1-vuotismiitti cornerissa?

Info tulevista miiteistä
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kuka muistaa päivämäärän kun oltiin cornerissa vuosi sitten maaliskuussa?
Päivämäärä on vain päässyt hukkumaan - yritin cityn viestiarkistoa kaivaa mutta en löytänyt sitä ketjua.

Paikalla oli ainakin:

Elppa (joka haki miut asemalta)
Ninni
Mustaenkeli (jonka luona yövyin, tosin yksin)
Ann
Manala
Joyride
Albe
Swirl
Fawkes
Patz
Lolita
Juhani30
Melnais
..
Dumarin taisin tavata Oivassa eka kertaa jos en väärin muista.

Ei voi muistaa oliko muita. Kiinnostusta?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumari

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mylwin kirjoitti:Dumarin taisin tavata Oivassa eka kertaa jos en väärin muista.
Kyllä näin oli, kysymys kuuluukin miksi mut piti erikkeen mainita? Pitäisikö mun olla otettu, vai onko tää jotain salaista ihailua?

Vitsit sikseen, kyllä vidussa haluan mennä runkkujen kaa heavycorneriin, vaikken alkuperäisessä niitissä ollutkaan.
ninnithequeen

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hei, eikös mulla ollut ne tuparit seuraavana päivänä? Taitaa olla muuten 6. tai 7. päivä...Eiku...pitää tarkistaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dumari kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Dumarin taisin tavata Oivassa eka kertaa jos en väärin muista.
Kyllä näin oli, kysymys kuuluukin miksi mut piti erikkeen mainita? Pitäisikö mun olla otettu, vai onko tää jotain salaista ihailua?

Vitsit sikseen, kyllä vidussa haluan mennä runkkujen kaa heavycorneriin, vaikken alkuperäisessä niitissä ollutkaan.
Ei kun en ollut varma että olitko sie siellä vai et .. Ja otettu siun tulee olla aina kun mainitsen siun nimen!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eiku perkele, Cornerissa. Siis Myltsin-katsojaismiittiähän sä nyt tarkoitat...Juu, en tosiaan muista päivämäärää. Joku vaan kaivamaan Cityn vanhoja keskusteluja sitten.
Dumari

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mylwin kirjoitti:Ei kun en ollut varma että olitko sie siellä vai et .. Ja otettu siun tulee olla aina kun mainitsen siun nimen!
Mie olen aina otettu, kun joku edes huomaa että olen paikalla. Kukaan oivassa miua ekaa kertaa tavannut ei aivan heti arvannut että mie oonkin rappiojuåppå, koska saavuin paikalle (selvinpäin) autolla :D
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dumari kirjoitti:Mie olen aina otettu, kun joku edes huomaa että olen paikalla. Kukaan oivassa miua ekaa kertaa tavannut ei aivan heti arvannut että mie oonkin rappiojuåppå, koska saavuin paikalle (selvinpäin) autolla :D
Juu, myöhän mentiin siun kyydillä rocksiin sitten!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Kid

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mylwin kirjoitti:Kuka muistaa päivämäärän kun oltiin cornerissa vuosi sitten maaliskuussa?

Ei voi muistaa oliko muita. Kiinnostusta?
Saako liittyä seuraan, vaikka tulinki porukoihin mukaan vasta huhtikuun alussa? Eh..
sinkkumatti

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Mylwin kirjoitti:Ei voi muistaa oliko muita. Kiinnostusta?
Juu. Mä olen niin säälittävä nettinörtti, että mun kity-t-paitani ja pinssi on olleet iskussa jo pitkään. Just eilen pinssin vahasin ja paidan silitin.

Off topicina... ei ketään kiinnostaisi PiMMPpi?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tää on muuten vähän öfftopic, mut yhen päivämäärän muistan viime vuodelta, jos halutte vaik senki ottaa uusiks. Eli 19.3. olitte Bistrossa laulamassa! Mähän en tietystikään kyenny mukaan, oli syntymäpäivä, ja liikaa hyvinkin vahvaa boolia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

kid kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Kuka muistaa päivämäärän kun oltiin cornerissa vuosi sitten maaliskuussa?

Ei voi muistaa oliko muita. Kiinnostusta?
Saako liittyä seuraan, vaikka tulinki porukoihin mukaan vasta huhtikuun alussa? Eh..
Totta mukelissa! Tuskin albe ilman sinuu sinne tuliskaan. =)
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

sipsi kirjoitti:Tää on muuten vähän öfftopic, mut yhen päivämäärän muistan viime vuodelta, jos halutte vaik senki ottaa uusiks. Eli 19.3. olitte Bistrossa laulamassa! Mähän en tietystikään kyenny mukaan, oli syntymäpäivä, ja liikaa hyvinkin vahvaa boolia.
Hmm, 2 päivää miun synttäreitten jälkeen oltiin juu .. 20.3 on koulun vuosipäivä ja edellinen viikonloppu ollaan käsketty valmistautumaan kiinnioloon juhlallisuuksien takia. Joten silloin ei kyl sovi. =P
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Kid

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mylwin kirjoitti: Totta mukelissa! Tuskin albe ilman sinuu sinne tuliskaan. =)
Tai riemusta hihkuen hyppis seinille, jos mä jättäisin bileet väliin :lol:
Patz

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Joko siitä on vuosi! :shock: Pitääkö leipoa kakku?
sinkkumatti kirjoitti:Off topicina... ei ketään kiinnostaisi PiMMPpi?
PiMMPpi kiinnostaa kovastikin, muttei välttis tossa putiikissa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ihan sama milloin oli, pidetään vaan 1-vuotismiitti, vaikka en ollut ekallakaan kerralla mukana! Parasta olisi, jos saisin istua ainakin hetken Sinkkumatin sylissä.
Kikkelis kokkelis.
sinkkumatti

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Tissinikki kirjoitti:PiMMPpi kiinnostaa kovastikin, muttei välttis tossa putiikissa.
Mikä ettei? Se on ihan ok paikka parin keikan perusteella. Sieltähän saa sitten keikan loputtua taksin kaapunkiiin..
Patz

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Patz »

sinkkumatti kirjoitti:Mikä ettei? Se on ihan ok paikka parin keikan perusteella. Sieltähän saa sitten keikan loputtua taksin kaapunkiiin..
No viimeksi kun kävin siellä keikalla, mikään ei toiminut. Ehkä ne on vähän petranneet siitä...? Ja ehkä se paikkana sopii PiMMPin imagoon ku nyrkki silmään ;)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sinkkumatti kirjoitti:
Off topicina... ei ketään kiinnostaisi PiMMPpi?
Enemmän kiinnostaisi kyseisestä aktista seuraava poppoo eli 24. päivän meno.

Itse paikka on edelleen korkkaamatta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sinkkumatti

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti:jos saisin istua ainakin hetken Sinkkumatin sylissä.
Aha. Pitää jättää salami sitten taskusta kotiin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:jos saisin istua ainakin hetken Sinkkumatin sylissä.
Aha. Pitää jättää salami sitten taskusta kotiin.
Toisaalta se voisi suojata herkkiä paikkojasi. Mutta ota ainakin se ihana pikkumassusi, se isäntächarmisi peruskivi, mukaan, jooko?? Sano joo!
Kikkelis kokkelis.
sinkkumatti

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti:pikkumassusi, se isäntächarmisi peruskivi, mukaan, jooko?? Sano joo!

Siitä on lähtenyt 6 kiloa pois, mutta enköhän mä onnistu kasvattamaan sitä ainakin 12 kiloa tuohon mennessä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:pikkumassusi, se isäntächarmisi peruskivi, mukaan, jooko?? Sano joo!

Siitä on lähtenyt 6 kiloa pois, mutta enköhän mä onnistu kasvattamaan sitä ainakin 12 kiloa tuohon mennessä.
Oho, äijähän on ihan anorektikko. Älä nyt itseäsi minun takia lihota, sinulla on varmaan hoikempana parempi olo.
Kikkelis kokkelis.
Edith

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä olin kans tuolla! Tää oli se kerta kun mä tein sen kaikkien kityläisten kaikkein, ööh, mieleenpainuvimman tai jotain ravintolasta poistumisen. No, asiasta ei oikeastaan kannattaisi olla ylpeä, mutta kun se oli kuitenkin niin hassua. Ja ambulanssisedät oli kilttejä ja.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Justiinsa muutamalle vakkarille puhuin viime lauantaina kuinka meidän sunnuntaiset hevikaraokeillat on ihan kuivahtaneet kasaan. Elvytetään perinne! Korjataan kissanristiäisten jälkeistä krapulaa Cornerissa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 1-vuotismiitti cornerissa?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:Justiinsa muutamalle vakkarille puhuin viime lauantaina kuinka meidän sunnuntaiset hevikaraokeillat on ihan kuivahtaneet kasaan. Elvytetään perinne! Korjataan kissanristiäisten jälkeistä krapulaa Cornerissa.
Kuittaan! Roger out.
Näin kävi, vaikka olinkin jo vanhaparta edellisten pikkujoulujen aikoihin..
Kornerissa ei olekaan käyty, missä rajut hevarit on? Monet kehuvat hevareita olevansa, mutta onko totisteita?:shock: :(
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin