Kunto Messut?

Info tulevista miiteistä

Kumpanas päivänä?

Äänestys päättyi 04.03.2006 20:27

La iltapäivällä, esim. klo 13.
0
Ei ääniä
Su iltapäivällä, esim. klo 13.
2
25%
Joku muu, mikä ja miksi?
0
Ei ääniä
Ei kuule nappaa, kas kun et ehdottanut akvaariomessuja.
6
75%
 
Ääniä yhteensä: 8

hebuli

Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

En tiedä tarkalleen miksi, mutta ajattelin jostain syystä käydä noilla KuntoMessuilla joko la-iltapäivällä tai su. Luultavasti yksin, tai ehkä toisen kanssa (en ole vielä kysynyt). Jos jotain muuta kiinnostaa aihealue niin saa liittyä mukaan tai mennä salaa minua vältellen (kunhan varoitin että olen luultavasti menossa).

En tiedä miksi olen sinne menossa ja mitä luulen sieltä löytäväni, mutta ehkä se siellä selviää. Ehkä siellä on joku hottisten urheilupimatsujen mutapainiesitys tai muuta. Tai ehkä siellä myydään kaljaakin, jos hyvin käy. Olen kerran käynyt vastaavilla messuilla joskus kauan aikaa sitten.

Jos kymmenen lähtee (jostain syystä en usko), lipun hinta per nenä laskee ilmeisesti 12€ => 8€.

http://www.kuntomessut.fi

Ps. Messut sopivat myös fillaroitsijoille ja retkeilijöille.

EDIT: Joudun sittenkin missaamaan kyseiset messut,mutta mihis mua siellä nyt kaivattaisikaan.
Viimeksi muokannut hebuli, 05.03.2006 1:18. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
Mulli75

Re: Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kävin viime keväänä.

Oli siellä sporttisia tyttöjä ja hyvät messut.

Nyt taidan jättää väliin.
aimohaiku

Re: Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Täysin mahdollista, että käyn kyseisillä messuilla.

Jos näin käy, todennäköisesti lauantaina.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kurjat äänestysvaihtoehdot. Meinaan kyllä käydä messuilla (ilman Kity-seurakuntaa), mutta minua houkuttaa pikemminkin tuo Retki- kuin Kuntomessuaspekti. Mutta eipä tuota akvaariomessuvaihtoehtoakaan voi pallottaa, kun sellaiset ne vasta kiinnostaisivatkin. Minulla ei ole ollut akvaariota sitten kouluaikojen, mutta jotenkin altaan hommaaminen on alkanut kiinnostaa suuresti. Toki pidän lemmikkieläinten pitoa sinänsä epäeettisenä, mutta syönhän minä lihaakin itsekkäistä syistä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
hebuli

Re: Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

urpiainen kirjoitti:Kurjat äänestysvaihtoehdot. Meinaan kyllä käydä messuilla (ilman Kity-seurakuntaa), mutta minua houkuttaa pikemminkin tuo Retki- kuin Kuntomessuaspekti. Mutta eipä tuota akvaariomessuvaihtoehtoakaan voi pallottaa, kun sellaiset ne vasta kiinnostaisivatkin. Minulla ei ole ollut akvaariota sitten kouluaikojen, mutta jotenkin altaan hommaaminen on alkanut kiinnostaa suuresti. Toki pidän lemmikkieläinten pitoa sinänsä epäeettisenä, mutta syönhän minä lihaakin itsekkäistä syistä.
Vielä kun kertoisit minä päivänä aiot sinne livahtaa, saisin ainakin kaksi kitynaista messiin sinua metsästämään. :piru:

Pikkupoikana olin kova akvaarioharrastaja ja pidin useampaakin akvaariota. Harrastus loppui kun isoimpaan akvaarioon iski joku ihme kulkutauti ja kaikki kalat meinasivat kuolla varsin nopeaan tahtiin. Yritin eristää kaloja turvaan erillisiin lasipurkkeihin jotta saisin puhdistettua akvaarion perinpohjin, jolloin yksi hullu miekkapyrstönaaras tappoi samaan lasipurkkiin laittamani miekkapyrstöuroksen (repi kurkun auki) ja muuta kivaa. Ei pikkupojan herkkä mieli sellaista stressiä kestä. Suurin onnistumisen tunteeni oli kun sain kaksi kultakalaa lopultakin lisääntymään keskenään.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

hebuli kirjoitti:Pikkupoikana olin kova akvaarioharrastaja ja pidin parhaimmillaan kolmea akvaariota. Harrastus loppui siihen kun isoimpaan akvaarioon iski joku ihme kulkutauti ja kaikki kalat meinasivat kuolla varsin nopeaan tahtiin. Yritin eristää kaloja turvaan erillisiin lasipurkkeihin jotta saisin puhdistettua akvaarion perinpohjin, yksi hullu miekkapyrstönaaras tappoi samaan lasipurkkiin laittamani miekkapyrstöuroksen (repi kurkun auki) ja muuta kivaa. Ei pikkupojan herkkä mieli sellaista stressiä kestä, Suurin onnistumisen tunteeni oli kun sain kaksi kultakalaa lopultakin lisääntymään keskenään.
Joo, akvaarioharrastus on yhtä helvettiä. Ensinnäkin, akvaariokasvit eivät koskaan olleet kovinkaan halukkaita yhteistyöhön kanssani. Ihme nirsoilijoita. Toiseksi, vaikka kultakaloja minulla ei koskaan ollut, niin joitain kirjoahvenia sain lisääntymään jo pikkupoikana - ja sitten katsoin sydän syrjällään kun niitä pisteltiin poskeen aimo määrä ennen kuin sain osan pelastettua toisaalle. Vaikka toisaalta, olin jo aivan pienenä varsin innokas kalamies, joten kalojen raaka lahtaaminen oli sinänsä minulle tuttua. Kolmanneksi, akvaarioliikkeet ovat miehisen nokittelun ja armottoman henkisen nöyryyttämisen näyttämöjä. Näennäisesti ystävällisissä keskusteluissa sekä asiakkaiden kesken että myyjien ja asiakkaiden välillä on joka lauseessa kyse siitä, että keskustelukumppanin tiedollista ja taidollista statusta akvaarioharrastajana mitataan ja kyseenalaistetaan. Voi sitä huonosti peiteltyä alentuvaa hymyä joka leviää toisten kasvoille, kun joku raukka paljastaa, ettei tiedä Corydoras-suvun kalojen olevan parvikaloja. Olenkin ajatellut, että jos nyt vanhempana lähestyisikin harrastusta siten, että lukisi ensiksi hirvittävän määrän alan ulkomaista kirjallisuutta ja alkaisi sitten hengailla akvaarioliikkeissä ja -messuilla kostamassa lapsuuden traumoja seuraavalle sukupolvelle. Ja ehkä joskus hankkisi sen akvaarionkin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja brona »

Mie olisin käytettävissä su iltapäivällä (siinä vaiheessa lienen jo aivokäpristymän partaalla tenttiin pänttäämisestä). La olis ollut paree, mutta mähän olenkin silloin harrastamassa kuviokelluntaa Nurmijärvellä johonkin kolmeen asti varmaan nääs.
...
Angita

Re: Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Mä oon kans ajatellu tonne mennä joko lauantaina tai sunnuntaina hakemaan hakusessa olevaa motivaatiota liikuntaan. Sunnuntai vaikuttaa todennäköisemmältä. Sovittaisko joku tapaamisaika jonnekin?
Dumari

Re: Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kattelen kotona akvaarioita, koska oon töisä kumpanakin päivänä.

edit: muuten olis kyllä voinut tulla :?
hebuli

Re: Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Jos se olisi sitten se sunnuntai? Odottelen vaikka Messukeskuksen ovien sisäpuolella su klo 13-13.10 välisen ajan, sitten painelen ostamaan lipun. Saa liittyä seuraan. Voi yrittää bongata myös itse messuilta jos tunnistaa.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Mulla on mahdollisesti kaks lippua jotka aion käyttää mitä luultavimmin su pvllä, viideks pitää ehtiä takasin töihin Espoon suuntaa. Eli luultavimmin olen Messukeskuksen suunnilla juurikin silloin yhden maissa. Nähdään siis niiden kanssa, jotka sattuvat olemaan asemissa. :lol:
Nimitz

Re: Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

kaakki kirjoitti:Mulla on mahdollisesti kaks lippua jotka aion käyttää mitä luultavimmin su pvllä, viideks pitää ehtiä takasin töihin Espoon suuntaa. Eli luultavimmin olen Messukeskuksen suunnilla juurikin silloin yhden maissa. Nähdään siis niiden kanssa, jotka sattuvat olemaan asemissa. :lol:
Hitsi. Huomasinpa liian myöhään. :(
Täytyypi seurata tarkemmin ...
Mulli75

Re: Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kävin tänään ilmaislipulla ja näin samat jutut kuin viimekin vuonna. Ilmaiset maistiaiset keräsin muovikassiin ja testasin Tempurin patjalla varustettua sänkyä. Siinä kaikki.
hebuli

Re: Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tosin tänä vuonna ekstrajokeripokerina on mahdollisuus nauttia Minun asiantuntevasta seurastani kyseisessä tapahtumassa. 8)
hebuli

Re: Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Jaahas, ei se sunnuntai sitten mulle niin hyvin sovikaan, tuli muuta menoa su-iltapäiväksi. Taidan sittenkin missata kyseiset messut.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänääm lrv'yäään-->
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kävin lauantaina kyseisillä messuilla vakituisen vaelluskumppanini kanssa. Retkeilijälle messuilla ei ollut minusta erityisempää annettavaa - etenkin, kun hyvät teltat sun muut on jo hankittuna. Muuten Partioaitan laaja telttanäyttely olisi ollut oikein hyödyllinen. Mutta kaiken kaikkiaan, hommasta ei saanut paljoa enempää irti kuin perusretkeilyliikkeissä vierailusta. Esimerkiksi minua potentiaalisesti kiinnostavasta retkiluistelusta ei ollut kummempaa tietoa ja/tai varusteita tarjolla.

Kiinnostavammaksi retkeilyhommaksi jäikin osasto, jolla esiteltiin puhallettavia kumikanootteja. Olemme kuitenkin useamman kerran seisoskelleet Käsivarren isojen jokien ja rautujärvien rannalla ja kiroilleet, että ei tule kannettua mitään koskikelpoista vesikulkuneuvoa selässä. Nyt ihan asiallisen oloinen kahden hengen avokanootti on saatu vain 15 kg painavaksi ja sen verran pieneksi pakkaukseksi, että sitä voisi jo kenties kantaa tunturiin. Houkuttelevaa.

Messuista lienee eniten iloa polkupyöränostoa harkitsevalle: kaikki mallit ja varusteet saman katon alla ja asiantuntevat esittelijät.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Aito_Johanna

Re: Kunto Messut?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ai jokos ne olivat? Mullakin olisi ollut vapaalippu.
Vastaa Viestiin