Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Info tulevista miiteistä

Ilmestyykö gattaca paikalle?

Kyllä. Suoraselkäisenä, vailla muttia ja keinotteluja.
2
4%
Kyllä. Pakko ettei menettäisi kasvojaan, mutta yrittää kyllä viime tingassa perua matsin.
3
6%
Kyllä. Mutta on varustautunut terä- tai ampuma-aseella uhaten.
2
4%
Ei. Gattaca ilmoittaa etukäteen ettei syystä tai toisesta tule paikalle.
29
54%
Ei. Gattaca sanoo tulevansa, mutta häntä ei nähdä paikan päällä.
6
11%
Ei. Gattaca vaihtaa nimimerkkiä ja tulee viikon päästä takaisin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
12
22%
 
Ääniä yhteensä: 54

AarneAnkka

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Pehmovanukas kirjoitti:Treeni, lihaskunto, tottuneet refleksit. Siinä ne 3 asiaa millä tappeluissa voi päästä niskan päälle.
:off: ... eli aiheeseen liittymättä, olen itse tässä suhteessa utelias koska en tiedä. Tyttöystävä korosti jossain vaiheessa että on tärkeää että pystyn puolustamaan naistani tarvittaessa nyrkein (vaikka yleensä itsepuolustustilanteessa pako on paras keino). Vaan pystyisinkö? Miten minä pärjäisin? Kas, kun en vaan tiedä!

Olen viimeksi ollut jossain tappeluntapaisessa tilanteessa yläasteella jolloin koulukiusaajakorstot riepottelivat minua kuin räsynukkea enkä kertaakaan, ikinä, koskaan saanut nauttia tilanteesta että olisin itse niskan päällä (se jos mikä tekee miehiselle itsetunnolle eetvarttia :x ). Toisaalta, harrastan nykyisin säännöllistä liikuntaa, joten kuntoni ei ole täysin retuperällä. Pelaan sählyä, eli saan treeniä ihmisten liikkeisiin reagointiin ja reflekseihin.

Eli miten minä pärjäisin? Ihan itsetuntemussyistä olisi oikeastaan jopa kiinnostavaa joutua joskus tappelunomaiseen tilanteeseen ihan vaan jotta saisin selville miten pärjään. Kamppailulajeja harrastavat kai tuntevat itsensä tässä suhteessa paljon paremmin. Pitäisikö ilmoittautua jollekin kaNppailukurssille? :)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

AarneAnkka kirjoitti:Eli miten minä pärjäisin? Ihan itsetuntemussyistä olisi oikeastaan jopa kiinnostavaa joutua joskus tappelunomaiseen tilanteeseen ihan vaan jotta saisin selville miten pärjään. Kamppailulajeja harrastavat kai tuntevat itsensä tässä suhteessa paljon paremmin. Pitäisikö ilmoittautua jollekin kaNppailukurssille? :)
Analyysiä, ei uhoamista eikä väkivaltataipumusta..

Sinä olet sitten yksi niistä, jotka yllä uhosin pystyväni hakkaamaan. Veikkaan jopa nykykunnossani. Nimittäin luulen, että sinulla ei ole tuntumaa miten suojata itseäsi, miten liikkua, et ehkä edes osaa oikeasti lyödä jos et ole säkkiinkään mätkinyt. Ei siinä sählyt auta. En minäkään oikealla urheilijatasolla, hyvin vähän kokemusta. Mutta jotkut asiat selkäytimessä, vieläpä itse harkiten eikä vain konemaisesti jäljitellen kuten joissakin itälajeissa, ja se on suuri etu.

(ei ole haaste, perkele!!)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
hermine

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja hermine »

AarneAnkka kirjoitti:Tyttöystävä korosti jossain vaiheessa että on tärkeää että pystyn puolustamaan naistani tarvittaessa nyrkein.
Miksi helvetissä? Mun on vaikeaa kuvitella tuollaista "tyttöystävän puolustamista" missään reaalielämän tilanteissa muuksi kuin veren kaivamiseksi nenästään. No, ehkä joku nauttii katsella sivusta kun hänen rakastaan moukaroidaan...
AarneAnkka

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hermine kirjoitti:Miksi helvetissä?
Kai se on joku luolanaisjuttu.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

AarneAnkka kirjoitti:
hermine kirjoitti:Miksi helvetissä?
Kai se on joku luolanaisjuttu.
Miksei naisesi puolusta itseään?
Sama homma, kuin että jos naisella on kylmä, miehen muka pitää antaa takkinsa hänelle. Eikös sillä miehellä takitta sitten ole TUPLATEN kylmä?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
AarneAnkka

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Sama homma, kuin että jos naisella on kylmä, miehen muka pitää antaa takkinsa hänelle.
Se on sitä ns. ritarillisuutta. Kirjoittamattomissa biologisissa säännöissä lukee, että samalla tapaa kuin naisen on uhrauduttava lapsen puolesta, on miehen uhrauduttava naisen puolesta. Ja maailman on uhrauduttava miehen puolesta. Vaan kuka uhrautuisi maailman puolesta (vegaanien lisäksi)?

Ja kyllähän TosiSuomalaisMies nyt pientä pakkasta kestää vaikka ilman paitaa. Perrrrkele!

Joku voi nyt tulla sekoittamaan soppaa esittämällä että ritarillisuus on itseasiassa patriarkaalista naisen alistamista.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 17.04.2006 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
hermine kirjoitti:Miksi helvetissä?
Kai se on joku luolanaisjuttu.
Miksei naisesi puolusta itseään?
Sama homma, kuin että jos naisella on kylmä, miehen muka pitää antaa takkinsa hänelle. Eikös sillä miehellä takitta sitten ole TUPLATEN kylmä?
Kai tämä on vitsi. Vai olenko mä vaan niin vanhanaikainen ja perinteitä kunnioittava. Tosin kuvittelin G;n erityisesti perinteitä kaipaavan miesten ja naisten välisissä suhteissa.

Minusta ainakin on kiva huolehtia naisestani ja pitää huolta, että on hyvä olla. Ja tottakai puolustan jos sellainen tilanne sattuu.
Kyllä, minä autan takin päälle ja avaan oven jne.

Eipä ole kukaan valittanut, päinvastoin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
hermine

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja hermine »

AarneAnkka kirjoitti:Se on sitä ns. ritarillisuutta. Kirjoittamattomissa biologisissa säännöissä lukee, että samalla tapaa kuin naisen on uhrauduttava lapsen puolesta, on miehen uhrauduttava naisen puolesta.
No mut eiks biologisesti olisi kannattavampaa, että molemmat uhrautuu lasten puolesta. Kyllähän täysikasvuinen ihminen itsestään huolen pitää. (Esi)historiallisesti ajatellenhan naisen heikkous on johtunut pääasiallisesti siitä, että lapset ovat olleet käytännössä yksin hänen vastuullaan, ei niinkää naisen tosiasiallisesta heikkoudesta mieheen verrattuna.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Vitsi oli, niin itsekin tekisin, jos nainen minulla olisi.
Sovinistisesti ? arvelen, että naisilla on tarve kokea itsensä heikommiksi ja ihailla turvaa (ja takkia) tarjoavaa miestään. :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
hermine

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Gattaca kirjoitti:arvelen, että naisilla on tarve kokea itsensä heikommiksi ja ihailla turvaa (ja takkia) tarjoavaa miestään. :D
Vaan jospa kyse onkin siitä, että mies alitajuisesti haaveilee haavoittuvansa turhassa tappelussa tai vilustuvansa takitta, jotta voisi hyvällä syyllä sairaana hetkeksi taantua naisen hoivattavaksi pikkuvauvaksi? :P

Takin auttaminen päälle ja oven avaaminen (sukupuolesta riippumatta) eivät ole puolustamistaisteluun verrattavissa olevaa "uhrautumista" vaan peruskohteliaisuutta.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:Vitsi oli, niin itsekin tekisin, jos nainen minulla olisi.
Sovinistisesti ? arvelen, että naisilla on tarve kokea itsensä heikommiksi ja ihailla turvaa (ja takkia) tarjoavaa miestään. :D
Eiköhän tässä ole ihan biologiaa takana. Toteampa vaikka tiedän, että EW nyt suuttuu. Eipä silti, kyllä minustakin on kivaa, että minusta huolehditaan. Tavat vain on naisten kohdalla meidän kultturissamme yleensä hiukan toisenlaiset.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
AarneAnkka

