Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Info tulevista miiteistä

Ilmestyykö gattaca paikalle?

Kyllä. Suoraselkäisenä, vailla muttia ja keinotteluja.
2
4%
Kyllä. Pakko ettei menettäisi kasvojaan, mutta yrittää kyllä viime tingassa perua matsin.
3
6%
Kyllä. Mutta on varustautunut terä- tai ampuma-aseella uhaten.
2
4%
Ei. Gattaca ilmoittaa etukäteen ettei syystä tai toisesta tule paikalle.
29
54%
Ei. Gattaca sanoo tulevansa, mutta häntä ei nähdä paikan päällä.
6
11%
Ei. Gattaca vaihtaa nimimerkkiä ja tulee viikon päästä takaisin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
12
22%
 
Ääniä yhteensä: 54

Pehmovanukas

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti:No niin. ALKAA VAKAVAT SOLVAUKSESI.
Ja tuosta, oikein tai väärin, olin aavistelevinani, että koko alun "SATUKIRJA" -herjasikin perustui juuri tuohon arvioon minusta. Jota en todellakaan sinulta pyytänyt. Olisit voinut tajuta, että en ehdottanut niillä jääkiekkomailoilla mätkimistä tosissani. Tai jos niin oletit, tässä vaiheessa asiallista olsi ollut kuvailla, millä tavoin pätkit minua mailalla kuonoon, EIKÄ alkaa pilkkaamaan fyysisiä ominaisuuksiani. Enhän minäkään ollut puhunut sinun habituksestasi yhtään mitään!

Ja sinusta tuo ei tietenkään ole itsesi kehumista ja uhoilua sinun taholtasi? Että vain lauot hyvää tarkoittavasti totuuksia? Paskat, tuo on täsmälleen koulukiusaajatyyliä. Epävarman miehen yritystä korottaa itseään muita pilkkaamalla.
Mistä pitäen notoorisen seikan, ts. yleisessä tiedossa olevan faktan toteaminen on ollut solvaus? Saati sitten vakava? Jos alat mesoamaan siitä, miten tappelussa pieksäisit suurimman osan itseäsi 20 vuotta nuoremmista, niin on kyllä syytä jo olla aika vakavaa dataa tiskissä. En nimittäis usko, että pieksäisit edes safia, vaikka en ole yhtään koulukiusaaja.
Turbohaltija

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Voi pojat, rakastakaa toisianne! Pusi Pusi! :h:

Ehdotan, että Manala ja Gattaca ratkaisevat verivihansa shakkiottelussa. Sitä voisin jopa minä jaksaa tulla seuraamaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmovanukas kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:No niin. ALKAA VAKAVAT SOLVAUKSESI.
Ja tuosta, oikein tai väärin, olin aavistelevinani, että koko alun "SATUKIRJA" -herjasikin perustui juuri tuohon arvioon minusta. Jota en todellakaan sinulta pyytänyt. Olisit voinut tajuta, että en ehdottanut niillä jääkiekkomailoilla mätkimistä tosissani. Tai jos niin oletit, tässä vaiheessa asiallista olsi ollut kuvailla, millä tavoin pätkit minua mailalla kuonoon, EIKÄ alkaa pilkkaamaan fyysisiä ominaisuuksiani. Enhän minäkään ollut puhunut sinun habituksestasi yhtään mitään!

Ja sinusta tuo ei tietenkään ole itsesi kehumista ja uhoilua sinun taholtasi? Että vain lauot hyvää tarkoittavasti totuuksia? Paskat, tuo on täsmälleen koulukiusaajatyyliä. Epävarman miehen yritystä korottaa itseään muita pilkkaamalla.
Mistä pitäen notoorisen seikan, ts. yleisessä tiedossa olevan faktan toteaminen on ollut solvaus? Saati sitten vakava? Jos alat mesoamaan siitä, miten tappelussa pieksäisit suurimman osan itseäsi 20 vuotta nuoremmista, niin on kyllä syytä jo olla aika vakavaa dataa tiskissä. En nimittäis usko, että pieksäisit edes safia, vaikka en ole yhtään koulukiusaaja.
Vittu mitä paskasakin asennetta sinullakin.
Kuten sanoin, tuossa tilanteessa Manalan olsi ollut asiallista selostaa asiaa asiana, jos ei jääkiekkomailajuttuani ja lipunhinnan pyyntiäni siihen matsiin läpäksi tajunnut. Eli siis kuvailla millä keinoin pieksäisi minua tarjoamallani mailalla. :D Asiallista taas EI ollut aloittaa vuolas kuvaus fyysistä vajavaisuuksistani, selvästi pilkkaavaan sävyyn. Enhän minäkään ollut hänen habituksestaan siinä mitään sanonut.

Ja jos uskon että pieksäisin useimmat täältä, ainakin pienemmät ja joilla ei ole mitään hajua mistään tappelutavoista, eivät tietäisi edes miten seistä tai liikkua... niin sittenhän uskon, enkä aivan väärässäkään ole.

