Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Info tulevista miiteistä

Ilmestyykö gattaca paikalle?

Kyllä. Suoraselkäisenä, vailla muttia ja keinotteluja.
2
4%
Kyllä. Pakko ettei menettäisi kasvojaan, mutta yrittää kyllä viime tingassa perua matsin.
3
6%
Kyllä. Mutta on varustautunut terä- tai ampuma-aseella uhaten.
2
4%
Ei. Gattaca ilmoittaa etukäteen ettei syystä tai toisesta tule paikalle.
29
54%
Ei. Gattaca sanoo tulevansa, mutta häntä ei nähdä paikan päällä.
6
11%
Ei. Gattaca vaihtaa nimimerkkiä ja tulee viikon päästä takaisin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
12
22%
 
Ääniä yhteensä: 54

hermine

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Tuo oma syy viittasi siihen, jos saa turpiinsa mentyään kännissä tahallaan rähinöimään jollekin tms. (Hebulin pari sivua sitten mainitsema tapaus). En tiedä miten raiskaus voisi ikinä johtua kenenkään omasta syystä.

Jonkun verran olen lukenut tutkimuksia seksuaalisesta väkivallasta lähisuhteissa, ja usein näissä on kyse sotkusta pitkään kestänyttä henkistä ja fyysistä alistamista. Siinä ei enää mitkään itsepuolustuslajit auta, jos itsearvostus on painettu niin lyttyyn ettei näe itseään enää edes kunnolla puolustamisen arvoisena. En tietysti kiellä, etteikö ole hyvä osata puolustaa itseään myös fyysisesti ja kai se tavallaan voi lisätä myös itsearvostusta, mutta monesti vaaditaan myös henkistä kanttia pitää kiinni oman itsemääräämisoikeutensa rajoista siinäkin tapauksessa, kun niitä uhkaa rakas ihminen pelkän fyysisen väkivallan sijaan ensisijaisesti syyllistämällä, uhkailemalla tai muuten manipuloimalla.

Ok, parikymmentä voi olla arvioitu aika alakanttiin. Se, että vähintään 3/4 raiskauksista uhri ja tekijä ovat ennestään tuttuja, ei kuitenkaan ole mitään paskaa mun omasta päästäni vaan ihan poliisitilastoihin perustuva tosiasia yhdeltä yleiseltä luennolta enkä tajua miten sen kertomisessa voi olla mitään loukkaavaa ketään raiskattua kohtaan. Luulisin, että noissa tilanteissa kynnys ilmoittaa poliisille on vielä suurempi kuin silloin, jos tekijä on tuntematon, mikä varmasti vääristää tilastoja. Aika järkyttävää muuten, että väkisinmakaaminen avioliitossa tuli ylipäänsä rikokseksi vasta muistaakseni 90-luvulla.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Elukka kirjoitti:Aika harvoin ovat automaattiaseille kantolupia myönnelleet. Se sitten, ottaako ennemmin kertaalleen dunkkuun vai meneekö mieluummin loppuiäkseen linnaan, on preferenssikysymys. :roll:
Ei mullakaan Uzia.
Mutta jos arvaisin joutuvani tilanteeseen (joita Suomessa ei ole ellei itse hae ja minä en hae) että joutuu pahoinpidellyksi joukolla, niin että saa pysyviä vammoja, ottaisin tuon hikisen kakskakkosen revolverin mukaan. Parempiakin saa luvalla, rahakysymys vain. Lakien mukaan ei saa kantaa kyllä jos ei ole ampumaradalle menossa/tulossa eikä sittenkään saa olla panostettu. Irtolipas? :D Jos jonkun tappaisin ja linnaan menisin (eikä siitä loppuikää saa, viihtyisin vankilassa sitäpaitsi) niin parempi se kuin oma kallo halki tai oma kuolema.Tuskin sitä asetta käyttämään joutuisi, pelote sinänsä, olisi kiva nähdä kun hmmm.. etnisen ryhmän edustajat juoksee karkuun..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

hermine kirjoitti: Puhumattakaan siitä, kuinka naurettavan pieni riski naisilla on joutua katuväkivallan uhriksi ilman omaa syytään (siis lasketaan pois juoppojen keskinäiset kähinät).
täällä :yo: tuntematon mies löi suojatiellä vastaan tullessaan. naispuolisen ystävän kanssa olin helsingin keskustassa keskellä päivää (no okei, ehkä noin kello 18 )
mä ollu koko tyyppiä huomannu, kaveri sano että se kaarsi meitä kohti. iski palleaan ja käveli pois.
ikinä aiemmin nähny koko ukkoa.
siinä mitkään itsepuolustukset välttämättä auta, kun ei ole valmistautunu koko ajan taistoon. ja kun ekaisku tekee liikuntakyvyttömäksi, niin tee siinä sitten liikerata.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti: Jos jonkun tappaisin ja linnaan menisin (eikä siitä loppuikää saa, viihtyisin vankilassa sitäpaitsi)
?????

Minkäs perusteella luulet, että viihtyisit siellä? Onko sinulla edes mitään kokemusta "kiven sisässä olemisesta", oletko ollut edes pidätettynä? Kyllä vapauden menetys olisi kova paikka, vaikka sellissä ei olisikaan rottia tms. :wink:

Karhun juontikin olisi kiellettyä...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Durasel

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Sorry :off: En usko että Gaytacca tulee paikalle.

ps. enkä usko että koko matsia edes järkätään.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Homeboy65 kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Jos jonkun tappaisin ja linnaan menisin (eikä siitä loppuikää saa, viihtyisin vankilassa sitäpaitsi)
?????