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hermine kirjoitti:(Esi)historiallisesti ajatellenhan naisen heikkous on johtunut pääasiallisesti siitä, että lapset ovat olleet käytännössä yksin hänen vastuullaan, ei niinkää naisen tosiasiallisesta heikkoudesta mieheen verrattuna.
Mikä naisen heikkous? Tuossa yllä kuvailemassani asetelmassahan lapsi on ravintoketjun huipulla vahvimpana, ja maailma sen pohjalla. Lapsi käyttää säälimättä hyväkseen naista, joka käytää säälimättä hyväkseen miestä, joka käyttää säälimättä hyväkseen maapalloa. Luolanaisenhan ei tarvitse kuin räpyttää vähän silmiään, ja luolamiehet alkavat rusikoida toisiaan nuijilla. Ugga bugga. Eihän fyysinen voima ollut sinunkaan mukaasi mitään todellista vahvuutta. Passiivis-aggressiivinen vallan väärinkäyttö se vasta jotain on.
Takin auttaminen päälle ja oven avaaminen (sukupuolesta riippumatta) eivät ole puolustamistaisteluun verrattavissa olevaa "uhrautumista" vaan peruskohteliaisuutta.
Ei vaan patriarkaalista alistamista!!!!!11

Siis ihan oikeasti, tuon ylläolevan lainauksesi lisäksi olen kuullut naisten sanovan että takin päälle auttaminen ja oven avaaminen on alistamista. Kumpaa se nyt on? No... tietenkin sitä mikä itselle sillä hetkellä parhaiten soppii. Heti kun se takki on autettu päälle, sitä voi sutjakasti kääntää tarpeen mukaan. :roll:

Minun puolestani naiset saavat avata oven minulle ja auttaa takin päälleni ihan vapaasti, enkä rupea hautomaan mielessäni että he varmaan yrittävät hyysäämällä alistaa minua ja regressoida minut pikkupojaksi.
Zeb

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BrianW kirjoitti:Minusta ainakin on kiva huolehtia naisestani ja pitää huolta, että on hyvä olla. Ja tottakai puolustan jos sellainen tilanne sattuu.
Kyllä, minä autan takin päälle ja avaan oven jne.
:h:

Mukava nähdä jälleen että herrasmiehiä on olemassa. (Itse asiassa epäilen että jopa enemmistönä.)
hermine

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja hermine »

AarneAnkka kirjoitti:
Takin auttaminen päälle ja oven avaaminen (sukupuolesta riippumatta) eivät ole puolustamistaisteluun verrattavissa olevaa "uhrautumista" vaan peruskohteliaisuutta.
Ei vaan patriarkaalista alistamista!!!!!11

Siis ihan oikeasti, tuon ylläolevan lainauksesi lisäksi olen kuullut naisten sanovan että takin päälle auttaminen ja oven avaaminen on alistamista. Kumpaa se nyt on? No... tietenkin sitä mikä itselle sillä hetkellä parhaiten soppii. Heti kun se takki on autettu päälle, sitä voi sutjakasti kääntää tarpeen mukaan. :roll:
No jos näin tekee ihan tasaisesti kaikille ihmisille, niin silloin ainakin kyse on pyyteettömästä kohteliaisuudesta, johon en aivoissani pysty liittämään minkäänlaista alistusaspektia. Herrasmies on herrasmies rumalle vanhalle mummollekin, ei vain niille joita pitää seksuaalisesti viehättävinä. :)

Mä tunnen hyvin paljon feministejä, enkä silti tiedä ketään, joka pitäisi tuonkaltaista peruskohteliaisuutta naisten sortamisena. Sellaiset "maksoin ravintolassa, joten sun velvollisuutesi on antaa mulle pimppaa" -henkiset "kohteliaisuudet" ovat sitten asia erikseen. Kyllähän useimmilla tavoilla on jotenkin ruma alkuperä, kuten kättelyn tarkoitus oli alunperin varmistaa ettei toisella ole veistä hihassaan ja naiset ensin, jotta joutuvat salamurhaajan ampumiksi mieluummin kuin mies, mutta ei siitä oikein voi vetää enää johtopäätöksiä näiden tapojen merkityksistä nykykulttuurissa.
Herra Manala

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Tyttöystävä korosti jossain vaiheessa että on tärkeää että pystyn puolustamaan naistani tarvittaessa nyrkein (vaikka yleensä itsepuolustustilanteessa pako on paras keino). Vaan pystyisinkö? Miten minä pärjäisin? Kas, kun en vaan tiedä!
Eiköhän tärkeämpää ole se, että mies omaa ensinnäkin neuvottelijan kykyjä, ja että mies osaa pitää päänsä kylmänä tuon kaltaisessa uhkaavassa tilanteessa. Saada vastapuoli ymmärtämään, että minkään näköinen väkivaltainen selkkaus ei ole kenenkään kannalta fiksua toimintaa.

Tosin tuolla tavoin ajattelevat naiset yleensä haluavat tavallaan itsellensä tietyn back-upin vain sitä varten että voivat itse alkaa räyhätä ja järjestämään kriisitilanteita. Jos homma on siis paennut väkivaltaan saakka (naisen provosoinnin syystä vielä), niin vika löytyy yleensä surkeasta ennakkoehkäisystä. Ja silloin on ehkä parempi sanoa naisellensa vaan, että opettelepa hölkkäämään kovempaa, jos et halua saada turpaasi siitä hyvästä mitä tilasit.

En ole koskaan joutunut fyysisesti uhkaavaan tilanteeseen, jossa tilannetta ei olisi saatu purettua helpohkosti rauhanomaisin keinoin neuvottelemalla ja tiedustelemalla että mistä asia nyt todella kiikastaa.

Mutta jos joku nainen alkaisi sellaisia tilanteita minulle järjestämään, koska "mies on turvallinen back-up -turpaanvetäjä kun alan soittaa humaltunutta suutani", niin kyllä sellainen broileri saisi lentää takaisin grilliin kypsymään aika vauhdilla.
Starflare

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Herra Manala kirjoitti: Eiköhän tärkeämpää ole se, että mies omaa ensinnäkin neuvottelijan kykyjä, ja että mies osaa pitää päänsä kylmänä tuon kaltaisessa uhkaavassa tilanteessa. Saada vastapuoli ymmärtämään, että minkään näköinen väkivaltainen selkkaus ei ole kenenkään kannalta fiksua toimintaa.
Harmillista vain, että useimmiten puhe ei onnistu kun vastapelurina on luultavastikin kuumapäinen känniääliö jolla on luultavasti nippu kavereitakin mukana, koettu on. Selvinpäin ei tule riitaa oikeastaan koskaan, aina on joku osapuolista känässä kun aletaan tilittämään asioista, ja itse en muista milloin olisin viimeksi riitaa kenenkään kanssa haastanut.
Herra Manala kirjoitti:Tosin tuolla tavoin ajattelevat naiset yleensä haluavat tavallaan itsellensä tietyn back-upin vain sitä varten että voivat itse alkaa räyhätä ja järjestämään kriisitilanteita. Jos homma on siis paennut väkivaltaan saakka (naisen provosoinnin syystä vielä), niin vika löytyy yleensä surkeasta ennakkoehkäisystä. Ja silloin on ehkä parempi sanoa naisellensa vaan, että opettelepa hölkkäämään kovempaa, jos et halua saada turpaasi siitä hyvästä mitä tilasit.

En ole koskaan joutunut fyysisesti uhkaavaan tilanteeseen, jossa tilannetta ei olisi saatu purettua helpohkosti rauhanomaisin keinoin neuvottelemalla ja tiedustelemalla että mistä asia nyt todella kiikastaa.

Mutta jos joku nainen alkaisi sellaisia tilanteita minulle järjestämään, koska "mies on turvallinen back-up -turpaanvetäjä kun alan soittaa humaltunutta suutani", niin kyllä sellainen broileri saisi lentää takaisin grilliin kypsymään aika vauhdilla.
Erittäin hyvin sanottu. Itselläni oli eräässä suhteessa juuri tällainen tapaus. Kerran taksijonossa akan piti sitten mennä aukomaan turpaansa jolloin kyseinen tyyppi meinasi pataan tempoa, väliinhän sitä piti sitten mennä ja taltuttaa riehaantunut räkänokka. Vitutti aivan saatanasti, en tiedä olinko ns. "back-up -turpaanvetäjä" mutta tein selväksi että jos menee päätään aukomaan jollekin niin saa ensi kerralla luvan ottaa turpaansakin, oli onneksi viimeinen kerta. Mutta neiti oli melkoisen kypsymätön muutenkin, niin oli parasta pistää broileri takaisin grilliin kypsymään, eikä ole muuten vieläkään kypsynyt.
eps

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja eps »

AarneAnkka kirjoitti: Eli miten minä pärjäisin? Ihan itsetuntemussyistä olisi oikeastaan jopa kiinnostavaa joutua joskus tappelunomaiseen tilanteeseen ihan vaan jotta saisin selville miten pärjään. Kamppailulajeja harrastavat kai tuntevat itsensä tässä suhteessa paljon paremmin. Pitäisikö ilmoittautua jollekin kaNppailukurssille? :)
Tervetuloa kokeilemaan huomenna klo 19:45. Ota yhteyttä, jos kiinnostaa.

e.
PerttiMakimaa

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Herra Manala kirjoitti:Uskotko että kaakaolla itseään treenannut Varkauden mies saapuu paikalle otteluunsa jota niin kovasti vonkui, ja josta niin kovasti uhoaa? Vai ei? Valitse lähinnä uskomustasi kuvaava vaihtoehto.
Alimmainen. Asumismaakunnan tuotoksia. :)
PerttiMakimaa

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Äh, en jaksa kahlata läpi tätä selittelyn merta.

Joko tämä käytöstapojen mestari perui puheensa kokonaan?
Bliss

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti:Eli miten minä pärjäisin? Ihan itsetuntemussyistä olisi oikeastaan jopa kiinnostavaa joutua joskus tappelunomaiseen tilanteeseen ihan vaan jotta saisin selville miten pärjään. Kamppailulajeja harrastavat kai tuntevat itsensä tässä suhteessa paljon paremmin. Pitäisikö ilmoittautua jollekin kaNppailukurssille? :)
Tontunmäessä joka ma klo 17.30 ja ti klo 20.30 pääsee mukaan.
Valitse lajisi :wink:
hebuli

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:Eli miten minä pärjäisin? Ihan itsetuntemussyistä olisi oikeastaan jopa kiinnostavaa joutua joskus tappelunomaiseen tilanteeseen ihan vaan jotta saisin selville miten pärjään. Kamppailulajeja harrastavat kai tuntevat itsensä tässä suhteessa paljon paremmin. Pitäisikö ilmoittautua jollekin kaNppailukurssille? :)
Oma mutuni on että ainakin tietyntyyppiset kamppailulajiharrasteet voivat myös johtaa hieman harhaan tositilanteissa. Jos homma äityy Oikeaksi Tappeluksi eikä pelkäksi läpsimiseksi, eiköhän homma yleensä päädy joka tapauksessa painimatsiksi maassa (on luonnollinen reaktio pyrkiä tarrautumaan toisen raajoihin tai sitomalla estää niiden käyttäminen jos toinen yrittää käyttää niitä potkimiseen tai lyömiseen, minkä jälkeen ei olla enää kaukana painimatsista), minkä varalta tunnutaan harjoittelevan kovin vähän useimmissa lajeissa. Ja joku innokas taekwondoilija alkaa heittää korkeaa kirvespotkua liukkaalla kadulla, hupsistakeikkaa... Unohtamatta myöskään sitä kilpakaratekaa joka ei alitajuisesti vienytkään isku-potku-sarjaansa perille asti, kun oli niin mennyt selkäytimeen ettei iskuja viedä perille.

Mitä taas tulee ns. tositilanteisiin, väittäisin että yllättävän harvoin monikaan täysjärkinen tuntee niissä voittaneensa ketään tai mitään, vaan kahakasta lähtee yleensä pois kaksi loukattua ja typertynyttä egoa.

Joka tapauksessa, ip-lajit ovat yleensä monipuolista ja hyvää urheilua, suosittelen. Voi kun olis taas itselläkin aikaa, pitäisi ilmeisesti jättää kityilykin vähemmälle. Itse tykkäsin ainakin escrimasta tosi paljon (korvatulpat tulevat siellä hyvään tarpeeseen kun rottinkikepit paukkuvat toisiaan vasten), taijutsu oli myös varsin hyvä ja jollain tapaa vähän erilainen laji mihin olin tottunut. Krav maga lienee myös takuuvarma hittituote, mutta ehkä vähän liian muotilaji minun makuuni tällä hetkellä.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Mielenkiitoisia asioitahan tässä on käsitelty, mutta olisi mielenkiintoista olisi myös oikeasti tietä:

Milloin ja missä matsi on?

Millä välineillä?


Minusta tässä olisi aineksia tilaisuuteen, jota Turbo kuvasi toisessa ketjussa:

Rentoa poikaenergiaa sisältävässä elokuvassa Conan Barbaari on kohtaus, jossa Conan viettää ryyppäjäisiä mongolisotureiden kanssa.


Loistava sanonta. Rentoa poikaenergiaa!
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Hebuli: asiaa.
Ja painia en osaa niin yhtään.
Huomasin, kun viime kesänä kaveri kävi yllättäen kimppuun, ja veti minut venäläiseen jalkalukkoon. Tosin ehdin futaamaan häntä naamaan tavalla, joka tosissaan tehtynä olisi estänyt tekniikan. Siinä maassa yritin sitten puristella pallejaan, mutta sekään ei paksujen pingottuneiden farkkujen läpi onnistu :D

Tosin No Holds Barred otteluissakin JOSKUS voittaa joku, joka ehtii tyrmäämään painijan ennen kuin painija/jujutsu ehtii vetämään maahan.

Ikuinen väittely kamppailulajipiireissä. Idolini Bruce Leekin oli lähinnä potkunyrkkeilijä... Ja hyvä pointti, että jos on monta hyökkääjää, niin jos alat sen ekan kanssa painimaan, niin ne muuthan monottaa sua kaaliin.

Matsin tyyppi Manalan kanssa...
Tämä lähti asekeskustelusta.
Koko ajan olen sanonut, että isompi Manala olisi ilman aseita (molemmilla) paha nakki, ja ehkä en pärjäisi. Ehdotan simulointia teleskooppipamppu- ja leukupituuksilla pehmoaseilla, joista lähtee ääni ja jotka saa sattuakin, kunhan ei luita murra. Tuomarit saa tarkkailla. Breakki aina lamauttavaksi katsotuista osumasta. Matsi sekä eripituisilla että samanpituisilla aseilla.

Aika: Tapion Miitti. Tuon voi laillisesti tehdä vaikka puistossa. Ja enemmän misuja paikalla. :D

Manala??
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
AarneAnkka

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti:Tontunmäessä joka ma klo 17.30 ja ti klo 20.30 pääsee mukaan. Valitse lajisi :wink:
Käyn tänään koestamassa hapkidoa epsin mestassa, tota vois kokeilla seuraavaksi jos se eka kokemus ei ole täysin hirveä. :)
Bliss

Re: Uskotko gattacan ilmestyvän otteluunsa?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tontunmäessä joka ma klo 17.30 ja ti klo 20.30 pääsee mukaan. Valitse lajisi :wink:
Käyn tänään koestamassa hapkidoa epsin mestassa, tota vois kokeilla seuraavaksi jos se eka kokemus ei ole täysin hirveä. :)
Kysele vapaasti lisätietoja, kerron kaiken minkä tiedän :)
Vastaa Viestiin