Kabukiin syömään?

Info tulevista miiteistä
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja brona »

Olisko kenelläkään mielenkiintoa lähteä lähiaikoina nauttimaan kyseisen paikan suussasulavasta sushista ja japanilaisesta olusesta jos toisestakin? Sakeakin toki paikasta saa ja muutakin ruokaa kuin raakaa kalaa. Syöpöttelyn ajankohta on sovittavissa mahdollisten osallistujien preferenssien mukaan. Mulle sopii helpoiten keskiviikot ja sunnuntait, muina päivinä täytyy sopia tuuraajan kanssa. Kabuki ei ole lauantaisin auki.
...
Turbohaltija

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Minua tuo kiinnostaa, kuten puhetta oli. Ehdotan keskiviikkoa 1.3. - onko tarpeeksi lähiaikoina?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Kabuliin syömään...?

No totta Mooses! Tai siis Muhammed!

Vien ensimmäisen tänne ilmestyvän kityneidon tuota pikaa illalliselle. Omat viinat!

(No ei vaiskaan, täällä ei ole alkoholiongelmaa - kaikille riittää.)
Viimeksi muokannut Vadim, 09.02.2006 15:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sushi = teh nam. Vois vaikka tullakin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kiinnostusta on! Tosin mahdollisuudet saapua sinne ovat hieman rajalliset...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Turbohaltija

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Georgina kirjoitti:Kiinnostusta on! Tosin mahdollisuudet saapua sinne ovat hieman rajalliset...


Tänne vaan! Ja irmelianneli kans! Tulkaa kimppakyydillä; mun luokse mahtuu aina muutama toverihottis nukkumaan! :wink: :cheer:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Turbohaltija kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Kiinnostusta on! Tosin mahdollisuudet saapua sinne ovat hieman rajalliset...


Tänne vaan! Ja irmelianneli kans! Tulkaa kimppakyydillä; mun luokse mahtuu aina muutama toverihottis nukkumaan! :wink: :cheer:
Hyvä termi toi toverihottis :lol:

Hmm. Autokin menee ensi viikolla lekurille joten epäilisin kuitenkin että joudutaan odottamaan vielä kevättä... :? ois muuten teidän vuoro siirtyä sieltä tännepäin välillä! ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elukka

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:Sushi = teh nam.
Mä en kyllä millään ymmärrä, miten joku voi syödä raakaa kalaa. :barf:
Sitäpaitsi se wasabi vai mikä wakizashi nyt olikaan millä tapetaan kalasta pöpöt on jopa mulle, vanhalle jalapenojen ystävälle, liian tulista.
Jos toi pareNpi puoliskoni oikein kovasti hinkuu sushia niin kaipa minäkin voisin tulla seuraksi vaikka teelle. :think:
AarneAnkka

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:Mä en kyllä millään ymmärrä, miten joku voi syödä raakaa kalaa. :barf:
Ei sulle ilmeisesti sitten graavilohikaan maistu?
Sitäpaitsi se wasabi vai mikä wakizashi nyt olikaan millä tapetaan kalasta pöpöt on jopa mulle, vanhalle jalapenojen ystävälle, liian tulista.
Se avaa röörit tehokkaasti. :D
Turbohaltija

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Georgina kirjoitti:
Hmm. Autokin menee ensi viikolla lekurille joten epäilisin kuitenkin että joudutaan odottamaan vielä kevättä... :? ois muuten teidän vuoro siirtyä sieltä tännepäin välillä! ;)
Juu! Nuuh! Mulla olis siihen suuntaan muutenkin asiaa... eli saattaapa hyvinkin olla että kevään mittaan ainakin tämä kityilijä vierailee Oulussa... :wink:
Patz

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Patz »

AarneAnkka kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Mä en kyllä millään ymmärrä, miten joku voi syödä raakaa kalaa. :barf:
Ei sulle ilmeisesti sitten graavilohikaan maistu?
Graavihan ei ole raakaa kalaa vaan suolalla kypsytettyä, eli silloinhan se pitäisi maistua, eikö? :pilkunnussimishymiö:

