TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Info tulevista miiteistä
Starflare

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

AarneAnkka kirjoitti:Älkää nyt hyvät ihmiset jättäkö tilannetta roikkumaan!

Lisähämmennystä aiheuttaa tietenkin se että eps sanoo vaisujen vakkarien peli-illan olevan sekä aprillipäivänä että 8.4. Kumpana se nyt on?

8.4. olisi siitäkin kiva, että Numba voi halutessaan, Tampereelta asti tullut kun on, käydä sekä täällä että vaisuilla ilman että tarvitsee kahteen kertaan reissata Hkin ja Treen väliä.

Voimme aloittaa TeräsBataljoona-sessiot jo aikaisemmin, jotta halukkaat voivat sitten mennä jatkoille vaisuille. Miltä kuulostaa?
No öö, olen edelleen sen 22.4. kannalla. Sillon meikä r0x0r0isi aika pahasti?
AarneAnkka

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Starflare kirjoitti:No öö, olen edelleen sen 22.4. kannalla. Sillon meikä r0x0r0isi aika pahasti?
No, sinun ideastasi tämä miitti on lähtenyt aluillekin, joten sinun äänesi painaa eniten.

Minulle sopii mikä tahansa viikonloppu ensi kuussa, joten päätös on tulijoiden. Kunhan saan tietää sen verran hyvissä ajoin että ehdin käymään ostamassa bilemuonat ja siivoamaan vähän.
Starflare

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

AarneAnkka kirjoitti:
Starflare kirjoitti:No öö, olen edelleen sen 22.4. kannalla. Sillon meikä r0x0r0isi aika pahasti?
No, sinun ideastasi tämä miitti on lähtenyt aluillekin, joten sinun äänesi painaa eniten.

Minulle sopii mikä tahansa viikonloppu ensi kuussa, joten päätös on tulijoiden. Kunhan saan tietää sen verran hyvissä ajoin että ehdin käymään ostamassa bilemuonat ja siivoamaan vähän.
No tarkoitus olikin että tuolleen ennakkoon ilmoitettaisiin, jotta immeiset voisivat rauhassa sumplia menonsa kasaan.

Olisi mulle itseasiassa tämäkin vkl käynyt, mutta olen jo lupautunut toisaalle :| .
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen 8.4 poissa ruodusta..
Mutta 22.4 harkinnassa..
Vaikka olenkin nähnyt AA lukaalin monta kertaa ja osa sen sisustuksesta on muuttanut mukanani, AA suostumuksella tietenkin..
Pyyhin Netikettiin..
Durasel

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Ei lainkaan paskemmalta kuulostaisi. Kuten aina; vastaan ehkä viime minuuteille asti :D (no ei kyllähän sitä vois tulla jossei mitään tärkeeNpää ilmaannu!)
AarneAnkka

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No niinz, lauvantai lähestyy uhmaavasti. Alkavatko epävarmat olla jo hieman varmeNpia aikataulustaan?
Starflare

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Meikä saapuu ainakin!
hebuli

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Nou can doo. Kiva olisi ollut käydä varsinkin noissa merkeissä, mutta kun ei pysty ei pysty.
AarneAnkka

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Starflare kirjoitti:Meikä saapuu ainakin!
:D
hebuli kirjoitti:Nou can doo. Kiva olisi ollut käydä varsinkin noissa merkeissä, mutta kun ei pysty ei pysty.
:( Joku toinen kerta sitten.
Elukka

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Millä kellonlyömällä sinne Ankkalinnaan muuten olisi soveliasta ilmaantua :?:
(Pitää nyt vielä suunnitella aikatauluja tuon Asioista Päättävän Tahon (:h:) kanssa. :? )
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Hitto, kuulostaa mainiolta varsinkin kun olen kuolannut 360:n päälle jo pidemmän aikaa, mutta taitaa jäädä tällä kertaa väliin. =P
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
nokkaelain

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Näyttää pahasti siltä, että pitäisi olla huomenna isovanhempani luona. Muuten voisin tulla, mutta Turusta saakka on hiukan hankalampi poiketa käymään sitten kun ehtii.
Durasel

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Oon töissä pidemmän aikaa huomenna, tuskin inspaa tulla geimaa töiden jälkee. Ilmoittelen jos mieli muuttuupi. Sorry empimiseni, mutta ei voinut tietää etukäteen työaikoja.
AarneAnkka

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:Millä kellonlyömällä sinne Ankkalinnaan muuten olisi soveliasta ilmaantua :?: (Pitää nyt vielä suunnitella aikatauluja tuon Asioista Päättävän Tahon (:h:) kanssa. :? )
No vaikka siinä iltapäivällä.. kolmen-neljän maissa voisi sopia. Poistun tosin hetkeksi noutamaan Starflarea Leppävaarasta, mutta puhe-elin toimii.
Enthu

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja Enthu »

taidan skippaa tällä kertaa,vaikka ajatus olikin houkutteleva..en taida huomenna kumminkaan jaksaa raahautua toiselle puolelle pk-seutua ja vielä töiden jälkeen... have fun ketkä sinne sit ilmaantuukin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

AarneAnkka kirjoitti: Poistun tosin hetkeksi noutamaan Starflarea Leppävaarasta, mutta puhe-elin toimii.
Hmm. Pitäisiköhän pitää lämmittelymiitti Tinurintuvassa, Big-S?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nyt kun muutamaa olisi kiinnostanut mutta joutuivat kummiskin skippaamaan, alkaa tuntua siltä että pitäisi pitää uusi samanlainen miitti myöhemmin. :think:
Starflare

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Bluntly kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Poistun tosin hetkeksi noutamaan Starflarea Leppävaarasta, mutta puhe-elin toimii.
Hmm. Pitäisiköhän pitää lämmittelymiitti Tinurintuvassa, Big-S?
Herr B! Se voisi olla erittäin suotavaa, laitan teille yv:tä asiain tiimoilta välittömästi.
AarneAnkka

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Testasin juuri TeräsBataljoonaa että toimiiko se vielä. Kyllä toimii! :D Harmi vaan ettei se tue laajakuvaa, widescreen-töllössä se olisi näyttänyt hyvältä. Tosin ainahan kuvasuhteen voi venyttää. Kun ruudulla on pelkkiä tankkeja ja robotteja, venyneisyys tuskin haittaa.
Starflare

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Perkele, tuskin maltan odottaa menettäväni hermoni siihen :D. Ja Bluntly soittakoon mulle jossain välissä, jossei tarkista yksäriään niin Aarnelta saa numeron.

PS. Taitaa hermo mennä jo ihan muuhunkin jutsuun tässä välissä :wink:.
Elukka

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hmm. Tuntuu tuo emäntä kuorsaavan yövalvomisensa jäljiltä sen verran sinnikkäästi tuolla, ettei tänään taideta olla lähdössä mihinkään... :?
AarneAnkka

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hmm... jos vain yksi vieras on tulossa, niin ilmeisesti ei taida kannattaa paistaa äNpärillistä salsaa? :|

Täytyypä yrittää uutta miittiä joku toinen kerta. Mikähän päivä olisi sitten sellainen että se sopisi kaikille kiinnostuneille? Saa ehdotella tässä ketjussa.
Starflare

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Eilen illalla suunnilleen puoli yksitoista kotiuduttu, ja olo on hiukan hutera edelleen. Kivaa kyllä oli, TeräsPataljoona koettu, ja hermot menetetty, ohjain oli kertakaikkiaan aivan mieletön kapistus, ja sillä pelaaminen ihan uudenlainen kokemus. Harmi että itse peli oli kuitenkin melko tylsä, joka minusta oli suurempi miinus kuin hankala ohjaus.

Minä tahdon Aarnen kämpän itselleni, irtaimistoineen. Voittaa meinaan oman luukun 666-0 :) . Aarne muuten, laitas sitä mailia mulle!

Ainoa varjopuoli oli se, että olin vähän muillakin asioilla, joka osoittautui huonoksi päätökseksi. Sillä se sekoitti pään koko loppuillaksi.

Nyt myös tiedän mitä ihmettä se Clas Ohlson myy :) .

EDIT: Bluntlylle pahoittelut veltosta alisuoriutumisestani.
AarneAnkka

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jep jep, kiitos ja teretulemast toistamiseen! Uusia vastaavanlaisia miittejä järjestynee myöhemminkin, toivottavasti sellaiseen aikaan että useammallekin vierakselle sopii. :)

Olisihan se vallan jees, jos TeräsBataljoonasta tehtäisiin vielä uusi Xbox360 -jatko-osa, joka käyttäisi tuota samaa ohjainta adapteripalikan välityksellä, tukisi moninpeliä ja korjaisi alkuperäisen pelin pahimmat hermojaraastavuudet. Mutta se taitaa olla vain toiveajattelua...
hebuli

Re: TeräsBataljoonaa Ankalla 22.4.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

En ole nähnyt TeräsBataljoonan kuin vilaukselta eräillä messuilla (typerä esittelijä ei saanut masiinaa toimimaan kunnolla), mutta noin muuten mech-pelit ovat parhautta. Paitsi ne japskiviritykset. Vaikka onhan tuokin japsifirman tekele, mutta tehty enemmän muistuttamaan Mechwarrioreita ilmeisesti?.
Vastaa Viestiin