Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Info tulevista miiteistä

Ilmestyykö gattaca paikalle?

Kyllä. Suoraselkäisenä, vailla muttia ja keinotteluja.
2
4%
Kyllä. Pakko ettei menettäisi kasvojaan, mutta yrittää kyllä viime tingassa perua matsin.
3
6%
Kyllä. Mutta on varustautunut terä- tai ampuma-aseella uhaten.
2
4%
Ei. Gattaca ilmoittaa etukäteen ettei syystä tai toisesta tule paikalle.
29
54%
Ei. Gattaca sanoo tulevansa, mutta häntä ei nähdä paikan päällä.
6
11%
Ei. Gattaca vaihtaa nimimerkkiä ja tulee viikon päästä takaisin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
12
22%
 
Ääniä yhteensä: 54

Herra Manala

Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Uskotko että kaakaolla itseään treenannut Varkauden mies saapuu paikalle otteluunsa jota niin kovasti vonkui, ja josta niin kovasti uhoaa? Vai ei? Valitse lähinnä uskomustasi kuvaava vaihtoehto.
slam

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja slam »

eipä kait se jaksa...
hebuli

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Luultavasti katoaa palstalta pari päivää ennen h-hetkeä (homosteluhetkeä). Jotenkin tuntuu että kaikille parasta olisikin jos tekisi niin.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

hebuli kirjoitti:Luultavasti katoaa palstalta pari päivää ennen h-hetkeä (homosteluhetkeä). Jotenkin tuntuu että kaikille parasta olisikin jos tekisi niin.
Palaa kuitenkin. Kyllä suoraselkäinen toiminta olisi kaikkein paras vaikken sitä arvannut äänestää.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
killkill

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Uskon, että kyllä tästä aiheesta vielä pari äänestystä avattaneen...
Elukka

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pallotin vikan vaihtoehdon. Sillaihan se on aina tehnyt kun on tiukille joutunut. :roll:
Pehmovanukas

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Vika. Luontainen ja totuttu käytösmalli.
Kid

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä voisin veikata että :Kyllä. Suoraselkäisenä, vailla muttia ja keinotteluja.

Jos vaikka tän gallupin jälkeen ottais itteään niskasta kiinni. Go gattaca go!!!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kid kirjoitti:Mä voisin veikata että :Kyllä. Suoraselkäisenä, vailla muttia ja keinotteluja.

Jos vaikka tän gallupin jälkeen ottais itteään niskasta kiinni. Go gattaca go!!!
Mun pitäis varmaan kehittää joku RAIDERI saapumisen ehdoksi.
Kaljaa, bourbonia, nakuja naisia, pystytisumisujen kielareita ja ehkä pilluakin? Mietitään.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ElanorRaven

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Gattaca kirjoitti:Mun pitäis varmaan kehittää joku RAIDERI saapumisen ehdoksi.
Kaljaa, bourbonia, nakuja naisia, pystytisumisujen kielareita ja ehkä pilluakin? Mietitään.
No niin, tässähän tulikin jo se syy, miksi Gattaca tekee oharit... :roll:
Pehmovanukas

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

ElanorRaven kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Mun pitäis varmaan kehittää joku RAIDERI saapumisen ehdoksi.
Kaljaa, bourbonia, nakuja naisia, pystytisumisujen kielareita ja ehkä pilluakin? Mietitään.
No niin, tässähän tulikin jo se syy, miksi Gattaca tekee oharit... :roll:
Joo. "Kyllä minä olisin muuten tullut, mutta kun ei PILLUA luvattu."
Kid

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Voi gattaca minkä teit - taas. Ja mäkun vaan yritin kannustaa sua.
Ebola

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Tapahtuu ei koskaan.
ElanorRaven

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kid kirjoitti:Voi gattaca minkä teit - taas. Ja mäkun vaan yritin kannustaa sua.
Älä turhaan tuhlaa energiaasi... :roll:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kid kirjoitti:Voi gattaca minkä teit - taas. Ja mäkun vaan yritin kannustaa sua.
Relaa, kyllä minä sinne tulen, ellei tuo itse uhoava Manala nöyrry ja pyydä anteeksi. Koko hommahan lähti siitä, että kun teoretisoin miten isolla leukulla pärjäisi teleskooppipampulle, sen piti ihan välttämättä alkaa siitä solvaamaan minun ikääni ja kuntoani ja habitustani. Alkeellista koulukiusaajatyyliä ja toista vähätellen tapahtuvaa uhoamista. Olen hiukan väsynyt sellaiseen. Tilanteessa jossa ei edes mitään persnetto haastamista vielä ollut. Miten siihen muuten voi vastata kuin että kokeillaan sitten.

Matsin tyyppi ja aika vielä sopimatta. Minulla varmaan vaikeuksia selittää vanhuksille lähteväni tuollaiseen. Joku tapion miitti olisi luontevampi sanoa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Gattaca kirjoitti: Minulla varmaan vaikeuksia selittää vanhuksille lähteväni tuollaiseen. Joku tapion miitti olisi luontevampi sanoa.
Öh... melkein puolivuosisataa vanha äijä miettii miten kertoa porukoille mihin on menossa? Antaakohan ne lupaa?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Georgina kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Minulla varmaan vaikeuksia selittää vanhuksille lähteväni tuollaiseen. Joku tapion miitti olisi luontevampi sanoa.
Öh... melkein puolivuosisataa vanha äijä miettii miten kertoa porukoille mihin on menossa? Antaakohan ne lupaa?
Kyse onkin AUTON käyttöön saamisesta, ei muusta luvasta. Busseista en niin välitä, tulisi kalliimmaksi. Sitten on majoitus ja kaikki. RAIDERI!! Elanor Nakuna!! SINÄ ratsastamassa :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmovanukas

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Tää muuttuu huvittavammaksi koko ajan :D Nyt pitäisi sopia "matsin tyyppiä." Eli tekosyy löytyy sitä kautta. "No en mä voi tulla kun toi ei suostunut shakkiotteluun tai kuplamuovien poksauttelukisaan!" Jos tapellaan, niin tapellaan. Herrasmies ei potki minulle ja fiksu ei lyö naamaan.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

[quote="Gattaca"][/quote]

ok. Sori, olen sairaana, mulla on tylsää. Ei taho tuo turpa pysyä kiinni vaikka varmasti fiksumpaa olis.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ElanorRaven

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Gattaca kirjoitti:Elanor Nakuna!!
Voi mikä suuri kunnia tuo olisikaan, mutta ikävä kyllä et taitaisi minua kelpuuttaa, kun minulla ei kylkiluut paista ja vyötärö-lantiosuhdekin sitä suomalaista tyyppiä... Olen kovin pahoillani.

EDIT: Hui kauhea! Painoindeksini on 21,5! Jeesus, mikä läski!!!!!11
Viimeksi muokannut ElanorRaven, 13.04.2006 22:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
hebuli

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Gattaca kirjoitti:Matsin tyyppi ja aika vielä sopimatta. Minulla varmaan vaikeuksia selittää vanhuksille lähteväni tuollaiseen. Joku tapion miitti olisi luontevampi sanoa.
Mumise jotta "Tapan-miitti". Ja mitä sinä niistä vanhuksistasi? Mitä pikemmin kuukahtavat, sitä nopeammin perintö käteen vilahtaa.
Herra Manala

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Relaa, kyllä minä sinne tulen, ellei tuo itse uhoava Manala nöyrry ja pyydä anteeksi. Koko hommahan lähti siitä, että kun teoretisoin miten isolla leukulla pärjäisi teleskooppipampulle, sen piti ihan välttämättä alkaa siitä solvaamaan minun ikääni ja kuntoani ja habitustani. Alkeellista koulukiusaajatyyliä ja toista vähätellen tapahtuvaa uhoamista.
Hehheh. Kyllä joka ikinen ketjua lukenut oli sitä mieltä, että sinä sen uhoamisen ja tappeluun haastamisen alotit. Minä olin hyvin pitkälti sitä mieltä, että annahan nyt absurdin uhoamisesi olla, mutta kun väen väkisin halusit jotain otsaanlyöntikisaa järjestää, suostuin viimein.

Se mitä minä sanoin että teleskooppipampulla on enemmän ulottuvuutta (ja on nopeampi käyttää aseestariisuviin lyönteihin), on ihan totta, eikä sillä ollut vielä mitään tekemistä sinun henkilöitymäsi kanssa, eikä sinun nopeutesi tai fysiikkasi arvostelun kanssa. Se on ihan sama ketkä ovat vastakkain - kevyellä ja ohuella teräspampulla on etunsa verrattain kömpelöön leukkuun nähden. Sinä itse otit tämän henkilökohtaisesti ja aloit uhoamaan "vituttaa jos kuvittelette etten minä vetäisi täältä suurinta osaa turpiin niin halutessani".

Joten ihan itse olet uhoamisistasi vastuussa sekä oman suorituskykysi nostamisesta muiden yläpuolelle. Minä vertasin aseita, en ihmisiä. Sinä sen sijaan vertasit, että vetäisit kaikkia turpiin. Righto. Katsellaan.

Ja mitäs ihmeen sääntöjä sinä haluat? Sanotaan nyt, että vähän voi vetää ideaalisidettä tai erkkaa ranteesta käsivarteen, niin on kivempi torjua iskuja. Loput on itsestä kiinni. Sen verran sanon että runkkarin kalleuksiisi en koske, ja pidän huolta myös siitä ettet sinä minun.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:Se mitä minä sanoin että teleskooppipampulla on enemmän ulottuvuutta (ja on nopeampi käyttää aseestariisuviin lyönteihin), on ihan totta, eikä sillä ollut vielä mitään tekemistä sinun henkilöitymäsi kanssa, eikä sinun nopeutesi tai fysiikkasi arvostelun kanssa. Se on ihan sama ketkä ovat vastakkain - kevyellä ja ohuella teräspampulla on etunsa verrattain kömpelöön leukkuun nähden..
Nyt kuulostaa paremmalta :D .. mutta kun vaikutelma asenteestasi oli alunperin ihan toinen.

Meni näin:
(Kommenttejani välillä.)
------------------
Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Myönnän, että juuri siltä hyökkäyksensä varalta otin mukaan sen taktisen linkkarini, joskin arvelin että 21-sentin terällä varustettu leukuni vasta olisi toiminut ASP-teräspamppua vastaan! :D
Väärähkö arvio. Puolimetrisellä teleskooppipampulla kun huitasee kerran kämmensyrjääsi niin et pidä puukkoa kädessäsi viikkoon.
NEUTRAALIA VIELÄ TUO.

-------------
Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Minä olen vitun nopee. Nopeempi ainakin kuin se hormoniläjä. Lyhyt puukko kyllä huono pitempää asetta vastaan. Iso painava Leuku mun käsityksellä sovelletuista miekkailutekniikoista kelpaisi myös torjuntaan. Ja osuma sillä mihin tahansa niin henki pois jos ei heti niin kohta :D
Nyt taitaisi olla aika syödä iltapuuroa ja laittaa satukirjat pois.
NIIN MIKÄ TUOSSA ON SATUKIRJAA?
Maininta nopeudesta?
Sen myöntö, että lyhyt puukko on huono pitempää asetta vastaan?
Sekö että iso painava leuku kelpaisi torjuntaan, käsitykselläni miekkailutekniikoista? (En edes väittänyt hallitsevani niitä tekniikoita, mutta että miekkailutekniikoilla, vittu, torjutaan.) Vai sekö että osuma vesurin tapaan käytettävästä leukusta olisi hengenvaarallinen?
En edes väittänyt, että leuku millään tapaa olisi parempi kuin teleskooppipamppu. Vaan että se toimisi, pikkupuukko ei.
(Mun leuku ei ole edes hidastavan painava, kuten ihan kirvesteräiset norskileukut on)

Tyypillistä besserwisserismiä sinulta. Kun et kuitenkaan miettinyt mikä leuku on, moraksi luulit. Etkä tiedä asetekniikoistakaan ehkä muuta kuin pikkupoikamaista vittu se aspi on kova-vittu -lapsellisuutta. Leffoista ehkä? Kovaa jenkkikamaa? :D
Ja ehkä olin YLIHERKKÄ, mutta minusta jo tuossa kommentissasi haisi minun HENKILÖNI väheksyntä.
-----------------
Gattaca kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Nyt taitaisi olla aika syödä iltapuuroa ja laittaa satukirjat pois.
Sinuun käyttäisin lapakatkoa jääkiekkomailaa. Muutaman olen kerännyt nurkkiin. Sinäkin saat oman niin loppuu tuo vihjailu. Minulle laminoitu Jari Kurri-special.

Edit: alkaa vituttaa jos luullaan etten pistäisi useimpia täällä turpiin.. put your money where your mouth is ja maksa mulle matkalippu ja hotellimajoitus vielä :D

Edit 2: Jos tasoittaisimme ilmeisen massaeromme pitkillä lyömäaseilla (keppi, maila tai simulointiin joku pehmoversio), niin sinä saisit vakavia luunmurtumia tai pehmosellaisia.

JONKINLAISTA HUUMORINTAJUA ODOTIN SINULTAKIN.
Enhän minä tai kukaan tosissaan ehdota matsia jääkiekkomailoilla, siinä ainakin menisi henki ja helposti kun kalloon vetäisi.

Put your money where your mouth is plus matkalippu ja hotellimajoitus oli HYMIÖN seuraama. Enhän tosissaan ehdotellut sinun lippuja tai hotelleita maksavan. Läppää koko suunnitelma tuossa vaiheessa..
--------------
Kommentoit edellistä suoraan:
Herra Manala kirjoitti: Voi hellanlettasduudelis sentään! Minä en oikein usko että sinä pistäisit täältä juuri ketään turpiin, vaikka miten haluaisit siinä pienessä fantasiamaailmassasi uskoa, joten pitäisin sinuna suutanikin hieman soukemmalla.

Pari faktaa sinusta:
- Olet huonoryhtinen, lihasvoimasi ei riitä edes rankasi tukemiseen
- Et ole päivääkään eläessäsi tehnyt mitään fyysistä tai rasittavaa
- Et osaa minkään sortin itsepuolustusta, ellei chuck norrisin leffoja lasketa
- Et harrasta mitään liikuntaa, olet notkea kuin rautakanki
- Sinulla on yli nelikymppisen huonosti itseään hoitaneen fysiikka

Vaikka olisit mielikuvitusmaailmassasi millainen Jet Li tahansa, kylmä totuus on, että kadulla legosi olisi kurkussa ennenkuin ehdit taittovialtasi edes huomaamaan. Epäilemättä esimerkiksi safi laittaisi sinulle pataan koska tahansa, jos päätäsi alkaisit liikaa aukomaan. Lopeta siis hyvällä tuo machoilu ryhdittömän nörttiluuserin katteella.

Niin ja kaiken kukkuraksi. Et sinä edes uskaltaisi.
No niin. ALKAA VAKAVAT SOLVAUKSESI.
Ja tuosta, oikein tai väärin, olin aavistelevinani, että koko alun "SATUKIRJA" -herjasikin perustui juuri tuohon arvioon minusta. Jota en todellakaan sinulta pyytänyt. Olisit voinut tajuta, että en ehdottanut niillä jääkiekkomailoilla mätkimistä tosissani. Tai jos niin oletit, tässä vaiheessa asiallista olsi ollut kuvailla, millä tavoin pätkit minua mailalla kuonoon, EIKÄ alkaa pilkkaamaan fyysisiä ominaisuuksiani. Enhän minäkään ollut puhunut sinun habituksestasi yhtään mitään!

Ja sinusta tuo ei tietenkään ole itsesi kehumista ja uhoilua sinun taholtasi? Että vain lauot hyvää tarkoittavasti totuuksia? Paskat, tuo on täsmälleen koulukiusaajatyyliä. Epävarman miehen yritystä korottaa itseään muita pilkkaamalla.

-------------

JOTEN:
Gattaca kirjoitti:Tuon lasken haasteeksi Manala.
Luuletko, etten ole kyllästynyt teidän isojen pullapoikien uhoiluun?
Olet ihan kuin koulukiusaajat tuossa. Suuri nautinto kurittaa sinua.

Edit: Kuntopuoli tuossa edelleen oikein, muu väärin.
Odotettaisko kesään, motivois kuntoiluani?
--------------

Jatkossa vielä perustelin sitä asejuttua. (miksikäs sinun muuten tuossakin pitää puhua MINUN rajoistani?)
Gattaca kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Todellakin puhut paskaa siksi kun et ymmärrä omia rajojasi. Teleskooppipampulla on kolmisenkymmentä senttiä enemmän ulottuvuutta kuin morallasi, ja se on vähän helvetisti se. Ja sillä lyömällä pystyy todellakin lamauttamaan jopa paremmin kuin puukolla viiltämällä. Sinulla ei olisi mitään mahdollisuuksia terän kanssa teleskooppipamputtajaa vastaan. Jos kuvittelet muuta, näet taas omia iltasatujasi.
No ensinnäkään ei ollut kyse "omista rajoistani" muuten kuin että olen nopea. Kestä se. Sinä vaan välttämättä halusit käyttää tilaisuuden pilkata habitustani ihan kuin koulukiusaajat.

Jos aseita mietitään...
Nyt ei ole kyse mistään vitun morasta, vaan leukusta, jossa on 21-senttinen, leveä ja painava terä.

Pituuseroa ei ole hirveästi ainakaan NLE:n aspiin, joka ei ollut ainakaan puolimetrinen (hei miten tämä menee falliSeksi? :D) Tai jos olikin, yli 10 senttiä menee bodarin kouraan. Itse asiassa alkuperäiset leukut museoissa ovat usein vielä pitempiä kuin minun hyväteräksinen Lapin Puukon tekemä, saamelaismuseoissa näkee 25, jopa 30 senttiSIÄ. (liian fallista joo :D)

Oleellisinta on, että leukun terä on jo sen pituinen, että sillä voi TORJUA eli miekkailutermein "väistää". Ihan eri asia kuin pikkupuukko, jolla ei voi torjua, ja on siis ilman muuta alakynnessä vähänkin pitempää asetta vastaan. Vinosilmillä on leukua vastaava ase, "Butterfly sword", jossa tosin on rystyssuoja ja niitä käytettiin kaksittain. Ja niitä käytettiin miekkojen torjumiseen.

Ja siinä tulee sitten esiin taktiikka tai taito.
Suomalaiskansallisesti useimmat käyttäisivät pamppua vain mätkimällä jotain yliolanlyöntejä, rintamasuunta eteenpäin. Vähänkin asetaktiikkaa ymmärtävä tajuaa, että pitää tehdä itsestään asennolla mahdollisimman pieni maali. Pitää torjua vastustajan älyttömät heijarit joko hänen aseeseensa tai käsivarteensa. Pitää hämätä ja harhauttaa.

Ja sitten leukulla ei vain "viilletä".
Leuku ei ole lappalaisilla ase vaan työkalu. Tarkoitettu pienten PUIDEN kaatamiseen (olen omalla tehnyt) ja luiden katkomiseen. Pieni VESURI. Hiiliteräksisenä saatanallisen teräväksi hiottavissa. Joten aseena käytettäessä leukumies voisi torjua aspin heiluttajan iskun, hämätä ja LYÖDÄ. Tai ihmiseen se kannattaisi tehdä (miekkailusanastoa) dry cut- through cut yhdistelmällä, samalla sekä lyödä että vetää tai työntää, että terä tarttuu. Onnistunut osuma jos ei luita katkoisi, ainakin katkaisisi vastustajan kyynärvarsilihakset/hauiksen/ aukaisisi vatsan. Ja se siitä.
----------

Minä en (alkuun ainakaan) suinkaan väittänyt pystyväni pätkimään juuri sinua turpaan aseettomassa tappelussa. Alkoi tuosta asejutusta, sitten lätkämailaheitostani, josta pyytämättä vedit pilkkaa minun fysiikastani, kunnostani, ryhdistäni, iästäni, jopa likinäköisyydestäni. Paskasakkia olet.

Edelleenkin sitä mieltä, että joku pehmoasematsi tässä olisi paikallaan. Harkitaan aseetontakin, mutta painissa varmaan todellakin riittää, että istut päälleni :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 13.04.2006 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ElanorRaven kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Elanor Nakuna!!
Voi mikä suuri kunnia tuo olisikaan, mutta ikävä kyllä et taitaisi minua kelpuuttaa, kun minulla ei kylkiluut paista ja vyötärö-lantiosuhdekin sitä suomalaista tyyppiä... Olen kovin pahoillani.
Nyt on pakko: :rofl:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lolita kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Elanor Nakuna!!
Voi mikä suuri kunnia tuo olisikaan, mutta ikävä kyllä et taitaisi minua kelpuuttaa, kun minulla ei kylkiluut paista ja vyötärö-lantiosuhdekin sitä suomalaista tyyppiä... Olen kovin pahoillani.
Nyt on pakko: :rofl:
Elanorin tapuksessa voin joustaa ihanteistani. Ja sinunkin Lolita. Lisään Raideriin.. Antaisko HellBell Pusun?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin