Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Info tulevista miiteistä
ninnithequeen

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:Nyt tuli mieleen, että löytääköhän tästä maailmasta lauantaiksi kovinkaan helpolla sellaista baaria, jossa ei telkkari pauhais ainakaan ihan täysillä sitä olympialaista kisaistoa?
Taitaa kuule Elppa tahtoa kovasti katsoa klo 22 alkavan Suomi-Tsekki lätkämatsin.

Ja harkintaan pistän nyt minäkin, siis jos matsia on joku menossa katsomaan....
Edith

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Edith »

ninnithequeen kirjoitti:
Edith kirjoitti:Nyt tuli mieleen, että löytääköhän tästä maailmasta lauantaiksi kovinkaan helpolla sellaista baaria, jossa ei telkkari pauhais ainakaan ihan täysillä sitä olympialaista kisaistoa?
Taitaa kuule Elppa tahtoa kovasti katsoa klo 22 alkavan Suomi-Tsekki lätkämatsin.
Turbohaltijaa-aa! Mitens me tehdään tän pelaamisen kanssa? Eli missä pelataan? Mä en nimittäin kyllä missään olympiakailotuksessa niin mielelläni tätä jaloa ja herkkää shakkiurheilua harrastais.
Turbohaltija

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:Nyt tuli mieleen, että löytääköhän tästä maailmasta lauantaiksi kovinkaan helpolla sellaista baaria, jossa ei telkkari pauhais ainakaan ihan täysillä sitä olympialaista kisaistoa?
No esim. mun lähellä on Kuikka, joka on muutenkin sivistynyt paikka ja siellä ei ole muistaakseni telkkaria ollenkaan eli tuskin tarvitsee häiriintyä olympiakullista. Kuikasta löytyy sitä paitsi shakkilauta talon puolesta! Hilpeä Hauki on toinen lysti mesta. Pitääkö tämä tulkita nyt niin, että haluat kuitenkin mennä baariin? Tuutko sitten vaikka Kallioon neljän jälkeen kun ehdit?
Edith

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:
Edith kirjoitti:Nyt tuli mieleen, että löytääköhän tästä maailmasta lauantaiksi kovinkaan helpolla sellaista baaria, jossa ei telkkari pauhais ainakaan ihan täysillä sitä olympialaista kisaistoa?
No esim. mun lähellä on Kuikka, joka on muutenkin sivistynyt paikka ja siellä ei ole muistaakseni telkkaria ollenkaan eli tuskin tarvitsee häiriintyä olympiakullista. Kuikasta löytyy sitä paitsi shakkilauta talon puolesta! Hilpeä Hauki on toinen lysti mesta. Pitääkö tämä tulkita nyt niin, että haluat kuitenkin mennä baariin? Tuutko sitten vaikka Kallioon neljän jälkeen kun ehdit?
Hmm. Joo. Mäkään en nyt pysty enää tulkitseen, tahdonko baariin vain en. Mutta Kallioon päin voisin suoria tieni joka tapauksessa.
Turbohaltija

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Jep, no katsotaan sitä sitten, mikä on fiilis. Meilläkin voidaan pelata jos baari ei inspiroi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Niba »

pilis kiinnostaa aina, paitsi toisten..
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hmm... onkohan ketään tänään sittenkään liikkeellä? Pikkuego+kauniimpi osapuoli lupasivat olla yhteydessä 18.30 (töiden loppumisajankohta) jälkeen, muuten kukaan ei ole minulle ainakaan suoraan sanonut olevansa missään.

Näin ollen ilmoitan istuvani jossain keskustan kuppilassa olutta nauttien ja luultavasti uutta City-lehteä selaillen klo 19 jälkeen. Jos ei seuraa ilmaannu tai kukaan soittele, niin lähden kaupan kautta kotiin katsomaan kauhuelokuvaa :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Edith

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Joo, tuota sori osaltani, että olen vienyt tätä ketjua syrjäraiteille. Hauskaa iltaa täksi illaksi osallistujille toivottelen. Olin hieman aikeissa, että jos asiat olisivat menneet putkeen, olisin mielelläni tullut tarkkailemaan osaavien henkilöiden biljardinpeluuta, mutta nyt, kun olen kiinni muissa askareissa, en tule häiritsemään ja kyselemään, että mitä, kui ja miks ihmeessä.
Angita

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Elppis kirjoitti:Hmm... onkohan ketään tänään sittenkään liikkeellä? Pikkuego+kauniimpi osapuoli lupasivat olla yhteydessä 18.30 (töiden loppumisajankohta) jälkeen, muuten kukaan ei ole minulle ainakaan suoraan sanonut olevansa missään.

Näin ollen ilmoitan istuvani jossain keskustan kuppilassa olutta nauttien ja luultavasti uutta City-lehteä selaillen klo 19 jälkeen. Jos ei seuraa ilmaannu tai kukaan soittele, niin lähden kaupan kautta kotiin katsomaan kauhuelokuvaa :)
Mää voisin jopa innostua baariseen. Eiks siel Stuuuudio 51:ssä ollu niitä komioita poikia. Sinne siis! :D
AarneAnkka

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Angita kirjoitti:Eiks siel Stuuuudio 51:ssä ollu niitä komioita poikia.
No jos mäkin tuun. 8)
Dumari

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

AarneAnkka kirjoitti:
Angita kirjoitti:Eiks siel Stuuuudio 51:ssä ollu niitä komioita poikia.
No jos mäkin tuun. 8)
Kyllä mä sen oon kässännyt että suhteessa tehdään asioita yhdessä, mutta että mennää kattomaan "kauniita poikia" 51:een yhdessä, se ylittää jo mun käsityskyvyn.
AarneAnkka

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Dumari kirjoitti:Kyllä mä sen oon kässännyt että suhteessa tehdään asioita yhdessä, mutta että mennää kattomaan "kauniita poikia" 51:een yhdessä, se ylittää jo mun käsityskyvyn.
:doh: Pitää aina, AINA tarkistaa onko heitossa takaovi vieläkin huonommalle heitolle. Yksi "on" -sana olisi ratkaissut kaiken.

Tänään varsinkin. Olen näköjään hyvin haavoittuvainen heitoille tänään, kun työkaverikin juuri vastamöläytti niin että ego meni lommolle. Käyttävät hyväkseen haavoittuvaa tilaani, paskiaiset. :x
Dumari

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

AarneAnkka kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Kyllä mä sen oon kässännyt että suhteessa tehdään asioita yhdessä, mutta että mennää kattomaan "kauniita poikia" 51:een yhdessä, se ylittää jo mun käsityskyvyn.
:doh: Pitää aina, AINA tarkistaa onko heitossa takaovi vieläkin huonommalle heitolle. Yksi "on" -sana olisi ratkaissut kaiken.

Tänään varsinkin. Olen näköjään hyvin haavoittuvainen heitoille tänään, kun työkaverikin juuri vastamöläytti niin että ego meni lommolle. Käyttävät hyväkseen haavoittuvaa tilaani, paskiaiset. :x
Älä ota sitä vakavasti, meillä tuollainen vittuilu on ihan joka päiväistä, sitä on viidessä vuodessa aika tehokkasti saanut "koulutusta".
Kunhan kiusasin, enkä edes vittuillakseni.
hebuli

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Elppis kirjoitti:Näin ollen ilmoitan istuvani jossain keskustan kuppilassa olutta nauttien ja luultavasti uutta City-lehteä selaillen klo 19 jälkeen. Jos ei seuraa ilmaannu tai kukaan soittele, niin lähden kaupan kautta kotiin katsomaan kauhuelokuvaa :)
Kun kerran ilta vapautui muista suunnitelmista uintia lukuunottamatta, mietin josko lähtisi bilistä pelaamaan. Ilmeisesti tämä nyt kääntyi pelkäksi kuppilakierroksessa jossain salatussa paikassa? Ei olisi tarkoitus ihan vaan juomaan lähteä, kun huomenna la tullee sitä pitkästä aikaa kuitenkin tehtyä muussa seurassa (harkitusti, kuten aina).

Ei tästä viestiketjusta todellakaan saa selvää ketkä kaikki ovat osallistumassa ja mitä aikomassa, ilmeisesti lähinnä osallistumattomat ovat kirjoitelleet? Ehdottakaa jotain paikkaa ja aikaa. Dumari tulossa vai menossa?
Dumari

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

hebuli kirjoitti:Dumari tulossa vai menossa?
Goddäm! Mä salaa viestittelin elpalle, ettei kaikki pitäis mua aina "varmana" nakkina :D

Osallistumiseni on tällä hetkellä 50-60. Jos johonkin onnelaan/51:een tahi muuhun hirvitykseen jengi on menossa, niin sitten prossia ei enää ole.
Dumari

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Dumari kirjoitti:Jos jonnekin ulos lähden tuolloin, niin se on FME. Muutoin pysyn visusti kotona pois pahanteosta.
Saanko nytten kaksipuolisen takin jossa lukee KITY-Urpo kummallakin puolella?