Jos vaan päivä sattuu sopimaan, aim in.
Elukka

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Mä en kyllä millään ymmärrä, miten joku voi syödä raakaa kalaa. :barf:
Ei sulle ilmeisesti sitten graavilohikaan maistu?
Noup... Tosin mä olen tullut henkisesti allergiseksi kalalle, kun sitä joutui lapsena syömään melkein joka päivä. :|
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja brona »

Do dii, vihdoin koneella. Jep, tuo 1.3. käy mulle ihan hyvin, tosin myös saman viikon pe taitaa onnistua, jos se sopii muille paremmin.
Kuten tuossa mainitsinkin, niin Kabukista saa toki liharuokiakin.
www.kabuki.fi
...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mielenkiintoinen tarjous, olisi laajennettava ruokarepertuaaria tämän verran..
Huomenna syön haukea, mutten raakana..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Yhh.. Vaikka ruoan ystävä olenkin ja yhteisten illanviettojen kannattaja, erilaisissa muodoissaan, niin tämän passaisin kyllä. Aivan sama tarjoillaanko paikassa myös lihavaihtoehtoja mutta jos siellä haisoo vahvasti kala ja muut merenelävät (kuten oletan, korjatkaa jos olen väärässä) niin mun ruokahalu kuolee justiinsa. :barf:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä en ole koskaan syönyt sushia.. Opetetaanko mua, jos tulen mukaan? Ei tarvitse kuolla häpeästä kun otan vain haukun, vaikka etiketin mukaan pitää syödä koko palanen kerralla. Kyllä tosin tekee mieli maistaa, varsinkin niitä dippikastikkeita.
The great club outshines the individual, always and forever.
Turbohaltija

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

En minäkään ole syönyt sushia. Sehän tässä kiinnostaakin seuran lisäksi tietty. :)
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja brona »

Tottakai saapi opetusta, mukaan vaan Elppis. Tosin eiköhän tuo syöminen suju ihan luonnostaan :D Puikot voi tuottaa ongelmia, jos ei niillä ole aiemmin syönyt. Mietiskelin tuossa, että sitähän voisi tilata muitakin ruokalajeja kuin sushia ja maistella niitä. Mä tykkään kovasti friteeratuista jättikatkaravun pyrstöistäkin.
Entäs se päivä? Ke 1.3. vai pe 3.3.?
...
hebuli

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Voisinpa muuten lähteäkin, kun on niin monta kertaa ollut mielessä japsiravintolassa käynti, mutta aina jotenkin vaan jäänyt ja päätynyt johonkin "helpompaan" paikkaan. Puikkoja osaan käyttää koska olen harrastanut escrimaa sekä syönyt kiinalaisessa puikoilla useita kertoja. Tarvittaessa voin osallistua niiden osallistujien syöttämiseen joilla puikot eivät pysy hyppysissä.

Keskiviikko voisi sopia paremmin, perjantaimenoista ei aina tiedä. Jos siis ke, niin olen sisällä. Pe tässä vaiheessa vielä "ehkä", mutta todennäköisesti voi käydä sekin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Niba »

ilmoittautumisketju?
ja jos paljon populaa niin pitää varmaan varatakin?
en ole ollut kuullut ettei hirveän iso oo..
olisko sitä pallokalaa siellä, vois kokeilla onko hyvin perattu ja fileoitu, ei saa olla pikkumyrkkypusseja ei, toisaalta?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja brona »

Näillä näppäimillä näyttäis päivä olevan tuo ke 1.3. Alustavan varauksen ajattelin suorittaa ensi viikon alussa, joten ilmoittautukaa mukaan, ootte te ennenkin ilmoittautuneet! Joko yv:llä tai tähän ketjuun ja nyt siis ei enää noita "kalat näyttää/haisee/tuntuu/maistuu pahalle"-kommentteja, tack.
...
Sininikki

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Sininikki »

brona kirjoitti:tai tähän ketjuun
Deadline?
Turbohaltija

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ilmoittaudun.
Runkkis

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Nyt kun aikaa sattuu olemaan niin voisi sitä tullakkin..
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja brona »

Sininikki kirjoitti:Deadline?
Hmm, vaiks keksiviikko eli 22. päivä.
...
Vastaa Viestiin