Qstock

Info tulevista miiteistä
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Osallistun ketjuun osallistumisen ilosta! Osallistun kaikkeen järjestettyyn, juon paljon olutta ja viiniä. Tällä kertaa en saavu autolla paikalle ja etkoja ja jatkoja en lupaa siellä äidillä järjestää, se saa sydänhalvauksen jos saa tietää ;) Mutta kyllä kai meillä on aina sujuvasti koko yö mennyt vaikkei erikseen sovittuja jatkoja ole ollutkaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olohuoneessa on vuodesohva ja kellarista löytyy patja, joten kyllä sinne kaksi mahtuu helposti.

Eilisestä lähtien on vaivannut jonkinasteinen flunssa, joten saapi nyt nähdä kekkuloinko viikonloppuna itse ollenkaan. Van narikaksi en ala vaikka liikenteessä vloppuna olisinkin. En minä siinä alueen vieressä nimittäin kauaa viihdy kuitenkaan.

Ja ottakee paljon vaatetta mukaan, itse jo kerkesin vilustua.
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Viuh-Vauh! Kaikki näyttääpi siis olevan pulkassa soufaar. Laitoin printterin just kiinni seinään&tietokoneeseen, joten voin alkaa printtaileen karttoja :)
Elikä sit huomen aamulla mä ja Bluntly lähetään (aikasin) kohti Oulua.

Vaatejuttu huomioitu, kyllä siellä viime vuonnakin oli kylmä yöllä, ihan kuten täälläkin viime yönä.
Laitan nyt Beddikselle yv:tä koordinaateista ym. jutuista
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumari kirjoitti:Elikä sit huomen aamulla mä ja Bluntly lähetään (aikasin) kohti Oulua.
Heitähän arvio lähtöajasta.

Ja muista muistuttaa huomenna meikäläistä tapahtuman lipun mukaanottamisesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bluntly kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Elikä sit huomen aamulla mä ja Bluntly lähetään (aikasin) kohti Oulua.
Heitähän arvio lähtöajasta.
Ja muista muistuttaa huomenna meikäläistä tapahtuman lipun mukaanottamisesta.
Noo, jos mää tulisin 8lta hakee sut?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumari kirjoitti:Noo, jos mää tulisin 8lta hakee sut?
Asia selvä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Kärsällistä matkaa etelän ihmeille, mukava kun tulette tänään! :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja aasi »

Qstock videostream, nyt näkyy Star Wreckiä mutta ehkä festareitakin myöhemmin.

http://streamer.neoarena.fi:8082/neoarena.asf
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Perjantai meni omalta osalta vähän harakoille, mutta lauantaina oli ihan mielettömän kivaa, mukavaa, ihanaa.
Kiitos kaikille mukana olleille seurasta, olette te niin mukavia ihmisiä :h:

Ja ia pistää sitten terveisiä niille jotka eivät ymmärrä internetin ihmettä ;)

Pistän jotain kuvia galtsuun kuvassa olevien luvalla.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Perjantai meni omalta osalta vähän harakoille, mutta lauantaina oli ihan mielettömän kivaa, mukavaa, ihanaa.
Kiitos kaikille mukana olleille seurasta, olette te niin mukavia ihmisiä :h:

Ja ia pistää sitten terveisiä niille jotka eivät ymmärrä internetin ihmettä ;)

Pistän jotain kuvia galtsuun kuvassa olevien luvalla.
Mahtavvaa, mieletöntä, mukavaa oli! Koko viikonloppu, alusta loppuun asti. Terveisiä takaisin kanssa! Laitahan kuveja äkkiä.
segma

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja segma »

Oli kivaa hei tytöt juu, mutta miksi pakenitte kuin pyyt maailmanlopun edellä? Olisin ollut siellä happiteltassakin, mutq vissiin jänistitte tai ette katsoneet minua tarpeeksi tarkkaan sieltä sohvilta. Nooh, ei niin että tämä olisi viikonloppuani mitenkään pilannut, näkeehän teitä heti seuraavassa oulumiitissä ja saadaan tästä(kin?) sinne mehevä tappelun aihe.
bedlam

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Niin. Ei näkyny smegmaa ei.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tais jäädä happiteltat täysin välistä näillä hevivestareilla.
segma

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja segma »

bedlam kirjoitti:Niin. Ei näkyny smegmaa ei.
Wittu. En tuu mihinkään miitteihin jos tuo lempinimi meinaa ottaa tuulta! Äiti! Isot pojat kiusaa!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

segma kirjoitti:Oli kivaa hei tytöt juu, mutta miksi pakenitte kuin pyyt maailmanlopun edellä? Olisin ollut siellä happiteltassakin, mutq vissiin jänistitte tai ette katsoneet minua tarpeeksi tarkkaan sieltä sohvilta.
Sinua kuulemani mukaan käytiin kyllä vallan etsimässä sieltä happiteltasta mutta eivät olleet kuulemma löytäneet sieltä ainuttakaan soffaa *kertoo kuulemaansa toisen käden tietoa*. Itse en ole koskaan Qstockin historiassa vieraillut happiteltassa ja näillä näkymin väittäisin etten tule jatkossakaan vierailemaan.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

KisSandra kirjoitti:
segma kirjoitti:Oli kivaa hei tytöt juu, mutta miksi pakenitte kuin pyyt maailmanlopun edellä? Olisin ollut siellä happiteltassakin, mutq vissiin jänistitte tai ette katsoneet minua tarpeeksi tarkkaan sieltä sohvilta.
Sinua kuulemani mukaan käytiin kyllä vallan etsimässä sieltä happiteltasta mutta eivät olleet kuulemma löytäneet sieltä ainuttakaan soffaa *kertoo kuulemaansa toisen käden tietoa*. Itse en ole koskaan Qstockin historiassa vieraillut happiteltassa ja näillä näkymin väittäisin etten tule jatkossakaan vierailemaan.
Tämä on täysin totta!
Raahasin sinne mukaani kaksi raivoisasti vastaanpyristelevää hevimiestäkin mutta ei me kyllä nähty siellä sohvia. Oltiin sisällä asti, siellä näkyi vaan aita.

Nooh, kiihkeä viestien vaihto lienee ollut osa viihdettä, ensi kerran sitten :) Ja missä sitä oltiin kun lauantaina kaikki oli hevimestasa? Niih!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Dumari

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kivaa oli, ei lainkaa turha reissu vaikka vähän tuntuikin pänditarjonta jääneen pieneksi omalta osalta. (muut riehaantumiset rokottivat tavalla tai toisella)

Kiitokset majoittajalle, vaikka pilasinkin maineemme majoittumalla toisena yönä ennaltasovittuun paikkaan. Kisulle kans iso kiitos ekan yön majoittelusta ja muista jutuista. Kiitokset luonnollisesti kaikille muillekin johin törmäsin & surassa henkailin, näin oli mukavampaa kuin että ihan täysin turistina olis pyörinyt :D
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Dumari kirjoitti:Kisulle kans iso kiitos ekan yön majoittelusta ja muista jutuista.
Hän on hyvä vaan, yrittää ainakin olla. Ja vallan mainiota, että viihdyitte taas täällä luonamme :) Ensivuonna taas uudestaan!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
segma

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja segma »

Georgina kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Sinua kuulemani mukaan käytiin kyllä vallan etsimässä sieltä happiteltasta mutta eivät olleet kuulemma löytäneet sieltä ainuttakaan soffaa *kertoo kuulemaansa toisen käden tietoa*. Itse en ole koskaan Qstockin historiassa vieraillut happiteltassa ja näillä näkymin väittäisin etten tule jatkossakaan vierailemaan.
Tämä on täysin totta!
Raahasin sinne mukaani kaksi raivoisasti vastaanpyristelevää hevimiestäkin mutta ei me kyllä nähty siellä sohvia. Oltiin sisällä asti, siellä näkyi vaan aita.

Nooh, kiihkeä viestien vaihto lienee ollut osa viihdettä, ensi kerran sitten :) Ja missä sitä oltiin kun lauantaina kaikki oli hevimestasa? Niih!
Ööh. Kuinkas tuiskeessa sitä oltiinkaan? Happiteltan ovesta kun änkesi sisään, niin sohvia oli siellä vasen reunusta täynnä heti ovelta alkaen. Ja tiedän istuneeni siellä koko sen ajan kun minua sieltä käytiin etsimässä. Itse etsijöitä en bongannut (en kyllä koko aikaa ovelle tiirannutkaan).

Ja en ollut hevimestassa koska minulla oli vieras, jonka halusin jo viedä kotiin nukkumaan. :0

Mutta tosiaan, ensi kerralla sitten. :>
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Qstock

Viesti Kirjoittaja Georgina »

segma kirjoitti:]

Ööh. Kuinkas tuiskeessa sitä oltiinkaan? Happiteltan ovesta kun änkesi sisään, niin sohvia oli siellä vasen reunusta täynnä heti ovelta alkaen. Ja tiedän istuneeni siellä koko sen ajan kun minua sieltä käytiin etsimässä. Itse etsijöitä en bongannut (en kyllä koko aikaa ovelle tiirannutkaan).
Tästä puhutaan vielä! ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin