Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Info tulevista miiteistä
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onko ketään kiinnostuneita lähtemään parille oluelle ja vaikkapa bilistä pelaamaan klo 18 jälkeen perjantaina?

Äijä on saunomassa, enkä jaksa kotonakaan olla. Kaverit huitsin nevadassa..

Tai vaihtoehtoisesti ehdotuksia? Karaokea? "Unohda, sinulla ei ole elämää"?
The great club outshines the individual, always and forever.
Turbohaltija

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kiinnostais, paitsi että mulla on lauantaina klo 9-13 tentti. Sen jälkeen kyllä tekis mieli hieman palkita itseään. Eli lauantaina miten olis?
Edith

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lauantai vois käydä tännekin. Mä en kyllä osaa pelata bilistä, mutta opettelisin mielelläni, mutta sitten taas mun opetteleminen vaan häirittis muitten pelaamista. Mutta, no, olutta mä osaan kyllä jo juoda, olenhan iso tyttö!
Dumari

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jos jonnekin ulos lähden tuolloin, niin se on FME. Muutoin pysyn visusti kotona pois pahanteosta.
Turbohaltija

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:Lauantai vois käydä tännekin. Mä en kyllä osaa pelata bilistä, mutta opettelisin mielelläni, mutta sitten taas mun opetteleminen vaan häirittis muitten pelaamista. Mutta, no, olutta mä osaan kyllä jo juoda, olenhan iso tyttö!
En mäkään osaa! Voidaan opetella tätäkin lajia yhdessä! :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voisin harkita jos en raaski ostaa lippua FME:n.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:Kiinnostais, paitsi että mulla on lauantaina klo 9-13 tentti. Sen jälkeen kyllä tekis mieli hieman palkita itseään. Eli lauantaina miten olis?
Mites mein shakkikerho sitten? Sulle ei ehkä käy sit nyt tää perjantai ja mulle ei käyny viime perjantai. Vai osaammeko jo shakkia niin hyvin että vaihdamme tyystin biliskerhoksi - ja toivomme että edistymisemme on yhtä hätkähdyttävää?
Turbohaltija

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:

Mites mein shakkikerho sitten?
Yritän ryhdistäytyä ja lukea hurjasti lauantaihin asti... Miten olisi shakkia lauantaina iltapäivällä? Tai voinhan mä ottaa mun minimageen baariin mukaan, jos pelataan siellä kun muut bilistelee? Shakkihammastakin kyllä syyhyttäisi!
Enthu

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Mä voisin pelastaa Elpan pe-iltana tylsyydeltä...ole mtn ihmeitä tiedossa
siksi illaksi... la-ilta on varattu jo muille kavereille :D
Edith

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti: Yritän ryhdistäytyä ja lukea hurjasti lauantaihin asti... Miten olisi shakkia lauantaina iltapäivällä? Tai voinhan mä ottaa mun minimageen baariin mukaan, jos pelataan siellä kun muut bilistelee? Shakkihammastakin kyllä syyhyttäisi!
Lauantai-iltapäivä voisi sopia ihan hyvin, tai sellainen varhaisilta. Ja baarikin. Päätellään sitten lauantaina.

Baariin, baariin, minä pääsen baariin! :cheer: :cheer: :cheer: Että mä oon tätä kaivannut. Nyt loppuilta tehokasta opiskelua, baarinkuvat silmissä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sekä pe että la sopii. :miitti:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

No höh, lauantaiko tästä sitten tuli? Mulla vaan sattuu nimenomaan toi perjantai olemaan yksinäinen, sen takia etsin siihen väliin seuraa, tai sen tapaista. Onhan tässä vielä aikaa, ei sitä tiedä vaikka kutsuis teitä pelaamaan sitä Buzz:ia ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ei. Perjantaille on jo kutsu semmoseen viini-iltaan, joka kuitenkin sekin pitää jättää lyhyeen, sillä lauantaina aikainen herätys töihin.
Ei se lauantaikaan mulle kyllä sen parempi päivä ole. Säästän rahani paiskimalla töitä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Perjantai kyllä sopis oikein hyvin, samoin Elppiksen nöyryytys biliksessä, kaljaa sopii aina. Juu-u.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja cardic »

ans kattoo ny
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Mulli75

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Mulle perstai sopii paremmin.

Tulen perjantaina omaa tahtiani mukaan jos muitakin tulee.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja brona »

Persjantaina riippuu mihin aikaan saadaan hommat valmiiksi, mutta la käy ainakin.
...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Höh, mä nimenomaan aloitin topikin sillä, että perjantaina pitäis keksiä jotain tekemistä.

Nyt tästä on tullut topikki, jossa on sovittu jo menot keskenään lauantaiksi, pah!!

Otan pikkuegon kainaloon ja pieksän sen, pöydällä, kepitän kunnolla. Mukaan saapi tulla. Aikaa ja paikkaa ei vielä ole tiedossa, eiköhän nuo tiedot tule tarpeeksi ajoissa selville.
Viimeksi muokannut Elppis, 14.02.2006 15:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Nyt tästä on tullut topikki, jossa on sovittu jo menot keskenään torstaiksi, pah!!
Eikai ne torstaista mitään tässä puhu....?

:perse:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Nyt tästä on tullut topikki, jossa on sovittu jo menot keskenään torstaiksi, pah!!
Eikai ne torstaista mitään tässä puhu....?

:perse:
Justjoo.. mä olen kirjoitellut ihan outoja jo jonkin aikaa. AD/HD kehittymässä :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Turbohaltija

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Elppis kirjoitti:Höh, mä nimenomaan aloitin topikin sillä, että perjantaina pitäis keksiä jotain tekemistä.

Nyt tästä on tullut topikki, jossa on sovittu jo menot keskenään lauantaiksi, pah!!

.
Sen parempi! Katos, nyt voit ottaa kaksi päivää putkeen? :wink:
Edith

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Saas nähdä, tuleeko tästä mun osalta sittenkään mitään just tänä viikonloppuna. Olut ei kyllä sittenkään parantais mitään.
Turbohaltija

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:Saas nähdä, tuleeko tästä mun osalta sittenkään mitään just tänä viikonloppuna. Olut ei kyllä sittenkään parantais mitään.
No joo, mutta ollaan vaikka teelinjalla ja kai me shakkia pelataan kuitenkin?
Edith

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti: No joo, mutta ollaan vaikka teelinjalla ja kai me shakkia pelataan kuitenkin?
Joo, pelataan. Mä kyllä pelkään, että alan olla vähän heikoilla siinäkin, varsinkin kun nyt pidät sitten kans mulle kuria ja sanot, ettei siirtoja saa perua. Mä tarviin kuria :p:

Mutta joo, voi olla, että oon neljään asti kirjastossa tekemässä tanskan parityötä, mutta ainakin sen jälkeen olen vapaa.
Edith

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Nyt tuli mieleen, että löytääköhän tästä maailmasta lauantaiksi kovinkaan helpolla sellaista baaria, jossa ei telkkari pauhais ainakaan ihan täysillä sitä olympialaista kisaistoa?
Vastaa Viestiin