Manala taas totta kai on vaikeampi juttu. Iso ja paljon minua painavampi, ja vielä nyt kertoilee aerobisesta potkunyrkkeilystä. Enkä alun perin ollenkaan väittänyt pystyväni hakkaamaan juuri Manalaa, sanoin että tasoituksena painoerolle pitäisi molemmilla olla kepit tai jotain.

Mutta kun sinunkin asenteesi on tuosta taas Safiin viittaamisesta päätellen selvästi, että "eihän toi Gattaca pärjää kenellekään, lälllälllää". Niin onhan se ihan selvästi ihan ala-astetasoista kiusaajakoviksen puhetta.

Ihan samaa kuin että peruskoulun kovat jätkät oikein hehkuivat omaa erinomaisuuttaan ja pilkkasivat huonompiaan. Siis oikeastaan pönkittivät omaa epävarmuuttaan raukkamaisin keinoin.

Mitä taas Manalan luettelemiin asioihin tulee, niin osa niistä ei edes pidä paikkaansa, hän vain ylimielisenä sanoi ne tietämättömyyden tuomalla varmuudella.

Osa pitää paikkansa.
Mutta oleellista on, etten ollut PYYTÄNYT tuota arviota.
Minä en tiedä, missä kennelissä teidät on kasvatettu.
Mutta ennen vanhaan ei ihmismäisiin tapoihin todellakaan kuulunut pyytämättä alkaa selostaa ihmisille vaikka että "Sinä olet vanha, ruma, sinulla on huonot vaatteet, autosi on ruosteinen paska ja sinä olet köyhä etkä saa naista." Ei vaikka se olisi TOTTAKIN! Eikä sellaisen puheen loukkaavuutta poista vaikka ne asiat olisivat tosia tai itsestäänselviä.

Ehkä teidän paskasakin sukupolvi on sitten tuonkin unohtanut. Hävetkää saatana.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Pehmovanukas

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti:Osa pitää paikkansa.
Mutta oleellista on, etten ollut PYYTÄNYT tuota arviota.
Minä en tiedä, missä kennelissä teidät on kasvatettu.
Vai kennelissä kasvatettuja. Mikä ihmeen käytöstapasaarnamies sinusta on tullut, jos miettii omaa käytöstäsi palstalla ja miiteissä niin Manalahan on oikeastaan pyhäkoulupoika. Jos saarnaa, on syytä elää niinkuin saarnaa. Ja jos uhoaa, on ehkä ihan hyvä olla uhoamatta fantasiamaailmapohjalta. Joskus joutuu kuulemaan asioita joita ei halua kuulla, erityisesti silloin jos alkaa uhoamaan. Saattaa joku ilkeä "koulukiusaaja" tulla ja puhkaista kuplan.
Herra Manala

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Jumalauta Gattaca, sinä se jaksat. Tosiaan, alunperin vertasin ainoastaan aseita toisiinsa, en juuri sinua ja jotain hormoonihirviötä. Toki sinä halusit itsesi taas sankariksi henkilöittää tuohon tilanteeseen, ja sankarillisesti leukulla ison hormonihirviön suolestaa. Siksi jouduin itsekin puhumaan muodossa "kun pampulla huitaisee kämmensyrjääsi, et pidä puukkoa kädessäsi viikkoon".

Sinä tietenkin otit tämän henkilökohtaisesti, ja aloitit mussutuksesi ja uhoamisesi jälleen kerran. Kuitenkin minun mielestäni on aivan sama ketkä kaksi ihmistä on vastakkain, mielestäni etu on kevyttä teleskooppiteräspamppua heiluttavalla kuin (kuten itsekin sanoit) raskaan leukun kanssa heiluvalla kaverilla. Jos tämä tilanne on pakko vielä henkilöittää sinun ja "hormoonihirviön" väliseksi tappeluksi, niinkuin sinä alunperin teit - joka on muuten jo sinäänsä ihan vitun sairas asia fantasioida - en usko että mahdollisuutesi ainakaan paranevat.

Nämä hormoonihirviöt kuitenkin sattuvat käymään salilla, tekemään lihaskuntoharjoituksia ja usein aerobistakin harjoittelua. En toki tunne juuri kyseistä hormoonihirviötä, mutta on turha kuvitella että lihaksikkaat saliäijät olisivat automaattisesti hitaita verrattuna ihmiseen joka ei hoida mitenkään edes peruskuntoaan. Se on tietenkin aivan eri asia kun aletaan vertaamaan saliäijiä tunnollisiin taistelulajien harjoittajiin, mutta sinä et ole tunnollinen taistelulajien harjoittaja kuin ainoastaan fantasiamaailmassasi. Et vaikka miten kitisisit että olet lukenut tekniikoita ja miettinyt miten mihinkin iskuun pitäisi vastata.

Sinä et voi lukea mistään papereista sitä miten tapellaan oikein. Sinä et voi jäädä miettimään oikeita tappelustrategioita paikan päällä. Vasteen pitää tulla refleksinä suoraan selkäytimestä. Ja se vaste uppoaa sinne selkäytimeen ainoastaan tunnollisen harjoittelun pohjalta. Voit miettiä tekeväsi vaikka millaisia kainalopierutorjuntoja suoriin nyrkiniskuihin ja kuvitella antavasi kyynerpäätä takaisin silmäkulmaan, mutta kun se nyrkinisku sieltä oikeassa elämässä tulee, lamaannut todennäköisesti täysin toimintakyvyttömäksi sen 0.1 sekunnin ajaksi joka sinulla olisi ollut tehdä jotain hienoa kunnes alkaa horisontti muuttua kaarevaksi, kuulo kutistumaan pään sisälle ja tajunta hämärtyä. En epäile lainkaan ettetkö vänkäisi tähänkin jotain kyllä-minä-osaan-ja-olen-nopea-kuin-faijani -hevonpaskaa. Se ei valitettavasti vain vie sinua vielä mihinkään. Oli käsityksesi internetin miekkailutekniikoista mikä tahansa.

Ja todellakin, se että ymmärrän nämä tosielämän realiteetit huomattavasti paremmin kuin sinä, ei tee minusta vielä mitään koulukiusaajaa. Niiden sanominen ääneen on minun perusteltuja uskomuksiani. Minä en usko että sinä pärjäisit ASP-hormooniäijää vastaan leukullasi. Minä en usko että minä pärjäisin ASP-hormooniäijää vastaan leukullasi. Minä en usko että sinä pärjäisit ASP-itseäsi vastaan leukullasi.

Minä en myöskään usko että sinä pärjäisit safia vastaan katutappelussa. Ei kannata aliarvioida vastusta sukupuolen mukaan. En esimerkiksi ikimaailmassa lähtisi tappelemaan ketään naisnyrkkeilijää vastaan, koska tiedän saavani turpaan 5-0 sellaiselta ihmiseltä joka on harjoitellut tuntitolkulla väistöjä ja vastustajan väsyttämistä. Ei sillä ettäkö naisten turpiinlyönti muutenkaan kuulostaisi kovin kivalta (paitsi ehkä esileikkinä, hmm!) Tämä sanottuna, minä en usko myöskään että pärjäisit minua vastaan katutappelussa.

Minä en ihan oikeasti usko että pärjäisit kovinkaan montaa kunnostaan millään tavalla huolta pitävää vastaan tappelussa, kuin ainoastaan vahingossa. Jos se on mielestäsi koulukiusaamista, olkoon sitten niin, mutta uskomukseni olen perustellut aika kattavasti tuossa ylempänä, eikä siihen todellisuudessa vaikuta millään tavalla se, että tuntisin tarvetta pönkittää itseäni kustannuksellasi, tai että minusta olisi vain kiva koulukiusata.

Ja ihan totta, harjoittamattomalla peruskunnollasi et jaksa tappelua minuuttiakaan. On aika ikävää huomata sitten kentällä spinningwheelkickejä tehdessään, että lihakset eivät anna periksi edes tavalliselle matalalle sivupotkulle, niin että siihen saisi mitään voimaa taakse.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmovanukas kirjoitti:fantasiamaailmapohjalta. Joskus joutuu kuulemaan asioita joita ei halua kuulla, erityisesti silloin jos alkaa uhoamaan. Saattaa joku ilkeä "koulukiusaaja" tulla ja puhkaista kuplan.
Taas tuota ylimielistä, itsestäänselvyytenä otettua pilkkaa. Sinä et VOI TIETÄÄ mikä siinä on fantasiaa vai onko mikään. Et sinä todella tunne minua. Ylimielisenä fantasioit itse noita väheksyviä oletuksia.

Se oli Manala joka pyytämättä aloitti olemukseni arvioinnin ja vähättelyn. Vaikka miten erinomaisia itse olette, huonompien nokkiminen ja vielä liioittelu siitä on alkeellista huonoa käytöstä. Oman eoävarmuutenne merkki. Älä vastaa, paskaa kuitenkin oksennat.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Eiköhän ole aika lopettaa suunpieksentä ja sopia aika, paikka ja aseet. Eikä siinä mitään tappovehkeitä tarvita. Jokin järjestely, joka takaa kohtuullisen tasoisen reiluuden ja ettei ruumiita tule. Eiköhän niitä jo ole riittävästi tälle vuodelle.

Shakki ei mielestäni käy, vaikka Turbo sellaista ehdottikin, vaan on tarpeen kunnon fyysinen ottelu, jota Kityväki voi sankoin joukoin tulla seuraamaan ja joka ikuistetaan jälkipolvienkin iloksi.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Pehmovanukas

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti:Se oli Manala joka pyytämättä aloitti olemukseni arvioinnin ja vähättelyn. Vaikka miten erinomaisia itse olette, huonompien nokkiminen ja vielä liioittelu siitä on alkeellista huonoa käytöstä. Oman eoävarmuutenne merkki. Älä vastaa, paskaa kuitenkin oksennat.
Minulla ei ole mitään tarvetta pönkittää itseäni millään lailla enkä ole epävarmakaan mistään.

Pidän hyvää huolta peruskunnostani, mutta tiedän että lihasmassallani ja harjoituksen puuttuessa olisin tappelussa kuin tappelussa aika heikoilla. Sinä sen sijaan kuvittelet kaikenlaisia tekniikoita yms. asioita joilla ei ole mitään merkitystä jos ei oikeasti ole treenattu. Minun 15 vuotta sitten käymäni useampi vuosi taekwondoa ei auta nyt yhtään mitään missään, eikä sinunkaan teoriatietämyksesi vie sinua yhtään mihinkään missään tappelussa. Me molemmat tiedämme faktana, että sinä vain luuhaat vanhempien nurkissa, juot kaljaa päivät pitkät ja olet rapakuntoinen.

Pidä pääsi pusikossa jos haluat. Voi vaan juhaa sattua leukaan, jos jatkossakin purat vanhoja koulukiusaustraumoja haaveilemalla siitä, kuinka rökität kenet vain joka sanoo mielestäsi pahasti.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmovanukas kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Se oli Manala joka pyytämättä aloitti olemukseni arvioinnin ja vähättelyn. Vaikka miten erinomaisia itse olette, huonompien nokkiminen ja vielä liioittelu siitä on alkeellista huonoa käytöstä. Oman eoävarmuutenne merkki. Älä vastaa, paskaa kuitenkin oksennat.
Minulla ei ole mitään tarvetta pönkittää itseäni millään lailla enkä ole epävarmakaan mistään. .
Tulee mieleen sen jeesusfoorumin tyypit, jotka selittävät olevansa nöyriä ja tietämättömiä, mutta toivottelevat muita helvettiin. Jos sinä et tajua psykopatologiaasi, niin ei mahda mitään.
Pehmovanukas kirjoitti: Pidän hyvää huolta peruskunnostani, mutta tiedän että lihasmassallani ja harjoituksen puuttuessa olisin tappelussa kuin tappelussa aika heikoilla. Sinä sen sijaan kuvittelet kaikenlaisia tekniikoita yms. asioita joilla ei ole mitään merkitystä jos ei oikeasti ole treenattu. Minun 15 vuotta sitten käymäni useampi vuosi taekwondoa ei auta nyt yhtään mitään missään, eikä sinunkaan teoriatietämyksesi vie sinua yhtään mihinkään missään tappelussa. Me molemmat tiedämme faktana, että sinä vain luuhaat vanhempien nurkissa, juot kaljaa päivät pitkät ja olet rapakuntoinen.

Pidä pääsi pusikossa jos haluat. Voi vaan juhaa sattua leukaan, jos jatkossakin purat vanhoja koulukiusaustraumoja haaveilemalla siitä, kuinka rökität kenet vain joka sanoo mielestäsi pahasti.
Minä sanoinkin yllä, että katson mahdolliseksi voittaa minua pienemmät tyypit, joilla ei ole sitten niin mitään hajua miten liikutaan, suojataan, lyödään ym. En tiedä onko niitä täällä, mutta joku karaten peruskurssi heillä vain huonontaa asemaansa :D

Isompi Manala on totta kai varsin vakava paikka, olen sanonut. Alusta lähtien. En löisi vetoa itseni puolesta. Ja alusta lähtien olen ehdottanut jotain painoa tasoittavaa pehmokeppisysteemiä. Jossa nopeus, jalkatyö, taktikka ym. veisi massaerolta ja lihasvoimalta jossain määrin merkitystä. Olen nähnyt, miten 50-kiloinen misu voitaa harjoitusmiekalla suvereenisti 90-kiloisen miehen. Aseväittelystähän tämä alkoi.

Mutta sinähän selvästi pilkkaat, että en pärjäisi niin KENELLEKÄÄN, edes Safille. Siinä vaikuttaa se, että sinulla on käsitys normaali-ihmisestä, ja koska laihanpuoleinen minä en siihen kuulu, perusteettomasti oletat, että olen ihan rampa. Ja kopea ikärasismisi vaikuttaa, luulet että olen vanhus. Ja kuntoa saa lisää.

Mihinkään vitun nippelitekniikoihin en usko. Jos sinulle sellaisia on iskostettu, niin älä projisoi minuun sellaista luuloa. Ja jos KILPA-taekwondoa olet harrastanut, niin enpä minäkään usko että juuri siitä jalannostelusta hyötyä olisi.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
prosessi

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gattaca kirjoitti:Mutta sinähän selvästi pilkkaat, että en pärjäisi niin KENELLEKÄÄN, edes Safille.
Safi ei kyllä taida olla kuka tahansa, nainen kyllä, mutta fysiikka ihan toista luokkaa kuin keskivertonaisella. Minäkään en usko että sinä pärjäisit safille, mutta uskoni ei perustu niinkään sinun fysiikkaasi, vaan safin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

prosessi kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Mutta sinähän selvästi pilkkaat, että en pärjäisi niin KENELLEKÄÄN, edes Safille.
Safi ei kyllä taida olla kuka tahansa, nainen kyllä, mutta fysiikka ihan toista luokkaa kuin keskivertonaisella. Minäkään en usko että sinä pärjäisit safille, mutta uskoni ei perustu niinkään sinun fysiikkaasi, vaan safin.
:shock: Oho.. sori... no älkööt sitten muutkaan miehet väittäkö pärjäävänsä safille. Jos itsekään eivät pärjää, ei mikään häpeä sitten minulle :D Luulin pilkaksi, että en pärjää edes naiselle, ja luulin safia esimerkiksi hentoudesta tai jotain (en ole nähnyt) .. Miksi sitten verrata safia ja minua, jos on supernainen jolle eivät ehkä itsekään pärjäisi?

Jos Safi unohdetaan, niin kyllä minusta vaikuttaa, että nämä ilkkuu etten koskaan pärjäisi sitten kenellekään. Ksenomorfia luullaan avuttomaksi.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Manala:
Koko skisma on siinä, että aloit asetekniikkajutusta ja LÄPPÄNÄ sanomastani lätkämailajutusta ihan PYYTÄMÄTTÄ esittämään arvioita minusta. Ja se on LOUKKAAVAA ja HALVENTAVAA, vaikka miten itsestäänselvyyksinä niitä pitäisit. Ikäänsä ja ruumiinrakennettaan kun ei voi muuttaa.
Herra Manala kirjoitti:Jos tämä tilanne on pakko vielä henkilöittää sinun ja "hormoonihirviön" väliseksi tappeluksi, niinkuin sinä alunperin teit - joka on muuten jo sinäänsä ihan vitun sairas asia fantasioida - en usko että mahdollisuutesi ainakaan paranevat. .
Jos NLE:stä puhutaan, niin en saatana sellaisesta fantasioinut. *puistatus* Mietinpä vaan, millä pärjäisi asp-pamppua vastaan. Ja pikkupuukolla ei ainakaan. "miekkailuteknikat" meinaa vaan että (ainakin leffoissa :D) useimmat vain hutkii pampulla tai pesismailalla, eivät käytä kuin miekkaa tai muuta asetta, jolla voi suojata itseään ja torjua.
Herra Manala kirjoitti: Nämä hormoonihirviöt kuitenkin sattuvat käymään salilla, tekemään lihaskuntoharjoituksia ja usein aerobistakin harjoittelua. En toki tunne juuri kyseistä hormoonihirviötä, mutta on turha kuvitella että lihaksikkaat saliäijät olisivat automaattisesti hitaita verrattuna ihmiseen joka ei hoida mitenkään edes peruskuntoaan. .
No edelleen NLE itse joskus myönsi, että voimaharjoittelu on hidastanut häntä. Ja juttunsa thaiboxingissa kilpailusta olivat valetta. Ja on olemassa luontaista nopeutta. Minua on sanoneet valmentajat nopeakätiseksi. Ja tää ei merkkaa, mutta toissakesänä joku spurgu yritti siepata minulta pullon, ja hämmästyi: "sähän nopea olet" :D Edelleen (ja tähän en usko, liian helppoa) jaappanilaisen Masutatsu Oyaman yksi nopeustesti on sammuttaa tosipaksu kyntilä suoralla nyrkiniskulla liekin eteen, ilman paitaa ettei hihat lisätuuleta. No, kun minä pystyn, pystyy varmaan muutkin. Sitäpaitsi Oyama tekee sen hankalalla karate-reverse-punchilla.

Reaktioaikaani en mene vannomaan. Hyvähköjä tuloksia joskus jossain tivolilaitteessa.

Mutta turhaa tietysti kynäniskan nopeus, jos bodari saa kiinni. Se on menoa sitten.
Herra Manala kirjoitti: Et vaikka miten kitisisit että olet lukenut tekniikoita ja miettinyt miten mihinkin iskuun pitäisi vastata..
Toistanen, että nippeleihin en usko enkä pänttää kirjoista jotain jujutsun "Lyönnin torjunta: s-block-tsuki" -kaavapaskaa. Mutta vaikka jalkatyön askeleet ja yleisiä taktiikkajuttuja voi kirjoista oppia.
Herra Manala kirjoitti: Sinä et voi lukea mistään papereista sitä miten tapellaan oikein. Sinä et voi jäädä miettimään oikeita tappelustrategioita paikan päällä. Vasteen pitää tulla refleksinä suoraan selkäytimestä.
..
Tuo on ihan selvää. Eikä minulla ole kymmeneen vuoteen ollut sparrikokemusta. Ottelusilmä puuttunee. Kertoisitko tasa-arvoisesti oman kokemuksesi? HÄH??
Herra Manala kirjoitti: mutta kun se nyrkinisku sieltä oikeassa elämässä tulee, lamaannut todennäköisesti täysin toimintakyvyttömäksi sen 0.1 sekunnin ajaksi joka sinulla olisi ollut tehdä jotain hienoa kunnes alkaa horisontti muuttua kaarevaksi, kuulo kutistumaan pään sisälle ja tajunta hämärtyä...
Kovia lyöntejä sekä salilla että kadulla (paras kaverini :D) päähäni saaneena ja vertani roiskutelleena hyvin tiedän, miten pahalta se tuntuu ja sumentaa.

Sinulla vielä niin paksu niska ja minulla ohut, että minähän se samalla voimalla ensin nukahdan, totta kai.
Herra Manala kirjoitti: Ei sillä ettäkö naisten turpiinlyönti muutenkaan kuulostaisi kovin kivalta (paitsi ehkä esileikkinä, hmm!) Tämä sanottuna, minä en usko myöskään että pärjäisit minua vastaan katutappelussa. ..
Olen minä naisiltakin turpaan saanut. takaisin ei iljennyt lyödä, mutta eipä ne mo´ksut sattuneetkaan :D

Koko ajan olen sanonut, että sinulla on jo massasi puolesta skabassamme selvä etuasema. Siksi niitä keppejä ehdotellut.
Herra Manala kirjoitti: Ja ihan totta, harjoittamattomalla peruskunnollasi et jaksa tappelua minuuttiakaan. On aika ikävää huomata sitten kentällä spinningwheelkickejä tehdessään, että lihakset eivät anna periksi edes tavalliselle matalalle sivupotkulle, niin että siihen saisi mitään voimaa taakse.
Katutappelut onkin yleensä lyhyitä ja loppuu helpolla. Spinningwheelkickejä en ole koskaan opetellutkaan :D
Säkkiin olen kesäisin aina potkiskellut ja nyt taas.
Viimeksi muokannut Gattaca, 14.04.2006 18:07. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Turbohaltija

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

BrianW kirjoitti:

Shakki ei mielestäni käy, vaikka Turbo sellaista ehdottikin, vaan on tarpeen kunnon fyysinen ottelu, jota Kityväki voi sankoin joukoin tulla seuraamaan ja joka ikuistetaan jälkipolvienkin iloksi.
Aivan yhtä hyvin kityväki voisi shakkiotteluakin seurata. Veikkaan että moinen olisi loppujen lopuksi kaikista huomattavasti miellyttävämpää. Mutta jos idea ei ole tarpeeksi eksoottinen, niin riitapukarit voisivat mitellä voimiaan esimerkiksi karaokelaulannassa tai tanssimalla eroottisen tanssin kityväelle. Mitä tahansa paitsi tätä meuhkaamista. En edes jaksa lukea mitä pojat jauhavat, lienevätköhän ihan tosissaan? Esiintyykö näissä teksteissä laittomia uhkauksia? Kun tässä on koulukiusaamisestakin puhuttu, niin lukekaapa mitä tuolla sanotaan laittomasta uhkauksesta:

http://www.mll.fi/mll-info/koulurauha/k ... muodoista/

(miten muutent tehdään sellainen jännä sininen sana, josta klikkaamalla pääsee suoraan linkkiin?)
Pehmovanukas

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Gattaca kirjoitti:Mutta sinähän selvästi pilkkaat, että en pärjäisi niin KENELLEKÄÄN, edes Safille. Siinä vaikuttaa se, että sinulla on käsitys normaali-ihmisestä, ja koska laihanpuoleinen minä en siihen kuulu, perusteettomasti oletat, että olen ihan rampa. Ja kopea ikärasismisi vaikuttaa, luulet että olen vanhus. Ja kuntoa saa lisää.

Mihinkään vitun nippelitekniikoihin en usko. Jos sinulle sellaisia on iskostettu, niin älä projisoi minuun sellaista luuloa. Ja jos KILPA-taekwondoa olet harrastanut, niin enpä minäkään usko että juuri siitä jalannostelusta hyötyä olisi.
Höpö höpö. Olen itse laiha, en tiedä kumpi meistä on pahempi riuku.

Ihan perusfysiikan lakien ja aiempien taekwondotreenien perusteella tiedän, että kun lyön, nyrkkini takana ei ole sellaista painoa, että sillä saisi juuri ketään kanveesiin JOS a) liikettä ei ole treenattu niin hyvin, että siihen saa lantion kierrolla yms. koko kropan painon ja voiman taakse ja b) jos minulla ei ole hoikkuudesta huolimatta riittävää lihaskuntoa ja -koordinaatiota toteuttaa kohdan a) mukainen ihannesuoritus, niin treenistäkään ei ole mitään hyötyä.

Sen lisäksi olet laiminlyönyt peruskuntoasi vuosikaudet, sinulla on epäterveet elämäntavat. Jatkuvasti treenaava topakka nuori nainen (kuten Safi) läimisi sinua siksi pataan, että voisi juosta ympärilläsi kahdeksikkoa kunnes et enää erota oikeaa vasemmasta. Niin minäkin voisin, sinä tupakan raiskaaminen keuhkoinesi ja liikunnan puutteesta kankeana et pärjäisi liikkuvuudessa millään, ja se on ruikelolle ainoa keino pärjätä - liikkua raskastekoisempi uuvuksiin.

Sinusta tulee ihan mieleen sellainen lapsi joka kuvittelee asioita omassa päässään ja pikku hiljaa ne kuvitelmat muuttuvat todeksi. Kuinkahan pieniin Kitymiehiin se sinun pieksämisvoimasi nyt sitten oikein ulottuisi?

Otetaanpa esimerkki. Entinen sm-tason pikajuoksija, joka on varsin roteva ja hyväkuntoinen ja jatkuvasti treenaava 30 vee kaveri, on toistuvasti todennut ettei hänestä ole lainkaan tappelemaan koska tippuu ekasta iskusta leukaan kuin säkki. Sinä sen sijaan, 40+ vuotias alkoholisoitunut aktiivitupakoitsija, joka ei harrasta minkäänlaista liikuntaa tai kamppailulajeja ja olet ruumiinrakenteeltasi heinäseiväs, luulet että olisit jotenkin vahvoilla tappeluissa, koska olet käynyt joskus jonkun kurssin ja lukenut jotakin teorioita jostain? Härregyyd.

KILPAtaekwondoa kohta 16 vuotta harrastanut kaverini pieksi melko junnuna, taisi olla 18-19, katutappelussa 4 pesäpallomailoin aseistautunutta mustalaista sairaalakuntoon - saamatta itse muutamaa pientä mustelmaa ja kivistäviä rystysiä kummempia vammoja, vaikka ei ole kovin iso kaveri, ehkä 177-178 pitkä ja normaalivartaloinen. Treeni, lihaskunto, tottuneet refleksit. Siinä ne 3 asiaa millä tappeluissa voi päästä niskan päälle. Sinulla ei ole niistä mitään.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Pehmovanukas kirjoitti:. Treeni, lihaskunto, tottuneet refleksit. Siinä ne 3 asiaa millä tappeluissa voi päästä niskan päälle. Sinulla ei ole niistä mitään.
No huoh.
Manalasta en tiedä, mutta onko noita keskivertoKityläisellä muillakaan? Enhän vertaile itseäni kilpaleviin boxarehin.
Yllä uhosin vain minua pienemmän (lyhyemmän) täysin tietämättömän voittamisesta. Sellaisen joka ei osaa jalkatyötä, seisoo hoo melkein moilasena osaamatta suojata, eikä ole edes säkkiin koskaan lyönyt. . kössiä pelannut ja tikkaa heittänyt. Huonokuntoinen olen toistaiseksi, mutta hyväkuntoinenkin olen ollut. Nyt tosiaan epävarmaa näillä aikarajoilla ja nykykunnollani Herminekin pieksäisi minut.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:
Pehmovanukas kirjoitti:. Treeni, lihaskunto, tottuneet refleksit. Siinä ne 3 asiaa millä tappeluissa voi päästä niskan päälle. Sinulla ei ole niistä mitään.
No huoh.
Manalasta en tiedä, mutta onko noita keskivertoKityläisellä muillakaan? Enhän vertaile itseäni kilpaleviin boxarehin.
Yllä uhosin vain minua pienemmän (lyhyemmän) täysin tietämättömän voittamisesta. Sellaisen joka ei osaa jalkatyötä, seisoo hoo melkein moilasena osaamatta suojata, eikä ole edes säkkiin koskaan lyönyt. . kössiä pelannut ja tikkaa heittänyt. Huonokuntoinen olen toistaiseksi, mutta hyväkuntoinenkin olen ollut. Nyt tosiaan epävarmaa näillä aikarajoilla ja nykykunnollani Herminekin pieksäisi minut.
Hmm. Onko tämä alkavaa luovutusta ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BrianW kirjoitti:Hmm. Onko tämä alkavaa luovutusta ?
Ei. Koetan vaan täsmentää, mitä olen muka "uhonnut".

Mitähän Manala sanois teoriasta, että joku tuossa yllä oli pärjännyt sulin käsin ja jaloin NELJÄÄ PESISMAILAA vastaan, vaikka kuulemma KUKAAN ei pärjää leukulla asp-pamppua vastaan? :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Yllä uhosin vain minua pienemmän (lyhyemmän) täysin tietämättömän voittamisesta. Sellaisen joka ei osaa jalkatyötä, seisoo hoo melkein moilasena osaamatta suojata
Eli siis pystyisit vetämään nyrkkeilysäkkiä turpaan, jos se lupaa olla liikkumatta?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Yllä uhosin vain minua pienemmän (lyhyemmän) täysin tietämättömän voittamisesta. Sellaisen joka ei osaa jalkatyötä, seisoo hoo melkein moilasena osaamatta suojata
Eli siis pystyisit vetämään nyrkkeilysäkkiä turpaan, jos se lupaa olla liikkumatta?
En sano mitään, väittäisit kuitenkin minun uhoavan :roll:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:En sano mitään, väittäisit kuitenkin minun uhoavan :roll:
No voisit ensinnäkin selvittää minulle tämän yhden perustavanlaatuisen eroavaisuuden meidän ajattelussamme mitä minä en ymmärrä:

Mitä sinä saat siitä, että spekuloit vetäväsi ketään turpaan, tai hakkaavasi ja vahingoittavasi ketään ties millaisilla apuvälineillä, puukoilla yms? Ei ole nimittäin ensimmäinen kerta kun sinä tuot julki noita hakkaamis- ja puukotusfantasioitasi, ja pohdit sitä ketä saisit vedettyä turpaan ja ketä et. Ja millaisia apuvälineitä sinä tarvitsisit kenenkin nujertamiseen. Minusta tuo on jo ajatuksena sairasta, että ihmisen tarvii pyöritellä mielessään moisia spekulaatioita. Kärsitkö jonkinnäköisestä napoleonkompleksista, vai mistä kiikastaa? Kompentenssinpuutteesta aiheutuneesta huonosta itsetunnosta, kenties?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Liittyy siihen, että minusta on aina ollut kiva miettiä vaikka ydinasestrategioita tai ilmataistelutaktiikoita ja hävittäjäkoneita tai keskiaikaista sodankäyntiä tai erityyppisiä aseita tai vaistoammunta versus tähtääminen-juttuja. Vaikka en ydinaseita käyttäne enkä keskiajalle pääse enkä todellakaan ilmavoimiin. Ehkä minulle konkreettista shakkikuvioiden miettimistä, kuitenkin niin, että siinä ei ole pelin rajoitettuja sääntöjä. Taistelu tuo siihen jonkun mielekkyyden tunnon verrattuna vaikka lätkän miettimiseen. Tai sitten pikkupojan jänskää, mutta oikeasti kiinnostuen. Tiedän kyllä, että kamalia ne sodat, en haluaisi. Mutta jollain lailla niitä miettivien on täytynyt tykätä siitä tekniikkapuolesta.

Jos katsot vaikka http://www.swordforum.com , nin sehän on täynnä miekkoja ja taktiikoita miettivää väkeä. Vaikka ovat rauhanomaisia, nörttejä, tietävät etteivät koskaan miekalla tappele muuten kuin keskiaikatreeneissä. (Haluun miekan!!)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Taistelu tuo siihen jonkun mielekkyyden tunnon verrattuna vaikka lätkän miettimiseen. Tai sitten pikkupojan jänskää, mutta oikeasti kiinnostuen. Tiedän kyllä, että kamalia ne sodat, en haluaisi. Mutta jollain lailla niitä miettivien on täytynyt tykätä siitä tekniikkapuolesta.
No kyllä minäkin olen kiinnostunut käytännössä kaikesta ensimmäiseen ja toiseen maailmansotaan liittyvästä sotatekniikasta ja -strategioista. Mutta silti on ihan eri asia miettiä, mitä välineitä ITSELLÄ pitäisi olla jotta saisi jonkun TIETYN TOISEN hengiltä tai vammautettua.

Muuten puhuttaisiin ainoastaan välineestä verrattuna toiseen välineeseen. Kun yritin liittyä keskusteluun antamalla mielipiteeni pampusta vs. leukusta, oli se sinun tyylisi ja tulkintasi vuoksi mahdotonta tehdä henkilöimättä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minun tulkintani mukaan sinä henkilöit jutun itse, perusasenteena minun henkilöni väheksyminen.

Tietenkään en mieti ihmisten pahoinpitelyä, ainakaan ihmiselle pahaa tehdäkseni ja henkilökohtaisesti. . Mutta jos on mielenkiintoinen ase, vaikkapa teleskooppipamppu, niin enpä mahda mitään sille, että alan heti miettimään miten ihmiset sitä käyttää ja miten ja millä sille aseelle ehkä pärjäisi. Ei mitään yhteyttä siihen, että haluaisin väkivaltaisuuksia. Sellainen joka ei sellaisia mieti, luulee pervoksi verenhimoksi. Minusta pervompaa on miettiä jotain turhaa pallopeliä ja sen taktiikoita.

Työkaverin kanssa oli juttua KillBillistä. Kaveri väitti, ettei miekka- ja mätkimisfilmeissä ole tekniikoilla mitään merkitystä. Minä taas sanoin, että tylsäksi satuiluksi menee, jos siinä genressä ei mätkitä uskottavasti. Siis KillBill siinä huono, Viimeinan Samurai hyvä, koska matsit näytetään.

Kun riitamme lähti tuosta, nyt mietin saisinko väsättyä pehmoversiot leuku- ja asp-pituuteen, sellaiset jotka eivät vahingoita pysyvästi, mutta jotka kuitenkin sattuvat sen verran että osuman huomaa. Mielenkiintoinen kokeilu. Rupeetko? Katsotaan sitten eskaloituuko.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:
Työkaverin kanssa oli juttua KillBillistä. Kaveri väitti, ettei miekka- ja mätkimisfilmeissä ole tekniikoilla mitään merkitystä. Minä taas sanoin, että tylsäksi satuiluksi menee, jos siinä genressä ei mätkitä uskottavasti. Siis KillBill siinä huono, Viimeinan Samurai hyvä, koska matsit näytetään.

Kun riitamme lähti tuosta, nyt mietin saisinko väsättyä pehmoversiot leuku- ja asp-pituuteen, sellaiset jotka eivät vahingoita pysyvästi, mutta jotka kuitenkin sattuvat sen verran että osuman huomaa. Mielenkiintoinen kokeilu. Rupeetko? Katsotaan sitten eskaloituuko.
Nyt olette oikealla asialla ja luovuus vaan kehiin.

Olen samaa mieltä tuosta leffa-asiasta. Pikkuisen olen perehetynyt sotahistoraan ja taistelulajeihin, joten kyllä minuakin häiritsee jos pahia mokia on. I
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
safi

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja safi »

Hmph.. nyt täytyy todeta, että tämä ketju parhainta viihdettä mitä hetkeen olen päässyt täältä lukemaan.. Päivän kuntoani arvioimassa ihmiset, jotka eivät ole ikinä minua edes tavanneet (Manala ja Tixuliini pois lukien). :shock:
Vastaa Viestiin