Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Info tulevista miiteistä
sinkkumatti

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

yannara kirjoitti:Voi tsiisus teitä, tää on kyllä nörtteydyn huippu jossa yritetään kerätä porukkaa ulos forum perusteella..
Niin, me olemme tosiaankin säälittäviä nörttejä kaikki tyynni. Kalpeita kasvoja, arkoja ihmisinä ja kaikilla läppäri miiteissä mukana. Ehkä tosiaan tuo käyttämämme tunnus "Hei, olen kityläinen" ja t-paita jossa on kityn logo, on hieman liikaa. Mä vähän ihmettelinkin että miksi kaikki katsovat niin pitkään, kun dumis toivotti puheellaan kaikki tervetulleeksi miittiin ja ehdotti yhteistä meditaatiohetkeä aasin palvelimen kunnossa pysymiselle.

Voitaisiinko seuraavaan miittiin laittaa vaan se kity-pinssi? Tuo t-paita on tosiaan vähän nolo.
Dumari

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

sinkkumatti kirjoitti:
yannara kirjoitti:Voi tsiisus teitä, tää on kyllä nörtteydyn huippu jossa yritetään kerätä porukkaa ulos forum perusteella..
Mä vähän ihmettelinkin että miksi kaikki katsovat niin pitkään, kun dumis toivotti puheellaan kaikki tervetulleeksi miittiin ja ehdotti yhteistä meditaatiohetkeä aasin palvelimen kunnossa pysymiselle.
:lol: Juupajuu :lol:
Rocksissa meni oikein mukavasti, bläkkäristä irtos 60e voittoa. Muutoin tilaneteet sujui just hyvin, ei yhtään mitään naristavaa. Tosi kiva ilta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Käynpä paikanpäällä nyt kohta..
viimeskis hyytysin ovea ennen..
suumi-tsekki joo.. OLUTTA!
Pyyhin Netikettiin..
Lilo

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

sinkkumatti kirjoitti:
Voitaisiinko seuraavaan miittiin laittaa vaan se kity-pinssi? Tuo t-paita on tosiaan vähän nolo.
No emmä nyt siitä niin tiiä, mut saisko siit t-paidast slimfittii, niinQ? Kun se sellanen miesten malli ei oo kauheen håt, tiättekste, kysykää vaik HotPantsilta!!1!
ninnithequeen

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

yannara kirjoitti:No miten ilta meni? Voi tsiisus teitä, tää on kyllä nörtteydyn huippu jossa yritetään kerätä porukkaa ulos forum perusteella... vai siis tunnetteko te kaikki toistenne henkilökohtaisesti? Mie en oo uskaultunut yhteenkään miittiin vielä tulla.....
Koska et ole uskaltanut tulla, niin pidä se pieni pääs kiinni sitten.

Ja tervetuloa mukaan, me ollaan oikeasti ihan oikeita ihmisiä.

(Sinkkumatin vatsamakkaralle terveisiä)
Elukka

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti: Ja tervetuloa mukaan, me ollaan oikeasti ihan oikeita ihmisiä.
Ettekä oo ku piNgviiNejä. Jos et mua usko niin kysy Gattacalta. :P
ninnithequeen

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ja tervetuloa mukaan, me ollaan oikeasti ihan oikeita ihmisiä.
Ettekä oo ku piNgviiNejä. Jos et mua usko niin kysy Gattacalta. :P
No mä oon kyl pingviini, kokoni ja kävelytyylini takia nääs. Tiiäkkö, Gattacakin on ihan oikea ihminen. Mie voin todistaa :D
Elukka

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti: No mä oon kyl pingviini, kokoni ja kävelytyylini takia nääs. Tiiäkkö, Gattacakin on ihan oikea ihminen. Mie voin todistaa :D
:shock:


...


:wink:
ninnithequeen

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: No mä oon kyl pingviini, kokoni ja kävelytyylini takia nääs. Tiiäkkö, Gattacakin on ihan oikea ihminen. Mie voin todistaa :D
:shock:
Pah, se on ihan mukava ihminen. Siinähän haukkuvat, mutta minusta hän on mukava ja huumorintajuinen tapaus. Vaikka en tod. allekirjoita kaikkea mitä hän kirjoittaa.
Elukka

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti: Pah, se on ihan mukava ihminen. Siinähän haukkuvat, mutta minusta hän on mukava ja huumorintajuinen tapaus. Vaikka en tod. allekirjoita kaikkea mitä hän kirjoittaa.
No jaa, mulla kun ei ole muuta tietoa ko. heppulista kuin noi nettikirjoittelut. Niiden perusteella ei ainakaan välity kuva mistään mukavasta ja huumorintajuisesta kaverista. :roll:
Ellei noi pingviinijutut sitten ole kaikki "Hähää, vähäks menitte provoon! :mrgreen: " -mielessä kirjoitettuja... :think:
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Bilistä ja olutta perjantaina 17.2. ?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Lilo kirjoitti:
sinkkumatti kirjoitti:
Voitaisiinko seuraavaan miittiin laittaa vaan se kity-pinssi? Tuo t-paita on tosiaan vähän nolo.
No emmä nyt siitä niin tiiä, mut saisko siit t-paidast slimfittii, niinQ? Kun se sellanen miesten malli ei oo kauheen håt, tiättekste, kysykää vaik HotPantsilta!!1!
Liloxxx!! Missä sä oot?? Sun nikkis on menny ihan mustaks, en tykkää. Tuu takasin, beibe!!!!!!!!!!

En nyt pysty aaatteleen mitään tee-paitoja ja pinssejä, kun yks hottis gimuli on poissa mestoilta. En siis nyt meinaa itteeni vaikka oonki hottis, vaan sua.

Huomiseen mennessä... Tuut takasin tai ei kuule hyvä heilu. Kuulex Lilox??
<3
Vastaa Viestiin