Qstock

Info tulevista miiteistä
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Poikkeuksia on nähty ;)
No kyllähän sitä naisseurassa tietysti jaksaa heilua.
Eli jos etelän hetelmät kaipaavat hyviä jatkoja niin vetävät mekot jalkaan ja peruukit päähän. :D Ai niin, ja korkeita korkoja ei sovi unohtaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Poikkeuksia on nähty ;)
No kyllähän sitä naisseurassa tietysti jaksaa heilua.
Eli jos etelän hetelmät kaipaavat hyviä jatkoja niin vetävät mekot jalkaan ja peruukit päähän. :D Ai niin, ja korkeita korkoja ei sovi unohtaa.
Olisin saattanut tarpeeksi humalassa tuohon lankaan mennäkin, mutta nytpä laitan kännykkään muistutuksen: "ne on miehiä!".
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumari kirjoitti: Huima ja Bluntly voivat kanssa kuitata idean heille sopivaksi/sopimattomaksi ja samalla ilmoittaa onko lähtö&paluu-aikataulu heillä kuinka rajattu.
Meikäläinen järjestelee elämäni tärkeiden tapahtumien, kuten Qstock, mukaan eli mikä tahansa käy. Majoitus kisulle käy hyvin jos hän uskaltaa ottaa tämmöisen epämääräisen otuksen hoiteisiinsa taas. Tosin, perinteitä kunnioittaen, ennaltavaratuissa paikoissa ei nukuta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Siis mitäh? Ollaanko me oltu jossain humppapubissa muka? :shock: Ei voi olla.. Jos, nii sit se on ollu pakko olla mun systerin kaa pe, koska tuskin me muuten semmosiin oltais lähetty.. Eikös me oltu Lentävässä lautasessa ainakin? Mitään pitsoja en minä ainakaan muista.. Taijatte valehella senkin pierut.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Siis mitäh? Ollaanko me oltu jossain humppapubissa muka? :shock: Ei voi olla.. Jos, nii sit se on ollu pakko olla mun systerin kaa pe, koska tuskin me muuten semmosiin oltais lähetty.. Eikös me oltu Lentävässä lautasessa ainakin? Mitään pitsoja en minä ainakaan muista.. Taijatte valehella senkin pierut.
Mäkin muistan lautasen mutta en humppaa. Vai olisinkohan mä ollu exsatin kans? Mut eikö se menny töihin tai jotain? Sä söit pitsaa, mä näin!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:
Olisin saattanut tarpeeksi humalassa tuohon lankaan mennäkin, mutta nytpä laitan kännykkään muistutuksen: "ne on miehiä!".
Juot sitten vaan lisää sitä ykkösolutta ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja aasi »

Georgina kirjoitti:Mäkin muistan lautasen mutta en humppaa. Vai olisinkohan mä ollu exsatin kans? Mut eikö se menny töihin tai jotain? Sä söit pitsaa, mä näin!
Minä muistan lautasen mutten teitä sieltä... vain ulkomaan elävät!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

aasi kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Mäkin muistan lautasen mutta en humppaa. Vai olisinkohan mä ollu exsatin kans? Mut eikö se menny töihin tai jotain? Sä söit pitsaa, mä näin!
Minä muistan lautasen mutten teitä sieltä... vain ulkomaan elävät!
Hämärää.... Aika jännää 8) puhutaankohan me kaikki eri illasta?
Töistä muuten heltisi vapaata jotta saan taas istua siellä pullo kädessä. Viimeksi siellä oli joitain mun oppilaita, pitää naamioitua nyt paremmin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Sä söit pitsaa, mä näin!
??? No johan nyt alkaa mennä jo aika paksuks!! Siis MINÄKÖ? Pitsaa? Mä en ikinä ees syö pitsaa! Ostinko mä oman muka? Voe yhen kerran. Mihin tää maailma on menossa?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Sä söit pitsaa, mä näin!
??? No johan nyt alkaa mennä jo aika paksuks!! Siis MINÄKÖ? Pitsaa? Mä en ikinä ees syö pitsaa! Ostinko mä oman muka? Voe yhen kerran. Mihin tää maailma on menossa?

en mä kyllä ihan satavarma oo...
Miten voi ihmisellä olla näin hatarat muistikuvat???
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
mustanikki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Majoitusta löytynee tarvittaessa täältäkin. Bonuksena höyheniä, linnunjyviä ja aamuvirkkuja peipposia.

Ja bilepaikalle 10 minsan kävelymatka.

Exsat
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

mustanikki kirjoitti:Majoitusta löytynee tarvittaessa täältäkin. Bonuksena höyheniä, linnunjyviä ja aamuvirkkuja peipposia.

Ja bilepaikalle 10 minsan kävelymatka.

Exsat
Kiva. Sullon muuten nyt huippusijainti kyllä! :)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Antenni jos olen taas laiminlyönyt teitä vastaamattomuudellani.. :oops:
Dumari kirjoitti:Loput kaksi voisi vaikka Kissandralle majoittua, ääneen tässä ajattelen :vihelt:
Dumari kirjoitti:Jos Kissandralle sopii se majoitus-idea, niin olis påp...

Taidan taas vähän hätäillä, mutta miusta on vaan kiva että asioista on jonkun sortin varmuus 8) Huima ja Bluntly voivat kanssa kuitata idean heille sopivaksi/sopimattomaksi ja samalla ilmoittaa onko lähtö&paluu-aikataulu heillä kuinka rajattu.
Bluntly kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Huima ja Bluntly voivat kanssa kuitata idean heille sopivaksi/sopimattomaksi ja samalla ilmoittaa onko lähtö&paluu-aikataulu heillä kuinka rajattu.
Meikäläinen järjestelee elämäni tärkeiden tapahtumien, kuten Qstock, mukaan eli mikä tahansa käy. Majoitus kisulle käy hyvin jos hän uskaltaa ottaa tämmöisen epämääräisen otuksen hoiteisiinsa taas. Tosin, perinteitä kunnioittaen, ennaltavaratuissa paikoissa ei nukuta.
Mutta joo..

Edelliskerrasta on sen verran muuttunut tuo tilanne tässä hotellissa, että mun vieruspaikan on varannut eräs tytteli Varkaudesta. Edelleen kuitenkin vapaana / tarjolla soffa (eihän se haittaa jos jalat tulee vähän yli..) ja jos vain pyydetään niin hyvin pienellä vaivalla saan tänne hommattua muutaman patjan ja saadaan tehtyä petipaikkoja lisää.. Ilmoituksia kehiin mikäli joku haluaapi varata soffan tai toivoopi patjan löytävänsä lattialtani. Uskallan toki bluntlyn siis majoittaa ja vaikka yhden huimankin :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Liput haettu! Ostin samalla Disturbedin levyn. Tänä vuonna osasin sanoa ärrän.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Liput haettu! Ostin samalla Disturbedin levyn. Tänä vuonna osasin sanoa ärrän.
Jes! Mullekin on käyty hakeen jo, Oulun systerin värväsin. Ja nää Hämiksen kaiffarit hakee tänään. Ja mä ostin eilen Alice in Chainsin levyn.
Sudenhenki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Ensi viikolla voisi tuota Dumista jo uhkailla hankkimaan ne piljetit. En tiedä miksi en voi itse hankkia sitä, sillä varmasti hävitän sen kuitenkin.
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä en lippuja taida ostaa olleskaan. Kylillä varmaan hengailen kuitenkin tuona viikonloppuna.
Sudenhenki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Juu ei auta, minä perun osallistumiseni näihin kinkereihin. Hynkky ei yksinkertaisesti riitä tämän yllätyslaskun jälkeen. :(

EDIT: Voi vittu että osaakin ahdistaa! :evil:
Viimeksi muokannut Sudenhenki, 09.06.2006 23:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No kökkö.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Paska, mä olisin oikeesti mielellään tavannut sudenhengen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Gugguluuruu! Mites muut lähtijät, ollaanko menossa? Yksi mahtuis taas kyytiin...
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Vihdoin sain minäkin lippuni ostettua. Jee! :)

Saanko mä yökyöpelivieraita?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Pikku-Akka

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Liput on vielä ostamatta, muutamia käytännön järjestelyjä täytyy tehdä ennenkuin tietää voiko lähteä koko pileisiin. Kovasti ainakin mieli tekee lähteä, viime vuonnakin oli niin kivvvaa..
segma

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja segma »

Tulossa ollaan, tosin epäilen etten ketään teistä näe tai jos näen niin en tunnista. Tai jos tunnistan niin juoksen karkuun tai olen epävarma. Mutta jos juoksukunto on kova, niin ihan vapaasti saa tulla ahdistelemaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

segma kirjoitti:Tulossa ollaan, tosin epäilen etten ketään teistä näe tai jos näen niin en tunnista. Tai jos tunnistan niin juoksen karkuun tai olen epävarma. Mutta jos juoksukunto on kova, niin ihan vapaasti saa tulla ahdistelemaan.
Ja varmasti tullaan. Laitetaan vaikka banderollit ja plakaatit liehumaan :) Ei saa missata!
Vastaa Viestiin