Kissanristiäiset

Info tulevista miiteistä
Elukka

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:
nojoojust kirjoitti:Feliway
Kiitokset, kyselenpä tätä huomisella apteekkireissulla. Yhtenä vaihtoehtona olen ajatellut inkivääriä tai etikkaa tuonne nurkkaan, niin sinne ei tee kissan mieli mennä.
Ai niin, sen verran vielä tuosta aineesta, että koska naamahajurauhasten feromoni liittyy olennaisesti hyvään oloon, niin tuo tuoksu myöskin rauhoittaa kissaa. :arrow: Tököttiä voi siis käyttää myös suihkimalla sitä vaikka ilmaan, jos kissi on jostain syystä stressaantunut.
Pieni suihkaus ainetta omiin vaatteisiin tekee sinusta Kissojen Kaverin(tm). :wink:
ninnithequeen

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meitä pelotti aikoinaan, kun haimme kirppikseltä villalanka-maton, että kissat alkaa sitä merkkailla kun on outo haju. (upouudet matot tai muut eivät "pissitytä")

Hieroin vähän kissanminttua mattoon ja johan molemmat puskivat hajunsa onnellisena uuteen ryijyyn. Eivätkä ole pissineet. Toimii muissakin paikoissa toki, esim. raapimispuuhun kannattaa kissanminttua vähän hieroa.
safi

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja safi »

Keikaus kirjoitti: Ja minua, jonka iho on vielä (ja ilmeisesti ikuisesti) maalaamaton kanvas, kiinnostaa tatskamessut. Ostin jopa yhden tatskalehden viikonloppuna, kun halusin katsella kuvia. Nyt omistan jo kaksi tatskalehteä.
Eh heh ihan heti en olisi uskonut sinun olevan kiinnostunut tatuoinneista, mutta ilman muuta mukaan vaan. Tuossa tapahtumassa, niitä kuvia näkee paljon ja todellisten huippuosaajien tekeminä ja ideoita omankin nahan koristeluun tarttuu varmasti mukaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä taidan haluta kans sinne tatskamessuille, mutta sitä pitää katsoa sitten lähempänä ajankohtaa. Luultavasti mun pitää stressata koko päivä kotona vieraiden tuloa. Mä olen mestaristressaaja, nytkin stressaa, kun huomenna on papa ja torstaina tulee vieraita. Ihan liikaa actionia yhdelle viikolle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
safi

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja safi »

Lolita kirjoitti:Mä taidan haluta kans sinne tatskamessuille, mutta sitä pitää katsoa sitten lähempänä ajankohtaa. Luultavasti mun pitää stressata koko päivä kotona vieraiden tuloa.
Noh älä nyt tutuista ihmistä stressiä ota ja apuakin saat varmasti pippaloiden järjestelyyn, jos vain pyydät. Sorry muuten, että tungin ketjuusi ja vein sen ihan sivureiteille itse asiasta. :oops:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

safi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ja minua, jonka iho on vielä (ja ilmeisesti ikuisesti) maalaamaton kanvas, kiinnostaa tatskamessut. Ostin jopa yhden tatskalehden viikonloppuna, kun halusin katsella kuvia. Nyt omistan jo kaksi tatskalehteä.
Eh heh ihan heti en olisi uskonut sinun olevan kiinnostunut tatuoinneista, mutta ilman muuta mukaan vaan.
Niin, kelaapa sitä. Tykkään myös Jari Sillanpäästä ja O-zonesta.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja alja »

McJanne kirjoitti:Valitettavasti allekirjoittanut on tuolloin (puoliväkisin raahattuna) firman tahkonreissulla. On se niin kauheeta. Saakohan siellä viinaa :D
huhkupelästyin!
mutta onneks tarina eroaa omastani jo Tahko-sanan kohdalla :shock:
eli muuten tulisin, juu.

ainiin Lolita, meilläkin ois kissanristiäisiä järjestettävänä....vaikka kissat saikin jo nimekseen Friikki ja Kissa. raukat jäi ilman uskonnollisia seremoonioita :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

alja kirjoitti:ainiin Lolita, meilläkin ois kissanristiäisiä järjestettävänä....vaikka kissat saikin jo nimekseen Friikki ja Kissa. raukat jäi ilman uskonnollisia seremoonioita :D
Jöö, mitään seremonioita ei täälläkään järjestetty eikä järjestetä. Pari päivää kokeiltiin yhtä nimeä ja sitten vaihdettiin lennossa Pekkaan. Ehkä bileissäkin keskitytään enemmän juhlimiseen, ja kityporukan kyseessä ollessa, juopotteluun.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hebuli

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Hurrrrjien bileiden jälkeinen päivä käytetään ilmeisesti sitten kadonneen kissanpennun etsimiseen... (vinkki: tarkistakaa kaikkien osallistujien reput)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Jos yksi mun brassikaveri on jo silloin kylässä mun luona, niin saanko mä ottaa sen mukaan? Se on pitkä, tumma, erittäin mukava ja kohtelias, älykäs ja käyttää hyvää tuoksua.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja brona »

Keikaus kirjoitti:Jos yksi mun brassikaveri on jo silloin kylässä mun luona, niin saanko mä ottaa sen mukaan? Se on pitkä, tumma, erittäin mukava ja kohtelias, älykäs ja käyttää hyvää tuoksua.
Jos Lolitsulle ei passaa, niin tänne kyllä sopii.
...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:Jos yksi mun brassikaveri on jo silloin kylässä mun luona, niin saanko mä ottaa sen mukaan? Se on pitkä, tumma, erittäin mukava ja kohtelias, älykäs ja käyttää hyvää tuoksua.
Sinne vaan, jos kestää kityseurassa :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Jos yksi mun brassikaveri on jo silloin kylässä mun luona, niin saanko mä ottaa sen mukaan? Se on pitkä, tumma, erittäin mukava ja kohtelias, älykäs ja käyttää hyvää tuoksua.
Sinne vaan, jos kestää kityseurassa :)
Hei haloo, kityseura on parasta seuraa! Hyvä, että suostut ottamaan hänetkin. Kaiken järjen mukaan tämän nuoren ohjaajan pitäisi saapua maahamme viikon lopulla.
Kikkelis kokkelis.
Runkkis

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Keikaus kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Jos yksi mun brassikaveri on jo silloin kylässä mun luona, niin saanko mä ottaa sen mukaan? Se on pitkä, tumma, erittäin mukava ja kohtelias, älykäs ja käyttää hyvää tuoksua.
Sinne vaan, jos kestää kityseurassa :)
Hei haloo, kityseura on parasta seuraa! Hyvä, että suostut ottamaan hänetkin. Kaiken järjen mukaan tämän nuoren ohjaajan pitäisi saapua maahamme viikon lopulla.
Pitäisikö munkin tulla noihin kissanristiäisiin vaan, että pääsisi haistamaan miltä se Keikauksen hottentotti tuoksuukaan?

Tervehtisin ensin kohteliaasti. Sanoisin Excuse me! Haistaisin kainaloa. Ja siirtyisin hakemaan keittiöstä kakkua... Saisi pikkumies hyvän kuvan Kityläisistä....
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Runkkis kirjoitti: Pitäisikö munkin tulla noihin kissanristiäisiin vaan, että pääsisi haistamaan miltä se Keikauksen hottentotti tuoksuukaan?

Tervehtisin ensin kohteliaasti. Sanoisin Excuse me! Haistaisin kainaloa. Ja siirtyisin hakemaan keittiöstä kakkua... Saisi pikkumies hyvän kuvan Kityläisistä....
Ei tämä ole valitettavasti se himottava hottentottini-merikersantti. Komea ja miellyttävä on, mutta ei ihan sen tuoksuinen kuin mieheni pitää olla. Olen tästä melko varma. Eikä se ole lyhytkään, vaan jotain 180 ainakin. Ja sillä on tyttöystäväkin.
Kikkelis kokkelis.
Runkkis

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Keikaus kirjoitti:
Runkkis kirjoitti: Pitäisikö munkin tulla noihin kissanristiäisiin vaan, että pääsisi haistamaan miltä se Keikauksen hottentotti tuoksuukaan?

Tervehtisin ensin kohteliaasti. Sanoisin Excuse me! Haistaisin kainaloa. Ja siirtyisin hakemaan keittiöstä kakkua... Saisi pikkumies hyvän kuvan Kityläisistä....
Ei tämä ole valitettavasti se himottava hottentottini-merikersantti. Komea ja miellyttävä on, mutta ei ihan sen tuoksuinen kuin mieheni pitää olla. Olen tästä melko varma. Eikä se ole lyhytkään, vaan jotain 180 ainakin. Ja sillä on tyttöystäväkin.
Kai minä voi silti häntä haistaa? Olen itse 180, joten yltäisin ilman keittiönjakkaraa...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Runkkis kirjoitti:kakkua...
Pitääks mun leipoa kakkukin? :shock:
Runkkis kirjoitti:keittiönjakkara
Ja ostaa keittiöjakkara.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Runkkis

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Lolita kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:kakkua...
Pitääks mun leipoa kakkukin? :shock:
Runkkis kirjoitti:keittiönjakkara
Ja ostaa keittiöjakkara.
Ehdottomasti!!! Itse en suostu tulemaan mihinkään bileisiin tai palavereihin ellei tarjolla ole kakkua. Pikkupalaverit menevät tosin piparin voimalla.

Ja muista: Ei missään nimessä mitään banaania tai bonaa täytteeksi. Vaan kunnon mansikkamollukkakakku. No, rommilla kostutett suklaakakkukin käy...

Sitten saatan harkita.

Tie Runkun sydämmeen (huom! Minun sydämmeeni mahtuu kaksi ämmää) vie vatsan kautta...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Runkkis kirjoitti: Kai minä voi silti häntä haistaa? Olen itse 180, joten yltäisin ilman keittiönjakkaraa...
Juu, kaikin mokomin. Kerron kaverille, että nyt me lähdetään Lolitan kissanristiäisiin, joissa Runkkis haistaa sun kainaloa. In Finland we have this thing called kainalo.
Kikkelis kokkelis.
Angita

Re: Kissanristiäiset

Viesti Kirjoittaja Angita »

Iih, elämäni ensimmäiset kissanristiäiset! Tulen!
Vastaa Viestiin