Kabukiin syömään?

Info tulevista miiteistä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elukka kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:Minä ja Elukka oltaisiin tulossa.
Hop, stop press! :shock:
Eipäs päästäkään, nojoolla on muuta ohjelmaa. :|
:doh: = http://www.doh.gov.ph/
Mutta tälläistä ei sitten saa tapahtua usein, emmekä tänäänkään mielelläme petä Kabukia? Eli poiketen normaalista kity-käytännöstä tällaisten ilmoittautumisten pitäisi olla sitovia?
Eli paikka sitten vabautui nimeltään kaksi!
Pyyhin Netikettiin..
hebuli

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Elukka kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:Minä ja Elukka oltaisiin tulossa.
Hop, stop press! :shock:
Eipäs päästäkään, nojoolla on muuta ohjelmaa. :|
Voi vee, olisin mielelläni halunnut nähdä aitosuomalaisen parin joka yhdessä urheasti taistelee läpi kivikkoisen pellon ja ihmissuhteen. :(
nojoojust

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

hebuli kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:Minä ja Elukka oltaisiin tulossa.
Hop, stop press! :shock:
Eipäs päästäkään, nojoolla on muuta ohjelmaa. :|
Voi vee, olisin mielelläni halunnut nähdä aitosuomalaisen parin joka yhdessä urheasti taistelee läpi kivikkoisen pellon ja ihmissuhteen. :(
Sain kuitenkin sen toisen menon peruttua, joten aitosuomalainen pari ilmaantuu sittenkin paikalle. On-off-on pikakelauksella...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mieki aattelin, josko oisin vieny peruneitten paikoista toisen,
mutta palasivat sitten kuitenkin takaisin pöytään.
Ei se mitään, keksin jotain kivampaa.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja brona »

Mustaenkeli ja McJanne, kyllähän Kabukiin voi soittaa ja kysyä vieläkö mukaan mahtuu. Pöytiin mahtuu kahdeksan henkeä ja meille on kaksi pöytää varattu. Kabuki aukeaa viideltä eli silloin sinne voi pirauttaa (09-6949446). Itse en ole enää nettiyhteyden päässä silloin eli nyt pitäisi olla itse aktiivinen. Varaus on nimellä Kity eli help yourself, jos haluatte mukaan. Mun puolesta tervetuloa molemmille.
...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Meen siihen johonkin viereen hörppäämään..oluen
ens jos mitenkään ehdin
Pyyhin Netikettiin..
Turbohaltija

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Saatan tulla oluselle mukaan, jos ehdin. Olen kohta lähdössä stadin suuntaan. Tässä kyllä menee aikaa... Pirauttelen Niba jos ehdin ennen seitsemää lähistölle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Paikalla olleena pöperöt oli hyviä, ja seura maittavaa..
Kylmää pakoon vielä kylmempään leppäkerttupaikkaan..
Josta osa kotiin hyvissä ajoin, kuten myös..
Pyyhin Netikettiin..
Turbohaltija

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kiitos kaikille eilisestä ja erityisesti Bronalle hyvästä ideasta ja pöytien varaamisesta! Ilta oli oikein mukava ja viihtyisä, ruoka hyvää ja keskustelut rattoisia. :)
AarneAnkka

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Edelleen sushi = teh namskis. Kabuki on ihan mukavan oloinen mesta, eikä kamalan kalliskaan. Siellä voisi käydä toistekin. Kiitokset kaikille seurasta!
Elukka

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Turbohaltija kirjoitti:Kiitos kaikille eilisestä ja erityisesti Bronalle hyvästä ideasta ja pöytien varaamisesta! Ilta oli oikein mukava ja viihtyisä, ruoka hyvää ja keskustelut rattoisia. :)
:komp: Näin on. Osaahan noi japskit semmosillekin herkkuja tehdä, ketkä ei kalasta niin perusta. :)
Kiitokset kaikille osallistuneille mukavasta illasta. :)
Viimeksi muokannut Elukka, 02.03.2006 10:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ja se "Pingviinien Matka" -juliste siellä seinällä kyllä kruunasi kokonaisuuden. Sitähän se meidän raa'an kalan syöntimme siellä oli. :lol:
ninnithequeen

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:Ja se "Pingviinien Matka" -juliste siellä seinällä kyllä kruunasi kokonaisuuden. Sitähän se meidän raa'an kalan syöntimme siellä oli. :lol:
Ai saakutti, kai te otitte ryhmäkuvan siinä julisteen vieressä :lol:
hebuli

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Kiitoksia multakin kaikille, ja erityisesti siskolle arkiviikon katkaisemisesta näin mukavasti. Ruokasatsi oli yllättävän iso ja täyttävä, sake meni alas mainiosti, erinomaisia kuvatodisteitakin löytyy suosikkiahdistelijastani, ja seura oli hehkeää (myös toisessa pöydässä). Nukkumaan pääsin 1:30, ja heräsin ilman herätyskelloa 05:45. :shock: Jatkoin vielä kauneusunia puolitoista tuntia.

Kiitos parille henkilölle myös henkisestä avautumisesta, ja sille yhdelle ettei avautunut fyysisesti edes saken vaikutuksen alaisena todistajien läsnäollessa. Illan kruunasi alunperin toiselle tarkoitetun poskipusun osuminen juuri oikeaan osoitteeseen. :wink:

Ps. Matti Nykänen istui viereisessä pöydässä! Joku ihme blondi häiritsi sen ruokarauhaa jatkuvasti.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kiitos kaikille hauskasta illasta! Mehän nähtiin niinku vaik ketä julkkiksii.. Suunnittelimme myös Pingviini-aiheista videoiltaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Camilla kirjoitti:Kiitos kaikille hauskasta illasta! Mehän nähtiin niinku vaik ketä julkkiksii.. Suunnittelimme myös Pingviini-aiheista videoiltaa.
sä et oo vielä julkkis, ne et vielä ihQ kylläkin.
siis mattiko se oli siinä ilmankos en tuntenut?
sitä sakea täytyy hakea primalkosta vielä!
Nyt täytyy sit hankkii noit sakekuppeja ja lautasia ja keikkea.
ehkä preferoin kypsää kalaa, liikaa punaista lihaa ruojavaliossa nyt ilmeisimmin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja brona »

Kiitos seurasta kaikille, oli muksaa :D

Hyvin olisi meidän pöytään mahtunut vielä yksi, joten muistettuamme McJannen olevan kaupungissa ryhtyi Turbo tuumasta toimeen.
...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kiitos kaikille, oli kyllä tosi mukavaa! Minä ja Angita olimme Onnelassa urheasti loppuun asti. Tällaista se opiskelijaelämä näköjään on, heh.

Voi, hellät tuntemukset täyttävät mieleni, kun ajattelen suosikkiahdisteltavaani Hebulia! Toivottavasti en karannut päällesi ahdistavasti.

Voi jesses, mitä porukkaa siellä Onnelassa oli. Naurattaa, kun ajattelenkin. Hauska oli se yksi pieni armenialainen ukko, joka tanssilattialla kehui paitaani kolme kertaa. Ajattelin, että hän pitää minusta vähemmän, jos kerron hänelle ikäni. No ei onnistunut, kun hän oli itse jo 29. Hän nosti kaulassa olevaa ristiä kohti taivasta ja sanoi: "I swear to God, I am orthodox, you look like 23." Hän varmaan ajatteli tekevänsä vaikutuksen ja sanoi myös: " I can rap a little bit, you know."

Mutta sitten. Siellä oli ihana kapteenikersantti! Se oli niin suloinen, vaikka ei tuoksunut ihan oikealle (eli en tuntenut aivan ylitsepääsemätöntä tarvetta yhtyä häneen) . Se oli niin halattavan kokoinen ja sillä oli ihana nukkainen korva, kuin sileäkarvaisen koiranpennun korva. Tajusin taas, kuinka tuntoaisti on minulle niin tärkeä. Ja mikä ihaninta, se kundi oli sellainen, että se painoi päänsä mun olalle tanssiessa. Lääh! Jos joku saa mut heikoksi, niin se on miehet, joille ei tuota mitään ongelmaa ilmaista läheisyydentarvettaan.
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Missäköhän se keikku on taas ollut? :think:
Ilmeisesti joku muu kuin ruoka maitti...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dumari kirjoitti:Missäköhän se keikku on taas ollut? :think:
Ilmeisesti joku muu kuin ruoka maitti...
Täh! Mä en ole juonut kuin PepsiMaxia tänään. Enkä muutenkaan ryyppää. En ole edes ottanut keskittymislääkettäni tänään, joten aika kemikaaliton olen.

Mut hei, mulla on treffit tänään yhden kityläisen kanssa. Mitäs siitä sanot?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Dumari kirjoitti:Missäköhän se keikku on taas ollut? :think:
Ilmeisesti joku muu kuin ruoka maitti...
Keikku joi maitoa!

Ei hitto, repeilen edelleenkin sille "lapsi olisi varmaan kuollut akneen synnytyslaitoksella"-jutulle :rofl:
Dumari

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Keikaus kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Missäköhän se keikku on taas ollut? :think:
Ilmeisesti joku muu kuin ruoka maitti...
Täh! Mä en ole juonut kuin PepsiMaxia tänään. Enkä muutenkaan ryyppää. En ole edes ottanut keskittymislääkettäni tänään, joten aika kemikaaliton olen.

Mut hei, mulla on treffit tänään yhden kityläisen kanssa. Mitäs siitä sanot?
Häh? Olitko edes syömässä? Sie höpötät taas jotain ihan kummia.
Kity-treffit.. otan osaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kabukiin syömään?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Camilla kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Missäköhän se keikku on taas ollut? :think:
Ilmeisesti joku muu kuin ruoka maitti...
Keikku joi maitoa!

Ei hitto, repeilen edelleenkin sille "lapsi olisi varmaan kuollut akneen synnytyslaitoksella"-jutulle :rofl:
Niin join! Hyla-maitoa Onnelassa!

Ei helkkari, ei kyllä ollut sillä aknepotilaalla oikein hajua tästä erilaisten geenien tärkeydestä, kun minua lähestyi. Ehkä hänkin piti paidastani. Tai sitten muistutin hänen siskoaan, namnam.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin