Qstock

Info tulevista miiteistä
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
segma kirjoitti:Tulossa ollaan, tosin epäilen etten ketään teistä näe tai jos näen niin en tunnista. Tai jos tunnistan niin juoksen karkuun tai olen epävarma. Mutta jos juoksukunto on kova, niin ihan vapaasti saa tulla ahdistelemaan.
Ja varmasti tullaan. Laitetaan vaikka banderollit ja plakaatit liehumaan :) Ei saa missata!
Samaa mieltä. Sitä on onnistuneesti vältelty oulumiittejä jo riittävän kauan ;) Juosta en jaksa mutta voin huutaa lujaa "pysäyttäkää tuo segma!!"

se oli sitten vitsi, ei saa kauhistua
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RuNkkuTonttu

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Onkos tänne menossa nyt ketään Helsingistä? Voisi harkita Oulussa käymistä näin viimeisenä lomaviikkona...
Sudenhenki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Onkos tänne menossa nyt ketään Helsingistä?
Ihan vinkkinä; Lue se vitun topikki, ei vaadi paljoa.
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Onkos tänne menossa nyt ketään Helsingistä? Voisi harkita Oulussa käymistä näin viimeisenä lomaviikkona...
Kyllä vielä olis tarkoitus mennä, palataan astialle Tuskan jälkeen.
segma

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja segma »

Georgina kirjoitti:Samaa mieltä. Sitä on onnistuneesti vältelty oulumiittejä jo riittävän kauan ;) Juosta en jaksa mutta voin huutaa lujaa "pysäyttäkää tuo segma!!"

se oli sitten vitsi, ei saa kauhistua
Jostain syystä olen vältellyt Miitit -osiota kuin ruttoa!
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lippupalvelun mukaan päiväliput on myyty jo loppuun. 2-päivän lippuja on "muutama", joten käyn ihan just poistamassa omani. JIHAA! Täältä tullaan Oulu... Muutkin ketkä on lähössä, nyt kandee hakee se lippu viimeistään.
huima

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja huima »

Dumari kirjoitti:Lippupalvelun mukaan päiväliput on myyty jo loppuun. 2-päivän lippuja on "muutama", joten käyn ihan just poistamassa omani. JIHAA! Täältä tullaan Oulu... Muutkin ketkä on lähössä, nyt kandee hakee se lippu viimeistään.
Mikä hei se meidän kyytitilanne on?

Varasin nyt lipun lippupalvelusta.

Kenen syliin päästään nyt nukkumaan Qstockin ajaksi?
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

huima kirjoitti:Kenen syliin päästään nyt nukkumaan Qstockin ajaksi?
Syliä en saata luvata mutta aiemminhan ainakin nuo kaavailivat, että sie ja Bluntly nukkusitta mun luona, varmistusta tähän odotan. Toki saa ihan itsekin päättää nukkumamaastonsa jos ei halua mun luo tulla.

Lähen tänään Kreikkaan mutta palailen sieltä viimestään keskivikkona 26.7. Sen jälkeen aukeaa majoituksen ovet heti kun tarvetta ilmenee..

Jos vaan satun nettikahvilan tai vastaavan ohi käveleen ni koitan piipahtaa edes kerran tulevan viikonkin aikana täällä varautilanteen tarkistamassa, tekstiviestitse toki saa yhteyttä millon vaan.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ostin lipun.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No haluukos se Runkkutonttu lähteä vai ei? Olisi sit auto täynnä (eli 4 henkilöä). Mikäli etukäteen kaavailtujen majoittajien lupaukset vielä pitää (Beddis?), niin silloin Runkkis voisi korvata Sudenhengen. Tai mun puolesta voi sorkkia soppaa mite huvittaa, mutta miulla on edelleen se kevyehkö kissa-allergia, joka tuskin kestää yötä.

Juu, menox vaa :D

edit: ja bensalaskelma vielä loppuun.

Hki-Oulu-Hki: total n. 1200km
Kärryn kulutus maantieajossa: n.7l per 100km (yläkanttiin)
joten: 12x7x1,4(n. bensanhinta) = 117,6e luokkaa olis bensakulut.
huima

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja huima »

Jos Runkkis ei pääse liikkeelle, niin mulla olisi rrrok rok rok frendi joka lähtee mielellään megeen autokyydillä.

Jos sille löytyisi vielä majoitus Oulusta, niin ..

Tai no vitut. Se löytää majasijan aina muutenkin jonkun naisen sylistä, eli ei sille tartte varata paikkaa.
segma

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja segma »

Jeje. Festarikuume nousee. Nyt jopa niin paljon että tekee ihan oikeasti mieli nähdä uusia tuttavuuksia. Mutta mistä tämän poppoon tunnistaa? Kuvia on monista, mutta kukaan ei oikeasti näytä kuvissa samalta kuin todellisuudessa (ei muuten allekirjoittanutkaan, ja kuten moni saattoi arvata, mulla ei kasva päässä oikeasti lonkeroita).

Banderolleja ja neonvaloja?
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

segma kirjoitti:Banderolleja ja neonvaloja?
Kännykät on keksitty. Vaihda numeroita jonkun kaa jonka uskallat nähä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Dumari kirjoitti:
segma kirjoitti:Banderolleja ja neonvaloja?
Kännykät on keksitty. Vaihda numeroita jonkun kaa jonka uskallat nähä.
Tämä on toimivaa. Sitten voi toimia niinkuin minä ja ia. Supatellaan että onko noi NE? ja sit kysymään että ootteko te dumari ja nauris. Oli ne. Hitto, mun pitää muistaa kysyä äidiltä voitaisko kämpätä sen luona kun se asuu tosi lähellä kuusisaarta, jos se vaikka menis mökille, en mä muuten kehtaa. Katotaan, sinne varmaan ehkä sit mahtuu muitakin, jos se lähtee mökille ja jos ette kerro sille. Ettekä hajota mitään. Tai oksenna. Kotona ei olis niin justiin ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Georgina kirjoitti: Sitten voi toimia niinkuin minä ja ia. Supatellaan että onko noi NE? ja sit kysymään että ootteko te dumari ja nauris. Oli ne.
:D Kyllähän sitä kait jotain tuli koodailtua, mutta mutta... miksei me sit sovittu mitään reffejä sinne sisälle? Ehkä parasta olis sopii ne reffit eikä supattelis tai arvuuttelis, tämä ihan tulevaisuutta varten jos segma uskaltautuu näkeen porukkaa.
Georgina kirjoitti:
Ettekä hajota mitään. Tai oksenna. Kotona ei olis niin justiin ;)
Joo, me oltiin kait viimex rehun kanssa aika sisäsiistejä. Ainakaan Exsatti sanonut mitään et olis ollut vinossa tai kait kukaan muukaan (kuorsausta ei lasketa!). Mitäköhän mä selitän?... joo, olut ja oulu.. täältä tullaan!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Dumari kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Sitten voi toimia niinkuin minä ja ia. Supatellaan että onko noi NE? ja sit kysymään että ootteko te dumari ja nauris. Oli ne.
:D Kyllähän sitä kait jotain tuli koodailtua, mutta mutta... miksei me sit sovittu mitään reffejä sinne sisälle? Ehkä parasta olis sopii ne reffit eikä supattelis tai arvuuttelis, tämä ihan tulevaisuutta varten jos segma uskaltautuu näkeen porukkaa.
Georgina kirjoitti:
Ettekä hajota mitään. Tai oksenna. Kotona ei olis niin justiin ;)
Joo, me oltiin kait viimex rehun kanssa aika sisäsiistejä. Ainakaan Exsatti sanonut mitään et olis ollut vinossa tai kait kukaan muukaan (kuorsausta ei lasketa!). Mitäköhän mä selitän?... joo, olut ja oulu.. täältä tullaan!
En mä tiiä miksei mitään sovittu, ehkä olemme tänä vuonna viisaampia?

Olitte te kyllä siistejä, nou moittimista :) Se äiti nyt siellä miettii asiaa ja keskustelee aviomiehensä kanssa. Ovat silloin kreikassa ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
segma

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja segma »

Ensimmäiset puhelut, joissa pitäisi sopia miittipaikka ovat kyllä aika poikkeuksetta olleet mieleenpainuvia. Lähinnä epämääräisen kommunikointinsa puolesta. Mutta voihan sitä kokeilla.

Hakemuksia sisään, kelle luovutan numeroni?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Lolita »

segma kirjoitti:Hakemuksia sisään, kelle luovutan numeroni?
Mulle voit luovuttaa, vaikken Ouluun tulekaan :jouden:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
segma

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja segma »

Lolita kirjoitti:
segma kirjoitti:Hakemuksia sisään, kelle luovutan numeroni?
Mulle voit luovuttaa, vaikken Ouluun tulekaan :jouden:
Okei! Miten olis 1?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

segma kirjoitti:Ensimmäiset puhelut, joissa pitäisi sopia miittipaikka ovat kyllä aika poikkeuksetta olleet mieleenpainuvia. Lähinnä epämääräisen kommunikointinsa puolesta. Mutta voihan sitä kokeilla.

Hakemuksia sisään, kelle luovutan numeroni?
No työnnät sen vaan jollekin ja jos puhuminen hirvittää niin voihan sitä laittaa viestiä?

Kaksi viikkoa enää!!! :cheer: :beer: :komp: Ja miksi vitussa meillä ei ole mossaushymiötä?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
segma

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja segma »

Georgina kirjoitti:No työnnät sen vaan jollekin ja jos puhuminen hirvittää niin voihan sitä laittaa viestiä?

Kaksi viikkoa enää!!! :cheer: :beer: :komp: Ja miksi vitussa meillä ei ole mossaushymiötä?
Minua tulkitaan väärin. Ei hirvitä, ne tilanteet on vaan hauskoja. Ja onnistuit tietämättäsi hakemuksen täytössä täydellisesti (en olekaan ennen tyrkyttänyt hepulinnumeroani tytölle, wauzi).
OperaDuudson

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

taidan passata Qstockin ihan niinko viime vuonnakin,rahasta ei ois pulaa mutta taitaa festariliput jo olla slut...joskus toiste sitten
mustanikki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

huima kirjoitti:Jos sille löytyisi vielä majoitus Oulusta, niin ..
Mä olen vähän loukkaantunut siitä, miten mun majapaikkatarjoukset on tylysti vaan ohitettu tässä ketjussa!

Mutta jos mä saan jonkun vieraspatjan hommattua jostain niin mun luo mahtuu yksi tai pari ei-lintuallergista sisäsiistiä majoittujaa. Itse ajattelin olla tosin töissä päivät, mutta illalla mukana tapahtumissa.

Exsat
huima

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja huima »

mustanikki kirjoitti:Mutta jos mä saan jonkun vieraspatjan hommattua jostain niin mun luo mahtuu yksi tai pari ei-lintuallergista sisäsiistiä majoittujaa. Itse ajattelin olla tosin töissä päivät, mutta illalla mukana tapahtumissa.

Exsat
Hei cool!

Mä hieman pelkään nukkua samassa tilassa Bluntlyn kanssa. Kun ei koskaan tiedä mitä sellainen saa päähänsä humalapäissään. Ja peppu tiukasti seinää vasten on aika tylsä nukkua.
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumari kirjoitti:Mikäli etukäteen kaavailtujen majoittajien lupaukset vielä pitää (Beddis?)
Helatorstain jälkeisen perjantain kesälomistani ajattelemattomasti varastettuani joudun joka tapauksessa saapumaan Ouluun ensi viikon torstaina, joten kämppäni on ei-kissa-allergisille käytössä viikonloppuna. Itse en kuitenkaan festarialueelle sisäänny ollenkaan, vaan nautiskelen pussiolutta luultavimmin vakiopaikassamme alueen vieressä sijaitsevalla rannalla.
Vastaa Viestiin