Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Info tulevista miiteistä
eps

Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja eps »

Vaisujen vakkareiden talvi on ollut erityisen vaisu, joten mielestäni on aika pitää vaisu peli-ilta. Aika on alustavasti la 8.4. klo 17 ja paikka minun luonani. Minulla on kaksi kissaa, joten eläinallergikkojen kannattaa olla varuillaan.

e.

Edit: ei aprillipilaa eikä aprillipäivää, vaan 8.4.
Viimeksi muokannut eps, 30.03.2006 10:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mitä luultavimmin. Jos ei ihmeitä satu. Ja olen varuillani. Vaikka selvisin kyllä Mustaenkelinkin luona ongelmitta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaisuillaan!
No alkohol Druks or cicarettes! No sex no videotape either!
Pyyhin Netikettiin..
eps

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja eps »

Kun kukaan ei tunnu vastustavan, niin kiinnitän vaisuiluajankohdaksi lauantain 8.4. klo 17. Kerron paikan aikanaan yksityisviestillä.

e.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vaisut Vakkarit on muutettava Raisuiksi Raggareiksi! Viinaa, kokaiinia, moottoripyöräilyä... :twisted:

No ei sitten.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
eps

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja eps »

Homeboy65 kirjoitti:Vaisut Vakkarit on muutettava Raisuiksi Raggareiksi! Viinaa, kokaiinia, moottoripyöräilyä... :twisted:

No ei sitten.
Mä ehdotin vähän samaa jokunen vuosi sitten, mutta ei se oikein saanut kannatusta. :) Tosin en nyt ihan kokaa ja prätkiä ehdottanut, joten ehkä sekin ehdotus oli liian vaisu.

e.
Herra Manala

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:No alkohol Druks or cicarettes!
How apout coockies Swizz rull or piskuit?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti:No alkohol Druks or cicarettes!
How apout coockies Swizz rull or piskuit?
Kyl' säki oot aika vaisu ku toi stalagmiitti on rektaalissas..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

eps kirjoitti:Aika on alustavasti la 8.4. klo 17 ja paikka minun luonani.
Pöh, mulla loppuu työvuoro Pitskussa tuona päivänä vasta kello 19.00.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
eps

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja eps »

mustaenkeli kirjoitti:
eps kirjoitti:Aika on alustavasti la 8.4. klo 17 ja paikka minun luonani.
Pöh, mulla loppuu työvuoro Pitskussa tuona päivänä vasta kello 19.00.
Äh, kurja juttu. Mun on pakko aloittaa aika aikaisin, koska pelkään muuten saavani valituksia melusta. Tämän taloyhtiön keski-ikä on valehtelematta lähes 70v, ja täällä(kin) eläkeläiset ovat herkkäkorvaisia ja -unisia.

En yhtään tiedä, kuinka kauan ihmiset viihtyvät täällä, joten voit toki udella vuoron jälkeen, mitä me olemme silloin tekemässä.

e.
Nowaysis

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Hmm, jos perjantaina raisuilis niin lauantaina ois hyvä vaisuilla ja kiva nähdä uusia kasvoja ja ehkä vaihtaa muutama sana sellaisten kanssa joille ei "heitä" enempää ole toistaiseksi tullut sanoneeksi :) Edith: jos voisit pliis tuoda baletti-tutusi niin mä voisin tuoda muutamat keijunsiivet niin voitais pitää niitä sit päällä, ellei tämä mene liian rajuksi illan luonteeseen nähden?:D
eps

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja eps »

Nowaysis kirjoitti:Hmm, jos perjantaina raisuilis niin lauantaina ois hyvä vaisuilla ja kiva nähdä uusia kasvoja ja ehkä vaihtaa muutama sana sellaisten kanssa joille ei "heitä" enempää ole toistaiseksi tullut sanoneeksi :) Edith: jos voisit pliis tuoda baletti-tutusi niin mä voisin tuoda muutamat keijunsiivet niin voitais pitää niitä sit päällä, ellei tämä mene liian rajuksi illan luonteeseen nähden?:D
Tervetuloa. :)

e.
RolloTomasi

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Oliko tämä yleinen, koko kansalle tarkoitettu ilmoitus, vaiko sisäpiirin oma juttu, joka jostain syystä päätettiin kertoa julkisesti?
ninnithequeen

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:Oliko tämä yleinen, koko kansalle tarkoitettu ilmoitus, vaiko sisäpiirin oma juttu, joka jostain syystä päätettiin kertoa julkisesti?
Rollo heti nukkumaan!!!!1!1!!
RolloTomasi

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:Rollo heti nukkumaan!!!!1!1!!
Selvä!
eps

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja eps »

RolloTomasi kirjoitti:Oliko tämä yleinen, koko kansalle tarkoitettu ilmoitus, vaiko sisäpiirin oma juttu, joka jostain syystä päätettiin kertoa julkisesti?
Arvaa.

Vihje: Julkiset kutsut näytetään kaikille. Sisäpiirin kutsut lähetetään yksityis- tai tekstiviesteillä.

e.
RolloTomasi

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

eps kirjoitti: Arvaa.

Vihje: Julkiset kutsut näytetään kaikille. Sisäpiirin kutsut lähetetään yksityis- tai tekstiviesteillä.

e.
Tuon vihjeen perusteella arvaisin, että tämä on julkinen kutsu.
Aito_Johanna

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti:
eps kirjoitti: Arvaa.

Vihje: Julkiset kutsut näytetään kaikille. Sisäpiirin kutsut lähetetään yksityis- tai tekstiviesteillä.

e.
Tuon vihjeen perusteella arvaisin, että tämä on julkinen kutsu.
:jee:
RolloTomasi

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
eps kirjoitti: Arvaa.

Vihje: Julkiset kutsut näytetään kaikille. Sisäpiirin kutsut lähetetään yksityis- tai tekstiviesteillä.

e.
Tuon vihjeen perusteella arvaisin, että tämä on julkinen kutsu.
:jee:
:ohyeah:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Onko siellä pileissä ollenkaan mitään semmosta niinqu nais_suraa?..eikä sillä mitään, nimittäin en tarvii yhtn mitn alkomahooliprinksuja, ei huumeit eikä dupinkia, siis veri clieör änd watöer junous. Ja ihan voin luvata että juttelen vain pikkasen mukavia ja toki voin vähän haliakin niih, siis jos sitä multa pyydetään ja voin ehkä vähän ilman sitä ai-luukkiakin sen sulle hälle kullekin tehdä.

Ja Nouwein kanssa voidaan ottaa erä jos toinenkin, riippumatta pelistä tahi pelin hengettärestä, koska sehän on tahtomattakin selvää että Nouwei voisi olla jos vain haluisi ja ottaisi ja ihaaaaaaan vähän vaan antaisi, ai mitä, no vaix vähän edes sitä niin söpöö hymyy ja voisi vähän katsoakin vanhaa rumaa kaljupäätä zilleen, mut ei säälivästi eikä säälistä midn junou baby, koska mä oon heven tai mit vaan, joten mitä teet, no otat laitteen kätees, et sitä hieromazydeemiä vaan kännykkäVehkeen ja laitat ilmoille kutsuhuudon semmoisen josta ei voi edes itse Poikuuskaan erehtyä että mikä on neidillä mielessä nyt ja heeeeeeeeeeeeeti..ja ei aikaakaan kun jo saavun kuin kevein siivin ja otan ja annan..taivaan zim zäm dokz.
Ollaan vaan ja nautitaan
eps

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja eps »

jouden-za kirjoitti:Onko siellä pileissä ollenkaan mitään semmosta niinqu nais_suraa?..eikä sillä mitään, nimittäin en tarvii yhtn mitn alkomahooliprinksuja, ei huumeit eikä dupinkia, siis veri clieör änd watöer junous.
Sitä olisi ollut tarjolla silloin pari vuotta sitten sinkkubileissä, mutta mies kieltäytyi kohteliaasti. Muistatkos? Sittemmin niiden bileiden järjestäjä meni tosi huippumiehen kanssa naimisiin ja sai juuri äskettäin vauvan. Sillä tarinalla on siis onnellinen loppu.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

eps kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Onko siellä pileissä ollenkaan mitään semmosta niinqu nais_suraa?..eikä sillä mitään, nimittäin en tarvii yhtn mitn alkomahooliprinksuja, ei huumeit eikä dupinkia, siis veri clieör änd watöer junous.
Sitä olisi ollut tarjolla silloin pari vuotta sitten sinkkubileissä, mutta mies kieltäytyi kohteliaasti. Muistatkos? Sittemmin niiden bileiden järjestäjä meni tosi huippumiehen kanssa naimisiin ja sai juuri äskettäin vauvan. Sillä tarinalla on siis onnellinen loppu.

Ai sä oot sä, okke:)

Ja mä tykkäilen aina onnellisista lopuista. Ja ajattele jos mä olisin tullut ja sillä tytsillä mun efektit, niin tuskinpa olisi asiat nyt niinku ne on, tai huu nous= tarkoittaa vaix et kenen nenä jauh.
Ollaan vaan ja nautitaan
eps

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja eps »

jouden-za kirjoitti:
eps kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Onko siellä pileissä ollenkaan mitään semmosta niinqu nais_suraa?..eikä sillä mitään, nimittäin en tarvii yhtn mitn alkomahooliprinksuja, ei huumeit eikä dupinkia, siis veri clieör änd watöer junous.
Sitä olisi ollut tarjolla silloin pari vuotta sitten sinkkubileissä, mutta mies kieltäytyi kohteliaasti. Muistatkos? Sittemmin niiden bileiden järjestäjä meni tosi huippumiehen kanssa naimisiin ja sai juuri äskettäin vauvan. Sillä tarinalla on siis onnellinen loppu.

Ai sä oot sä, okke:)

Ja mä tykkäilen aina onnellisista lopuista. Ja ajattele jos mä olisin tullut ja sillä tytsillä mun efektit, niin tuskinpa olisi asiat nyt niinku ne on, tai huu nous= tarkoittaa vaix et kenen nenä jauh.
No juu, kieltämättä juttu ei olisi mennyt samalla tavalla kuin nyt. Te ette umm.. olleet kovin yhteensopivia. :)

e.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

eps kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
eps kirjoitti: Sitä olisi ollut tarjolla silloin pari vuotta sitten sinkkubileissä, mutta mies kieltäytyi kohteliaasti. Muistatkos? Sittemmin niiden bileiden järjestäjä meni tosi huippumiehen kanssa naimisiin ja sai juuri äskettäin vauvan. Sillä tarinalla on siis onnellinen loppu.

Ai sä oot sä, okke:)

Ja mä tykkäilen aina onnellisista lopuista. Ja ajattele jos mä olisin tullut ja sillä tytsillä mun efektit, niin tuskinpa olisi asiat nyt niinku ne on, tai huu nous= tarkoittaa vaix et kenen nenä jauh.
No juu, kieltämättä juttu ei olisi mennyt samalla tavalla kuin nyt. Te ette umm.. olleet kovin yhteensopivia. :)

e.
Äläs sano, juu nevö nou!! Olisimme voineet sopia oikeinKin hyvin yhteen, nippuun, ainakin hetkeksi:)
Ollaan vaan ja nautitaan
Nowaysis

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Toki jouska-jouskulainen suonen sinulle hymyn jos toisenkin jos tuonne tulet :)
Vastaa Viestiin