Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Info tulevista miiteistä
isohaara

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Mainiot oli pippalot! Tuli käytyä ensimmäistä kertaa Lolitalla ja pitkästä aikaa myös helsingin yöelämässä. Saatanan rosvoja vaan noi teiän baarit.

Kiitokset isännälle ja emännälle!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kiitos Lolitita! Oli kyllä mukavaa. Mutta voi hyvänen aika sitä Rocksia. Olen ehkä hieman asenteellinen, mutta miten minusta tuntuu, että siellä käy muutama alle sata äöinen kaveri.. No jaa, onhan heilläkin oikeus hauskan pitämiseen. Rok-miehiltä tuntuu usein puuttuvan yksi todella tärkeä ominaisuus, nimittäin se itselleen nauramisen taito. Anteeksi karkea yleistys.

Joo, ja sitten tulee Tony JL:lle omistettu pätkä, vaikka en tiedäkään, lukeeko hän Kityä enää. Päätin vähän naurattaa erästäkin miestä Brona kainalossani ja ehdottaa, jos hän voisi ryhtyä jaetuksi kesäheilaksemme. Olin juuri esittelemässä kuukausijakoa hänelle, kun hän karkasi kaverinsa kanssa vessaan kikatellen. Siis kelatkaa, kaksi miestä kikatellen vessaan! En usko heidän olleen toisen tiedekunnan edustajia, koska sellaiset eivät varmaan uskalla käydä Rockissa. Joo, että tämän siitä saa, kun yrittää lähestyä miehiä.

Oli siellä kyllä muutama muu mukava mies, joiden itsetuntoa halusin kohottaa kehumalla, koska he olivat niin kultaisen oloisia. Toinen jopa tuoksui hyvälle.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ai niin sitähän mun pitikin kysyä sulta Keikaus, mitä sillä brassihemmolle kävi? Eikös sen pitänyt olla tupareissa? Mulla olisi ollut sille yksi elintärkeä portugalinkieleen liittyvä kysymys, joka on vaivannut minua ikuisuuksia.

Ps. Onko Keikku kukaan maininnut sulle että kohtelet miehiä kuin koiranpentuja?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:Ai niin sitähän mun pitikin kysyä sulta Keikaus, mitä sillä brassihemmolle kävi? Eikös sen pitänyt olla tupareissa? Mulla olisi ollut sille yksi elintärkeä portugalinkieleen liittyvä kysymys, joka on vaivannut minua ikuisuuksia.

Ps. Onko Keikku kukaan maininnut sulle että kohtelet miehiä kuin koiranpentuja?
Se olikin täällä vain viikon, joten ei päässyt tupareihin. Toin sen kyllä esittäytymään hevi-karaokeen todistaakseni, ettei hän ole mielikuvitusystävä. Kysy se kysymys multa, katsotaan, osaanko vastata.

Joo, jotkut miehet luulee, etten pidä heitä ajattelevina olentoina, kun lässytän ja hellittelen heitä. Ei pidä paikkaansa. Jos mies on ihana, kyllä sitä ehtii ajattelemaan vähän myöhemminkin.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:Kiitos Lolitita! Oli kyllä mukavaa. Mutta voi hyvänen aika sitä Rocksia. Olen ehkä hieman asenteellinen, mutta miten minusta tuntuu, että siellä käy muutama alle sata äöinen kaveri.. No jaa, onhan heilläkin oikeus hauskan pitämiseen. Rok-miehiltä tuntuu usein puuttuvan yksi todella tärkeä ominaisuus, nimittäin se itselleen nauramisen taito. Anteeksi karkea yleistys.

Joo, ja sitten tulee Tony JL:lle omistettu pätkä, vaikka en tiedäkään, lukeeko hän Kityä enää. Päätin vähän naurattaa erästäkin miestä Brona kainalossani ja ehdottaa, jos hän voisi ryhtyä jaetuksi kesäheilaksemme. Olin juuri esittelemässä kuukausijakoa hänelle, kun hän karkasi kaverinsa kanssa vessaan kikatellen. Siis kelatkaa, kaksi miestä kikatellen vessaan! En usko heidän olleen toisen tiedekunnan edustajia, koska sellaiset eivät varmaan uskalla käydä Rockissa. Joo, että tämän siitä saa, kun yrittää lähestyä miehiä.

Oli siellä kyllä muutama muu mukava mies, joiden itsetuntoa halusin kohottaa kehumalla, koska he olivat niin kultaisen oloisia. Toinen jopa tuoksui hyvälle.
Siis puppeleita ja mustia murjaaneita oli..otitko ketään/ raiskasitko ketään puppelia tms?
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

aldfhaöosdifhasdg
Viimeksi muokannut Keikaus, 01.05.2006 2:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Siis puppeleita ja mustia murjaaneita oli..otitko ketään/ raiskasitko ketään puppelia tms?
En ottanut enkä raiskannut ketään, ei kuulu tapoihini. Sen sijaan olen saanut jo kolme tekstiviestiä yönmustalta ranskalaiselta, mutta en taida pystyä olemaan hänen kanssaan missään yhteyksissä, koska hän mielestäni käyttäytyi niin epäkypsästi, neitimäisesti ja naurettavasti, kun tuli torjutuksi. Nuoli kyllä karvaista pillua, mutta muuten oli urpo. Vähän niin kuin allekirjoittanutkin silloin tällöin.

Sitten sain kirjeen pieneltä brasilialaiselta merisotilaalta. En ole ihan varma, onko hänkään elämäni mies. Taidan keskittyä Dr.Philiin ja neulomiseen. Niihin voi luottaa.
Ollaan vaan ja nautitaan
hebuli

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Keikaus kirjoitti:Kysy se kysymys multa, katsotaan, osaanko vastata.
No okei, katsotaan onnistuuko.

Jos on kova ruuhka ja brassitaksikuski heiluttaa avointa kättään löysänä ylös/alas (ikäänkuin käsien kuivausliike käsienpesun jälkeen) ja toteaa itsekseen jotain mikä kuulostaa "Buf hoeeer!", mitä ihmettä hän mahtaa sanoa?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kysy se kysymys multa, katsotaan, osaanko vastata.
No okei, katsotaan onnistuuko.

Jos on kova ruuhka ja brassitaksikuski heiluttaa avointa kättään löysänä ylös/alas (ikäänkuin käsien kuivausliike käsienpesun jälkeen) ja toteaa itsekseen jotain mikä kuulostaa "Buf hoeeer!", mitä ihmettä hän mahtaa sanoa?
Hmm, ehkä kyseessä on sana burro, joka tarkoittaa aasia eli tyhmää. Se lausutaan suunnilleen buhhu. Voi olla, että hän on myös lisännyt burro-sanan perään hein-pikkusanan, joka ilmaisee suuttumusta tai närkästystä. Välillä ilmaisee jotain muutakin kyllä.
Kikkelis kokkelis.
hebuli

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Kiitos! Kuulostaa uskottavalta.
Vastaa Viestiin