Kityn kevätkokous

Info tulevista miiteistä
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä olen tässä vähän pyöritellyt päässäni ajatusta kityn sääntömääräisestä kevätkokouksesta. Oulussa, tottakai. Olisiko pitkänmatkalaisilla kiinnostusta saapua Ouluun esimerkiksi jonain pitkänä viikonloppuna, pääsiäinen, vappu tai helatorstain tienoilla? Kokoontua voisi toki jonkun runkkarin kotona tai vuokrata jotkut tilat.
Tuohon liittyen mä olen miettinyt niitä mun työpaikan tiloja, sinne mahtuu kaikki majoittumaan, hyvin mahtuu laulamaan ja tansimaan sekä saunomaan. Ja sinne olis helppo järjestää halukkaille jotain oheisohjelmaa. Vähän on pomon kanssa neuvottelu menossa mitäköhän sillä mahtais olla hintaa, vai olisko mitään.
Huonot puolet ovat tietysti se että siellä ei myydä mitään viinaa, ruoka varmaan saadaan järjestymään. Lähimpään ihmisasutukseen on 40 km, alkuasukkaita asuu toki lähempänäkin ja niiden jotain kuppiloita.
Tietysti joku baarireissu kaupungilla toimis myös.

Ajatuksia, toivomuksia, halukkuutta osallistua? Järkkäilen sitten tarvittaessa jotain äänestystä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kiinnostaa kiinnostaa, aina kiinnostaa. Mutta se onkin sitten eri asia pääseekö lähtemään täältä sinne asti. Tampereen kanssakin on ongelmia :?
nypari

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja nypari »

Oulu=liian kaukana=liian kallis=eikä piNpasta tietookaan=nounou.
Noriyumi

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Pääsiäisohjelma on nyt jo tiedossa, ja vappua tuskin myöskään tahdon viettää pääkaupunkiseutua pohjoisempana. En juuri muutenkaan enää käy miiteissä joten miksi menisin Ouluun jonnekin Jlan selän taakse jossa ei ole 40 km säteellä ihmisiä tai kunnon mestoja. Sori mutta kurjuus ei ole mulle hauskanpitoa, joten nou tänks!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Noriyumi kirjoitti:Pääsiäisohjelma on nyt jo tiedossa, ja vappua tuskin myöskään tahdon viettää pääkaupunkiseutua pohjoisempana. En juuri muutenkaan enää käy miiteissä joten miksi menisin Ouluun jonnekin Jlan selän taakse jossa ei ole 40 km säteellä ihmisiä tai kunnon mestoja. Sori mutta kurjuus ei ole mulle hauskanpitoa, joten nou tänks!
no siis tuo ehdotettu miittipaikka ei ole mikään välttämättömyys, kaupunki käy myös. Toki jos järjestely tuntuu kurjalta eikä oululaisten seura kiinnosta niin tässä ei minkäänlaista osallistumispakkoa ole. (muuten vaan aasi bannaa kaikki jotka ei saavu paikalle :twisted: )
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Noriyumi

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Sori, ehkä mä vain olen laiska menemään mestaan jossa palelee enemmän kuin Helsingissä. Ja mun matkat suuntautuu pääosin länteen, etelään tai korkeintaan tunnin ajomatkan päähän pohjoiseen. Mutta jos joskus oikein inspiroituu, miksipä ei voisi mennä tsekkaamaan Oulua. Viimeksi olin siellä teininä, ja muistan että Oulussa oli helvetin kylmä, pimeä mutta ihmiset oli sosiaalisia ja ystävällisiä. Ihan kiva reissu siis. Ja sitten menimme kylpylään polskimaan. Siellä oli mukavaa.
Noriyumi

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Aijoo, nyt pääsee halavalla kotimaan kohteisiin: http://www.blue1.fi/palvelut/tarjoukset/domcamp/
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Georgina »

No niin johan se asenne muuttuu kun bannilla uhkaillaan.

(mä en muuten kyllä edes vielä kysynyt aasilta mutta takuulla se suostuu!!!)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
slam

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja slam »

nypari kirjoitti:Oulu=liian kaukana=liian kallis=eikä piNpasta tietookaan=nounou.
Ounou... Oulu on city, jossa haluavat vain pimpsaa. Munaa eivät ole halunneet sitten vuoden 89 jälkeen. Oulussa nousi naisimmeinen pormestariksi ja hän oli konservatiivinen toimissaan. Hän sai valettua Oulun naisiin lähtemättömän penis vihan. Ouluun jäljelle jääneet miehet kaipaavat sitä toki edelleen, mutta onhan heillä onneksi viereiset maaseutukunnat. Oulun alueelta ei saa kukaan enää tähän päivään mennessä.

Mutta nypari, sinä voit nousta tuoksi äijäksi, joka palauttaa heidän mulkun tarpeensa normaaleihin mittoihin? Please be a man ja näytä meille kuinka sen teet?
nypari

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja nypari »

slam kirjoitti:Mutta nypari, sinä voit nousta tuoksi äijäksi, joka palauttaa heidän mulkun tarpeensa normaaleihin mittoihin? Please be a man ja näytä meille kuinka sen teet?
Ka, slaamanni yrittää saada mut punastumaan, melkein onnistuit :wink: Mutta jos totta puhutaan, niin en kyllä suostu ottamaan mitään vastuuta toisten epäonnistumisista.
Edith

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Edith »

Matkustelu ei ole minulle nyt kyllä lähiaikoina mahdollista.
huima

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja huima »

Edith kirjoitti:Matkustelu ei ole minulle nyt kyllä lähiaikoina mahdollista.
Ehdollinen vankeustuomio päällä vai?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Georgina »

huima kirjoitti:
Edith kirjoitti:Matkustelu ei ole minulle nyt kyllä lähiaikoina mahdollista.
Ehdollinen vankeustuomio päällä vai?
*repskops*

Mä kyllä odotan ainakaan huimaa ja runkkista saapuvaksi. niih. Ja ainakin lolitan saisitte kaapata kyytiin. Ja muitakin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Georgina kirjoitti:huimaa ja runkkista saapuvaksi. niih. Ja ainakin lolitan saisitte kaapata kyytiin. Ja muitakin.
Sattuneista syistä ihmisiä, joiden tapaamisen toivominen alentaa mielestäni jo toivojansa henkilöksi, jota en toivo tapaavani.

Ja jos ei Oulusta pilluakaan saa (paitsi Runkkis varmasti, varokaa), niin anti olla.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Noriyumi

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Georgina kirjoitti:No niin johan se asenne muuttuu kun bannilla uhkaillaan.

(mä en muuten kyllä edes vielä kysynyt aasilta mutta takuulla se suostuu!!!)
Häh. en mä sen takia, senkin heppa :)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vaola kirjoitti:Mutta sitten joku saa nopiaan näyttää mulle sieltä jonkun nätin paikan, koska viimeksi ollessani ehdin vain pyörähtää keskustassa. Ja tästä ei jäänyt kovin nätti kuva.
Sovittu!
Koska oikeasti mun mielestä oulu on varsinkin kesällä aika kaunis kaupunki. Eikä talvellakaan hullumpi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Gattaca kirjoitti: alentaa mielestäni jo toivojansa henkilöksi, jota en toivo tapaavani.
Voi harmi, mä odotin tosi kovasti että näkisin juuri sinut.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Georgina kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: alentaa mielestäni jo toivojansa henkilöksi, jota en toivo tapaavani.
Voi harmi, mä odotin tosi kovasti että näkisin juuri sinut.
Se vois olla kiva, mutta just nuo toivomasi nostaa mulla karvat pystyyn. Lolita vielä menis, mutta huiman yleisasenteet ja nejotkatietäämikä entässäsano skisma runkkiksen kanssa aiheuttaa, että en samaan kaupunkiinkaan halua.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Runkkis

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Kun kerta Gattaga lupaili, että saan pillua Oulussa, niin tottaikai minä sinne tulen...

No, olen joka tapauksessa suunnitellut pientä retkeä sinnepäin Suomea, joten miksei samalla tapaisi sitä Oulunkin osastoa oli miitti tai ei... Täytyy tosissaan katsoa noita halpoja lentoja.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Runkkis kirjoitti:Kun kerta Gattaga lupaili, että saan pillua Oulussa, niin tottaikai minä sinne tulen...
.
Miten sanoa tämä...
Jos yrittäisit senverran ihmismäisiä tapoja, että tällä kertaa menisit peräti toiseen huoneeseen panemaan... tai löisit kyynärpäätä kiveen, odottaisit ja menisit ihan eri asuntoonkin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
huima

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja huima »

Vaola kirjoitti:Mutta sitten joku saa nopiaan näyttää mulle sieltä jonkun nätin paikan
Tuo oli mullakin mielessä.

Katsella nättien paikkoja.
Exsat

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Juu juu Ouluun vaan! Suosituksia voi kysellä suoraa Buntlylta!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ei helkkari Slämppy, kun olet hauska. Sinä senkin naistenkaataja.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minua haluava nainen tulkoon tänne, ottakoon huoneen omilla rahoillaan Varkauden hyvästä hotellista (ei teitä kehtaa äidille näyttää :D) Esittelen "nähtävyyksiä" (nälkäänkuolleiden hautausmaa? :D) ja yöllä raavin hotellihuoneen ovea vonkaavin äännähdyksin kunnes portimo tulee, sumuttaa kaasua silmiini ja hakkaa pampulla.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityn kevätkokous

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Gattaca kirjoitti:Minua haluava nainen tulkoon tänne, ottakoon huoneen omilla rahoillaan Varkauden hyvästä hotellista (ei teitä kehtaa äidille näyttää :D) Esittelen "nähtävyyksiä" (nälkäänkuolleiden hautausmaa? :D) ja yöllä raavin hotellihuoneen ovea vonkaavin äännähdyksin kunnes portimo tulee, sumuttaa kaasua silmiini ja hakkaa pampulla.
Jumalauta et ala mun miittiketjusa mitään saatanan pillunvonkausjuttuja jauhamaan. Et ole tulossa ouluun, tämä selvä ja ihan tosi hyvä niin!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin