Manalan pieksemismiitti 3.6

Info tulevista miiteistä
Noriyumi

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Olisi ollut tosi viihdettä nähdä miten testosteroni virtaa nyrkkien heiluessa Manalasta Gattacaan ja päinvastoin. Mutta ei väkisin.
Herra Manala

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Helvetin helvetti.

Minä kun oikein menin työnantajaltani maanantaina vaatimalla vaatimaan tuota lauantai-päivää vapaaksi. Noh, lähteekö joku kaljalle 3.6?
Herra Manala

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pehmis kirjoitti:No Manalahan voisi tietysti tarjoutua herrasmiehenä matkustamaan Varkauteen pieksemään Gattacan, mutta se vaihtoehto torpattiin jo haulikolla uhkaamalla, jos en ihan väärin lukenut.
En minä ketään halua piestä, Gattacallahan niitä antipatioita oli. Lienisi aika typerä rasti lähteä pieksemään ketään vieraalle paikkakunnalle verrattuna itsepuolustukseen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Herra Manala kirjoitti:Helvetin helvetti.

Minä kun oikein menin työnantajaltani maanantaina vaatimalla vaatimaan tuota lauantai-päivää vapaaksi. Noh, lähteekö joku kaljalle 3.6?
Mennään vaan,mun pitää lähteä siitn sitten 2 päiv pääst lapinjärvelle,että mikä ettei.

PS: Olet gattaca kyll aika harvinaisen munaton kaveri olemassa,shame on you. T: Ruikkusivarinistihomo mutta sanansa mittainen sellainen.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Haemaeraemies kirjoitti:PS: Olet gattaca kyll aika harvinaisen munaton kaveri olemassa,shame on you. T: sivarinistihomo mutta sanansa mittainen.
No vittu kelaa ny miten mä rahattomana sinne nyt lähden, miksen paljon paremmin heinäkuussa kun muutenkin etelässä olen. Silloin olen Käytettävissä Hyvitykseen. Kesäaikataulun luulin väärin alunperin.

P.S. Hämärä haluutko turpiis?
Olet pienempi, laiha.. mutta pelkään nopeat refleksit niden pallojesi totuttamana..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja slam »

Haemaeraemies kirjoitti:
Mennään vaan,mun pitää lähteä siitn sitten 2 päiv pääst lapinjärvelle,että mikä ettei.
lapinjärven mesta oli rauhallinen ja cool. Baarikaan ei ollut kaukana. Suosittelen. Sinnehän voisi muuttaa melkein asumaan. :lol:
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Rahattomuudesta voit vaan syyttää tasan yhtä kaveria tällä pallolla: ITSEÄSI.

Ja kuka vitun idiotti tekee pimeitä töitä vodkapalkalla?EI oikeasti ole ihme että olet tuossa asemassa elämässäsi jos valinnat seuraa noin fiksua linjaa.

Etkö saakeli aikaas oikeasti paremin saa kustua kun tehdä työtä vodkasta?
Mene vaikka Suonenjoelle poimimaan mansikoita,jää ainaki jotain käteen jolla on jotain arvoa.[quote][/quote]
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
slam

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja slam »

tule poika tänne Tampereelle siivoamaan, niin saat lisää matkustusrahaa hesaan... olisi tuossa ikkunoita ihan liikaa tarjolla...

Ilves hotellin ikkunat pesee kuulemma johtaja itse... :lol:
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gattaca kirjoitti: P.S. Hämärä haluutko turpiis?
Olet pienempi, laiha.. mutta pelkään nopeat refleksit niden pallojesi totuttamana..
Haha,sitten pitää alkaa tönimään viel sitä yhtä ruikumpaa kaveria joka palstalta löytyy.Ja muista ett olen hionut refleksejäni ja liikkumista myös ihan oikeitten taistelu ja urheilulajien parissa,vähenemässä määrin,mutta kuiteskin.

Mutta vastaus: En tahdo,koska en aio alistua lyömään sinun tasollasi olevia ihmisiä,se olisi kuin löisi vammaista,naista tai lasta.Vaikka saisin turpaani,niin silti minua hävettäisi lyödä,et sinä tarvitse väkivaltaa,vaan hoitoa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Hämärä:
Kokoerosta johtuen sun ja mun matsi olisi yhtä "Tasaveroinen" :D kuin mun ja Gargantuan-size-Mr Lordi -Manalan välillä.

Mutta onhan sulla varmasti keinot hankkia itsellesi PCP:tä eli Angel Dustia, silloin ei kuulemma toimi edes .44 Magnum päähän. :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Gattaca kirjoitti: Mutta onhan sulla varmasti keinot hankkia itsellesi PCP:tä eli Angel Dustia, silloin ei kuulemma toimi edes .44 Magnum päähän. :D
Itseasiassa, PCP on yksi niitä yhdisteistä cräckin kanssa jotka ei koskaan ole oikein rantautunut Suomeen,ja mikä on vaan uskomattoman hyvä asia.

Ei mulla muuta.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Herra Manala

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:P.S. Hämärä haluutko turpiis?
Olet pienempi, laiha.. mutta pelkään nopeat refleksit niden pallojesi totuttamana..
Mukavaa nähdä, että olet näinkin nopeasti ottanut opiksesi edellisistä deathwish-uhoiluistasi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja Niba »

Haemaeraemies kirjoitti:Rahattomuudesta voit vaan syyttää tasan yhtä kaveria tällä pallolla: ITSEÄSI.

Ja kuka vitun idiotti tekee pimeitä töitä vodkapalkalla?EI oikeasti ole ihme että olet tuossa asemassa elämässäsi jos valinnat seuraa noin fiksua linjaa.

Etkö saakeli aikaas oikeasti paremin saa kustua kun tehdä työtä vodkasta?
Mene vaikka Suonenjoelle poimimaan mansikoita,jää ainaki jotain käteen jolla on jotain arvoa.
Niin ja kattaka voi saada siellä naistakin!
On venakkoa rakoa revittämässä eikä thaimaan tuontikamaa, eivätkävarmaa ja äveriästä mansikanpoimijaa karsasta, kun poimivat mansikkasi suuhunsa!!
Siinä työssä käpistelyn halvaannuttamat sormesi palaavat toimintaan.
Tiedä vaikka sellainen muuttaisi iloksesi auttamaan vanhenpiesi myöhäissyksyä. I am FIUCKIN'' genius! :twisted: 8) :lol: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

"Nautin" tässä juuri "Palkkaani". Se ryssäakkakaan ei voinut taata, ettei tästä metanolista sokeudu ja kuole. Älkää kielikö, hän tuntee Venäjän mafian ammattihakkaajat, minua skrodempia. Basically olis huippua ottaa matsia Manalan kanssa, olenhan pitkään unelmoinut oikeasta tappelusta isompani kanssa. Mutta se asejuttu pehmokaluin kiinnostaa myös. Mutta todellakin ei järkee olla available ennen heinäkuuta näillä matkoilla ja ilman fyffee.

Jos ottaisitte semifinaalimatsin Manala versus Hämärämies sitä ennen, ja minä kohtaisin voittajan? Mestaruusvyönä Naku Kitinämisu (mielellään pystytisuinen, siitäkin voin joustaa pillussaan) reidet vyötäröni ympärillä?

EDIT: Manala voisi lyödä paitsi minua, myös tyttöystävänsä (jos sellaista enää on) pillusta vetoa tässä matsissa.

Tytsyn luvalla. mutta sen tarttee siten antaa mulle sexiä kaikissa asennoissa (paitsi persepanot, en harrasta) koko yö, estottomasti, antautuen..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

[quote="Gattaca"][/quote]
Drea-ea-ea-ea-eam, dream, dream, dream
Drea-ea-ea-ea-eam

I can make you mine, taste your lips of wine
Anytime night or day
Only trouble is, gee whiz
I’m dreamin’ my life away
slam

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja slam »

Krillaan ulos? sateellakin? Onko hienosto baareja tiedossa? En välttämättä pääse sisään niihin ilma kravattia. hmm.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos "pojat" kuitenkin selvittäis tän asian silleen "miekkailemalla"? :P
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja slam »

olisin Gattagan kanssa ainoa "ulkomaalainen" jos osallistuisin... hmm. pitäisköhän tulla... :think:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jos "pojat" unohtaisivat koko jutun? Tyhmä ajatus koko pieksämismiitti in the first place... :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
mustakikkeli

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Jännää! Huomenna! Muistakaa pojat vielä verrytellä ja venytellä hyvin tänä iltana, ja tankatkaa aamulla hiilareita sekä kofeiinia (ainakin noin mun veljeni tekee ennen triathlon-kisoja).
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Häh, minähän jo livistin hommasta yllä.
Harkitsen heinäkuuta, kun muutenkin Hesassa kuljen lähempää Orimattilasta.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
mustakikkeli

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

No voi ei. :( Jaksuja! :paijaa: :boohoo: :kontrolli:

Voittiko joku nyt jonkun vedon tai gallupin liittyen Gattacan perääntymiseen? Oliko siinä edes tällaista vaihtoehtoa?
slam

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja slam »

Eipä kait huomenissa mitään teköilemistä ole, mutta miitipaikka on salainen tai en ole vaan hokannut sitä viesteistä.

Tylsää täällä, tylsää siellä. Pitkän matkan päähän ainakaa kitumaan jaksa lähteä... tarvinnee pohdiskella. rahaakin olisi
Elukka

Re: Manalan pieksemismiitti 3.6

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Gattaca kirjoitti:Häh, minähän jo livistin hommasta yllä.
Harkitsen heinäkuuta, kun muutenkin Hesassa kuljen lähempää Orimattilasta.
BUUUUUUUU!!!!11!!!1§1½!
Kansa vaatii väkivaltaa! :buuuu:
Vastaa Viestiin