PREWappu 29.4

Info tulevista miiteistä
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joo! Tääl sit ollaan, ja hauskaa on. Kelailin vaan, jos jotain kiinnostaa. Käväsinpäs chatissäkin ja yritin jopa flirttailla, mut en sit tiiä seurasko siitä mitään hyvää. Pus kuiteski! Sille yhelle joka on jurrissa toisessa kaupungissa. :)
Monta meitä on täällä, en nyt jaksa luetella..mut tulkaa ite kattoo?? mis esim. Lolita?
Weird..mut ehkä join, ehkä en. Kerkeehän sitä. Lopetan nyt. Vappuja!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elukka

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pitäkää hyvää elämää! :sir: :miitti:
Mulli75

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Eksyin tänne, varmaan ainoana joka on selvänä liikenteessä.
Durasel

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Mulli75 kirjoitti:Eksyin tänne, varmaan ainoana joka on selvänä liikenteessä.
Mä olin kanssa, mutta mua ei enää lasketa kun meen kohta nukkumaan. Hauskaa pre-wappupilettä sinne, pysykee lutkina ja håmåina!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja Niba »

tässä eka suora stand-up kuva miitistä ever, prewappumiitistä!

http://kitina.net/album_page.php?pic_id=2177
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Noriyumi

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Kotona taas. Saavuin tänne muutama minuutti sitten. Kiitos kaikille seurasta, Niballe taas hienosta tarjoilusta! Oli kiva tavata vanhoja kavereita ja tavata (minulle) uusia kitinäläisiä!! <3
ninnithequeen

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tääl ollaan edelleen.
Noi kaikki muut nukkuu, pöh. Äsken kyy sai semmoset naurut ettei ikuna...:lol:

Loistavat bileet, loistava seura, loistavat antimet. Mii laav juu åål :h:
Durasel

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja Durasel »

ninnithequeen kirjoitti:Tääl ollaan edelleen.
Noi kaikki muut nukkuu, pöh. Äsken kyy sai semmoset naurut ettei ikuna...:lol:
Ketäs kaikkee siel vielä on?
ninnithequeen

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Durasel kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tääl ollaan edelleen.
Noi kaikki muut nukkuu, pöh. Äsken kyy sai semmoset naurut ettei ikuna...:lol:
Ketäs kaikkee siel vielä on?
McJanne, Nibsu ja Maija25.
Niin ja mie.

Minä vanha tarjoilija en ole koskaan nähnyt näin paljon tyhjiä laseja *sekoaa*
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja par-sky »

täälläkin herätty. elämä alkaa voittaa suuuunnattoman pekonimunakkaan avulla :) hauskaa ol, vaik nyt onkin pää vähän hellä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Noriyumi

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

par-sky kirjoitti:täälläkin herätty. elämä alkaa voittaa suuuunnattoman pekonimunakkaan avulla :) hauskaa ol, vaik nyt onkin pää vähän hellä.
Hehe, no mä ajattelin lähteä 1½ tunnin sisällä taas liikkeelle ja vapunvietto jatkuu, hihi!! :cheer: :beer: :ohyeah:
ninnithequeen

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

par-sky kirjoitti:täälläkin herätty. elämä alkaa voittaa suuuunnattoman pekonimunakkaan avulla :) hauskaa ol, vaik nyt onkin pää vähän hellä.
Millos saunotaan taas?
Vähän öh....kylmemmässä saunassa :)

Tos pöydäl on edelleen sapuskaa, mutta ei enää pizzaa. Se tais mennä ensimmäisenä. Ja mä nuolen kohta noi dippikupit....
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ninnithequeen kirjoitti:Millos saunotaan taas?
Vähän öh....kylmemmässä saunassa :)
mulle nous mieleen kuva, missä me istutaan jääkylmässä saunassa henkitys huuruten ja jääpuikkoja tukasta roikkuen :shock:

miten ois aina tilaisuuden tullen? rakennetaan tapioon tynnyrisauna :jouden:
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

par-sky kirjoitti:mulle nous mieleen kuva, missä me istutaan jääkylmässä saunassa henkitys huuruten ja jääpuikkoja tukasta roikkuen
Jääpuikkoja perseessä!!!111 :cheer:
eps

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja eps »

Neljä onnellista prewappuilijaa pääsivät hienosti koteihinsa, mitä nyt yhdet liikennevalot näyttivät keskellä yötä vaihtumatta punaista kaikkiin suuntiin ja Bluntlylle ajoimme hiukan epätavallista reittiä. Se melkein peräämme törmännyt kuskikaan ei tehnyt muuta kuin vilkutti valoja ja tööttäsi - aiheesta kyllä. Kieltämättä tarkkaavaisuus ei ollut vesiselvällä kuskillakaan biletetyn yön jälkeen samaa tasoa kuin normaalisti.

Kiitokset Niballe hyvistä bileistä ja muille (Niballe kanssa!) mukavasta seurasta. Näemme taas.

e.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja Clay »

sipsi kirjoitti:Käväsinpäs chatissäkin ja yritin jopa flirttailla, mut en sit tiiä seurasko siitä mitään hyvää. Pus kuiteski! Sille yhelle joka on jurrissa toisessa kaupungissa. :)
Puhuin zipsin kanssa, olen toisessa kaupungissa ja jurrissa.. oisinko se minä? Sipsit on hyviä joka tapauksessa :P
Nyt penikseni on fantastinen!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Clay kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Käväsinpäs chatissäkin ja yritin jopa flirttailla, mut en sit tiiä seurasko siitä mitään hyvää. Pus kuiteski! Sille yhelle joka on jurrissa toisessa kaupungissa. :)
Puhuin zipsin kanssa, olen toisessa kaupungissa ja jurrissa.. oisinko se minä? Sipsit on hyviä joka tapauksessa :P
Hahaa. :) Sua mä juuri tarkotin. Vaik ei nois mun jutuissa näytäkään olevan mitään järkeä jälkeenpäin..
Mut tosiaan hauskaa oli, Niballe suuret kiitokset. Ja kaikille muillekin. Toivottavasti en ollu kamalan ärsyttävä lppuvaiheessa (se booli oli sit kuiteski aika vahvaa), ja saanko ehkä tulla vielä hakemaan sen ylioppilashatun tässä lähiaikoina?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PREWappu 29.4

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:
Clay kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Käväsinpäs chatissäkin ja yritin jopa flirttailla, mut en sit tiiä seurasko siitä mitään hyvää. Pus kuiteski! Sille yhelle joka on jurrissa toisessa kaupungissa. :)
Puhuin zipsin kanssa, olen toisessa kaupungissa ja jurrissa.. oisinko se minä? Sipsit on hyviä joka tapauksessa :P
Hahaa. :) Sua mä juuri tarkotin. Vaik ei nois mun jutuissa näytäkään olevan mitään järkeä jälkeenpäin..
Mut tosiaan hauskaa oli, Niballe suuret kiitokset. Ja kaikille muillekin. Toivottavasti en ollu kamalan ärsyttävä lppuvaiheessa (se booli oli sit kuiteski aika vahvaa), ja saanko ehkä tulla vielä hakemaan sen ylioppilashatun tässä lähiaikoina?
Lakkisi on varmassa tallessa, ainakin luulen niin , mutta katsotaan millon sen haet numbaillaan jotenkin asiasta!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin