Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Info tulevista miiteistä
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Nowaysis kirjoitti:Toki jouska-jouskulainen suonen sinulle hymyn jos toisenkin jos tuonne tulet :)

Aigu sä oot kiva mussukka..voisinko saada tai siis myös antaa tehdä semmosen edes puolen tunnin presentaation/ audienssin referensseineen ja vasta sen jälkeen olisi aika päätöksien..ai minkä, ni sinkä et haluutko lentoon tai "taivaisiin" jee.
Ollaan vaan ja nautitaan
Turbohaltija

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mites, olisko shakkipeliin halukkaita näissä kinkereissä?
eps

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja eps »

Turbohaltija kirjoitti:Mites, olisko shakkipeliin halukkaita näissä kinkereissä?
Täällä on parikin shakkilautaa.

Mitä muuta ihmiset haluaisivat pelata? Toistaiseksi täältä löytyy Alfapet (nykyisin Scrabble), Cluedo, Scotland Yard ja Stratego. Nitiä tavallisia, Aliasta, Pictionarya ja Trivial Pursuitia, mulla ei ole. Itse ajattelin jotain tunne kannsapelaajasi -tyylistä peliä, mutta toistaiseksi löysin kaupasta vain parisuhdepelin, ja se ei ehkä ole parasta mahdollista vaisujen vakkareiden viihdettä.

e.
Noriyumi

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

eps kirjoitti: Mitä muuta ihmiset haluaisivat pelata? Toistaiseksi täältä löytyy Alfapet (nykyisin Scrabble)
Hmh kyseinen peli on ollut nimellä Scrabble Keksi-Euroopassa ainakin 80-luvulta lähtien. Mutta mikä vika Alfapetissä oli?
eps

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja eps »

Noriyumi kirjoitti:
eps kirjoitti: Mitä muuta ihmiset haluaisivat pelata? Toistaiseksi täältä löytyy Alfapet (nykyisin Scrabble)
Hmh kyseinen peli on ollut nimellä Scrabble Keksi-Euroopassa ainakin 80-luvulta lähtien. Mutta mikä vika Alfapetissä oli?
Jostain syystä peliä myytiin Suomessa jossain vaiheessa nimellä Alfapet, vaikka muualla maailmassa se on ollut Scrabble. Muuta en tiedä, kun olen tyhmä.

e.
Noriyumi

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

eps kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
eps kirjoitti: Mitä muuta ihmiset haluaisivat pelata? Toistaiseksi täältä löytyy Alfapet (nykyisin Scrabble)
Hmh kyseinen peli on ollut nimellä Scrabble Keksi-Euroopassa ainakin 80-luvulta lähtien. Mutta mikä vika Alfapetissä oli?
Jostain syystä peliä myytiin Suomessa jossain vaiheessa nimellä Alfapet, vaikka muualla maailmassa se on ollut Scrabble. Muuta en tiedä, kun olen tyhmä.

e.
Et ole tyhmä, senkin tyhmä!!! :twisted: :p:
nojoojust

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

eps kirjoitti:Itse ajattelin jotain tunne kannsapelaajasi -tyylistä peliä, mutta toistaiseksi löysin kaupasta vain parisuhdepelin, ja se ei ehkä ole parasta mahdollista vaisujen vakkareiden viihdettä.
Tohtori Terapia on aivan ehdoton tunne kanssapelaajasi -peli. Yllättävän hyvin Kityläiset tunsivatkin toisensa, kun peliä testattiin Mozartin tee- ja piparipippaloissa.
Edith

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Edith »

eps kirjoitti: Mitä muuta ihmiset haluaisivat pelata? Toistaiseksi täältä löytyy Alfapet (nykyisin Scrabble), Cluedo, Scotland Yard ja Stratego.
Eiköhän noilla pärjäisi. Mä en silloin viimeksi tuota pelattaessa, silloin ekana vappuna, saanut olla roisto Scotland Yardissa, joten nyt haluaisin olla ja ottaa uusinnan.
Turbohaltija

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

eps kirjoitti:

Täällä on parikin shakkilautaa.

