Qstock

Info tulevista miiteistä
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Qstock

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Qstock 28.-29.7.2006

Lapko
The Cardigans (SWE)
PMMP
Paradise Lost (UK)
Tuomari Nurmio
Nicole Willis & The Soul Investigators
Sonata Arctica
Mokoma
Anekdoten (SWE)
Kauko Röyhkä
Deathchain
Amorphis
Egotrippi

Lisää esiintyjiä julkaistaan lähiaikoina.

Kuka ajaa? Kuka majoittaa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ei shaatana! Johan sä viime vuonna sijoitit penkin alle tämän festarin paremmuusvertailussa, ja nyt haluat lähteä sinne? Tulen vain sillä ehdolla että saan nukkua Bluntlyn vieressä :D

Totta puhuen alkaa festareita jo olemaan bongattuna kesälle aika paljon(4kpl)... Goddäm, mullahan on kesistä tuolloin! pitäneemiettiätarkkaan
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja aasi »

Dumari kirjoitti:Ei shaatana! Johan sä viime vuonna sijoitit penkin alle tämän festarin paremmuusvertailussa, ja nyt haluat lähteä sinne? Tulen vain sillä ehdolla että saan nukkua Bluntlyn vieressä :D
Tätä minäkin naureskelen, niin se aika kultaa muistot..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumari kirjoitti:Ei shaatana! Johan sä viime vuonna sijoitit penkin alle tämän festarin paremmuusvertailussa, ja nyt haluat lähteä sinne?
No onhan tuolle annettava toinen mahdollisuus. Sitäpaitsi Paradise Lost taisi olla ensimmäinen ulkomaanelävä mitä on tullut ikuna kuunneltua livenä ja oli aika heikko keikka kun basso oli niin kovalla, että farkut hakkasi jalat mustelmille. Tosin pumpun uudempi tuotanto on kakkaa.
Dumari kirjoitti:Tulen vain sillä ehdolla että saan nukkua Bluntlyn vieressä :D
Johan sait tuota herkkua kahdesti viime Oolun keikalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Exsat

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Exsat »

aasi kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Ei shaatana! Johan sä viime vuonna sijoitit penkin alle tämän festarin paremmuusvertailussa, ja nyt haluat lähteä sinne? Tulen vain sillä ehdolla että saan nukkua Bluntlyn vieressä :D
Tätä minäkin naureskelen, niin se aika kultaa muistot..
Mä olen ainakin niin loukkaantunut seuraan ja Oulun naisiin kohdistuneista kommenteista, että ei ainakaan meille tartte tulla. Nih. :leuhka:




( 8) )
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Exsat kirjoitti:Mä olen ainakin niin loukkaantunut seuraan ja Oulun naisiin kohdistuneista kommenteista, että ei ainakaan meille tartte tulla. Nih.
Hmmm?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Exsat

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Bluntly kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mä olen ainakin niin loukkaantunut seuraan ja Oulun naisiin kohdistuneista kommenteista, että ei ainakaan meille tartte tulla. Nih.
Hmmm?
Ei täällä näy olevan niin vanhoja ketjuja tallessa, mutta muistinvaraisesti voin kertoa, että seura oli kuulemma persiistä ja yhtään naista ei näkynyt koko reissulla.
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Exsat kirjoitti: Mä olen ainakin niin loukkaantunut seuraan ja Oulun naisiin kohdistuneista kommenteista, että ei ainakaan meille tartte tulla. Nih. :leuhka:
( 8) )
Ääälä ny oo tommonen, seurahan oli varsin loistavaa! Ei paljoa tarttenut kaksistaan eksyillä, kun paikalliset neidot johdattivat meitä siellä. Yöpaikkojakin oli varsin loistavasti tarjolla :D

Osuu Vestarit just kekkelle lomia, niin voishan sitä vaikka taas reissaillakin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä kyllä komppailen exsattia tässä, bluntlyn palaute reissulta ja seurasta ei jäänyt kyllä epäselväksi.

Itse kyllä Qstockia menen katsomaan tottakai ja vaikka tässä nyt aika loukkaantuneita ollaankin niin uskoisin että tuskin taivasalle joutuu nukkumaan. Ja jos joutuukin niin lämminhän siellä on. Pitää vaan varoa ettei joudu porojen tallomaksi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No eipähän jaksa sitten vaivautua jos Kehä III:n ulkopuolella menee noin nopeasti hillosipuli nenään unenpuuttestä kärttyisän punaniskamme jorinoista. Kaippa tuo Paradise Lost tulee vastaan muuallakin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Exsat

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Urpo!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Bluntly kirjoitti:No eipähän jaksa sitten vaivautua jos Kehä III:n ulkopuolella menee noin nopeasti hillosipuli nenään unenpuuttestä kärttyisän punaniskamme jorinoista. Kaippa tuo Paradise Lost tulee vastaan muuallakin.
no siis voihan sitä tulla katsomaan vaikka ei meidän seura kiinnostaiskaan ;)

Eiköhän sen muutkin huomanneet, sä kuitenkin ihan perusteellisesti viimeisen Qstock reissun paskuutta tuuletit. Ei siitä nyt kovin kiva fiilis "emännille" jää.

no offense ment. Ja tapojen paranteluyrityksiä otetaan mieluusti vastaan :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Korjaillaas nyt hiukan asiavirheitä ennenkuin kolmannet osapuolet saavat väärän käsityksen.

Kyllä, marisin festareiden järjestelyistä, mutta en ole mitenkään ainut tuon asian kanssa. Tietääkseni/muistaakseni en maininnut mitään henkilöistä tai majoituksesta, ne olivat kovinkin mukavat yhtä inhimillistä tekijää lukuunottamatta. Jos olen jotain epäystävällistä maininnut, se on tullut suusta ennenkuin järki on päässyt vaikuttamaan asiaan ja olen pahoillani siitä.


Tapojani en aio muuttaa, en ala esittämään jotain muuta kuin olen. Olen urpo ja ylpeä siitä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:ne olivat kovinkin mukavat yhtä inhimillistä tekijää lukuunottamatta.
Dumari kuorsaa *tietää*
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:ne olivat kovinkin mukavat yhtä inhimillistä tekijää lukuunottamatta.
Dumari kuorsaa *tietää*
HÄVIÄJÄT!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

No minen ainakaan ole onnistunut palkokasviviljelmiä perustamaan, en nenänvarteen enkä muuallekaan.

Mikäli maisemissa olen itse niin mitä todennäköisemmin osallistun häppeninkiin ja myös voin runkkarin tai pari luokseni majoittaa (pidätän oikeutenani valita itse runkkarini).
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hillosipuli perseessä. Mäkin asun siihen mennessä jo vallankin kaksiolukaalissa jotta saattaishan tuota eteismattoa lainatakin.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

irmelianneli kirjoitti:Hillosipuli perseessä. Mäkin asun siihen mennessä jo vallankin kaksiolukaalissa jotta saattaishan tuota eteismattoa lainatakin.
:off:

Sä olet siis löytänyt mieleisen asunnon nyt ja tehnyt kaupat. Kiva! :) *onnittelis*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

KisSandra kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Hillosipuli perseessä. Mäkin asun siihen mennessä jo vallankin kaksiolukaalissa jotta saattaishan tuota eteismattoa lainatakin.
:off:

Sä olet siis löytänyt mieleisen asunnon nyt ja tehnyt kaupat. Kiva! :) *onnittelis*
Juu! Näin pääs käymään :) Kiitos vain!
Durasel

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Motörhead(UK) Qstockiin!
Kesän 2006 viimeinen ulkomainen nimi on varmistunut. Englantilainen rockjyrä Motörhead soittaa Qstockissa kesän ainoan Suomen keikkansa!
Uusia kotimaisia kiinnityksiä ovat mm. Poets Of The Fall, Negative sekä Terveet Kädet. Lisää esiintyjiä julkaistaan pian.


Edelleenkin tämä festari mahtuisi aikatauluuni ja mielelläni reissaisin kesälomalla :D Autooni mahtuu muitakin pitkänmatkalaisia, jos jotain kiinnostaapi.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Durasel kirjoitti:Motörhead(UK) Qstockiin!
Kesän 2006 viimeinen ulkomainen nimi on varmistunut. Englantilainen rockjyrä Motörhead soittaa Qstockissa kesän ainoan Suomen keikkansa!
Jes! Miättikääpäs sitä!
Sudenhenki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

irmelianneli kirjoitti:
Durasel kirjoitti:Motörhead(UK) Qstockiin!
Kesän 2006 viimeinen ulkomainen nimi on varmistunut. Englantilainen rockjyrä Motörhead soittaa Qstockissa kesän ainoan Suomen keikkansa!
Jes! Miättikääpäs sitä!
Terveet Kädet! Mitä maksaa?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Pahus, alkaa kuulostamaan houkuttelevalta...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Sudenhenki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

LillyMunster kirjoitti:Pahus, alkaa kuulostamaan houkuttelevalta...
Totta mooses! Amorphis, Deathchain ja Paradise Lost vakuuttavat entisestään, ja jos ison Deen kanssa vielä pääsisi samalla. Ja kerrankin ajankohta on sopiva.
Enthu

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Enthu »

uskaltaiskohan lähteä Uleåborgiin,jos sen verran säästäis ja jos joku pohjoisen asukeista suostuu majoittamaan ko aikana.
(vinkkejä edullisista hotelleistakin otetaan vastaan)
Vastaa Viestiin