Kitinä does Linnanmäki 7.5.

Info tulevista miiteistä
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kitinä does Linnanmäki 7.5.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Virallisesti täten ilmoitan korkkaavani miittineitsyyteni, ja tulen paikalle. (Ellei tämäniltainen baarireissu osoittaudu liian rankaksi huomista krapulointia ajatellen)
Tuleehan Lolitakin?? Ei muuten, mutta hänet luulisin tunnistavani sieltä portilta... Hih.

Ja kaite te tunnistatte minut sitten... Olen se eksyneen näköinen harhailija.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Kitinä does Linnanmäki 7.5.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

LillyMunster kirjoitti:Virallisesti täten ilmoitan korkkaavani miittineitsyyteni, ja tulen paikalle.
No nyt mua vituttaa kahta kauheemmin etten pääse :evil:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kitinä does Linnanmäki 7.5.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ninnithequeen kirjoitti: No nyt mua vituttaa kahta kauheemmin etten pääse :evil:
No Ninni, voin kertoa sinulle salaisuuden *shhhh*
Et sinä menetä mitään!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Aito_Johanna

Re: Kitinä does Linnanmäki 7.5.

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Hälsingar från Sverige. Minulla ei ole krapulaa, olen nukkunutkin viime yönä suhteellisen monta tuntia ja sää suorastaan kutsuu Linnanmäelle, joten portilla nähdään.
Enthu

Re: Kitinä does Linnanmäki 7.5.

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Pitäiskö tulla lintsille ihan vaan Munsterin takia :roll:

Edit:tosin en ehdi paikalle kun vasta kuuden pintaan

Edit 2: hähää en sittenkään menettänyt mtn :P
Viimeksi muokannut Enthu, 07.05.2006 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: Kitinä does Linnanmäki 7.5.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti:Hälsingar från Sverige. Minulla ei ole krapulaa, olen nukkunutkin viime yönä suhteellisen monta tuntia
Olisit nyt yllättänyt meidät! Kai koit edes pikaromanssin laivan bändin syntetisaattorinsoittajan kanssa (à la Sisko ja sen veli -tv-sarja)? Mut tiettys kiva silti, että oot Linnanmäelle tulossa!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinä does Linnanmäki 7.5.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen tulossa!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Kitinä does Linnanmäki 7.5.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BYÄÄÄH!
Mä en ala, mä haluun kans kieputtimiin! Ja minkä säänkin vielä saitte *polkee jalkaa*

Mä meen tohon omalle terassille murjottamaan :evil:
Noriyumi

Re: Kitinä does Linnanmäki 7.5.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Äh, täytyy katsoa... Maha ei tänään kyl varmaan kestä kieputtimia..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinä does Linnanmäki 7.5.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ehkä formuloiden jälkeen. Mihinkään possujunaa pelottavampaan en uskalla mennä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Aito_Johanna

Re: Kitinä does Linnanmäki 7.5.

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

En ehdi paikalle aivan kolmeksi, mut en ihan hirveästi myöhästy, laitan sit Edithille viestiä.
Aito_Johanna

Re: Kitinä does Linnanmäki 7.5.

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

No niin, siellä oltiin. LillyMunsteria ei löydetty, olitko paikalla? Yritettiin voittaa nuijallaiskemispelistä pehmolelupingviini, mutta ei oltu tarpeeksi taitavia :( Muuten onnistunut Lintsi-miitti, kiitos kaikille!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kitinä does Linnanmäki 7.5.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Aito_Johanna kirjoitti: LillyMunsteria ei löydetty, olitko paikalla?
Eh, en ollut... Ja valitettavasti en voinut sitä teille ilmoittaa :(
Puolilta päivin oloni oli vielä ihan mainio, mutta se taisi johtua edelleen päällä olevasta humalasta... Kolmen aikaan olin niiiiiin krapulassa, että en uskaltanut päätäni liikuttaa, kun pelkääsin puklaavani.
Nyt alan olemaan jo kohtuullisessa kunnossa.

Kivaa, että teillä oli kivaa!
Niin, ja nyt ei varmaan Ninniä ja Enthua niin harmita :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitinä does Linnanmäki 7.5.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ja meillä kaikilla oli niin muuukaaavaaa, oi jospa oisit saanut olla muukaaanaaa!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinä does Linnanmäki 7.5.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:Pikkasenkos ketuttaa, tehtiin nimittäin eilen sellainen ex-tempore- Helsinginvierailu miehen sukulaisissa..
Käytiin Suomenlinnassa piknikillä ja joku sai sitten päähänpiston että käydään linnanmäellä sämällä reissulla.
Siellä vuoristoradan jonossa jostain tuli äkkiä mieleen, että muistin hämärästi lukeneeni että Kityläisillä olisi ollut ko. päivänä miitti.. oikeassahan näköjään olin.
Yritin kurkkia tutun näköisiä naamoja mutta en ainakaan tunnistanut ketään. Nyt harmittaa, kun kerrankin olisin ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan..
Sä vaan et osaa!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin