Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Info tulevista miiteistä
ninnithequeen

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pitäkee hauskaa murut ja Pekalle paljon pusuja!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hei, mä oon jo täällä!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Keikaus kirjoitti:Hei, mä oon jo täällä!
Loistavaa! Tätä onkin jo odotettu: reaaliaikaista raportoinita kissanristiäisitä palstalle parhaiden Kityperinteiden mukaisesti. Siinä missä japanilaisille turisteille kokemukset ovat todellisia vain, jos ne on ikuistettu pokkarikameran avulla, kunnon Kitynörtille rl-kokemukset todellistuvat vasta, kun niistä raportoi Kityyn!

Terveiset Pekalle!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

urpiainen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Hei, mä oon jo täällä!
Loistavaa! Tätä onkin jo odotettu: reaaliaikaista raportoinita kissanristiäisitä palstalle parhaiden Kityperinteiden mukaisesti. Siinä missä japanilaisille turisteille kokemukset ovat todellisia vain, jos ne on ikuistettu pokkarikameran avulla, kunnon Kitynörtille rl-kokemukset todellistuvat vasta, kun niistä raportoi Kityyn!

Terveiset Pekalle!
Luin juuri kirjoituksesi kaikille läsnäoleville ääneen. Joku esitti kysymyksen sukupuolestasi, jolloin melkein simultaanisti tuli kaksi varmaa vastausta, toinen mies, toinen nainen. Miten olisi, jos tulisit tänne ja antaisit kurkata housuihisi? Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi sukupuolesta riippumatta. Housunsisältö kun aina kiinnostaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Keikaus kirjoitti:Miten olisi, jos tulisit tänne ja antaisit kurkata housuihisi? Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi sukupuolesta riippumatta. Housunsisältö kun aina kiinnostaa.
No niin! Minä arvasin, että ei tällaisiin miitteihin kannata olleenkaan lähteä! Niitä kutsutaan kyllä siveästi kissanristiäisiksi, vaisuiksi teeilloiksi tai shakkikerhoiksi, mutta oikeasti kyse on kuitenkin housuihinkurkkimisesta! Ja vielä porukassa!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

urpiainen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Miten olisi, jos tulisit tänne ja antaisit kurkata housuihisi? Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi sukupuolesta riippumatta. Housunsisältö kun aina kiinnostaa.
No niin! Minä arvasin, että ei tällaisiin miitteihin kannata olleenkaan lähteä! Niitä kutsutaan kyllä siveästi kissanristiäisiksi, vaisuiksi teeilloiksi tai shakkikerhoiksi, mutta oikeasti kyse on kuitenkin housuihinkurkkimisesta! Ja vielä porukassa!
Kyllä täällä nytkin shakkia pelataan! Ja osa vieraista on ihan teelinjalla ja toiset istuvat vaisuina. Ainoa siveettömämpi tapahtuma oli, kun Pekka kävi Edithin hameen alla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulli75

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Angita sai luovutusvoiton Turbolta shakissa.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Lolita kirjoitti: Ainoa siveettömämpi tapahtuma oli, kun Pekka kävi Edithin hameen alla.
Sehän on ihan :jouden:
<3
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kerroin juuri Dumarille, että sen kannattaa poistaa karvat ja tehdä muutkin potentiaaliset kivuliaat toimenpiteet kuten mammografia juuri ennen ovulaatiota, koska silloin kipukynnys on alhaisimmallaan. Bluntly kertoi, että sen rintsikkakoko on ?120. Olemme kovin feminiinisiä täällä.
Kikkelis kokkelis.
Turbohaltija

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mainittakoon, että Edith ja Angita kukistivat allekirjoittaneen suvereenisti shakissa: Onnea voittajille! :wink: :cheer:
Mulli75

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Pakko vielä avautua tänne täältä kotoa käsin ja kiittää illan emäntää ja muita vieraita seurasta. Tulipahan nähtyä taas uusia ihmisiä.
Elukka

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Elukka »

HotPants kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Ainoa siveettömämpi tapahtuma oli, kun Pekka kävi Edithin hameen alla.
Sehän on ihan :jouden:
Joo, Pekka on Tosimies. :jouden:
Nyt se on sitten kastettukin asianmukaisin menoin nimeen Kityn, ruNkkareiden ja hyvän meiningin. :paavi:
+
Viime mainittua muuten riitti tässä(kin) miitissä, kiitän itseni ja yhtiön puolesta. 8)
nojoojust

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Juu, kiitoksia minunkin puolestani. Oli kiva tutustua kaikkiin joita emme ennestään tunteneet, Pekkaan erityisesti. Toivottavasti kummilusikka ajaa asiansa, nimimerkillä "kahvilusikka mulahtaa, iso lusikka jättää purkkiin puolet, haarukalla hyytelöstä tulee pieniä löllömatoja, joiden päälle ei ole kivaa astua" Kaiverrus jäi valitettavasti puuttumaan, mahdollisesti kaiverrus tulee jälkijunassa... Kiitos. :yo:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt on illan viimeisetkin kotiutuneet ja menossa nukkumaan. Minä ja Pekka ilmapatjalle, Isohaara sohvalle ja Kityltä säästynyt neito sänkyyn. Kiitokset kaikille vieraille, oli ihana ja mukava ilta. Pekka kiittää kanssa uusi "piiska" suussaan :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Edith »

Taisittepa jaksaa heilua. Minäkin kiitän, vaikken yhtä pitkään jaksanutkaan. Pahoitteluni Angitalle, jos tulin hänelle melkein huutaneeksi.

Ja ainiin, ne, mitä multa jäi sinne juomia, niin ne saa sosialisoida. Mua kun ei näköjään enää tuo alkoholi kiinnosta.
Angita

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Angita »

Edith kirjoitti: Pahoitteluni Angitalle, jos tulin hänelle melkein huutaneeksi.
Voi ei mitään! Tissit aina herättävät kuumia tunteita. :D
Enthu

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Koillis-Helsingin Iki-Sammuja kiittää&kumartaa seurasta.Kissanristiäisten loppukanettina todettakoon että oli kiva nähdä uusia kasvoja ja turista vanhojenkin kanssa.(Mitä opin tästä vkonlopusta "älä ikinä biletä rankasti
kahden työn välillä").Mitään tietoa selvisikö Niba lainkaan Roksista ulos?!
Tämä päivä menikin rattoisasti asukkaita kahviossa viihdyttäessä 12-15-
hyvä puoli notta sai pyykit pestyä.Keleen törkeetä 03:45 05N oli niin täynnä että jäädyin steissillä 25-min viimeistä juoppovuoroa odotellessa.
uitun pankkiautomaatitkaan toimineet,valitsi nekin fiksun ajankohdan huoltotöille...muuten oisin tullut kotia taksilla.05:30 pääsin nukkumaan,
yöunet jäi aika lyhyiksi 5h30 min.Raahaudun kuudeksi porukoille syömään
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Täällä löytyis alkoholijuomia jääkaapista ja ne eivät varmana ole minun. Kolme pulloa Karhua, yksi korkkaamaton limesiideri, vajaa vanilja- ja mansikkasiideri, kaksi mansikkasiideritölkkiä, yksi Lidlin oluttölkki, vajaa verigreippilonkero ja Pepsi-pullon pohjalla loraus kirkasta viinaa. Kuka tunnistaa omakseen ja haluaa itselleen mitäkin?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Juo ne, veä perseet. Ainakin pepsistäni tapiot voi sosialisoida.

Olipa kivat risitäiset, sain ehkä jopa kuvan pekastakin... se peijjooni kun ei pysynyt aloillaan kuvausta varten. Emännälle ja muille kanssa kiitos seurasta.
Enthu

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Lolita kirjoitti:Täällä löytyis alkoholijuomia jääkaapista ja ne eivät varmana ole minun. Kolme pulloa Karhua, yksi korkkaamaton limesiideri, vajaa vanilja- ja mansikkasiideri, kaksi mansikkasiideritölkkiä, yksi Lidlin oluttölkki, vajaa verigreippilonkero ja Pepsi-pullon pohjalla loraus kirkasta viinaa. Kuka tunnistaa omakseen ja haluaa itselleen mitäkin?
2 Karhua+2x vajaa vanilja&mansikkasidukka huudettu = siis mun...
karhut voin huolia takas,mutta sidukat saat juoda pois :wink:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kamoon Enthu!

Selvisin ? Roksista ihan hjyvin..

Karmea kankkunen, ihan mahoton..

Poistuessani taksilla itään kuljetin yhden hengen ylimääräistä gallioon..
Ei en yritä taksijonossa, edes etuilla..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja brona »

Kiitos ja kumarrus emännälle ja läsnäolleille, mulla oli mukavaa. Murkinaa värkänneille kiitos ähkystä. Angita ja Keikku voisivat laittaa leivonnaistensa reseptit sinne ruokatopikkiin, 'cause they are worth it!
"Onks sulla jo kesäheila?" oli illan teema Rocksissa, poskilihat kramppaa vieläkin.
...
Elukka

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja Elukka »

brona kirjoitti:"Onks sulla jo kesäheila?" oli illan teema Rocksissa, poskilihat kramppaa vieläkin.
Oliskohan sinne sittenkin pitänyt lähteä? :think:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Pahoitteluni Lolitalle siitä, etten muistanu viinipäissäni vastata tekstiviestiin. Päädyin sitten ite Kallioon juopottelemaan ja vielä takas itäänkin muistaakseni. Hauskaa oli taas, vaik oiski ehkä pitäny päästä sinne Rocksiin asti.
Pekalle onnittelut nimen virallistamisesta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ilmoittautuminen kissanristiäisiin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

kaakki kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Tuletko Kaakki? Onko sulla vielä vaaleet hiukset ja tiukat naitavat farkut jalassa?
Joudenia lainatakseni, jep, onhan ne naitavat ja juu, plonti olen edelleem. :wink:
Valitettavasti vaan jouduin (taas?) takaisin maalle näin hetkellisesti, enkä pääse irtaantumaan Lolille saakka, saati Tsädiin jatkoille. Juhlikaa ilman mua, mä liityn seuraan viimeistään kun ilmat lämpenee..tai minä. 8)
puzNuz.

Uuuuh voin kuvitella..mut se väbä mietityttää et voiko leijona lämmetä ja peräti tulla ihan hotiksi..

Ja siis ne hileetkö siis oli jo..oukkeee.
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin