta, vaatekaapin järjestelyä, cd:n palttomaista koneelle, wc:n ja kylppärin pesemistä, lattioiden vahausta, kaapin ovien pesua jne.

Lupaan ostaa kaksi mäyräkoiraa Karjalaa ja neljä pakettia campingia jotak grillaan liedellä. Mukaan mahtuu kuusi ensimmäistä. Vapaa ehtoisia?!?
Noi kaks mäyräkoiraa riittäis just mulle.
Runkkis

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Starflare kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Nyt pitäisi saada tämä kämppäni siistiksi ja ajattelin pitää talkoot. Ohjelmassa tiskausta, imurointia, lattioiden vahausta, vaatekaapin järjestelyä, cd:n palttomaista koneelle, wc:n ja kylppärin pesemistä, lattioiden vahausta, kaapin ovien pesua jne.

Lupaan ostaa kaksi mäyräkoiraa Karjalaa ja neljä pakettia campingia jotak grillaan liedellä. Mukaan mahtuu kuusi ensimmäistä. Vapaa ehtoisia?!?
Noi kaks mäyräkoiraa riittäis just mulle.
Kunnon talkoissa on vain kaksi olutta per osaanottaja (ja yksi makkara), mutta hallitukselle kori...
ninnithequeen

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kiitos, mutta omassa on tarpeeks tekemistä. Ethän sä muuten vaan ole tosissas.... :P
Runkkis

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Eikö ideani saa yhtään kannatusta?
Starflare

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Runkkis kirjoitti:Eikö ideani saa yhtään kannatusta?
Liian vähän kaljaa ja makkaraa, ei raavas mies millään kirpun annoksella duunia paina.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Voinks mä vaihtaa mun kaljat makkaroiks? Kolme makkaraa, hyvää musiikkia ja vissyä ja mä voin pestä vessan ja tiskata.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Runkkis

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Lolita kirjoitti:Voinks mä vaihtaa mun kaljat makkaroiks? Kolme makkaraa, hyvää musiikkia ja vissyä ja mä voin pestä vessan ja tiskata.
Jos muille sopii..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No siinä tapauksessa mä voisin vaihtaa mun makkarat kaljoiks, jos passaa.. Kaheksan kaljaa, ja kalsareitten pyykkäys käy leikiten, vaikka ihan noin niinkun nyrkkipyykkinä.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Noiden talkoiden jälkeen sun kämppä on niin sotkussa että, sitä täytyy siivota vähintään viikon, sillä talkoiden jälkeen kuuluu järjestää saunailta, hyvää ruokaa ja paljon viinaa kaikille talkoolaisille niin paljon kuin napa vetää.
Aito_Johanna

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kaljat siidereiksi ja makkaran oheen jokin terveellinen kasvisvaihtoehto, niin tuulen järjestelemään kaappejasi. Eri kiva päästä tonkimaan toisten kaappeja!
Nighthawk

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Aito_Johanna kirjoitti: Eri kiva
Sinä kun olet perillä noista kielellisistä jutuista, niin voisitko kertoa, onko tuo ”eri kiva” yleisesti / virallisesti käytössä? Tupu, Hupu ja Lupu ovat ainoat tyypit, joiden olen huomannut käyttäneen tuota ilmaisua. Ei siinä mitään, mielestäni tuo on kaikessa laimeudessaan vain jotenkin niin hyvä.
Runkkis

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Nyt vapaaehtoisia on kertynyt niin paljon, että hillitäkseni osaanottajien määrää, lupaan seksiä kanssani, jokaiselle talkoolaiselle...
ninnithequeen

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Runkkis kirjoitti:Nyt vapaaehtoisia on kertynyt niin paljon, että hillitäkseni osaanottajien määrää, lupaan seksiä kanssani, jokaiselle talkoolaiselle...
Ai no sit mä tuun. Siis katselemaan vaan, ku sä runkkaat :lol:
Runkkis

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

ninnithequeen kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Nyt vapaaehtoisia on kertynyt niin paljon, että hillitäkseni osaanottajien määrää, lupaan seksiä kanssani, jokaiselle talkoolaiselle...
Ai no sit mä tuun. Siis katselemaan vaan, ku sä runkkaat :lol:
"hei haluux kukaa naine kattoo camis ku runkkaan?!?"
Aito_Johanna

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Nighthawk kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Eri kiva
Sinä kun olet perillä noista kielellisistä jutuista, niin voisitko kertoa, onko tuo ”eri kiva” yleisesti / virallisesti käytössä? Tupu, Hupu ja Lupu ovat ainoat tyypit, joiden olen huomannut käyttäneen tuota ilmaisua. Ei siinä mitään, mielestäni tuo on kaikessa laimeudessaan vain jotenkin niin hyvä.
"Eri kiva" esiintyy tiheästi 50-luvun nuortenkirjoissa, joten mitä ilmeisimmin se on sen ajan nuorten muoti-ilmaus. Vähän niin kuin meillä "ihqu!!!!!!!!11111".
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Valvon töissä tässä nyt sen seittemän yötä, että jos talkoot ei tälle ajankohalle osu, niin sitten, reilun viikon päästä voinen toki osallistua!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Milloin nää talkoot nyt sitten on? Laitatko aikataulua ja osoitetta osallistujille yv:nä. Pitääkö tuoda omat välineet vai löytyykö sulta muutakin kuin WC-Ankka?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti:
"Eri kiva" esiintyy tiheästi 50-luvun nuortenkirjoissa, joten mitä ilmeisimmin se on sen ajan nuorten muoti-ilmaus. Vähän niin kuin meillä "ihqu!!!!!!!!11111".
Ootko sä perillä nykyajan nuortenkirjoista? Esiintyykö 'ihqu' jo niissä?
Exsat

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Edith kirjoitti: Ootko sä perillä nykyajan nuortenkirjoista? Esiintyykö 'ihqu' jo niissä?
Ainakin sinäminän novelleissa (ammatillisesti merkittäviä.. :oops: ). Eiköhän niitä samat tyypit kirjoittele.
Runkkis

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Lolita kirjoitti:Milloin nää talkoot nyt sitten on? Laitatko aikataulua ja osoitetta osallistujille yv:nä. Pitääkö tuoda omat välineet vai löytyykö sulta muutakin kuin WC-Ankka?
Ankka löytyy, mutta se ei paljoa raikasta. Suosittelen huippuimuria ja painepesuria,,
Avatar
Avaruuskatti
Kitinäaddikti
Viestit: 63
Liittynyt: 03.02.2006 11:48
Paikkakunta: Kissamuorin suuri pyökki

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Avaruuskatti »

Exsat kirjoitti:
Edith kirjoitti: Ootko sä perillä nykyajan nuortenkirjoista? Esiintyykö 'ihqu' jo niissä?
Ainakin sinäminän novelleissa (ammatillisesti merkittäviä.. :oops: ). Eiköhän niitä samat tyypit kirjoittele.
Niin. Mietinkin tässä juuri, kirjoittaakohan Enid Blyton Sinäminään.
Avaruuskatti näkee tulevaisuuteen.
Exsat

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Avaruuskatti kirjoitti: Niin. Mietinkin tässä juuri, kirjoittaakohan Enid Blyton Sinäminään.
Se ei taida juuri tämän päivän nuorisokirjoja kirjoitella. :wink:
Angita

Re: Talkoot

Viesti Kirjoittaja Angita »

Minkälaisia nuortenkirjoja nykyään on? Pitäisköhän vihdoin maksaa ne rästimaksut kirjastoon ni pääsis tutustumaan. Kaiholla muistelen kaukaisen nuoruuden Uma Aaltosta ja Tuija Lehtistä ja öööö... muita vastaavia. Luin meiän kirjaston nuortenkirjahyllyn kaikki kirjat aikoinaan *ylpeänä*.
Vastaa Viestiin