Qstock

Info tulevista miiteistä
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sudenhenki kirjoitti:
Onkos muuten tiedossa milloin ne piletit tulevat myyntiin?
Ensimmäinen kesäkuuta tulevat myyntiin. 50e kahden päivän tiketti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sudenhenki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Bluntly kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:
Onkos muuten tiedossa milloin ne piletit tulevat myyntiin?
Ensimmäinen kesäkuuta tulevat myyntiin. 50e kahden päivän tiketti.
"Ei käy päähän!"
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Oukei, juuri saamamme tiedon mukaan kämpästäni on nyt varattu tällä hetkellä makuupaikkoja Qstockin aikaan jo kolme, yksi tuposlainen (sisko)tyttö, yksi tuposlainen (lanko)poika ja yksi hämisläinen (jokuvaan)poika. Seuraamme tilannetta.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä en oo vielä kysellyt mutta voin äijältä kysäistä. Kolmeasataa kiloa lisää tänne ei kyllä mahdu mitenkään vaikka oltais miten päin. Käykö heppakarvat henkäilemään sutta pahasti?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sudenhenki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Georgina kirjoitti:Mä en oo vielä kysellyt mutta voin äijältä kysäistä. Kolmeasataa kiloa lisää tänne ei kyllä mahdu mitenkään vaikka oltais miten päin. Käykö heppakarvat henkäilemään sutta pahasti?
Käy. Jo puolentunnin ajomatka autossa jossa oli exän kaikki heppakamat pisti koko systeemini tohjoksi :( .
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mun luokke kyllä mahtuis mutta ei taida olla realistisesti kyllin hengenturvallista (hah hah, keksin just uuden sanan) ainakaan kaikille.

Alkaa tämäkin tuntua jo niin niin itsensä toistelulta, että tästä eteenpäin joka haluaa asiasta keskustella ottakoot itse tänne päin yhteyttä, kitoos.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
huima

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja huima »

Dumari kirjoitti:Noni, nyt saa avata pelin itse kukin. Kuinka majoittaa 3kpl n. á 100kg körilästä? Sudenhengellä oli totaali kissankarva-turn off ja mulla semilaatua. Älykkäin vaihtoehto olisi saman katon alle majoittaa, mutta josse ei ole mahdollista, niin sitten mahdollisimman lähekkäin.

Mites matkajoukkoe, onko lähtö milloin mahdollista? Mulla on lomaa, joten voi matkailla edes -ja takaisin milloin huvittaa.
Mites iso D karjavaunussa on vielä tilaa yhdelle alle satakiloiselle körmylle?
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

huima kirjoitti: Mites iso D karjavaunussa on vielä tilaa yhdelle alle satakiloiselle körmylle?
Kyllähän neljäs mahtuisi vielä :D :D Olis vallan mainiota jos lähet messiin!

edit: ja sitten(huiman jälkeen) ei enempää mahukkaan kyytiin.
huima

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja huima »

Dumari kirjoitti:Kyllähän neljäs mahtuisi vielä :D :D Olis vallan mainiota jos lähet messiin!

edit: ja sitten(huiman jälkeen) ei enempää mahukkaan kyytiin.
It's ö diili.

Pakko se on Motörhead nähdä uudestaan livenä.
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

huima kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Kyllähän neljäs mahtuisi vielä :D :D Olis vallan mainiota jos lähet messiin!
edit: ja sitten(huiman jälkeen) ei enempää mahukkaan kyytiin.
It's ö diili.
Okei, elikä Ouluun olis shitten tulossa kolme kaappia ja yksi lihanpala. Nyt meille muille ei kyllä jäänyt mitään mahiksia, kun huimakin tulee mukaan, mutta eiköhän me pärjätä.

Majoitusidiksiä otetaan vastaan, ilmeisesti koko kööri ei mahdu saman katon alle, joten homma monimutkaistuu. Heitetäänpä se hotellimajoituskin ilmoille, se saattaisi kanssa olla vaihtoehto. Ainakin olisi sitten kissankarvavapaa-majoitus, kun Beddiksellä ja Kissantralla niitä karvoja nurkista löytyy.
Sudenhenki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Kahtelin hieman tuota hotlatarjontaa, ja hinnat olivat sitä luokkaa että juuttui sapuska soppatorveen. Skeidan takapenkki riittää meikäläiselle jos muut painattaa jonnee kissapaikkaan? Eihän sinne kuitenkaan olla menossa nukkumaan?

EDIT: Beddistähän voisi kokeilla jos Tuulikki olisi pyyhältänyt jo sinne mummolaan vaikka viikko tai kaksi ennen?
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sudenhenki kirjoitti:Beddistähän voisi kokeilla jos Tuulikki olisi pyyhältänyt jo sinne mummolaan vaikka viikko tai kaksi ennen?
Karvapallo lähtee haistelemaan maaseudun seikkailuja jo varmaan juhannukselta, eli kämpän pitäisi olla suhtkoht karvavapaa tuolloin. Passaa siis oikein hyvin, jos ei mitään yhtäkkistä ja mullistavaa tuolle viikonlopulle tule.
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