Minkäs perusteella luulet, että viihtyisit siellä? Onko sinulla edes mitään kokemusta "kiven sisässä olemisesta", oletko ollut edes pidätettynä? Kyllä vapauden menetys olisi kova paikka, vaikka sellissä ei olisikaan rottia tms. :wink:

Karhun juontikin olisi kiellettyä...
Tuo Karhu sai harkitsemaan uudelleen.
Mutta minähän JO NYT vain kökötän himassa enkä tapaa niin ketään ihmisiä. En minä mitään vapautta nytkään käytä. Jos, siis jos, saisin vankilassa oman sellin, jonne sitten nykytyyliin voisi viedä teeveen ja videot ja kirjoja, ehkä vankilassa kirjastokin.. niin sehän olisi ihanteellista.

Ongelma on työvelvollisuus. En minä jonkun lyhyemmän kakun aikana vittu mitään töitä tekis. Mitä ne voi tehdä, heittää vankilaan vai? Ai niin, nehän laittaa silloin eristyskoppiin, jossa lukemisena kai pelkkä Raamattu. No sehän sopis. Lepäilis, söis, lukis Biblian läpi.

En tajua miksi leffoissa raavaat miehet saa shokin kun joutuvat eristyskoppiin. Mikäs siinä jos on valot päällä eikä ole vuosia kopissa kuten Papillon. Onko ne NIIN ihmisriippuvaisia, että eristäminen on rangaistus?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
AarneAnkka

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Sinä olet sitten yksi niistä, jotka yllä uhosin pystyväni hakkaamaan. Veikkaan jopa nykykunnossani. Nimittäin luulen, että sinulla ei ole tuntumaa miten suojata itseäsi, miten liikkua, et ehkä edes osaa oikeasti lyödä jos et ole säkkiinkään mätkinyt.
Nyt hapkidoa kokeiltuani ja omat rajani hieman paremmin tuntevana voin sanoa että etpä taida pystyä kummiskaan. Speku-laatiota vaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

AarneAnkka kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Sinä olet sitten yksi niistä, jotka yllä uhosin pystyväni hakkaamaan. Veikkaan jopa nykykunnossani. Nimittäin luulen, että sinulla ei ole tuntumaa miten suojata itseäsi, miten liikkua, et ehkä edes osaa oikeasti lyödä jos et ole säkkiinkään mätkinyt.
Nyt hapkidoa kokeiltuani ja omat rajani hieman paremmin tuntevana voin sanoa että etpä taida pystyä kummiskaan. Speku-laatiota vaan.
Jonoon vaan kaikki, saatana! :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
prosessi

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Homeboy65 kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Jos jonkun tappaisin ja linnaan menisin (eikä siitä loppuikää saa, viihtyisin vankilassa sitäpaitsi)
?????

Minkäs perusteella luulet, että viihtyisit siellä? Onko sinulla edes mitään kokemusta "kiven sisässä olemisesta", oletko ollut edes pidätettynä? Kyllä vapauden menetys olisi kova paikka, vaikka sellissä ei olisikaan rottia tms. :wink:

Karhun juontikin olisi kiellettyä...
Yhden entisen työkaverin nuoruudenystävä (kilpaurheilijoita molemmat, kuulemma fanaattisiksi urheilijoiksi päätyy usein kotiongelmaisia lapsia, valmentaja nähdään vanhempien korvikkeena), joka päätyi rikolliseksi ja joutui vankilaan valtavien vero- ja tukipetosten takia, oli todennut, että vankilassa on ihan kivaa, varsinkin kun siellä usein on paljon vanhoja kavereitakin...
Herra Manala

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Ehdotan simulointia teleskooppipamppu- ja leukupituuksilla pehmoaseilla, joista lähtee ääni

Aika: Tapion Miitti. Tuon voi laillisesti tehdä vaikka puistossa. Ja enemmän misuja paikalla. :D

Manala??
No voi sun saatana, kas kun ei vaaleanpunaisilla vaahtokarkkipusseilla, jotka pitävät jännää kurnutusääntä kun niitä kääntelee edestakaisin.

Eikös me nyt jo sovittu että se aika olisi 3.2, ei aseita, säännöt vapaat eli nk. katutappelu, ja erkkaa saa vetää ranteeseen? Uhosithan sinä turpiinvedosta ihan ilman aseitakin, vaikka se uhoamisesi jostain leukukeskustelusta lähtikin.

Mihinkään pehmotikkupelleilyyn en lähde. Mennään näillä tai sitten ei mennä ollenkaan.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:
En tajua miksi leffoissa raavaat miehet saa shokin kun joutuvat eristyskoppiin. Mikäs siinä jos on valot päällä eikä ole vuosia kopissa kuten Papillon. Onko ne NIIN ihmisriippuvaisia, että eristäminen on rangaistus?
Eräässä 70-luvun Urkissa oli erään vankilakarkurin (oli paennut Kakolasta Tukholmaan) haastattelu. Oli joutunut olemaan lyhyehkön ajan eristyssellissä. Siteeraan muistinvaraisesti:

"Se oli kauheinta mitä olen kokenut. Aika tosiaan seisoi. Luulin sekoavani..."

Niin. Mieti vähän millaista olisi olla lyhytkin aika p i e n e s s ä sellissä ilman mitään virikkeitä (lukuunottamatta ehkä mainitsemaasi Raamattua), ilman mahdollisuutta puhua muiden kanssa jne. Kyllähän niin voisi viettää esim. muutaman tunnin ilman ehkä isompaa ahdistusta, mutta muutama päivä(kin) olisi jo varmasti kovaa...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
hebuli

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Durasel kirjoitti:ps. enkä usko että koko matsia edes järkätään.
Ei väliä. Ostetut liput vaihdetaan nimellistä 10€ vaihtomaksua vastaan AA vs Elukka-pieksäjäislippuihin, jotka kyllä järjestetään vaikka henki menisi (molemmilta). AA onkin jo aloittanut hapkido-harrastuksensa tuota silmälläpitäen, ja Elukka nostelee joka päivä lampaita.
hebuli

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

hermine kirjoitti:En tiedä miten raiskaus voisi ikinä johtua kenenkään omasta syystä.
Minihame?

*ducks*
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Homeboy65 kirjoitti:Eräässä 70-luvun Urkissa oli erään vankilakarkurin (oli paennut Kakolasta Tukholmaan) haastattelu. Oli joutunut olemaan lyhyehkön ajan eristyssellissä. Siteeraan muistinvaraisesti:

"Se oli kauheinta mitä olen kokenut. Aika tosiaan seisoi. Luulin sekoavani..."

Niin. Mieti vähän millaista olisi olla lyhytkin aika p i e n e s s ä sellissä ilman mitään virikkeitä (lukuunottamatta ehkä mainitsemaasi Raamattua), ilman mahdollisuutta puhua muiden kanssa jne. Kyllähän niin voisi viettää esim. muutaman tunnin ilman ehkä isompaa ahdistusta, mutta muutama päivä(kin) olisi jo varmasti kovaa...
???? Siis nyt en ymmärrä ihmisiä ollenkaan.
Sehän olisi hienoa PÄÄSTÄ omaan rauhaan sieltä muiden vankien seasta. Erilliseen tilaan omassa rauhassa, ilman aikatauluja. Mitä helvetin lisäarvoa se muiden kanssa jorina toisi? Sen enempää kuin baarit tai Kitymiitit? :D

Jos olisi lukemista, vaikka se Raamattu, niin sanotaan viikko olisi ihan paratiisi verrattuna normivankeuteen. Sillä lailla olen elänyt joskus kuukausia, joskin enemmän luettavan kanssa. Sieltähän se rikkaus löytyy, ei "mikä on Metallican paras biisi?" Tai "tuleekohan tästä kevättä olllenkaan?" -tylsyyksistä ihmisten kanssa. Kiva jos muutakin luettavaa kuin Raamattu, mutta pitäisihän se Raamattukin joskus lukea.

Jos EI olisi mitään lukemista, niin sitten aika voisi käydä pitkäksi. Mutta sitten voisi nukkua vaikka vuorokaudet ympäri, terveellistä akkujen latailua. Harrastaa liikuntaa sen verran kun siinä kopissa voi. Ajatella asioita. Jos asiat loppuu, muistella vaikka leffojen juonia ja musiikkia päässään ja sepitellä itse tarinoita. Jos mitään välinettä olis jätetty, seinille voisi taiteilla.

Sehän olisi luettavan kanssa totta kai ja ilman luettavaakin paljon parempaa kuin vieraanoloisten ihmisten kanssa sosialiseeraaminen, työvelvoiteet paskahommissa ja vittumaisten vartijoiden komentelu. LOMAA!!

En käsitä ihmisiä jotka tuosta panikoi.
Onko ne niinkuin sarjaan kytkettyjä joulukynttilöitä, joissa ei yksinään mitään virtaa ole? Ei mitään omaa henkistä elämää, niin että tarvitsevat virikettä ulkoa koko ajan? Vai ovatko sittenkin heikompia kuin jopa minä, että eivät SEISO YKSIN jo alunperin?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Gattaca kirjoitti: En käsitä ihmisiä jotka tuosta panikoi.
Onko ne niinkuin sarjaan kytkettyjä joulukynttilöitä, joissa ei yksinään mitään virtaa ole? Ei mitään omaa henkistä elämää, niin että tarvitsevat virikettä ulkoa koko ajan? Vai ovatko sittenkin heikompia kuin jopa minä, että eivät SEISO YKSIN jo alunperin?
Tässä leuhkiessa kannattaa ottaa huomioon, ettet ole kokeillut vielä sitä eristysselliä. Ehkä ne Suomessa on aika luXusta, kuten vankilat yleensäkin. Ehkä siellä on Playstationit ja muut vempeleet. Mutta ei ole silti mahdollista varmaksi tietää mitä se psyykelle tekisi.
Itse mietin joku aika sitten millaista olisi viettää pitkä aika pimeässä kopissa, eli eristyssellissä, ilman mitään tekemistä. Tulin siihen tulokseen, että yrittäisin ainakin treenata ja nukkua mahdollisimman paljon - tosin kovalla lattialla ei välttämättä se unikaan tulisi niin hyvin. Pari päivää menisi kyllä keposesti, mutta kyllä se aika josain vaiheessa varmasti alkaisi matelemaan etanan lailla pidemmässä eristyksessä. Minkähän pituinen mahtaa olla tavallinen eristyskoppirangaistus...
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pimeä koppi ja vuosia siellä Papillon-tyyliin tietysti raunioittasi. Mutta ei parin päivän-viikon jakso jos olisi jopa valot. Tosin en tiedä onko siellä Suomessa luettavaa edes Raamatun verran. Kyllä kai Suomessa. Tai jostain inttikuvauksesta luin että intin häkkiin saa Raamatun. Tosin jenkkien "Kylmässä ringissä" raahasivat munasillaan koppiin. No sitten voisi ainakin runkutella rauhassa. Ei Playstationia vaan Pip-Peli.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
hebuli

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Gattaca ei ole tainnut itse vielä vastata (tai sitten meni ohi, sori), joten kysytään suoraan hevosen suusta: uskotko edelleen ilmestyväsi otteluun?

Mitä tulee pimeisiin koppeihin ja eristysselleihin, eiköhän sellainenkin optio ole järjestettävissä. Katsotaan kumpi pimahtaa ensin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

hebuli kirjoitti:Gattaca ei ole tainnut itse vielä vastata (tai sitten meni ohi, sori), joten kysytään suoraan hevosen suusta: uskotko edelleen ilmestyväsi otteluun?
Olen jo sanonut tässä ketjussa tulevani. (Multa tai kasvuturve tulee)
Nyt kumminkin häikkää..

Tämä alkoi asekeskustelusta.
Yhden ainoan kerran (kännissä) lipsuin, kun Manala sanoi: "Tapellaan sitten oikeasti. Sovittu?", ja minä vastasin "SoVittu".

Silloinkaan ei matsin tyyppiä soVittu.

Tuo asejuttu olisi mielenkiintonen, kokeilla onko Manalan besserwisseriydessä mitään reaalipohjaa. Koko ajan olen ehDoTellut asematsia, vempeleillä jotka kyllä sattuu, joilla toinen KUOLISI jos oikeita aseita käytettäisiin.

Nyt Manala kieltäytyy. Ei ole miestä kun siinä pelkää häviävänsä?
Kahden vaiheilla tässä.. pitääkö kiinni asetestistä vai pieksää Manala ilman aseita.. mietin.. jälkimmäinenkin houkuttelee, enhän heikommalleni häviäsi. Olen ihan sairaan laiha vieläkin. Raideriin pusu Hellbelliltä.

AJOITUS hankala. Mieluummin sitten paremmin kesäkuun puolella, kun muutenkin tunnin matkan päässä olen. Tapion miitin väljässä yhteydessä. Rahojen puutekin haittaa liikkuvuutta. Järjetöntä maksaa siitä, että hakata joku Kityidiootti tai tulla itse hakatuksi. Ja tulee mieleen Back to the Future 3:n Martyn oivallus kaksintaistelusta: "WHY? He´s an asshole. You are all assholes!" Mikään tarpeellinen itsepuolustustilanne tuo ei ole.

Psykologisesti tajusin, että sekä minulla ja Manalalla (kuvaketjusta päätellen) on halveksivat, alaspainavat isät. Manalan se on johtanut koppavaan muiden pilkkaan ihan koulukiusaajatyyliin, minulla siihen että näen Manalan asenteessa isäni (!!!!) jota haluaisin pistää pataan. Pipo kiristää molemmilla liikaa. Ei ole tervettä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
hebuli

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ei sotketa ainakaan Tapsanmiittiä tähän. Silloin on tarkoitus juhlia, eikä olla jonottamassa poliisikuulusteluun että mikäs helvetin laiton vedonlyöntimatsi tämäkin oli (ja samalla puututaan grillaamiseen ja kännäämiseen julkisella paikalla, ohikulkijoiden solvaamiseen yms. pikkukivaan).
Herra Manala

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Psykologisesti tajusin, että sekä minulla ja Manalalla (kuvaketjusta päätellen) on halveksivat, alaspainavat isät. Manalan se on johtanut koppavaan muiden pilkkaan ihan koulukiusaajatyyliin, minulla siihen että näen Manalan asenteessa isäni (!!!!) jota haluaisin pistää pataan. Pipo kiristää molemmilla liikaa. Ei ole tervettä.
Nyt taidat taas mennä pari askelta turhan pitkälle päätelmissäsi. Se että isäni ei ole kovinkaan kannustava ollut koskaan, ei tee hänestä kuitenkaan halveksivaa, kuten oma isäsi on. Lisäksi minun isäni luonne ei ole johtanut omaa henkisyyttäni kyllä mihinkään psykologiseen virhetilaan, kuten sinun tapauksessasi on valitettavasti käynyt. Pikemminkin olen ajatellut että "Minähän näytän sille mulkulle, etten vain osaa, vaan olen myös paras", ja niin olen joka kerta näyttänytkin.

Lisäksi minulla on aikuisena miehenä selkärankaa nousta koska tahansa isääni vastaan, jos minusta hänen sanansa tai tekonsa ovat epäoikeudenmukaisia, ja annan sen myös kuulua. Sinussa ei valitettavasti ole koskaan ollut miestä haastaa isääsi missään, ja nyt projisoitkin tätä hissukkamaisesta kyvyttömyydestäsi kytevää vihaa muihin. Minun ei tarvitse vihata isääni, sillä tiedän voittavani hänet tarvittaessa niin verbaalisesti ja henkisesti kuin fyysisestikin. Ja sen hän tietää itsekin. Sinä sen sijaan taidat vielä pelätä sitäkin, että yli 70-vuotias isäsi kurittaisi sinua fyysisesti jos asetut poikkiteloin häntä vastaan sanallisesti. Vai miksi et ole uskaltanut tehdä sitä vielä tähänkään päivään mennessä?

Enkä minä pelkää mitään häviämistä jossain pehmotikkuottelussa. Sellainen on vain absurdia. Sen lisäksi enemmän minua kiinnostaa leukupuheittesi sijaan se, että väitit vetäväsi turpiin about ketä tahansa täältä niin halutessasi. Jollain vitsalla sohiminen vain olisi älytöntä. Jos haluat realistisen takuun tappelupuheista, niin otapa sitä hormonihirmiötä vastaan se pehmotikkumatsisi. Turhaan minulle niitä ehdottelet, minä en ole väittänyt olevani mikään ekspertti missään välineillämäiskimisissä. Sinä sen sijaan olisit kuulemma suolestanut hormonihirmiön leukullasi, hänen teleskooppipampustaan huolimatta. En usko, vieläkään.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Psykologisesti tajusin, että sekä minulla ja Manalalla (kuvaketjusta päätellen) on halveksivat, alaspainavat isät. Manalan se on johtanut koppavaan muiden pilkkaan ihan koulukiusaajatyyliin, minulla siihen että näen Manalan asenteessa isäni (!!!!) jota haluaisin pistää pataan. Pipo kiristää molemmilla liikaa. Ei ole tervettä.
Nyt taidat taas mennä pari askelta turhan pitkälle päätelmissäsi. Se että isäni ei ole kovinkaan kannustava ollut koskaan, ei tee hänestä kuitenkaan halveksivaa, kuten oma isäsi on. Lisäksi minun isäni luonne ei ole johtanut omaa henkisyyttäni kyllä mihinkään psykologiseen virhetilaan, kuten sinun tapauksessasi on valitettavasti käynyt. Pikemminkin olen ajatellut että "Minähän näytän sille mulkulle, etten vain osaa, vaan olen myös paras", ja niin olen joka kerta näyttänytkin. .
No justhan itse vahvistat, että isisi on johtanut sinut psykologiseen virhetilaan: Samaistat koko maailman omaan isääsi. Koko ajan tarve täällä ja muualla näyttää, että olet "paras". "Näyttää" isällesi ja siis koko maailmalle, jonka isääsi samaistat.

