Qstock

Info tulevista miiteistä
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

segma kirjoitti:
Minua tulkitaan väärin. Ei hirvitä, ne tilanteet on vaan hauskoja. Ja onnistuit tietämättäsi hakemuksen täytössä täydellisesti (en olekaan ennen tyrkyttänyt hepulinnumeroani tytölle, wauzi).
Väärintulkitseminenhan on kitinän suola, pippuri ja sokeri. Ja sinappi myös.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18739
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Niba »

Harkitsin ja koska seuraavalla viikolla utomlands niin ei mitenkään pysty, vs. valtion palkat estävät kaikenlaisen ilonpidon. Nyyh, kaikki oulun tytöt jäivät näkemättä.

Eikä malta sanomatta olla, georgina, ruoka mautonta ilman?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Niba kirjoitti: Eikä malta sanomatta olla, georgina, ruoka mautonta ilman?
Tottahan se on ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Dumari kirjoitti:Lippupalvelun mukaan päiväliput on myyty jo loppuun. 2-päivän lippuja on "muutama", joten käyn ihan just poistamassa omani. JIHAA! Täältä tullaan Oulu... Muutkin ketkä on lähössä, nyt kandee hakee se lippu viimeistään.
Noni, nyt on loppuunmyyty. Ilmeisesti vain mulla ja Bluntlyllä on liput. Sit varmaan majoituksen tarve kapenee kahteen urpoon, kun huimalla ei ole lippua (saati sit tontulla).
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Jassu!

Pieni ilmoittautuminen tahankin ketjuun taalta maailmalta, ilmeisesti vieraat eivat sitten edelleenkaan tieda keta lopulta on saapumassa Ouluun ja missa aikovat paansa kallistaa. Nyt jatkan taas lomailua ja palaan astioille Suomeen palttuani ensi viikon tiistaina tai viimeistaan keskiviikkona. Tekstiviestilla saa kiireellisimmat kiinni jos omistavat numeron tai hoksaavat jonkun jolta sita kysya. *lahtee rasvaamaan palanutta takalistoaan*

Kalinihta
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Sudenhenki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Vituttaa entistä enemmän. Pääsenkö ilmaiseksi ouluun beddiksen kanssa kuuntelemaan hevia kun muut menee ihmettelemään sitä vestivaalia?
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sudenhenki kirjoitti:Vituttaa entistä enemmän. Pääsenkö ilmaiseksi ouluun beddiksen kanssa kuuntelemaan hevia kun muut menee ihmettelemään sitä vestivaalia?
No van, pietään omat festivaalit mun kämpillä. Paitsi nyt näyttää että se kissaeläin onkin vastoin aiempia suunnitelmia ehkä tulossa mukana Ouluun jo ensi viikonloppuna. En tajunnut aiemmin kesällä, että mullahan loppuu loma jo tosiaan tuolloin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulla on tosiaan nyt sit kämppä turvoksissa sukulaisista sekä vieraspaikkakuntalaisista stokkiweekendin. Koitan itse mahtua jotenkin johonkin.
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mitenkäkö, oliko mun luo nyt sitten allergikkoja majoittumassa? Voin nimittäin anoa porukoilta vielä viikon kissatonta aikaa, mutta jos ei majapaikantarpeessa ole kukaan, niin voisin tuoda karvapallon mukanani.
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

bedlam kirjoitti:Mitenkäkö, oliko mun luo nyt sitten allergikkoja majoittumassa? Voin nimittäin anoa porukoilta vielä viikon kissatonta aikaa, mutta jos ei majapaikantarpeessa ole kukaan, niin voisin tuoda karvapallon mukanani.
Tuota-duota. En nyt halua sorsia ketään majapaikan tarjoajaa, mutta jos teen sen vertailun missä puntaroidaan:

Rock-asenteisuus ja musahyllyn sisältö/Mahdollinen karvattomuus/Sijainti ytimen lähistöllä etc.. Niinkait sun tarjous ehkä olis houkuttavin. Jos passaa? Milloin oot Oulussa jos saavuttais niinku ajoissa paikalle.

Sudenhengelle siitä matkasta vielä, jos oli haluja lähteä; Kaikki ketkä mun kyydissä matkustaa ovat veljellisesti samanarvoisia ja kaikilla on samat velvollisuudet&päätäntävalta kaikkeen toimintaamme. Velvollisuuksin siten kuuluupi myös osallistua bensakuluihin. Olishan se RRRock, jos lähdet pykälään :D
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumari kirjoitti:Tuota-duota. En nyt halua sorsia ketään majapaikan tarjoajaa, mutta jos teen sen vertailun missä puntaroidaan:

Rock-asenteisuus ja musahyllyn sisältö/Mahdollinen karvattomuus/Sijainti ytimen lähistöllä etc.. Niinkait sun tarjous ehkä olis houkuttavin. Jos passaa? Milloin oot Oulussa jos saavuttais niinku ajoissa paikalle.
Kyllähän se toki passaa! Se vain, että en ytimen lähistöllä kyllä asustele, matkaa on nelisen kilometriä. Ja taisin sanoakin aiemmin että en nykyään jaksa kovin myöhään hillua, joten aamuun kestäviä jatkoja en uskalla lupailla. Aloittelurymistelyä kyllä mieluusti. Alueelle en ole siis tulossa, mutta kaupungin melskeessä mitä luultavimmin perjantaina ja lauantaina.

Täytyy se kissa-asiakin vielä porukoilta kysyä, mutta Ouluun saavuskelen torstai-iltana. Perjantain olen nimittäin töissä.
Sudenhenki

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Dumari kirjoitti: Rock-asenteisuus ja musahyllyn sisältö/Mahdollinen karvattomuus/Sijainti ytimen lähistöllä etc.. Niinkait sun tarjous ehkä olis houkuttavin. Jos passaa? Milloin oot Oulussa jos saavuttais niinku ajoissa paikalle.

Sudenhengelle siitä matkasta vielä, jos oli haluja lähteä; Kaikki ketkä mun kyydissä matkustaa ovat veljellisesti samanarvoisia ja kaikilla on samat velvollisuudet&päätäntävalta kaikkeen toimintaamme. Velvollisuuksin siten kuuluupi myös osallistua bensakuluihin. Olishan se RRRock, jos lähdet pykälään :D
Muah, perkele, sehän olikin nyt viikonloppuna jo, ja mä olen ollut koko ajan siinä uskossa että se olisi elokuussa? Pärkkele kun eka päivä vasta tuloo rahaakin... Kerkesin privaakin laittaa jo asiasta. Mulla ei mene tänään mikään hyvin, paitsi treenit. :evil:
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jeah, eli ilmoitan vielä että kissaeläin mitä luultavimmin lähtee kainaloon jo viikonlopuksi. En kehtaa maksaa 50 euroa ylimääräistä siitä, että hakisin sen seuraavana viikonloppuna junalla.
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

bedlam kirjoitti:Jeah, eli ilmoitan vielä että kissaeläin mitä luultavimmin lähtee kainaloon jo viikonlopuksi. En kehtaa maksaa 50 euroa ylimääräistä siitä, että hakisin sen seuraavana viikonloppuna junalla.
Jeps, saas nähä mitä toi Sudenhenki meinaa, lähteekö vai ei. Mut mä en (välttämättä kuole) jossei se kisu ole just nenän eessä kokoajan. Napit toki otan joka tapauksessa mukaan.

Herra Bluntlykin sais sanoo jotain haluistansa/aikatauluistaan. Kandeisko jo liikkua torstaina... olla sit illalla/yöllä perillä? Perjantaina jos lähtee, niin sit pitää liikkua ennen kukonlaulua (käy sekin).
Herra Manala

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

TÄÄ PITÄIS OLLA MIITTIKETJUS SENKI URPOT!!1111
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Herra Manala kirjoitti:TÄÄ PITÄIS OLLA MIITTIKETJUS SENKI URPOT!!1111
MIKSI KUKAAN VITUN URPO EI SIIRRÄ TÄTÄ!!!!1111
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:TÄÄ PITÄIS OLLA MIITTIKETJUS SENKI URPOT!!1111
MIKSI KUKAAN VITUN URPO EI SIIRRÄ TÄTÄ!!!!1111
SIIRRETTY JO VITUN URPOT!!!!1111
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lähden kun persettä käsketään liikuttaa, Majoituksen olen kai selvittänyt, täh?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pikku-Akka

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Liput jäi jotenki hankkimatta. Nyt niitä ei sitte enää saa mistään.
Korvauksena lähetään Tampereelle.
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Itse olen varmaankin siis torstai-iltana Oulussa, jotta ehdin perjantaiaamuksi töihin. Soppii tulla silloin tai soppii tulla perjantaina, ihanka mitenkä vaanka.
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Okei, samat urpot kuin viimekin vuonna siis(SF/SH ei lähe). Nyt vielä päätös että torstai vaiko perjantai lähtöpäiväksi? Luulis toki että Beddikselle sopis paremmin perjantai, niin ei tarttis yöllä venata urpoja saapuvaksi.
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumari kirjoitti:Okei, samat urpot kuin viimekin vuonna siis(SF/SH ei lähe). Nyt vielä päätös että torstai vaiko perjantai lähtöpäiväksi? Luulis toki että Beddikselle sopis paremmin perjantai, niin ei tarttis yöllä venata urpoja saapuvaksi.
Jos teillä torstaina kovin myöhään menisi, niin tuolloin ehkä mielummin perjantai, että saisi ennen työpäivää nukuttua kunnon yön. Perjantaina voin karata varmaan töistä joskus kolmen pintaan.

Se kissa saattaa pari kertaa koettaa herätellä yöllä, mutta kuulemani mukaan herrat pitävät sellaista maailmanlopun älämölöä nukkuessaan, että en tiedä uskaltaako tuo. :wink:
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

bedlam kirjoitti: Jos teillä torstaina kovin myöhään menisi, niin tuolloin ehkä mielummin perjantai, että saisi ennen työpäivää nukuttua kunnon yön. Perjantaina voin karata varmaan töistä joskus kolmen pintaan.

Se kissa saattaa pari kertaa koettaa herätellä yöllä, mutta kuulemani mukaan herrat pitävät sellaista maailmanlopun älämölöä nukkuessaan, että en tiedä uskaltaako tuo. :wink:
Juu, lähetään sit perjantaina ennen kukonlaulua :D Kyllähän joku on muka sanonut että hiukkasen kuorsaan, mutta en usko ennenkuin näen!

Saa tähän ketjuun muutkin Qstockiin tulevat höpistä! Jos joku järkkää jotain jatko-äksöniä, niin en vastusta!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Hiö hiö..
Georgina kirjoitti:Mutta kuka me tänä vuonna lahjotaan narikkahenkilöksi??? ;)
Petilammas? Sehän ei aikonut ostaa lippuja mutta roikkua alueen ulkopuolella kuitenkin.. Mitä sanoo itse hän? Minen luultavasti tosin narikoita tarvitse, koitan ehkä rajoittaa edes takasin ramppaamistani siinä määrin että maltan tuolloin käyttää alueen virallista narikkaakin..

Majoituksista..

Aikooko nämä nyt sis majoittua kaikki saman katon alle petilampaan luokse vai tuleeko Bluntly majoitukseen mun luo? Muille ei mun matala majani kai kelvannut alun pitäenkään kun saatte niitä allergisia erektioitanne. Ja ketä sieltä nyt on siis tulossa? (ja en, en todellakaan jaksa /kerkeä nyt lukea koko ketjua uudestaan läpi tehdäkseni sekavia johtopäätöksiä) Hitto tää on taas pihalla niinQ tamppooninnaru.. Tänään tässä kohtapuoliin tulee mun eka kamusvieras joka saapuu Varkauden suunnalta. Luonani mahtuu siis helposti majoittumaan minun ja hänen lisäkseen tarpeen vaatiessa 1-3 runkkaria mutta ilmottaa pitäs jos tulee enemmän kuin yksi kun sit pitää kuljetuttaa petejä tänne enemmälti vanhusten luota.

Lipuista..

Näyttäs olevan huuto.netissä eräskin lippu kaupan jos joku vielä haluaa mukaan tulla.

Etkoista /jatkoista..

Mitään ennakko aikatauluja en ole näin äkkiseltään valmis tekemään mutta uskoakseni minun luonani saattaa meno aamuun jatkua mikäli porukkaa ja viinaa riittää.. Grilliä ei valitettavasti ole, sauna löytyy. Ja musiikkipuoli on (kuten eräs jo hienotunteisesti mainitsi nimeäni mainitsematta) kovin suppeaa kun ei ole köyhällä ollut suurempiin hankintoihin varaa, saa tuoda mukanaan toki sitten niin tätä kuin grillinkin
8) .
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

KisSandra kirjoitti: Aikooko nämä nyt sis majoittua kaikki saman katon alle petilampaan luokse vai tuleeko Bluntly majoitukseen mun luo?

Mitään ennakko aikatauluja en ole näin äkkiseltään valmis tekemään mutta uskoakseni minun luonani saattaa meno aamuun jatkua mikäli porukkaa ja viinaa riittää.. Grilliä ei valitettavasti ole, sauna löytyy. Ja musiikkipuoli on (kuten eräs jo hienotunteisesti mainitsi nimeäni mainitsematta) kovin suppeaa kun ei ole köyhällä ollut suurempiin hankintoihin varaa, saa tuoda mukanaan toki sitten niin tätä kuin grillinkin
8) .
Niin, 2 SAMAA urpoa kuin viimekin vuonna rynnii sinne Ouluun, ainoastaan kärry on vaihtunut skeidammaksi :D
Petilampaalle voitas mennä, jotta majoitusleiriä ei tarvittis jakaa (lähtö und muut jutut onnaa helpommin).

Pallogrilli toki löytyy kotoa ja voi sen mukaan ottaa, jos tarvetta ilmenee.
Perjantaina aamulla lähetään ja yritetään 3-4 aikaa olla perillä Oulussa. Siinä viime hetken tiedot.

edit: toki Bluntly saa/voi mennä kisulle, tässä nyt vaan ääneen ite mietiskelen ja jos majoitustilat Beddiksellä puoltaa vain yhtä, niin toki voidaan jakaa...
Vastaa Viestiin