bedlam kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Beddistähän voisi kokeilla jos Tuulikki olisi pyyhältänyt jo sinne mummolaan vaikka viikko tai kaksi ennen?
Karvapallo lähtee haistelemaan maaseudun seikkailuja jo varmaan juhannukselta, eli kämpän pitäisi olla suhtkoht karvavapaa tuolloin. Passaa siis oikein hyvin, jos ei mitään yhtäkkistä ja mullistavaa tuolle viikonlopulle tule.
Siinähän tapauksessa myös minä voisin semi-allergikkona keulia sinnepäin. Loput kaksi voisi vaikka Kissandralle majoittua, ääneen tässä ajattelen :vihelt:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jeeee, huipulta kuulostaa!!
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumari kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Beddistähän voisi kokeilla jos Tuulikki olisi pyyhältänyt jo sinne mummolaan vaikka viikko tai kaksi ennen?
Karvapallo lähtee haistelemaan maaseudun seikkailuja jo varmaan juhannukselta, eli kämpän pitäisi olla suhtkoht karvavapaa tuolloin. Passaa siis oikein hyvin, jos ei mitään yhtäkkistä ja mullistavaa tuolle viikonlopulle tule.
Siinähän tapauksessa myös minä voisin semi-allergikkona keulia sinnepäin. Loput kaksi voisi vaikka Kissandralle majoittua, ääneen tässä ajattelen :vihelt:
No iliman muuta, kyl tuonne mahtuu.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

No ja huimakin, hauskaa :D

Pitää muistaa kysyä tänään töistä vapaata tuolle ajankohdalle.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sanokaa vaan sitten jos kuulostaa painostukselta tai ylitän hyvän maun rajat, mutta jos jotain kiinnostaa järkätä jotkut jatkot tai pileet sinne Qstockin ajankohtana (toisinsanoen iltaohjelmaa) niin se olis påp, näkis kerrallaan vaik kaikki rungarit.

Taidan poistaa Qstock-lippuni Saunan jälkeen, sitä ennen käteisvaranto on vähissä. Jos Kissandralle sopii se majoitus-idea, niin olis påp...

Taidan taas vähän hätäillä, mutta miusta on vaan kiva että asioista on jonkun sortin varmuus 8) Huima ja Bluntly voivat kanssa kuitata idean heille sopivaksi/sopimattomaksi ja samalla ilmoittaa onko lähtö&paluu-aikataulu heillä kuinka rajattu.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Dumari kirjoitti:Sanokaa vaan sitten jos kuulostaa painostukselta tai ylitän hyvän maun rajat, mutta jos jotain kiinnostaa järkätä jotkut jatkot tai pileet sinne Qstockin ajankohtana (toisinsanoen iltaohjelmaa) niin se olis påp, näkis kerrallaan vaik kaikki rungarit.
Eikös siellä viimeksikin notkuttu sujuvasti koko yö? Olinko mä niin kännissä etten edes muista?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Georgina kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Sanokaa vaan sitten jos kuulostaa painostukselta tai ylitän hyvän maun rajat, mutta jos jotain kiinnostaa järkätä jotkut jatkot tai pileet sinne Qstockin ajankohtana (toisinsanoen iltaohjelmaa) niin se olis påp, näkis kerrallaan vaik kaikki rungarit.
Eikös siellä viimeksikin notkuttu sujuvasti koko yö? Olinko mä niin kännissä etten edes muista?
Juu, oltiinhan me kait jossain kiekuloimassa. Mäkin saan muistella tarkkaan että missä oltiin, mutta tiet ilmeisesti erkaantuivat kun te menitte humpparavintolaan ja Bluntly, Ann ja Mylwäin mentiin lautaseen (?).
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Dumari kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Eikös siellä viimeksikin notkuttu sujuvasti koko yö? Olinko mä niin kännissä etten edes muista?
Juu, oltiinhan me kait jossain kiekuloimassa. Mäkin saan muistella tarkkaan että missä oltiin, mutta tiet ilmeisesti erkaantuivat kun te menitte humpparavintolaan ja Bluntly, Ann ja Mylwäin mentiin lautaseen (?).
Ei hitto, mulla ei oo mitään mielikuvaa tuosta... On kai se mahdollista. Kukahan mun kans on humppaamaan lähtenyt? Olenko mä joskus humpannut? Eikö me menty yhtämatkaa ia:lle?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Georgina kirjoitti: Ei hitto, mulla ei oo mitään mielikuvaa tuosta... On kai se mahdollista. Kukahan mun kans on humppaamaan lähtenyt? Olenko mä joskus humpannut? Eikö me menty yhtämatkaa ia:lle?
Käsittääkseni menitte johonkin tanssiravinteliin, jonne meidän ei tehnyt mieli ja sitten loppuillasta tulitte sinne missä mekin oltiin ja sitten mentiin pitsalle IA:n, sun ja Bluntlyn kaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Dumari kirjoitti: Käsittääkseni menitte johonkin tanssiravinteliin, jonne meidän ei tehnyt mieli ja sitten loppuillasta tulitte sinne missä mekin oltiin ja sitten mentiin pitsalle IA:n, sun ja Bluntlyn kaa.
Hitto, mä oon aina kehunut että mulla ei lähde muistit, mutta nyt kun aloin miettimään niin koko viime vuoden Qstock on aika hämärän peitossa. En edes muista juoneeni paljoa! Kyllä mäkin muistan pitsaa loppuillasta ja pussikaljoittelua alkuillasta. Ja hajonneen autonpeilin :evil:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mun luona voi kyllä toisaalta jatkoilla ja bilettää, van mulla on itsellä kyllä tapana nukahtaa jo ennenkuin muut edes jatkoja vielä suunnittelee. Eli klo kolmen jälkeen en kyllä tavallisesti jaksa heiluskella. Mutta jos aiemmin illasta on tarkotus pilettää niin oikein mielellään.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:itsellä kyllä tapana nukahtaa jo ennenkuin muut edes jatkoja vielä suunnittelee. Eli klo kolmen jälkeen en kyllä tavallisesti jaksa heiluskella.
Poikkeuksia on nähty ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti: Poikkeuksia on nähty ;)
No kyllähän sitä naisseurassa tietysti jaksaa heilua.
Vastaa Viestiin