(rautalangasta: vuoden takinkääntäjä sekä selkärangattomin olio-palkinto, niin mistäs ne sai noutaa?)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bailaamista en kaipaa, vaan hyväntuulista hillumista jossain rennossa bilispaikassa, ehkä pari olutta ja hyvää seuraa.

Tällä hetkellä mielenkiintonsa ovat ilmaisseet:

Enthu
Dumari (130%)
hebuli
mulli75
Angita
AA

Kumpi paikka kuulostaa paremmalta: Corona Eerikinkadulla (11), vai Metropool 2.linjalla Kalliossa?
Huomasin että suurin osa porukasta ovat ei-tupakoitsijoita, ja yritin valita ne vähiten tupakansavuiset bilispaikat (jätin siis ulos ritzin ja chaplinin).
Voihan sinne chapliniinkin mennä taas, sinne tupakoimattomalle puolelle? Kertokaa mielipiteenne!

Klo 19.30 olisi ehdottamani tapaamisaika.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:Dumari (130%)
Aevan ehanaa!
Elppis kirjoitti: Kumpi paikka kuulostaa paremmalta: Corona Eerikinkadulla (11), vai Metropool 2.linjalla Kalliossa?
Huomasin että suurin osa porukasta ovat ei-tupakoitsijoita, ja yritin valita ne vähiten tupakansavuiset bilispaikat (jätin siis ulos ritzin ja chaplinin).
Voihan sinne chapliniinkin mennä taas, sinne tupakoimattomalle puolelle? Kertokaa mielipiteenne!

Klo 19.30 olisi ehdottamani tapaamisaika.
Metropooli oli ainakin viimeksi eli 2kk sitten aivan helvetin tupakansavua täynnä kaikki irtaimisto, tuskin ilmassakaan oli sen vähempää tupakansavua.

Ylläri-pylläri laittaisin Metropoolin sijaiseksi Trickshotin, mutta joudun jääväämään itseni sen ehdoittamisesta, koska se paikka on toinen koti-paareistani.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:[Ylläri-pylläri laittaisin Metropoolin sijaiseksi Trickshotin, mutta joudun jääväämään itseni sen ehdoittamisesta, koska se paikka on toinen koti-paareistani.
Se oli muuten ihan kiva baari! Metropoolissa oli viimeksi kun siellä kävin alakerrassa tupakointikielto.. ei taida olla enää?

Trickshot?! Näkinkuja 1 on virallinen osoite, sijaitsee 300m Hakaniemen metroasemalta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:Se oli muuten ihan kiva baari! Metropoolissa oli viimeksi kun siellä kävin alakerrassa tupakointikielto.. ei taida olla enää?
Voihan se olla että sinne on tullut tupakointikielto sen jälkeen kun siellä viimeksi kävin.
hebuli

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Preferoin keskustan paikkoja, mutta toki löydän itseni Kallioonkin tarvittaessa. Ei väliä onko savullinen paikka, olen tarpeeksi vastustuskykyinen. Osallistumiseeni on tällä hetkellä 80% todennäköisyys, en ole varma tulisinko vielä 19.30 tasan.

PeeÄs. Valitettavasti söin lounaalla aimo annoksen valkosipulia. Jos se alkaa liikaa haista illalla, ehkä hajun saa häivytettyä puhtaalla alkoholilla?
Viimeksi muokannut hebuli, 17.02.2006 12:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Sikäli mikäli juo useamman oluen, niin Trickshotissa on vähemmän rappusia tiskin ja pöydän välillä kuin Chaplinissa. Muuten paikalla ei ole ainakaan allekirjoittaneelle zen zuurempaa zeksuaalista väliä ai mitä väliä no Sitä väliä tietenkään, namzrepz.
Dumari

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

hebuli kirjoitti: PeeÄs. Valitettavasti söin lounaalla aimo annoksen valkosipulia. Jos se alkaa liikaa haista illalla, ehkä hajun saa häivytettyä puhtaalla alkoholilla?
Homma toimii :D (tosin suositan vain 40% alkoholia ettei ilta jää liian lyhyeksi)
Mää varmaan käyn saunassa ennekuin liikun mihinkään. Seitsemältä saan ehkä perseeni liikkumaan kotoa (jos hyvin käy).
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja cardic »

meite on messissa. ja jos kerta palloja huidotaan, otan oman kepin
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voin oluen tai 2 tulla nappaamaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin