Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Info tulevista miiteistä
Patz

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mulla käy kaikki viikonloput poislukien 22.-23.7 ja 29.7.
ElanorRaven

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mulle käy varmaan kaikki muut paitsi tuo Numban ehdottama 11.8., silloin olen puuduttamassa persettäni pyörän selässä pitkin saaristoa. Mutta päättäkää te päivämäärä, päätän sitten, että lähdenkö/pääsenkö mukaan! Pankkitili saattaa myös tosiaan esittää vastalauseita. Kahtellaan, kahtellaan.
slam

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja slam »

Sopikaa aika, niin voin tulla. Asunkin silloin ilmeistikin melkein naapurissa. Easy keikka käydä eli tuleksin.... :lol:

eN tosin majoita hulikaaneja. :lol:
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Kiinnostaa ehottomasti. Päivästä vaan kiinni, että sopiiko. elokuun puolessa välissä alkaa kesäloma jolloin saatan lähteä pidemmäksi aikaa jonnekkin aurinkorannalle. En vaan vielä tiedä minne.
isohaara

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Viikonlopun työvuoroista riippuen, vähintään illan rientoihin. Viikonlopun ajankohdasta ei niin suurta väliä ole.
silsakenraali™

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Muistakaa etsiä se Jarkin pipa!
isohaara

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Siinä lennät, sää ja sun pipa
Pikku-Akka

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

11.8. olis hyvä päivä, kun on synttärit ja kaikkee, mutta vaikea jotenki ehtiä sinne asti täältä korvesta. Pitää olla töissä kuitenki neljään asti...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mites tän kans nyt on? Mikä se päivä on ja tapahtuuko koko miittiä? Ryhdistäytykää tamperelaiset miitiorganisaattorit!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pikku-Akka

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Niin! Mä menen jo lauantaina, tulkaa ja tunnistakaa.
slam

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja slam »

Lolita kirjoitti:Mites tän kans nyt on? Mikä se päivä on ja tapahtuuko koko miittiä? Ryhdistäytykää tamperelaiset miitiorganisaattorit!
jepulis... tulkaa ihmeessä ennen kuin mesta suljetaan...
safi

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja safi »

Lolita kirjoitti:Mites tän kans nyt on?

Niin-i! Mä tahdon kanssa mukaan, kun kesän huvipuistoilut on jääneet kokonaan väliin ja kyllä siellä nyt kerran kesässä täytyy käydä hankkimassa itselle paha olo. Ainut vapaa vkl:ppu näyttää olevan 26.8, joten sopiko Lolitalle ja kumppaneille silloin vai meneekö liian pitkälle?

Turun suunnasta mahdollisesti tulevat pääsevät mun kyydissä. Juopottelemaan en sinne jää, joten illalla sitten kiltisti kotia kohden..
Viimeksi muokannut safi, 06.08.2006 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ElanorRaven

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

safi kirjoitti:Turun suunnasta mahdollisesti tulevat pääsevät mun kyydissä. Juopottelemaan en sinne jää, joten illalla sitten kiltisti kotia kohden..
Hitsi, tässä tapauksessa saattaisin jopa harkitakin, jos siis minut huolittaisiin kyytiläiseksi :D Olisi mullekin vapaa vkonloppu, ja vieläpä viimeinen ennen koulun alkua.
tonttu

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

safi kirjoitti:26.8
Jos julistetaan tämä miittipäiväksi. Käy minulle.

T: 1108
safi

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja safi »

Njääh unohdin, että P:n grillipirskeet on samaisena päivänä. Jotka kyllä jätän suosiolla väliin, koska sieltä ei taatusti selviä ajokuntoisena illaksi kotiin. Katsotaan tilanteen kehittymistä..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minulla on aikomus mennä sinne grillibileisiin, joten tuo päivä ei käy sen puolesta. Eikös se Särkänniemi mene sitten jo pian kiinnikin?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:
safi kirjoitti:26.8
Jos julistetaan tämä miittipäiväksi. Käy minulle.

T: 1108
Meen vittu yksin. Haistakaa paska.
isohaara

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Tuo viikonloppu voisi onnistuakin, mut jos täällä ruvetaan demaroimaan niin meen sit kaljalle.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Tuo viikonloppu voisi onnistuakin, mut jos täällä ruvetaan demaroimaan niin meen sit kaljalle.
Big deal, sä menet kaljalle joka tapauksessa. Ihan sama onko ennen sitä vatkannut itseensä vai ei.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
isohaara

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti:Big deal, sä menet kaljalle joka tapauksessa. Ihan sama onko ennen sitä vatkannut itseensä vai ei.
No seura illanvietossa olisi sitten ehkä eri. Kyyl huvipuistoreissu olisi kelvannut, nyt kun kohta alkaa olemaan paremmin aikaakin osallistua kaiken maailman rientoihin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tää on tiukka paikka. Olis ne Patzin bileet ja niihin osallistuminen tulis halvemmaks, mutta toisaalta veri on vettä (tai tässä tapauksessa Margaritaa) sakeampaa. Pitäis junailla ja sit kissat tarvii hoitoa, jos ei tule samana iltana takaisin, mikä taas on aika hätäistä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tonttu

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Särkkä menee kiinni (ilmeisesti) 2.9, päättäkää perkele päivä.

EDIT: Meni tytsyn tunnareilla, mutta menköön.

Perkele.
safi

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja safi »

Lolita kirjoitti: sit kissat tarvii hoitoa, jos ei tule samana iltana takaisin, mikä taas on aika hätäistä.
Kyllähän kisut nyt pärjää yhden yön itsekseen, kun laittaa sapuskaa kuppiin riittävästi. Mukaan vaan!
slam

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja slam »

olisi rento käydä pyörimässä siinä junassa
mustakikkeli

Re: Särkänniemi kutsuu, ota kutsu vastaan.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

slam kirjoitti:olisi rento käydä pyörimässä siinä junassa
No käyppä! Mä en taida, olen jo tänä kesänä käynyt Särkiksessä ja taidan tuolloinkin priorisoida Ihastukseni mahdollisen tapaamisen kaiken muun edelle, mikäli vaan mahdollista. Sitä edellisestä Särkis-kerrasta olikin ollut tosi kauan, varmaan joskus pikku koululaisena.

Tornado oli varsin kiva peli, sitä viitsi mennä useammankin kerran. Sen voisi ottaa Lintsillekin.
Vastaa Viestiin