Ihan perseestä koko tavoite. Aina löytyy parempi, vanhassa lännessäkin läytyi aina nopeampi vetäjä. Ja mitä vitun järkee miettiä omia tekemisiään muihin vertaillen, eikä vain tehdä omia juttujaan piittaamatta mitä muu maailma tai siis isäsi ajattelee?

Sinulla tuo tilanne on johtanut myös patologiseen näyttämisenhaluun, mikä Kityssäkin on valitettavasti havaittavissa.
Herra Manala kirjoitti:Lisäksi minulla on aikuisena miehenä selkärankaa nousta koska tahansa isääni vastaan, jos minusta hänen sanansa tai tekonsa ovat epäoikeudenmukaisia, ja annan sen myös kuulua. Sinussa ei valitettavasti ole koskaan ollut miestä haastaa isääsi missään, ja nyt projisoitkin tätä hissukkamaisesta kyvyttömyydestäsi kytevää vihaa muihin. Minun ei tarvitse vihata isääni, sillä tiedän voittavani hänet tarvittaessa niin verbaalisesti ja henkisesti kuin fyysisestikin. Ja sen hän tietää itsekin. Sinä sen sijaan taidat vielä pelätä sitäkin, että yli 70-vuotias isäsi kurittaisi sinua fyysisesti jos asetut poikkiteloin häntä vastaan sanallisesti. Vai miksi et ole uskaltanut tehdä sitä vielä tähänkään päivään mennessä?.
Nyt teet taas ihmeoletuksia, johon mikään sanomani ei ole antanut aihetta. Asian vuosia sitten tiedostettuani olen kuittaillut isälleni joka ainoa kerta tyylistään. Ja monesti leikilläni jäljittelen omaa tyyliään, kommentoiden mokistaan hänelle ihan samaan tyyliin mitä itse minuun käyttää. Kerran olen lyönyt turpiinkin.. tosin vahingossa, yritin vain läppästä röökin suustaan hänen äännellessään :D
Herra Manala kirjoitti: Enkä minä pelkää mitään häviämistä jossain pehmotikkuottelussa. Sellainen on vain absurdia.

Ei mitenkään absurdia.
Tämä lähti asekeskustelusta. Ja se kiinnostaa minua.
Harjoitusaseissa kuten vaikka harjoitusmiekoissa on pikku pointti jota et ehkä huomaa: Se on täyskontaktia, ja toinen KUOLISI jos oikeilla aseilla tehtäisiin. IRL sinulla ja minulla tuskin sittenkään on tavoitetta tappaa toinen tai aiheuttaa pysyviä vammoja. SE olisi absurdia.

Ja veikkaan että sattuu sekin ja pahasti vaikka vetäisin sinua käärityllä hesarilla naamaan :D
Herra Manala kirjoitti: Sen lisäksi enemmän minua kiinnostaa leukupuheittesi sijaan se, että väitit vetäväsi turpiin about ketä tahansa täältä niin halutessasi. .
En sanonut "kaikkia" sanoin "useimpia", joka siis on 51 prosenttia. Enkä sanonut sukupuoltalaan. :D Mutta olen kyllästynyt epänormaalista habituksestani johtuvaan ja sinunkin kommenteistasi paistavaan asenteeseen, että en pärjäisi sitten niin kenellekään.

SINUA en ole koskaan väittänyt ilman aseita peittoavani. Minkä epäilyn olen sanonut alusta asti, mutta aina se on käännetty, että olen "peloissani", ja silti sanottu, että "uhoan" WTF??
Herra Manala kirjoitti: Jollain vitsalla sohiminen vain olisi älytöntä. Jos haluat realistisen takuun tappelupuheista, niin otapa sitä hormonihirmiötä vastaan se pehmotikkumatsisi. Turhaan minulle niitä ehdottelet, minä en ole väittänyt olevani mikään ekspertti missään välineillämäiskimisissä. Sinä sen sijaan olisit kuulemma suolestanut hormonihirmiön leukullasi, hänen teleskooppipampustaan huolimatta. En usko, vieläkään.
Häh?
Sinä (en jaksa tarkistaa) olet väittänyt, että KUKAAN ei pärjäisi leukulla teleskooppipampulle. Sinä käyt testiin yhtä hyvin kuin se hormonihirviökin. Lähes samankokoinen olet. Enkä edes muuta alkuun puhunut, kuin että teleskooppipamppua varten tarvittaisiin pitempi veitsi kuin pikkulinkkari, siis leuku. Tekniikkaa, ei uhoamista.

Minäkään en ole ekspertti aseilla yrittämässä, ei yhtään mitään, yksi hikinen psistomiekkailun alkeiskurssi, tasoissa ollaan, mikä on tarkoituskin koon ja kokemuksen tasoituiseksi, miehestä mittaa. Ja testi aseteorioistamme. Joita et näköjään olekaan miettinyt, ennakkoluulojasi lauoit :D

Katotaan ny sun kanssa.
Ehkä se laajenee aseettomaan No Holds Barrediin.
Ajankohta edelleen minulle ongelma. Ei mitään vitun järkee maksaa matkasta ellen ole muutenkin etelässä, ja sehän on vasta jonkun matkaa kesäkuun puolella. En tiedä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Psykologisesti tajusin, että sekä minulla ja Manalalla (kuvaketjusta päätellen) on halveksivat, alaspainavat isät. Manalan se on johtanut koppavaan muiden pilkkaan ihan koulukiusaajatyyliin, minulla siihen että näen Manalan asenteessa isäni (!!!!) jota haluaisin pistää pataan. Pipo kiristää molemmilla liikaa. Ei ole tervettä.
Nyt taidat taas mennä pari askelta turhan pitkälle päätelmissäsi. Se että isäni ei ole kovinkaan kannustava ollut koskaan, ei tee hänestä kuitenkaan halveksivaa, kuten oma isäsi on. Lisäksi minun isäni luonne ei ole johtanut omaa henkisyyttäni kyllä mihinkään psykologiseen virhetilaan, kuten sinun tapauksessasi on valitettavasti käynyt. Pikemminkin olen ajatellut että "Minähän näytän sille mulkulle, etten vain osaa, vaan olen myös paras", ja niin olen joka kerta näyttänytkin.
No justhan itse vahvistat, että isisi on johtanut sinut psykologiseen virhetilaan: Samaistat koko maailman omaan isääsi. Koko ajan tarve täällä ja muualla näyttää, että olet "paras". "Näyttää" isällesi ja siis koko maailmalle, jonka isääsi samaistat.
"Samaistat koko maailman omaan isääsi." Lol reps kops rallallei. Ei saatana. Happea! :lol:

Oletko koskaan ajatellut, että saatat olla ihan yksiselitteisesti hullu? Juunou, :nuts:
Ihan perseestä koko tavoite. Aina löytyy parempi, vanhassa lännessäkin läytyi aina nopeampi vetäjä. Ja mitä vitun järkee miettiä omia tekemisiään muihin vertaillen, eikä vain tehdä omia juttujaan piittaamatta mitä muu maailma tai siis isäsi ajattelee?
Niin just. Miksi tehdä mitään. Miksi edes itsenäistyä kun voi vaan istua isin ja äitin kotona, juoda kaljaa ja runkata teinipornolle. Miksi edes mennä töihin, kun elämä on niin tyydyttävää ja palkitsevaa jo nyt? Miksi edes yrittää mitään, kun isikin on sanonut, etten minä mitään osaisi!? Aina on joku parempi!

Vaan eipäs kuule ihan aina olekaan. Mutta se on fakta, että mitään sinustakaan ei koskaan tule, jos et itse yritä. Ei parasta, eikä edes tavallista. Ei edes huonointa niistä yrittäneistä, joiden ihmisarvo ja itsetunto on rutkasti korkeammalla kuin omasi ihan vain siksi että ovat edes jotain joskus tehneet ja yrittäneet ruikuttamisen sijaan.
Gattaca kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Lisäksi minulla on aikuisena miehenä selkärankaa nousta koska tahansa isääni vastaan, jos minusta hänen sanansa tai tekonsa ovat epäoikeudenmukaisia, ja annan sen myös kuulua. Sinussa ei valitettavasti ole koskaan ollut miestä haastaa isääsi missään, ja nyt projisoitkin tätä hissukkamaisesta kyvyttömyydestäsi kytevää vihaa muihin. Minun ei tarvitse vihata isääni, sillä tiedän voittavani hänet tarvittaessa niin verbaalisesti ja henkisesti kuin fyysisestikin. Ja sen hän tietää itsekin. Sinä sen sijaan taidat vielä pelätä sitäkin, että yli 70-vuotias isäsi kurittaisi sinua fyysisesti jos asetut poikkiteloin häntä vastaan sanallisesti. Vai miksi et ole uskaltanut tehdä sitä vielä tähänkään päivään mennessä?
Nyt teet taas ihmeoletuksia, johon mikään sanomani ei ole antanut aihetta. Asian vuosia sitten tiedostettuani olen kuittaillut isälleni joka ainoa kerta tyylistään. Ja monesti leikilläni jäljittelen omaa tyyliään, kommentoiden mokistaan hänelle ihan samaan tyyliin mitä itse minuun käyttää.
Vau, oletpa mies. Olet jopa kuittaillut! Anteeksi väärä tulkintani!

...Ja miten tilanne on muuttunut: Olet edelleenkin isäsi talutushihnassa ja elät niiden luulojen varassa, mitä isäsi on omasta kyvyttömyydestäsi sinuun iskostanut. Sanot edelleenkin 73-vuotiasta äijää "isiksi" kuin 6-vuotias pikkupoika. Olet edelleenkin riippuvainen isäsi elättämisestä. Et ole vielä tähänkään päivään mennessä kyennyt näyttämään isällesi, että sinusta surkimuksesta olisi edes ottamaan ohjat käsiisi omasta elämästäsi ja omasta taloudestasi. Puhumattakaan perheen perustamisesta.

Olet kuin vitsan pelossa kyyristelevä koiranpentu. Jumalauta, ota jo itseäsi niskasta kiinni!
Gattaca kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Sen lisäksi enemmän minua kiinnostaa leukupuheittesi sijaan se, että väitit vetäväsi turpiin about ketä tahansa täältä niin halutessasi.
En sanonut "kaikkia" sanoin "useimpia"
"about ketä tahansa" == "useimpia", ei "kaikkia".
Gattaca kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Jollain vitsalla sohiminen vain olisi älytöntä. Jos haluat realistisen takuun tappelupuheista, niin otapa sitä hormonihirmiötä vastaan se pehmotikkumatsisi. Turhaan minulle niitä ehdottelet, minä en ole väittänyt olevani mikään ekspertti missään välineillämäiskimisissä. Sinä sen sijaan olisit kuulemma suolestanut hormonihirmiön leukullasi, hänen teleskooppipampustaan huolimatta. En usko, vieläkään.
Häh?
Sinä (en jaksa tarkistaa) olet väittänyt, että KUKAAN ei pärjäisi leukulla teleskooppipampulle. Sinä käyt testiin yhtä hyvin kuin se hormonihirviökin. Lähes samankokoinen olet. Enkä edes muuta alkuun puhunut, kuin että teleskooppipamppua varten tarvittaisiin pitempi veitsi kuin pikkulinkkari, siis leuku. Tekniikkaa, ei uhoamista.
Edelleenkään, minä en ota mitään aseestasohimisvastuuta sen pohjalta, että olen sanonut, että jos ulottuvammalla teleskooppipampulla nykäsee leukumiestä kämmensyrjään, hän ei tee enää leukullaan mitään. Se on ihan totta, ja panokset kyllä menevät teleskooppipamppumiehen puolelle. Minä en ole tuo kyseinen mies enkä tarvitse mitään todistelua suuntaan tai toiseen sen vuoksi. Minä en ala huitomaan millään vaaleanpunaisilla, kurnuttavilla pehmoleluilla edelleenkään.

Vai miten ajattelit todistaa käytännön eron? Sillä että minulla on joku 50 senttinen tikku kädessä ja sinulla 40 senttinen, ja minun pehmotikkuni nimi on "ASP" ja sinun "Leuku"? Onpas realistista! Onhan se selvää, että 50-senttisellä tikulla on tuossa tapauksessa osumaetu paremman ulottuvuutensa vuoksi kuin 40-senttisellä tikulla. Siitäkin huolimatta, vaikka MINÄ en sillä sinuun osuisi.
Ja testi aseteorioistamme. Joita et näköjään olekaan miettinyt, ennakkoluulojasi lauoit :D
Edelleen, miten joku pehmotikkupelleily vastaisi MITÄÄN teorioita todellisista aseista? Ei mitenkään. Ulottuvuus on ainoa erottava tekijä, ja siinä ulottuvampi on aina etuasemassa.
Katotaan ny sun kanssa.
Ehkä se laajenee aseettomaan No Holds Barrediin.
Ajankohta edelleen minulle ongelma. Ei mitään vitun järkee maksaa matkasta ellen ole muutenkin etelässä, ja sehän on vasta jonkun matkaa kesäkuun puolella. En tiedä.
Jep jep, eli nyt ne alkaa säännöt muuttua. "ehkä-jos-otetaan-eka-mun-leikkiä ni-sit-ehkä-voidaan-kokeilla-sitä mistä-eka-puhuttiin..."

Ennen muuten kummasti elvistelit, että se Bluebird on Sinun autosi. Ei sitten vissiin ollutkaan sinun, vaan "isin".
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:"Samaistat koko maailman omaan isääsi." Lol reps kops rallallei. Ei saatana. Happea! :lol:".
No enkö minä saa keittiöpsykologisoida sinun isäsuhdettasi kun minunkin isäsuhdettani täällä mietitään, yhtä paljon liioitellen.
Herra Manala kirjoitti:"
Oletko koskaan ajatellut, että saatat olla ihan yksiselitteisesti hullu? Juunou, :nuts::
Mutta minähän OLENKIN hullu!
Mutta niin sinäkin. Tuo jatkuva alaspainamisen ja loukkaamisen halusi, kopea besserwisseryitesi, solvauksesi. Taidat olla hullu samalla tavalla kuin minä. :D Paitsi ettet tajua olevasi hullu, mikä teke sinusta tuplaten hullun kun sairaudentuntokin puuttuu. Joten voihan sitä miettiä sinunkin itse kertomasi isäsuhteen kautta.
Herra Manala kirjoitti:
Ihan perseestä koko tavoite. Aina löytyy parempi, vanhassa lännessäkin läytyi aina nopeampi vetäjä. Ja mitä vitun järkee miettiä omia tekemisiään muihin vertaillen, eikä vain tehdä omia juttujaan piittaamatta mitä muu maailma tai siis isäsi ajattelee?
Niin just. Miksi tehdä mitään. Miksi edes itsenäistyä kun voi vaan istua isin ja äitin kotona, juoda kaljaa ja runkata teinipornolle. Miksi edes mennä töihin, kun elämä on niin tyydyttävää ja palkitsevaa jo nyt? Miksi edes yrittää mitään, kun isikin on sanonut, etten minä mitään osaisi!? Aina on joku parempi!

Vaan eipäs kuule ihan aina olekaan. Mutta se on fakta, että mitään sinustakaan ei koskaan tule, jos et itse yritä. Ei parasta, eikä edes tavallista. Ei edes huonointa niistä yrittäneistä, joiden ihmisarvo ja itsetunto on rutkasti korkeammalla kuin omasi ihan vain siksi että ovat edes jotain joskus tehneet ja yrittäneet ruikuttamisen sijaan.
Blaablaa. Hullu missasit pointin.
Lähes asiaa tilanteestani, mutta mitä tarkoitin on:
Mitä svidun järkee on yrittää tavoitella jotain parhaimmuutta jossain järjestetyissa skaboissa ja halua olla ykkönen? Voihan sitä tehdä kaikkensa muutenkin ja olla vaikka yksin tykönänsä tyyyväinen ilman voitonseppeleitä. Heikkoa jos on muiden arvioista riippuvainen. Useimmat sitäpaitsi kumminkin paskat nakkaa niistä asiosta joissa on hyvä, niin eri maailmoista. Sekin minua haittaa, varsinkin City ja Kity on vieraannuttaneet ihmisistä minut niin, että tuntuu että missäs ne ihmiset on joiden hyväksi tai joille loistaen mitään tekisin. Ei täällä ainakaan, enkä haluakaan miellyttää näitä ja näiden lajeissa.

Ja kuule pojuseni, SINULLA on huono itsetunto. Tosihuono. Jos olisi hyvä, sinun ei tarvitsisi korostaa omaa erinomaisuuttasi koko ajan.
Herra Manala kirjoitti:...Ja miten tilanne on muuttunut: Olet edelleenkin isäsi talutushihnassa ja elät niiden luulojen varassa, mitä isäsi on omasta kyvyttömyydestäsi sinuun iskostanut..
No enhän.. vai olenko :D
Herra Manala kirjoitti:...
Sanot edelleenkin 73-vuotiasta äijää "isiksi" kuin 6-vuotias pikkupoika. ..
Repskops!!! No EN! Se oli jo lapsena minusta niin imelän lapsekas sana, etten käyttänyt. Jos sen nyt tuohon sinunkin "isistä" puhuessa laitoin, niin huviitti että aikamiehet taämmöistä yleensä puhuu.. isiii :D
Herra Manala kirjoitti:.
Olet edelleenkin riippuvainen isäsi elättämisestä...
:D Olisinkin, mutta sehän nyhtää minulta joka sentin takaisin, jos joskus vippaankin. Safkata taidan ilmäiseksi, sen maksaa äiti (sanonko nyt "äiskä" "äityli" :D ) Muuten maksan omat kuluni ja yhteistä vuokraakin osan. Halvat vuokrat täällä kolmiossa.
Herra Manala kirjoitti: Et ole vielä tähänkään päivään mennessä kyennyt näyttämään isällesi, että sinusta surkimuksesta olisi edes ottamaan ohjat käsiisi omasta elämästäsi ja omasta taloudestasi. Puhumattakaan perheen perustamisesta.

Olet kuin vitsan pelossa kyyristelevä koiranpentu. Jumalauta, ota jo itseäsi niskasta kiinni!.
Surrealistista kamaa. Nyt projisoit omat isäkompleksisi minuun etkä edes huomaa. Enköhän minä kuitenkin ITSENI takia tekisi nuo asiat, enkä isälleni näyttääkseni. Mutta sinulla sitten noin´.
Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Sen lisäksi enemmän minua kiinnostaa leukupuheittesi sijaan se, että väitit vetäväsi turpiin about ketä tahansa täältä niin halutessasi.
En sanonut "kaikkia" sanoin "useimpia"
"about ketä tahansa" == "useimpia", ei "kaikkia"."
Pitäiskö tarkastaa? Muistan että "useimpia", "about ketä tahansa" olisi järjetön väite jopa Karhupäissään.
Gattaca kirjoitti:Edelleenkään, minä en ota mitään aseestasohimisvastuuta sen pohjalta, että olen sanonut, että jos ulottuvammalla teleskooppipampulla nykäsee leukumiestä kämmensyrjään, hän ei tee enää leukullaan mitään. Se on ihan totta, ja panokset kyllä menevät teleskooppipamppumiehen puolelle. ".
Jos ja jos. Et kumminkaan ole tuota miettinyt minua enempää. Ja nyt kun tuon olet monesti tiedottanut, niin sitten varmaan laittaa sen ranteen oikein tyrkylle kuten suojelukoulutuksessa maalimies toppahihan koiralle. :D Tietysti lyhyempi ase on huonompi, mutta leuku parempi kuin pikkupuukko. Sitähän sanoin.
Herra Manala kirjoitti: Minä en ole tuo kyseinen mies enkä tarvitse mitään todistelua suuntaan tai toiseen sen vuoksi. Minä en ala huitomaan millään vaaleanpunaisilla, kurnuttavilla pehmoleluilla edelleenkään.
No älä sitten väitä tietäväsi ihan varmasti. Paljon riippuu myös miten ja kuka mitäkin heiluttelee, ei vain mitasta. Ja tarviiks niiden kurnuttaa? :D
Herra Manala kirjoitti: Vai miten ajattelit todistaa käytännön eron? Sillä että minulla on joku 50 senttinen tikku kädessä ja sinulla 40 senttinen, ja minun pehmotikkuni nimi on "ASP" ja sinun "Leuku"? Onpas realistista! Onhan se selvää, että 50-senttisellä tikulla on tuossa tapauksessa osumaetu paremman ulottuvuutensa vuoksi kuin 40-senttisellä tikulla. Siitäkin huolimatta, vaikka MINÄ en sillä sinuun osuisi..
"Pamppu" pampun muotoon, "leuku" terältään levymäinen. Ei ihan pisin pamppu, ei se NLE:n mikään hirmupitkä ollut , leuku se 21-senttisterä siis ööh... jotain 32-33 senttiä kahvoineen. Materiaalin pitäisi olla vähän joustavaa, että teräksen tunto ja "ottaa" toisen aseeseen torjuessa (vrt kendon puumiekka ja bambumiekka) .. ihan kova puu ei sitä tee kuten metalli. Liian pieni paino sitten ongelma ja pehmustus.. vaikea keksiä nyt.
Herra Manala kirjoitti: Edelleen, miten joku pehmotikkupelleily vastaisi MITÄÄN teorioita todellisista aseista? Ei mitenkään. Ulottuvuus on ainoa erottava tekijä, ja siinä ulottuvampi on aina etuasemassa.
Totta kai se vastasi, jos lähellä oikeita olisivat. Ulottuvuusetu on selvä, mutta tässä on siitäkin kiinni kuka ja miten mitäkin heiluttaa. Mulla saattaa, siis saattaa olla parempi taju siitä puolesta.
Herra Manala kirjoitti: Jep jep, eli nyt ne alkaa säännöt muuttua. "ehkä-jos-otetaan-eka-mun-leikkiä ni-sit-ehkä-voidaan-kokeilla-sitä mistä-eka-puhuttiin...".
Eka puhuttiin aseista. Sitten sinä että tapellaan sitten oikeasti, johon minä että sovittu. Tosin ei se koskaan niin oikeasti olisi että niska poikki ja silmämunat kasaan ja munat solmuun, edes NHB-otteluissa. Minusta aika järjetöntä meidän mätkiä tosissaan, asesimulaatio on inhimillisempi taidon mitta. Ja painoero on tosiaan liikaa tosimatsiin, senhän olen monesti sanonut, alusta asti. Tikulla sulle jäisi vielä ainakin ulottuvuusetu ja massa merkkaisi silti jotain.
Herra Manala kirjoitti: Ennen muuten kummasti elvistelit, että se Bluebird on Sinun autosi. Ei sitten vissiin ollutkaan sinun, vaan "isin".
Hmmm... ehkäpä en ole sitäkään noloutta viitsinyt selostaa muun häpeän lisäksi :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Bhven

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Suosittelen lajiksi itkunyrkkeilyä. Manala lyö ja Gattaca itkee.
Vastaa Viestiin