Saunailta vol 3. La 2.9.

Info tulevista miiteistä

Saunailta vol 3

Tulen
15
38%
En tule
24
62%
 
Ääniä yhteensä: 39

OperaDuudson

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

2.9 ei oo mitään ICH KOMME :P
Angita

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja Angita »

Tää ei pääse. Ystävän häät Savonlinnassa.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Yhyy!!

Mä olen silloin 4000km päässä Canarialla. Sori en pääse vieläkään mukaan. Laitan kyllä tänne sitten kuvan surffailusta.
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Angita kirjoitti:Tää ei pääse. Ystävän häät Savonlinnassa.
Pöh.

No Enttu saa omia ämpärin sitten kokonaan itselleen :lol:
Angita

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja Angita »

ninnithequeen kirjoitti:
Angita kirjoitti:Tää ei pääse. Ystävän häät Savonlinnassa.
Pöh.

No Enttu saa omia ämpärin sitten kokonaan itselleen :lol:
Haist! :P
AarneAnkka

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mulla ei oo ainakaan toistaisen aikataulun mukaan mitään muuta tuolloin, joten vooooeshan sitä vaaeekka tullakin. :D
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Pallotin ekan. Mitä mä voitin? Paljonko viive?

Vielä jos majoitus taas onnistuu. Tällä kertaa voisin koittaa yöpyä missä pitääkin.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo kirjoitti:Tällä kertaa voisin koittaa yöpyä missä pitääkin.
Mä en oo varma missä sun piti viimeksi yöpyä, mutta kyllä meille mahtuu tutimaan :)
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Tällä kertaa voisin koittaa yöpyä missä pitääkin.
Mä en oo varma missä sun piti viimeksi yöpyä, mutta kyllä meille mahtuu tutimaan :)
Joo, hyvä. Koita nyt kuitenkin pidätellä innostustas hieman. Nyt muutaman tekstarin, ja huomisen pk-seutu visiitin jälkeen saattaa olla että yösijaa löytyy ihan omasta takaakin.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Mojo kirjoitti:Tällä kertaa voisin koittaa yöpyä missä pitääkin.
Mä en oo varma missä sun piti viimeksi yöpyä, mutta kyllä meille mahtuu tutimaan :)
Joo, hyvä. Koita nyt kuitenkin pidätellä innostustas hieman. Nyt muutaman tekstarin, ja huomisen pk-seutu visiitin jälkeen saattaa olla että yösijaa löytyy ihan omasta takaakin.
Voi eih! Ihan tässä itku pääsee, jos et nukukaan mein sohvalla!!11

No mä nukun sitten ne tänne jääneet kalsarit kainalossa, jos muuanne meet. :D
1108

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vitukseen varmasti voin sanoa että en tule ja en edes harkitse tulemista.
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Vitukseen varmasti voin sanoa että en tule ja en edes harkitse tulemista.
Joojoo. Kyllä kaikki nyt jo luulee että sä vihaat mua, ei tartte ilmoitella siitä tässä ketjussa, tai muutenkaan huudella sitä jatkuvasti erikseen.

Hupsu. Puspus :h:
1108

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Joojoo. Kyllä kaikki nyt jo luulee että sä vihaat mua, ei tartte ilmoitella siitä tässä ketjussa, tai muutenkaan huudella sitä jatkuvasti erikseen.
Mitenkä kommenttisi liittyy yhtään vittu mihinkään?

Mie en tule koska mie olen aivan jossain muualla ko ajankohtana.

Ja mie ketään vihaa, olen vain kyyninen ja nihilistinen paska.
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ajankohta lähestyy, ja mie tartten oikeesti sen lukumäärän keitä on tulossa. Ihan sapuskoinnin takia.

Nimiä kehiin, kaikkihan te tänne meille jo osaatte :D

Ja jos joku ei osaa, kordinaatiota saa yyveenä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Uusio-Cityllä on multitreffideittispektaakkeli samana päivänä!1
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:Uusio-Cityllä on multitreffideittispektaakkeli samana päivänä!1
Niin mitäs sitten????
Meinaakko olla oikeen kunnon petturi vai häh?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti: Meinaakko olla oikeen kunnon petturi vai häh?
Mun kunto on muutenkin jo viemäristä.

En ajatellut. Tuun mielummin sinne, missä ei tarvitse ruveta harkitsemaan harakiriä ensimmäisen
"Moi, oon Katri, nimellä KäNdIIBiitChGrrl88 citys niinq karkkirantatyttö ja mun syntymävuosi tiäZä, ja etin sellasta szporttista vähintään 180 pitkää siis senttiä *hihi* ei silleen et liiat senttis haittais kun muahan on höylätty jo 34 senttiselläkin, mulla on muuten kuvia jos kiinnostaa ja haluun isona teatteriohjaajanäyttelijäx, joka kirjoittaa ja tuottaa omat jutzkat ja sit seiskan tytöksi haluisin päästä mun poikakaveri lähetti sinne, tai siis Rapehan on siis jo EXÄ siis NIIN exä, pari kuwaa mut pitäis kuulemma laihduttaa kun mä harrastan lenkkeilyä ja spinninkii ja bodipuNppii mut painan silti 130kg!?!?! mut se on miessikojen vika kun ne waan kattelee noita alipainoisia ziksejä, mikäs sun nimi oligaa?"

- tyypin. Ei.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Haha, no ainakin tiiät saletisti, että näät 130 kilosia mammoja saunassa ilman korulauseita :D
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:Haha, no ainakin tiiät saletisti, että näät 130 kilosia mammoja saunassa ilman korulauseita :D
En mie saunaan menekään tsekkailemaan muitten tissejä ja perseitä ja genitaaleja, se on anti-eroottinen vyöhyke.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ninnithequeen kirjoitti:Ajankohta lähestyy, ja mie tartten oikeesti sen lukumäärän keitä on tulossa. Ihan sapuskoinnin takia.
Kukkuu rakkaat, vasta kaksi varmistanut tulonsa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja Niba »

voi olla että..
Kun toi omakin päivä menee keskiviikkoo, ei voi siis vetää perseita olalle sillon joten joutuu ehkäpä tollon, vai pitääkö sieltä taas poistua jo 22? Ai niin se oli kanien ja kissojen nukkumaanmeno aika!
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:voi olla että..
Kun toi omakin päivä menee keskiviikkoo, ei voi siis vetää perseita olalle sillon joten joutuu ehkäpä tollon, vai pitääkö sieltä taas poistua jo 22? Ai niin se oli kanien ja kissojen nukkumaanmeno aika!
No pöh, no joskus sillon hiippaillaan baariin. Mä en haluu suututtaa mun naapureita. Tosin jos porukkaa on muutama ni voijaanhan me pelata korttia siinä olkkarissa vaikka koko yö.
CandyMan

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Saatan olla juuri tuolloin 10km päässä kotonani katsomassa telkkaria tai kampaamassa tukkaani, joten voipi olla etten pääse paikalle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saunailta vol 3. La 2.9.

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti:voi olla että..
Kun toi omakin päivä menee keskiviikkoo, ei voi siis vetää perseita olalle sillon joten joutuu ehkäpä tollon, vai pitääkö sieltä taas poistua jo 22? Ai niin se oli kanien ja kissojen nukkumaanmeno aika!
No pöh, no joskus sillon hiippaillaan baariin. Mä en haluu suututtaa mun naapureita. Tosin jos porukkaa on muutama ni voijaanhan me pelata korttia siinä olkkarissa vaikka koko yö.
Naapurien suuttumuksella mitn määrää, isännöitsijän ehkä, jos naapurit auuttuu niin sitten tarvi niitten kanssa tuhlata ees aikaa turinointiin..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin