Tapion miitti 17.6.2006

Info tulevista miiteistä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

Koska väestö oli kiinnostunut enemmän tästä päivästä tapion pullojen avaamiseksi niin uskotaan tämän päätöksen pitävän. Eli jos olet tulossa tai sitten et vuoden tärkeimpiin ulkoilmakekkereihin! Paikka Koffin puisto, alkaen klo 12. ?jatkuen hamaan tulevaisuuteen!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

No joo pistin koffin puiston koska se on palvellut mukavasti aiempiakin Tapsan tahteja! Tapsallakin lienee ollut ravakka tahti eläessään? Kuten kaikilla entisillä urheilija-muusikko-näyttelijöillä. Että voikin yhdessä persoonassa tiivistyä koko juopuva Suomi ja verkkarit?

:lol: :lol: :cheer: :cheer: :miitti: :miitti: :cheer: :cheer: :laatta: :laatta:
(mä oon julma.)
Pyyhin Netikettiin..
Kid

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jaahans, voishan tuon laittaa korvan taakke. Ja uskoisin että tuo toinenkin osapuoleni osallistuu mielellään kun Tapiosta on kyse.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Legendaarinen Tap(p)io-miitti.Vielä enemmän ihmisiä,vielä enemmän lihaa,vielä enemmän grillausta ja vielä enemmän hauskaa!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
swirl

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:Ja uskoisin että tuo toinenkin osapuoleni osallistuu mielellään kun Tapiosta on kyse.
Puoliskosi alunperin Tapion päivän miitin kaljahuuruissaan taisi keksiäkin. Minä sitten kutsuin kokoon, kun herra oli ehtinyt poistua RL:n pariin!
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Hmm... Haluais tulla mukaan ku viime vuonnakin jäi väliin. Ja kroketti-kamatkin on edelleen käyttämättöminä varastossa. 17.pvä on vaan sinänsä huono ku puoliskolla on synttärit eikä sankaria viiti jättää yksin.

EDIT: voisihan sen otsikonkin lukea kunnolla...
Save a horse, ride a cowboy
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tänä vuonna saan ehkä "luvan" tulla tähän miittiin mukaan. Hui kauheeta kun vuosi on vierähtänyt :o

Mutta toivotaan lämmintä säätä.. ja mä voin voidella Niban lihat, siis grillilihat, ja kastikkeella.. PERVOT.
The great club outshines the individual, always and forever.
Durasel

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Olin laittamassa tätä ketjua pystyyn ennen uudistumistani. Harmikseni silloin vain huomasin että oikea tapsan päivä on sunnuntai ja sitten ajatus hautautui muun paskan jauhannan sekaan.

Voisin toki tulla. Vakio-ehkä-ehdoin; tulen jos tulen (eli siis tulen!).
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
aydemir kirjoitti:Hmm... Haluais tulla mukaan ku viime vuonnakin jäi väliin. Ja kroketti-kamatkin on edelleen käyttämättöminä varastossa. 17.pvä on vaan sinänsä huono ku puoliskolla on synttärit eikä sankaria viiti jättää yksin.
Heh, samikset. Mä en aivan varmastikaan pääse, koska poikaystävällä on keikka ja kolmekymppiset samana päivänä.
Onko se muka 30v. :o ??!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

Harkitsin jo kaasugrilliä, mutta kaikkien sarja- ja massahurmaajaketjujen jälkeen, on tullut muitakin kuin kuljetusesteitä!
Liekinheitin oli joskus kovasana..

Yleensä tähän miittiin on lisääntynyt osanottajamäärä vasta kesäkuussa huippuunsa!

Swirlille kiitokset Annual Tapio-Miitti miitin aloittamisesta, mulla vain henkilökohtaiset syyt nivouttavat itseni mukavasti tapahtumaan, lihanhimo yms..
Elppis kirjoitti:Tänä vuonna saan ehkä "luvan" tulla tähän miittiin mukaan. Hui kauheeta kun vuosi on vierähtänyt :o

Mutta toivotaan lämmintä säätä.. ja mä voin voidella Niban lihat, siis grillilihat, ja kastikkeella.. PERVOT.
Kyllä Elppakin voi voidella lihojani, ehkä kasvisöljypohjaisilla tuotteilla?
On se vaan niin epäterveellistä käristää rasvaa vaikka kasvisrasvaakin, mutta niin hyvää!

Mulla alkaa loma 19.6 joten olisi 18.kin päivä mennyt, nynnyt!

Ja jos numba ei tuu nii täysi loosserihan se onkin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No totta hemmetissä saavun paikalle.

Ja viimevuodesta opittuna ettei 3kg possua riitä mihinkään kun ei itse saanut kuin pari hassua palaa itse maistettua. Tuon siis tänävuonna enemmän.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
swirl

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja swirl »

En ole ajatellut aloittaa miittailua, mutta Tapion päivän juhlinnat voisin pistää harkintaan. Riippuu kovin monista asioista.
Patz

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kai se on osallistuttava kun viime vuotisesta miitistä ei ole muistikuvia, ainoastaan punan poskille nostattavaa videomateriaalia. Tänä vuonna lupaan käyttäytyä.
MarthaFocker

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Sama viikonloppu kuin provinssi. Toisaalta, liput on jo myynnissä, mutta rahaa ei ole. Jos en sinne veny, niin sitten runkkubileisiin.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Mun pitää kuulemma tuoda kaikille whiskyy :wink:
















Oikeesti vain dumarille :lol:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

MarthaFocker kirjoitti:Sama viikonloppu kuin provinssi. Toisaalta, liput on jo myynnissä, mutta rahaa ei ole. Jos en sinne veny, niin sitten runkkubileisiin.
Säästä rahaa ja tule ansaitsemaan Helsinkiin?
Siell' on pehmeä ruohokenttä fokkerinkin laskeutua illan kuluessa pätkähtäen kokovartalopuudutukseessa tukka sekasin ja laskeutumisvalot harittaen! :P :P :P siipien alla tietysti matkustamossa jokunen lahtelaisdenso..

Toivotaan tietysti myös isoryntäisten esiinmarssia, mikään ei siis ole liian rankkaa paitsi käsivarren paksuinen..

uutena urhiéilulajina ehdotan rautakankikävelyä?

AA ottaa sitten fripsiin mukaan?
Läheisen Poolin takia ei suositella golffia, puupallopääpelit kelpaa kyllä!
Korostan että alleviivaan näitten olevan pelkästään Tsadilaisten pippalot, myös vaadaalit ja epsoosista olevat tervetullut on, kauempaakin saa tulla kuumaan kesäkaupunkiin!


:lol: :lol:
Rambon ei tarvinne värjättyä viinaa tuoda kuin näytemaistiaiset.

Sillä....

Juhlan pääosassa on raikas TAPIO!


viimeksi kului muistaakseni pari 0.7 ja yksi 100cl.
Pyyhin Netikettiin..
Durasel

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Niba kirjoitti:Rambon ei tarvinne värjättyä viinaa tuoda kuin näytemaistiaiset.
Se hävis vetonsa ja tuo mulle lekan Laphroaigia, siitä otamme IFK:lle (ja Jokerien aikaiselle kesälomalle) yhdet ja loput sitten Tapsaa.
Juhlan pääosassa on raikas TAPIO!
viimeksi kului muistaakseni pari 0.7 ja yksi 100cl.
Taidettiin käydä hakemassa lisää tapsoja alkosta viimeksi, kun meinasivat loppua kesken.
Kid

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Kid »

Durasel kirjoitti: Taidettiin käydä hakemassa lisää tapsoja alkosta viimeksi, kun meinasivat loppua kesken.
Siis mitäh? Meinas ruNkkareilta viinat loppua? Ei voi olla mahdollista! Aika hävytöntä, ettette kunnolla varustautunut..Noloa jopa.
Durasel

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Kid kirjoitti:
Durasel kirjoitti: Taidettiin käydä hakemassa lisää tapsoja alkosta viimeksi, kun meinasivat loppua kesken.
Siis mitäh? Meinas ruNkkareilta viinat loppua? Ei voi olla mahdollista! Aika hävytöntä, ettette kunnolla varustautunut..Noloa jopa.
Kyl miulla oli leka, mutta janoiset runkkarit yllätti, joten jouduimme niban kanssa käydä uusintashoppailulla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Patz kirjoitti:Kai se on osallistuttava kun viime vuotisesta miitistä ei ole muistikuvia, ainoastaan punan poskille nostattavaa videomateriaalia. Tänä vuonna lupaan käyttäytyä.
Mitä?! Olitko säkin siellä? En muista... :oops:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Lolita kirjoitti: Mitä?! Olitko säkin siellä? En muista... :oops:
Joo oli se,Huima voi näyttää yhden tietyn videon todisteeksi ett patz oli paikalla ;)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Haemaeraemies kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Mitä?! Olitko säkin siellä? En muista... :oops:
Joo oli se,Huima voi näyttää yhden tietyn videon todisteeksi ett patz oli paikalla ;)
Hei herraseni, sulla tais jäädä vaihde päälle tissileikeistä ;) Tulit moikkaamaan Belgeen, ja muiskautit pusun suoraan huulille.. Ei ehtinyt edes hämmästyä :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Elppis kirjoitti: Hei herraseni, sulla tais jäädä vaihde päälle tissileikeistä ;) Tulit moikkaamaan Belgeen, ja muiskautit pusun suoraan huulille.. Ei ehtinyt edes hämmästyä :D
Hyss..Mun siveellinen ja asiallinen maine kärsii..Kai se ny pitää jaksaa rakkautta jos silt tuntuu ;)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Niba »

Durasel kirjoitti:
Kid kirjoitti:
Durasel kirjoitti: Taidettiin käydä hakemassa lisää tapsoja alkosta viimeksi, kun meinasivat loppua kesken.
Siis mitäh? Meinas ruNkkareilta viinat loppua? Ei voi olla mahdollista! Aika hävytöntä, ettette kunnolla varustautunut..Noloa jopa.
Kyl miulla oli leka, mutta janoiset runkkarit yllätti, joten jouduimme niban kanssa käydä uusintashoppailulla.
Mulla oli kans jotain viinaa, lisätarve tuli kutsumatta ja täytenä yllätyksenä, onneksi valtion monopoli pelasti pelin..

Pelatttiin ranskalaista kuulapelia petankkia, ja joku söi mun snadin, vieläkin puuttuu, ostan pussin snadeja! :evil: :evil: Snadisti vituttaa vieläkin..
Pyyhin Netikettiin..
Kid

Re: Tapion miitti 17.6.2006

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä voin raahata sit krokettipelin mukaan. Sillä oli viimekesänäkin mukavasti kysyntää :D Onhan se kiva tehä muutakin ku vetää Tapiota..
Vastaa Viestiin