Mitä muuta ihmiset haluaisivat pelata?
Tunnustan, että olen siinä määrin hurahtanut shakkiin, että minä haluan ensisijaisesti pelata shakkia. Pelin hieman epäsosiaalisen luonteen vuoksi voinen pelata kuitenkin jotain muutakin peliä. Joka tapauksessa, tulossa ollaan! :)
eps

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja eps »

Turbohaltija kirjoitti:
eps kirjoitti:

Täällä on parikin shakkilautaa.

Mitä muuta ihmiset haluaisivat pelata?
Tunnustan, että olen siinä määrin hurahtanut shakkiin, että minä haluan ensisijaisesti pelata shakkia. Pelin hieman epäsosiaalisen luonteen vuoksi voinen pelata kuitenkin jotain muutakin peliä. Joka tapauksessa, tulossa ollaan! :)
Hyvä juttu, hieno homma! Tervetuloa.

e.

PS. Epävarmat voisivat myös vähitellen päättää suuntaan tai toiseen, niin voisin arvioida tulijoiden määrää.
Aito_Johanna

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

eps kirjoitti: Mitä muuta ihmiset haluaisivat pelata? Toistaiseksi täältä löytyy Alfapet (nykyisin Scrabble), Cluedo, Scotland Yard ja Stratego.
Minä haluan tietenkin pelata Alfapetiä/Scrabblea.
Mitä nuo Cluedo ja Stratego ovat?
eps

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja eps »

Aito_Johanna kirjoitti:
eps kirjoitti: Mitä muuta ihmiset haluaisivat pelata? Toistaiseksi täältä löytyy Alfapet (nykyisin Scrabble), Cluedo, Scotland Yard ja Stratego.
Minä haluan tietenkin pelata Alfapetiä/Scrabblea.
Mitä nuo Cluedo ja Stratego ovat?
Cluedo on salapoliisipeli, missä pitää Agatha Christien tyyliin selvittää murhaaja, murha-ase ja murhapaikka. Peli on parhaimmillaan, kun pelaajia on vähintään neljä.

Stratego on vähän kuin shakki, mutta vastustaja ei näe nappuloita. Siinä pitää valloittaa vastustajan lippu. Nappuloilla on arvojärjestys, ja isompi nappula syö aina pienemmän.

e.
Nowaysis

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

eps kirjoitti: Cluedo on salapoliisipeli, missä pitää Agatha Christien tyyliin selvittää murhaaja, murha-ase ja murhapaikka. Peli on parhaimmillaan, kun pelaajia on vähintään neljä.
Musta tää ois ainakin tilanteeseen sopiva, sillain raadollisella tavalla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sain kutsun kyseisenä ajankohtana keskelle metsää syömään sikaa, saunomaan ja juomaan maltillisesti tajuntaa pienentäviä juomia erään kityläisen kaukaisten sukulaisten luokse. Kyseinen tapahtuma kiinnostaa enemmän kuin vaisuilu, vaikka mukevaa sekin olisi, eli näillä näkymin vietän iltani kuunnellen lehmien ammuntaa ja humalaisia sikoja kuin teidän yleissivistävää seuruettanne.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti:Sain kutsun kyseisenä ajankohtana keskelle metsää syömään sikaa, saunomaan ja juomaan maltillisesti tajuntaa pienentäviä juomia erään kityläisen kaukaisten sukulaisten luokse. Kyseinen tapahtuma kiinnostaa enemmän kuin vaisuilu, vaikka mukevaa sekin olisi, eli näillä näkymin vietän iltani kuunnellen lehmien ammuntaa ja humalaisia sikoja kuin teidän yleissivistävää seuruettanne.
Jos me nyt yritetään selvitä ilman sua, niin pidä meille sit ees joskus se Carcassone-miitti, jooko? Se olis tosi mukevaa. (IhQu sana!)
AarneAnkka

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

eps kirjoitti:apprillipäivän peli-ilta. Aika on alustavasti la 8.4.
Kumpana tämä nyt on? Aprillipäivänä vaiko 8.4.?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Niba »

AarneAnkka kirjoitti:
eps kirjoitti:apprillipäivän peli-ilta. Aika on alustavasti la 8.4.
Kumpana tämä nyt on? Aprillipäivänä vaiko 8.4.?
Aprillia, aprillia! öö ja sittenne perinteiset juomat oheisesta ojasta..
8.4 ei toimi mutta, mutta vaisuillaan jatkossa..lisää
Viimeksi muokannut Niba, 31.03.2006 2:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
eps

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja eps »

Peli-ilta on 8.4, siis viikon kuluttua lauantaina.

Edit: mistä sinä Aarne tuon aprillipäivän kaivoit?
Edit 2: Jaa, olihan se siellä. Ei ole enää.

e.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Edith kirjoitti: Jos me nyt yritetään selvitä ilman sua, niin pidä meille sit ees joskus se Carcassone-miitti, jooko? Se olis tosi mukevaa. (IhQu sana!)
Jos Bluntly ei saa aikaan minkäänmoista Carcassonne-miittiä, ni mä kyllä mieluusti järkkään sellaisen pienelle joukolle. (Joo, joo, Jouko saa tulla mukaan...). Kyseinen peli kun mitä ilmeisimmin löytyy yläkaapistani... ja kai se pitäs joku päivä saada tulemaan ulos kaapista. Ehkä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Edith

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Edith »

mustaenkeli kirjoitti:
Edith kirjoitti: Jos me nyt yritetään selvitä ilman sua, niin pidä meille sit ees joskus se Carcassone-miitti, jooko? Se olis tosi mukevaa. (IhQu sana!)
Jos Bluntly ei saa aikaan minkäänmoista Carcassonne-miittiä, ni mä kyllä mieluusti järkkään sellaisen pienelle joukolle. (Joo, joo, Jouko saa tulla mukaan...). Kyseinen peli kun mitä ilmeisimmin löytyy yläkaapistani... ja kai se pitäs joku päivä saada tulemaan ulos kaapista. Ehkä.
IhQumuruinen sinä!
eps

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja eps »

Illanviettoon on sitten tiedossa yllätyspeli, jossa häviäminen ei ole häpeä vaan melkein hyvä juttu.

e.
Edith

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Edith »

eps kirjoitti:Illanviettoon on sitten tiedossa yllätyspeli, jossa häviäminen -- hyvä juttu.

e.
Eikö Scotland Yardissa häviäminen sitten muka ole?
eps

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja eps »

Lähetin ilmoittautuneille postia peli-illasta. Jos joku haluaa vielä mukaan, niin minulle voi lähettää viestin. Niin, ja jos joku tietää Nowaysisin sähköpostiosoitteen, niin myös sen voi kertoa minulle hänen luvallaan.

e.
Enthu

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja Enthu »

eps kirjoitti:Lähetin ilmoittautuneille postia peli-illasta. Jos joku haluaa vielä mukaan, niin minulle voi lähettää viestin. Niin, ja jos joku tietää Nowaysisin sähköpostiosoitteen, niin myös sen voi kertoa minulle hänen luvallaan.

e.
mulle ei oo tullunna mtn viestiä kityn kautta ja cityn meiliboksikin huutaa hoosiannaa tyhjillään... postia odotellessa :)
eps

Re: Vaisujen vakkareiden illanvietot jatkuvat

Viesti Kirjoittaja eps »

Enthu kirjoitti:
eps kirjoitti:Lähetin ilmoittautuneille postia peli-illasta. Jos joku haluaa vielä mukaan, niin minulle voi lähettää viestin. Niin, ja jos joku tietää Nowaysisin sähköpostiosoitteen, niin myös sen voi kertoa minulle hänen luvallaan.

e.
mulle ei oo tullunna mtn viestiä kityn kautta ja cityn meiliboksikin huutaa hoosiannaa tyhjillään... postia odotellessa :)
Taisin töpeksiä lähetyksessäni. Nyt pitäisi olla postia.

e.
Vastaa Viestiin